Komentáře

stavi
stavi
Level Level
19. 10. 2017 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne Pro DD-WRT je to fixnuté od releasu 33525
http://svn.dd-wrt.com/ticket/6005
ftp://ftp.dd-wrt.com/betas/2017/10-17-2017-r33525/

stavi
stavi
Level Level
23. 7. 2009 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Mořkov :-)

stavi
stavi
Level Level
20. 7. 2009 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pas!k Elektrika - souhlas s dostatečným dimenzováním, my počítáme cca 300W-400W per PC, přídám jen nezapomenout rozmotat prodlužky na celou délku. Párkát se nám stalo, že se kabel dost zahříval, když byl namotaný na klubku.
Pravidla - souhlas
Internet - často bývá na škodu, kdy místo paření si někteří jedinci vyřizují své maily a chatují

Pří účasti 30 a více se téměř vždy vyskytne jedno nebo 2 PC, kterým se sesype OS nebo se stane něco s HW :-)
Pokaždé beru náhradní napájecí kabely, kabely k monitoru a sluchátka - vžy se někdo najde

Jinak při vzpomínce na koax jsem zamáčnul slzu. Ty páteční odpoledne, kdy místo začátku pařby jsme do dvanácti v noci hledali chybu na kabeláži nebo rozcházeli síťovky, ty už jsou dávno pryč.

stavi
stavi
Level Level
23. 7. 2009 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Mořkov :-)

stavi
stavi
Level Level
7. 2. 2009 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že tohle byla nejhorší expertiáda na SHW. Vzhledem k faktu, že se v RSS čtečce objeví odkaz na expertiádu až při zveřejnění 3. otázky a na 5. otázku neexistovala možnost volby správné odpovědi, to zanechává 7 možností odpovědět, přičemž všechny musí být správné. Pokud se někdo sekne jen jednou, je automaticky out. Stalo se to i mně, u 9. odpovědi jsem to vzdal. Nutno dodat, že zbytečně jak tak čtu.

stavi
stavi
Level Level
16. 1. 2009 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oba články se nesou v duchu vybírání vhodné desky pro HTPC. V tomto ohledu si myslím, že žádný stavitel HTPC by nepoužil Core 2 Extreme Edition X6800, který používáte v testu (vím, máte zmínku o použití 45nm CPU, nicméně měření spotřeby může být zavádějící).
Osobně bych při stavbě HTPC dal přednost desce s chipsetem AMD 780G+ EE Athlonu X2 (45W).
A abych si posteskl, pěkné HTCP skříně jsou z kategorie těch dražších a na trhu neexistují žádné pořádné zdroje kolem 200W s dobrou účinností. HTPC není problém mít spotřebu kolem 50W v idle (100W) v zátěži. V e-shopech začíná nabídka zdrojů od 350W. Dají se sice sehnat i 90W zdroje (např. na webu fy Emko), ale ta cena.

stavi
stavi
Level Level
7. 1. 2009 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pgotze Odkud berete tu jistotu, že jsem student?
Vidím, že diskutovat s Vámi nemá smysl. Já zde prezentuji svůj názor a Vy proti mně útočíte, aniž byste se rozumnými argumenty snažil obhájit svůj názor.
A napsat, že nesmysly plácáte Vy, aniž bych řekl kvůli čemu, do dokáže i desetileté dítě.

stavi
stavi
Level Level
7. 1. 2009 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pgotze 1 - indexace a defrag bylo míněno na obojí WXP i Visty. XPčka mají standardně zapnuté jen "optimalizaci HDD při nečinnosti" - čili defrag.
A u otázky, zda mi u defragu nehrká hdd jsem se jen pousmál.

2- s tvrzením, že je to nová technologie souhlasím, nicméně Microsoft sám prohlašoval, že optimalizuje W7 i pro SSD. A pokud mají SSD disky omezený počet zápisů, je jejich životnost snižována právě tou HDD aktivitou při nečinnosti.
Doporučuji navštívit (bohužel v ENG).
http://blogs.msdn.com/e7/archive/2008/11/19/disk-space.aspx
a přečíst si hned první odstavec a pak sekci Engineering Windows 7.

stavi
stavi
Level Level
7. 1. 2009 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pgotze Můžu říct, že W7 na tom nejsou o moc lépe. V idle si hrabou na disk stejně jak Visty (defrag, indexace). Musím říct, že jsem z toho byl celkem zděšený, když W7 začaly hrkat i když jsem nic nedělal. Tohle z Wxp neznám (musím však podotknout, že jsem tuhle featuru vypnul v nlite).

A co se týče velikosti, ta dneska hraje roli. Byly zde zmíněny SSD disky a u těch hraje velikost instalace roli už jen z důvodu vyšší ceny za GB. Pokud mám SSD ve velikosti 20GB, tak si rozmyslím, jestli si tam dám Wxp (1-2GB) nebo Visty (10GB-15GB) a W7 (6-7GB)

stavi
stavi
Level Level
7. 1. 2009 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

W7 mi připadá jako taková snaha Microsoftu o kombinaci rychlosti z WXP a vzhledu z Vist. To, jestli se jim to povedlo, posoudí uživatelé (já zatím chvíli testuju, navíc ve virtuálu).

Co mi ovšem u W7 vadí je velikost po instalaci. Čistá instalace cca 7 GB, z toho jen winSxS složka cca 4 gb po čisté instalaci!
Chápu, že dneska není problém si koupit 500GB disk za pár peněz, ale když jsem schopný nainstalovat WXP a vlezou se do 1 GB (nLitem upravená instalace do 500MB). Dle mého názoru je vždy rychlejší přečíst 1,5 GB dat než 6GB dat.

stavi
stavi
Level Level
18. 4. 2008 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Ovšem A-data 800+ Extreme v 2x2048 kitu seženeš za 1500Kč :-)

stavi
stavi
Level Level
13. 2. 2008 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Hluk? z těch 800 ot./min. Těžko. A teplota? jestli mám 45°C nebo 48°C, to má opravdu význam při brutálním OC, kdy se ThermarRight nebo Noctua dostane o 100MHz více (viz testy na Anandtechu).

stavi
stavi
Level Level
12. 2. 2008 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zizak Mám doma C2D 6420@3,2 GHz a chladím to Arctic Freezer 7 Pro (cca 460 Kč s DPH). Používám PWM regulaci otáček, větrák se většinu času točí velmi pomalu. Při zátěži se otáčky nepatrně zvednou, ale slyšet to není :-). Teploty ani otáčky už neměřím, z toho už jsem vyrostl. PC běží skoro pořád, Primestable 15h. 1400 Kč za Noctuu nebo ještě víc za Thermalright Ultra 120. Ptám se: na co?

stavi
stavi
Level Level
13. 2. 2008 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Hluk? z těch 800 ot./min. Těžko. A teplota? jestli mám 45°C nebo 48°C, to má opravdu význam při brutálním OC, kdy se ThermarRight nebo Noctua dostane o 100MHz více (viz testy na Anandtechu).

stavi
stavi
Level Level
12. 9. 2007 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.techpowerup.com/reviews/Zalman/ZM-VF1000LED/1

stavi
stavi
Level Level
8. 1. 2007 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud vím, tak Linksys patří pod Cisco. Cisco produkty jsou určené pro velké firmy a hlavně bohaté firmy, pro obyčejné smrtelníky (SOHO trh) jsou určeny produkty Linksys. Cisco by nedodávala levné produkty pro SOHO trh, tím by si ničila ceny i svou image, proto jsou zde produkty Linksys.

stavi
stavi
Level Level
13. 4. 2006 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na začátku druhého odstavce je odkaz na původní standard ATX 2.03, dle mého názoru by tam mělo být 1.03, protože 2.03 se objevil později.

stavi
stavi
Level Level
2. 12. 2004 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Jo, a ještě jsem si všiml, že u screenshotu z programu CPU-Z je zobrazena rychlost procesoru 1000MHz místo 1800MHz, předpokládám, že to má na svědomí technologie Cool-n-Quiet (i dle zobrazeného napětí CPU). Pro některé uživatele by to však mohlo být matoucí, když v textu prezentujete údaj o 1,8GHz.

stavi
stavi
Level Level
2. 12. 2004 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek je to pěkný, sestava ještě lepší, ale chybí mi v textu pár podstatných informací. Opravte mě, jestli se mýlím, ale nikde jsem tam nenašel info, jaký je tam HDD, jakou má velikost. Dále mi chybí více info o zdroji, v textu se píše, že je 350w, mě by zajímala i značka. Dále by mě zajímalo, jak je zajištěno přetaktování GK (jestli ve FOXu modifikují přímo vga bios, nebo se to provádí pomocí různých utilit při startu windowsů).
A vzhledem k použití pasivního chlazení na CPU by mě taky zajímaly teploty IDLE/BURN.
A ještě menší info: v textu píšete, že je sestava obsazena GF MSI NX6800-TD128, ale na stránkách foxpc.cz je sestava pouze s GK 6800LE, což je trošku rozdíl (menší takt i počet pipelines).
Ale jinač dobrý stroj.

stavi
stavi
Level Level
2. 12. 2004 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Jo, a ještě jsem si všiml, že u screenshotu z programu CPU-Z je zobrazena rychlost procesoru 1000MHz místo 1800MHz, předpokládám, že to má na svědomí technologie Cool-n-Quiet (i dle zobrazeného napětí CPU). Pro některé uživatele by to však mohlo být matoucí, když v textu prezentujete údaj o 1,8GHz.

Reklama
Reklama