Zpět na článek

Diskuze: Megatest sestav: FOX Cult-X

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

samboush
samboush
Level Level
7. 12. 2004 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze volba by padla na tuhle sestavu. Byl to jen muj nazor. Nikomu nerikam aby si to nekoupil. Je jasny kdyz prodavate neco tak na tom musite vydelat takze nemam nic proti zisku 5000 na sestave za 45000, ktera bude stoprocentni.Prave je tu problem laiku, kdyz vidi nejakou sestavu jak vyhraje test nebo dostane oceneni v nejakem casaku usoudi , ze je to pravdepodobne to nejlepsi co se da za ty penize sehnat. Dale mi pride trosku populisticky dat v testu kde jeden z limitu je 40000 , sestavu za 39990(ta je uvadena na FOX web).Prave ve Vasem pripade kdy vam 5000 sem nebo tam nevadi , hlavne ze budete v klidu by jste mel nasledujici chapat. Takze proc tu sestavu neudelat klidne drazsi , ale se vsim vsudy. Kdyz pasivni chlazeni , tak komplet , kdyz vykon tak vykon a dat tam 533 pameti, LCD monitor s DVI vstupem,disk 160 (coz ej ted asi nejvyhodnejsi rozdil ve 2-3 stovkach oproti 120),atd. Proste udelat ten pocitac tak aby za penize ktery do toho zakaznik da mel maximum co za ne muze dostat. Bez kompromisu a ne upravit sestavu tak abys se vesla do ceny a tim tak trosku zdevalvovat penize zakaznika, ktery za ni utrati. Je to jen muj nazor a kazdej at se rozhodne sam podle sebe. Ale jak rikam vybirat si z tech sestav co tu jsou vyberu si tuhle.

foxik
foxik
Level Level
7. 12. 2004 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@samboush Souhlasím s tím, že limity jsou nesmysl. Ale při jiném testu, kdy nebyl finanční limit, jsme dostali mínus za to, že jsme drazí. Ale to je nesmysl, FOX není drahej, FOX jenom nenabídne člověku na doma kompl za 7 litrů i s dovozem atd. Jen tak pro zajímavost si srovnejte konfigurátory FOXe s konkurencí a na neakčních sestavách jsme cenově srovnatelní. Prostě nejsme cenově orientovaní a nenabízíme to nejlevnější. Každý ať si zvolí podle své kapsy. Ale domů chce přece každáý počítač, na kterém si děti nebo taťka zahrají libovolnou hru, mohou sledovat filmy, stříhat video a hrát si s fotkama, a to kompl za 7 litrů nedokáže (pokud za hru nepovažuje někdo karty nebo pacmana). Takže, pokud jsme se chtěli soutěže zúčastnit, museli jsme splnit limit. Dostali jsme trefu za výkon, ale jenom díky tomu, že metodika je zmatená. Howgh.

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
7. 12. 2004 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@foxik Co se týká limitů, pokud nebudou existovat, tak se stane, že budme srovnávat kompl za 20K s kompem za 80K, neboli nesrovnatelné...

No a k té metodice, no oni na ni nadávají všichni co prohráli a tvrdí, že jejich kompl měl vyhrát.

wikina
wikina
Level Level
7. 12. 2004 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@foxik Aha. Tak sem nejak vycitil, ze je ta spravna doba se zeptat, za co konkretne ta "metodika" treba srazila pocitacum body u instalace operacniho systemu? Za chybnou verzi, nez byla v pozadavcich (XPPro misto XPHome), to evidentne nebylo, ze...

Vomi
Vomi
Level Level
7. 12. 2004 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@samboush Kdyz budu mit 40000,- na pocitac, tak rozhone nepujdu za sebelepsim kamosem aby mi ho postavil (za flasku) ale pujdu za odbornikama a rad jim dam vydelat (podle tebe 5000), protoze budu vedet, ze za me prachy odvedli dobrou praci. Kdyz budu mit 400 000,- na auto, tak pujdu taky do autosalonu a koupim si auto u odborniku (nenecham si ho postavit za flasku od kamarada), i kdyz vim, ze jim dam vydelat 80-100 000,-.Protoze presne takovou marzi oni na tom aute maji.V nasem state by vsichni nejradeji vsechno zadarmo.Kdyz jsem delal v Nemecku, tak majitel na materialu prakticky nevydelal.Ovsem prace byla kralovsky placena, protoze si ji tam vazi. A v tech 5000,- je zaplacena i ta prace .Ovsem u nas by kazdy chtel, aby se material prodavali s 1% marzi a praci nemusel plati vubec (a to se nejedna jenom o PC).Ty tvrdis, ze to PC postavis za hodinu a ja se s tebou vsatim (o tu flasku), ze ve stejne kvalite nebudes za hodinu ani v pulce staveni toho PC.

samboush
samboush
Level Level
7. 12. 2004 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Auto je auto , ale pocitac je pocitac, stavite to z dilu ktery do sebe zapadaj a moc prostoru na nejakou chybu tam neni. Takze mi nerikejte Ze za hodinu neslozit dohromady , floppy, disk , procesor, chladic,info panel a grafickou kartu a propojite , 10 kablikama, a zasroubujete skrin.Nerikam ze kdyz tam mate dalsich 5 PCI karet a musite studovat do jakuho slotu to narvat aby se to s necim nepralo, to muze zabrat asi vic casu kdyz to delate poprve s urcitou deskou .Tak kdyz to nekdo dela kazdy den , tak ma urcite vice zkusenosti typu napriklad jake zvolit poradi pri montazi at se mu tam ostatni veci nepletou nebo tak, takze co by stim vice nez hodinu delal?. ALe auto a pocitac se podle mne asi fakt srovnavat neda. Jinak opet opakuju FOX vs test OK. Adekvatni zisk OK. Vyuzit penize zakaznika do mrti. Tzn kdyz dam 120 disk , a ono to bude malo a bude chtit dalsich 40 GB , musi koupit novej za 1500, i kdyz si puvodne stacilo pridat 2 kila a mohl mit 160. Takze co je lespi? disk 160 a dat o 2 stovky vice a treba to hned nevyuzit a nebo ty 2 stovky nedat a pak kupovat dalsi zisk. Ted namitnete , muze tamten prodat a koupit si vetsi a prenorthonovat , data. Ale to uz jsou dalsi naklady na cas stim stravenej a urcity riziko ze to muzete nejak podelat, nebo si to respective musite nechat od nekoho prekopirovat. Uz nemuzu ..... atd atd

foxik
foxik
Level Level
6. 12. 2004 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezlobte se, ale některé věci potřebují vysvětlit. Přece se nenecháme osočovat od konkurence pod různými "nicky" a dělat, jako by nám to bylo jedno. FOX COMPUTERS odvádí nastandardní práci, nemá se zač stydět a nemusí si nechat líbit různé nepravdivé tvrzení. Na druhou stranu, diskuze pod recenzemi tady jsou a kdyby to SHW vadilo, tak ty diskuze mít nebude. A že vzbudila recenze našeho počítače takový zájem ? Asi tu chyběl podobný počítač. BTW - FOX v letošním roce získal všechna ocenění, udělovaná PC časopisy nebo enziny a to jak v testech (s přímou konkurencí), tak v recenzích. Znáte jiný takový počítač ?

DavesMan
DavesMan
Level Level
6. 12. 2004 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, když někdo něco umí, tak se vždycky najde někdo, kdo mu to nepřeje. A to je i příklad tohodle FOXíka... Rozumný výběr komponent + kvalitní montáž a hned se najde někdo, kdo si rejpne jenom proto, že:

a.) je od konkurence
b.) a / nebo má vztek a závidí, protože on sám by něco takovýho nesved ani omylem.

P.S.: co se týče O/C, tak ten je krytej zárukou a navíc ta karta byla vybavena daleko lepším chlazením tak v tom nevidim problém. Stejně, 80% uživatelů, na které je tato sestava cílena by to přetaktovalo / odemklo tak jako tak a s nějakym dodatečnym chlazenim by si hlavu nelámali.

foxik
foxik
Level Level
6. 12. 2004 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsme neměli potřebu, ale k sestavě FOX nVetiv dodáváme ledničku, pravdou je, že pak už výkon CPU AMD je opravdu brutální. High-end sestavy se snažíme chladit spíš pasivně. Vše je otázkou vývoje a pokud náš technický guru usoudí, že někde je vhodnější "vodník", tak tam bude :-)

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
6. 12. 2004 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No on ten počítač je opravdu hodně dobrej, ve dvou oblastech (výkon a kvalita asembláže) z celkových pěti je dokoncen nejlepší. Recenzenta zkrátka nadchnul a je to vidět i na textu :-)

Jinak co se týká zneužívání diskuzních fór pro marketingové účely, mám stejný názor jako vy, ale bohužel se najdou i tací, kteří se řídí starou prušáckou zásadou "účel světí prostředky".

foxik
foxik
Level Level
6. 12. 2004 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Štěpán Mrázek Můžeš konkrétně uvést ty tvoje "prušáky" ? Docela by mě to zajímalo, koho jsi tím měl na mysli.

wikina
wikina
Level Level
6. 12. 2004 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, jestli jste to nekdy zkousel, ale odemikani pipelines neni u teto karty operace o jednom kroku. Zamcene jsou vetsinou 4 a postup je takovy, ze se odemce jedna a pak probehnou testy. Pokud je sebemensi chyba v obraze, PL se zamce zamce a odemce se dalsi atd. Vseobecne: jdou snad vzdy minimalne 3 ze 4 a je to v case stabilni. Vyrobce totiz zamika vic PL, nez je potreba (nez jich je vadnych), aby zrejme vzniknul vykonovy rozdil...

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
6. 12. 2004 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohu s zeptat jak marketingově vymýváme mozky? A prosím konkrétně, ne jenom obecné fráze...

Štěpán Mrázek
Svět hardware

x32
x32
Level Level
3. 12. 2004 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem odbornikem na graficke karty, ale tohle jsem nasel na webu MSI :
"Based on the NV40 GPU, this graphics card features 128MB DDR memory on a 256-bit DDR memory interface, 325/700 MHz core/memory clock speeds, 35.2GB/s memory bandwidth, 12 parallel rendering pipelines, and dual integrated display controllers. Comes with 15-pin VGA, S-video or composite, and DVI connectors. "
Takze bych rekl, ze karta pretaktovana je, teda podle toho co se pise v recenzi.

foxik
foxik
Level Level
3. 12. 2004 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Murphyho zákon je neúprosný a dobře nám tak. Spadl nám server, a protože náhradní byl zrovna na přeinstalování, nejedeme. Omlouvám se všem, kteří nás právě ted chtěli navštívit, usilovně pracujeme na obnovení provozu. Doufám, že se nám to v průběhu dneška podaří rozběhnout. Mejly fungují, stejně jako telefon nebo ICQ.
B0b4N budu ihned kontaktovat.
Ještě jednou se omlouvám.
Za FOX COMPUTERS s.r.o. Michal Konvalina.

Zdeněk Michálek
Zdeněk Michálek
Level Level
3. 12. 2004 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý názor.. ale bojím se že nikoliv správný. Můj pohled na věc je ten, že do okamžiku, než se pisatel jednoznačně prohlásí za pana XYZ, se jedná o anonymní přístup - a jako na takový se na něj samozřejmě omezení ze strany Zákona nevztahují a my si můžeme sbírat téměř co chceme - jedná se pouze o provozní charakteristiky. Druhou věcí je zveřejnění takové informace - umím si představit případy, kdy by díky zveřejnění takové informace došlo k reálné vyčíslitelné škodě - a ta by se už (při splnění dalších předpokladů) možná dala s úspěchem zažalovat podle úplně jinačího zákona.

Problém se zákonem o ochraně osobních dat by podle mého názoru nastal až v okamžiku, když bych přiřadil nasbírané údaje ke konkrétní identitě. A tohle zase musí být ošetřeno v podmínkách pro registraci, přičemž souhlas ke shromažďování může být Světu hardware (resp jeho provozovateli) dotyčným kdykoliv odebrán.

xmates
xmates
Level Level
3. 12. 2004 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezda se mi ze tento case by byl zrovna vyhra pro umiseni druheho disku protoze to z fotek vypada ze by stejne disky musely byt nalepene na sebe a mam pocit ze to by jim ventilator stejne moc nepomohl a i kdyby tak stred by stale zustaval horky a nevim zda teplotni gradient je to prave orechove pro HDD
pokud ovsem vyrobce nedodava pridavny kos na disky to uz by bylo asi o necem jinem

wikina
wikina
Level Level
3. 12. 2004 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xmates Nedodava, protoze se nevyrabi...ale muzete byt klidny, je tam misto presne jeste na jeden disk a je mezi nimi dostatesna mezera na to, aby ty disky mely stale cca. pokojovou teplotu. Spotreba jednoho 7200 disku neprekroci 15W a ikdyz nevim presne, kolik z toho se premeni na telo, vypada to, ze ten 80mm ventilator stacit bude ;)

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek
Level Level
3. 12. 2004 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Leoši, jistě jsi si všimnul, že zde prezentuji svůj názor - a já si za ním rozhodně stojím. Jinak pokud si diskuze projdeš podrobně, tak zjistíš, že spousta lidí, kteří vystupují pod přezdívkou je podepsaných (stačí odkliknout na detail knkrétního uživatele)

BTW: IP adresy zveřejnovat nebudeme, protože čtenáři si to zkrátka nepřejí (výsledek ankety je aktuálně 61:39).

Mnemonic
Mnemonic
Level Level
3. 12. 2004 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sestava Fox není jedinou, kde se taktovalo, ale jak vidno, tak je jedinou, který to pomohlo. OC se dělá za účelem zvýšení výkonu a ne jen freqence. Myslim že cesta kterou si vybral fox je dobrá. Když já pořizuju něco do pc, tak taky koukám na komponenty který tam strkam s ohledem na OC. Např Chieftec, grafika Hercules, OCZ, Epox, Zalman... Líbí se mi že u Foxu dostanete za svý peníze, když už nic jinýho, tak echtovní mašinu na kterou je spoleh. Neříkámže já bych si něco takovýho koupil, OC mě prostě baví, ale proč nenabídnout lidem něco víc? Fox ví co dělá a dělá to dobře, tak proč se hned rozčilovat?

neologic
neologic
Level Level
3. 12. 2004 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co je to sk SH?

stavi
stavi
Level Level
2. 12. 2004 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek je to pěkný, sestava ještě lepší, ale chybí mi v textu pár podstatných informací. Opravte mě, jestli se mýlím, ale nikde jsem tam nenašel info, jaký je tam HDD, jakou má velikost. Dále mi chybí více info o zdroji, v textu se píše, že je 350w, mě by zajímala i značka. Dále by mě zajímalo, jak je zajištěno přetaktování GK (jestli ve FOXu modifikují přímo vga bios, nebo se to provádí pomocí různých utilit při startu windowsů).
A vzhledem k použití pasivního chlazení na CPU by mě taky zajímaly teploty IDLE/BURN.
A ještě menší info: v textu píšete, že je sestava obsazena GF MSI NX6800-TD128, ale na stránkách foxpc.cz je sestava pouze s GK 6800LE, což je trošku rozdíl (menší takt i počet pipelines).
Ale jinač dobrý stroj.

stavi
stavi
Level Level
2. 12. 2004 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stavi Jo, a ještě jsem si všiml, že u screenshotu z programu CPU-Z je zobrazena rychlost procesoru 1000MHz místo 1800MHz, předpokládám, že to má na svědomí technologie Cool-n-Quiet (i dle zobrazeného napětí CPU). Pro některé uživatele by to však mohlo být matoucí, když v textu prezentujete údaj o 1,8GHz.

Seikos
Seikos
Level Level
2. 12. 2004 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom pripade se omlouvam, chapu ze kdyz si sednu do Octavie 85kW a do nacipovany Octavie 96kW, urcite si koupim tu nacipovanou. Samozrejme ze je precipovana - to nemusi zakaznik vedet :-) Ale srovnani bude "objektivni": nacipovana Octavia jede vic :-)
Vec c. 1: Kdyz me SvHw oslovi, klidne jim poslu do recenze muj PC, kterej pretaktovanej udela neco malo pod 15tis. bodu v 3Dm2003. Sice bude recenzent kricet - ze mam A64 3200@4200 a z RX800 jsem udelal RX800XT, ale budu nejvykonejsi a budu se chlubit ze jsem vsechny porazil :-)
Vec c. 2: Pocital jsem z velkoobchodnich cen kolik na tom FOX (a i jini) vydelavaji a je zrejme, ze na uvedenem PC nevydela FOX skoro nic. Chapu ze maji distribuci nekolika znacek (AMD, MSI), ale tahle cena pro ne neni na ziti - je jenom proto aby vyhrali tento test

Vomi
Vomi
Level Level
2. 12. 2004 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seikos Ty jsi nejakej chytrej.Aby vyhrali tenhle test.To by prece to PC pak neprodavali.

schami
schami
Level Level
2. 12. 2004 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi No vzdyt ho taky neprodavaj. Kdyby se v tyhle diskuzi nekdo neozval, tak by to s osudem tyhle sestavy bylo kdovi jak.

Seikos
Seikos
Level Level
2. 12. 2004 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Vubec netusis jak to ve svete chodi. Sezen Radeon X800XT Platinum, nebo FG6800 Ultra . Proste nesezenes, protoze na celym svete jich je jen par set kusu. Tohle je marketing. Vitezny high-end dela dobrou prodejnost low-endu a mainstreamu. Na tom nekteri (a i FOX) staveji. Jejich vitezne sestavy jim delaji jmeno a jejich Semprony 2200 se dobre prodavaji. Na to se nikdo nemuze zlobit - je to porste marketing. To je jako by si cyklista zkratil na zavodu trat a pak jasal nad vitezstvim. S pretaktovanymi komponentami je to uplne stejne

wikina
wikina
Level Level
2. 12. 2004 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi ááá, panové jsou znalci...
Avšak skutečnost překvapila i nas. Zdaleka nejvíc se ve FOXu prodá právě těch specialních edicí, momentálně s A64-kou. Možná je to tím, že se už rozkřiklo, že ty mašiny v prodeji jsou přesně tak vymakaný jako v testech.

foxik
foxik
Level Level
2. 12. 2004 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Musím reagovat na některý polopravdy.
1. sestavu FOX Cult-X jsme připravili pro fajnšmekry, kteří potřebují pořádný výkon, ale AMD Athlon 64 FX je pro ně příliš drahý. Proto jsme použili desku se socketem 939, proto jsme přetaktovali grafiku. A proč ne, jsme vítezi mnoha testů a dostali jsme spoustu ocěnění a už jsme za ten rok na trhu všem pochybovačům dokázali, že český trh potřebuje High-End jako sůl a že tím High-Endem je FOX. Počítač má plnou dvouletou záruku a s jeho uvedením se počítá pro vánoční trh.
2. FOX nestaví žádnej low-end a takový plky musím znovu odmítnout. BTW - na market.foxpc.cz je jasně vidět, že karty NX6800LE, NX6800, NX6800 GT a Ultra jsou skladem. Prostě FOX má kontakty s výrobci a distributory a protože se věnuje High-Endu stále a usilovně, má zboží pro své záakzníky i na konci roku. Mr. Seikos je nemá a tak plive jedovku na schopnějšího. Sorry, ale je to tak. Průměrná cena počítače FOX je 35- 40 tisíc bez monitoru a periférií.
3. Semporny se FOXu daří prodávat určitě skvěle - nezapomeňte, že je spolu s LEVI Int. distributorem AMD.
4. FOX je AMD pozitivní = díky tomu máme i nVidii, díky tomu jsme byli první, kdo měl nForce4 počítač už na Invexu. Chápu, že mnohé stále štve, že FOX dokázal prorazit, že získal klientelu, jak na AMD, tak pro FOX PC a navíc má unikátní systém pro tvorbu webových stránek a e-shopů. Seikosové a podobní anonymové = smiřte se s tím, že je někdo nadprůměrný a že to dokázal za jediný rok. Někteří cyklisté jsou holt lépe trénovaní a neslejzají z kola,když přijde kopec.

Seikos
Seikos
Level Level
2. 12. 2004 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Mozna jsi to spatne pochopil, je jsem na vas nehazel jedovku. Na jedne strane jsem poukazoval na to ze neni objektivne zhodnotitelne porovnani pretaktovanych komponentu, na druhou stranu jsem hodnotil praktiky marketingu nekterych firem. A tyhle praktiky jsem nehodnotil ve spatnem slova smyslu, ale vzal jsem je tak jak jsou.
Navic - FOXu fandim, vzdyt stiky jako Alienware tvori PC komunitu.

Vytky proti pretaktovani komponent uz vubec nejdou proti FOXu, ale proti recenzentum na Svethardware, kteri nejsou objektivni.
A jeste bych dodal: (a prosim berte to s usmevem)
1. Brand-X Sempron 2400, FX5200 - to je opravdu low-end
2. FX6800U mam skladem (ASUS V9999U), sice jen jeden kus, ale mam :-)

Hyper
Hyper
Level Level
2. 12. 2004 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi MSI NX6800LE, NX6800, NX6800 GT a Ultra jsou skladem ?? To je dost divný, protože podle toho co vím, žádný z oficiálních distributorů MSI NX6800Ultra neměl už pěkně dlouho....že by šedý dovoz??? Co si pamatuju, tak to začlo skrytou, leč nepravdivou "reklamou" o distribuci MSI v časopise Reseller Magazine. Teď koukám, že se ta "distribuce" asi ujala a pěkně pokračuje.....

foxik
foxik
Level Level
3. 12. 2004 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Ad 1. Máš pravdu, že Sempron 2400, FX500 je low-end, v mých očích určitě a já bych si to nekoupil. ALE u mnohých firem je to nejlepší grafika , co prodávaj na doma. Taky se snažíme podobné sestavy nabízet spíš do kanclu.
Ad 2. Tak bohužel jsem si udělal reklamu a vidím, že je zarezervováno. nebyl tam jenom jeden kus, ale je pravdou, že to byl kumšt sehnat.

Jinak díky za podporu, pouze jedna poznámka - mrzí nás, jak Alienware pomalu, ale jistě konvertuje do Corporate segmentu. Viz. podoba jeho současných stránek. To spíš VooDooPC.com.

foxik
foxik
Level Level
3. 12. 2004 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Tak pozor! Přečti si znovu ten Reseller - já jsem řekl, že s MSI máme jasno. Bohužel na titulní stránku se dostalo, že budeme mít distribuci. To jsme nikdy netvrdili. FOX je distributor AMD a MUSHKIN. Ostatní věci nakupujeme buď u výrobců (resp. v jejich evropských zastoupeních) nebo u distributorů. Kdybychom byli šeďák, tak bychom těžko dostali oficiální podporu MSI na Invex nebo byli první, kdo má nForce4 od Asusu v komplu na testování (test vyjde v Computeru). Takže prosím tě, nedělej ze sebe lamu.

Hyper
Hyper
Level Level
3. 12. 2004 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Shodou okolností mám známé u obou distributorů a bylo mi řečeno, že ani jeden z nich nemůže potvrdit nějakou formu "oficiální podpory" MSI FOXu v průběhu Invexu. Jedině snad to, že PC FOX běželi na MSI deskách (to jsem ostatně viděl i já, když jsem tam byl), ale to přece neznamená, že jste oficiální partneři - to by jím pak mohl být každej, kdo použije při stavbě PC nějaký MSI komponent.....
Takže "lamou" se tu zdá být něko jiný.....

Vomi
Vomi
Level Level
3. 12. 2004 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Koukam, ze nedokazes prekousnout, ze Fox proste postavil super pocitac za super kacaky.Tak ze kopes kolem sebe jak postrelena kobyla. Ja to pochopil tak, ze Fox dostal oficialni podporu od MSI, ne od distributoru.

foxik
foxik
Level Level
3. 12. 2004 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi OK. Pochopl jsem to tak, že jsem lama já, je mi to jedno. Končím s Hyper aktivním. To, že má známosti u obou distributorů mě zlomilo srdce.

Hyper
Hyper
Level Level
3. 12. 2004 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi PC klidně překousnu, to je mi jedno ..to jsi asi špatně pochopil - ani jednou jsem ve svých příspěvcích nenarážel na jejich kvalitu. To zas musím uznat, že je mají perfektně udělané (všechna čest jejich technikům).
V tom přípěvku jsem narážel na to, že ani jeden z distributorů MSI v ČR neví o oficiální podpoře MSI FOXu....což by asi měli, když jsou jejich partnery, takže nevím, kde k té "oficiální" podpoře přišli...

Hyper
Hyper
Level Level
3. 12. 2004 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Tímto příspěvkem jste mě opravdu zklamal. Já si s tím oslovením nezačal, viz váš příspěvek výše. A tím dovětkem jste jen dokázal, že nejspíše žádné argumenty na svou obhajobu nemáte...

Vomi
Vomi
Level Level
3. 12. 2004 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Vzhledem k tomu, ze to u Foxu tvrdi a distributori to nevi, bych to videl tak, ze MSI neni ni spokojeno s praci distributoru a mozna se dockame prekvapeni :o))) Opravdu tohle nemohu posoudit. Nemam zadneho znameho u MSI (u distributoru jich mam vic nez dva).Proste do marketingu MSI nevidim a ty predpokladam taky ne .Vzhledem k tomu, ze ani jeden z distributoru nemel svuj stanek na INVEXU tak treba na Invex dostal podporu Fox.

Hyper
Hyper
Level Level
3. 12. 2004 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi U MSI bohužel taky žádné známosti nemám, jen se mi zdá přinejmenším divné, že čeští distributoři (a  mám opravdu dobré známé), popřeli informaci o tom, že by FOX měl oficiální podporu...
A navíc se nedivím, že stánek ani jeden neměli...Jsou to velkoobchody a Invex je jen pro koncové zákazníky a navíc, mezi náma,  strašně upadá...

Vomi
Vomi
Level Level
3. 12. 2004 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Uz jsi videl distributora, ktery by rekl ano,konkurence mela podporu, protoze mi jsme tam nebyli? :o)) Ja tedy ne.Ale jak rikam, nevidim do toho a myslim, ze to co tady vedeme je zabo-mysi valka.Hlavni je, ze Fox dela svoji praci kvalitne (na tom jsme se schodli) a kdo tomu neveri, at si koupi PC a muze posoudit.
Jinak mas pravdu.Invex je pro koncaky, distributori jsou velkoobchody a Invex silene upada.

Vomi
Vomi
Level Level
3. 12. 2004 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi oprava :o)) (shodli)

Milhouse666
Milhouse666
Level Level
3. 12. 2004 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Já na invexu byl viděl jsem, že na stánku Foxu byly produkty, který nebyly nikde jinde - tak je asi nějaký technik z foxu vyrobil na koleně.
A když by fox neměl podporu od MSI, tak kde by proboha vzal nForce4 a dal ji do testů ?????

wikina
wikina
Level Level
3. 12. 2004 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Protoze to byl ASUS ;o))))))

foxik
foxik
Level Level
3. 12. 2004 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi OK, omlouvám se, klidně vám podporu vysvětlím, jste z Brna, napište mi mejl a můžeme si to vysvětlit, zavolám vám. Nechci tady rozpoutávat další diskuze.

foxik
foxik
Level Level
3. 12. 2004 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi OK, omlouvám se, klidně vám podporu vysvětlím, jste z Brna, napište mi mejl a můžeme si to vysvětlit, zavolám vám. Nechci tady rozpoutávat další diskuze.

samboush
samboush
Level Level
6. 12. 2004 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Jen tak na ty sestavy prohlizim a chapu ze jako , vyrobce svoji sestavu propagujete a ze se snazite ji prodat. Pravda sice je , ze vicemene tahle sestava mezi ostatnima vynika , ale spis bych to nazval jednooky mezi slepejsema kralem. Pisete , ze je to sestava pro fajsmekry . Ale zadnej fajsmekr neda za sestavu o nejmene 5 tisic(coz bych videl jako zisk pro prodejce u tohodle kompu, mozna i vic vzhledem k cenam za ktery budou asi nakupovat) vic nez by musel. Co si budem povidat, postaveni takovehoto komputeru zabere hodinu prace a nevyzaduje zrovna zadny velky um. Pocitac si postavi kazdej kdo si jako malej hral s legem a vsoucastnosti umi alespon prumerne cist. U Vami pouzityho boardu jsou v defaultu kulaty kabely takze zadna velka uprava kabelaze se nekona. Vykon je zdanlice dobry , jak vyrikate fajnsmekr toho uz s tim strojem moc nevymysli. Komponety Vami pouzite jsou prevazne na efejt , i kdyz jsou knicemu. Degradovat tuhle desku a procesor , 400 MHZ pametma je fakt neodpustitelne. Winchester 3000 939 jede v pohode s defaultnim chladicem na 2.4 GHZ a system jede uplne stabilne(i v dualu) i 533a vice Mhz pametma. Tzn se 400 Mhz pametma ty parady uzivatel tu desku s procesorem plne nevyuzije. Chapuz ze kazdej vyrobce je pysnej na to co sesmoli, ale Vy sam urcite vite , ze takovehle stroje(cerna barva , chladic jako prase,pruhledny case , vselijaky diplaye a stelovatka) jsou jen na efekt. Takovehle pocitace maji jen jeden ucet vytahnout prachy z lidi kteri je maj a moc tomu nerozumej. Nebo aby maminka co ma nejaky ty susne vyplazla pro svojeho nezbednyho synka 40000 tisic za pocitac , protoze pekne sviti , jsou vanoce a kdyby to byl prstynek tak by ho klidne nosila. Nemam nic proti sestavovagtelum pocitacu, ale proste tyhle predvanocni sestavy jsou akorat tak stroje na prachy. Pozn: nejsem zadnej prodejce pocitacu ani nic podobny , obcas nekomu sice ze znamosti neco postavim za flasku nebo tak. Vetsina rozumnejch a trochu schopnejch lidi si pocitac postavi sama nebo poprosi kamose at mu stim pomuze a neutrati hafo penez za vanocni maskaradu. Chapu ze nenkdo na jeziska , dedumraze , satanaklause mebo svatou kravu veri a i tem doporucuji pockejte si po vanocich a ditkam vysvetlete ze jezisek tu byl(nechal tu mys) a pocitac doda ale az po vanocich. Ale jinak je tahle sestava jednoznacne no1 v tomhle testu.

wikina
wikina
Level Level
6. 12. 2004 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Škoda, že si tu sestavu prohlížíte jen tak "jenom". Trochu Vám totiž uniklo, že jako jediná široko daleko má procesor chlazen PASIVNĚ! Jestli dokážete uchladit tento procesor pasivne na 2,4GHz jste borec ;)
Zbytek je Váš nazor a nemá cenu ho komentovat...leda snad až na ten tragický omyl v tom, že si každý "trochu šikovný" člověk postaví počítač sám...týden na reklamacích v nějakém velkoobchodě by Vám změní názor...

samboush
samboush
Level Level
6. 12. 2004 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Vim ze tem je pasiv , ale kcemu kdyz mate vrtuli ve zdroji i na grafice. Na tom ze je pocitac schopen postavit kazdy trvam. Doucoval jsem nejakou slecnu veci kolem pocitacu . A na prvni hodine bez jakej koli znalosti z jeji strany jsem ji rekl at to z tehle komponent sestavi a podle manualu zapoji(ucebni pomucka jak cloveka donutit zapamatovat si z ceho se pocitac sklada a jak si predstavit jak to asi vypada a kcemu to bude). Udelala to sama a pocitac bezel na prvni pokus a dokonce kazda diudka a cudlik fungoval jak ma(coz se kolikrat neda tvrdit ze to tak je od profi sestavovatelu- nehovorim o vas , jen obecne) . Je fakt , ze umela cist nadprumerne. Lidi nejsou blbe jen to proste nedelaj.

wikina
wikina
Level Level
6. 12. 2004 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vomi Tak tu si vemte, držím palce. Ještě jestli dobře vaří a ... a začnu Vám zavidět ;)

Vomi
Vomi
Level Level
2. 12. 2004 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdepak, je to normlani minitower , zadna velka skrin

wikina
wikina
Level Level
2. 12. 2004 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

?!?
Auto představí výrobce většinou na nějakém autosalónu a tam si ho novináři poprvé otestují a je zahajen prodej.
Dnes je recenze a dnes bude na webu počítač k objednání.
Kde je problém?

Vomi
Vomi
Level Level
2. 12. 2004 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tak..Opet to vypada na srovnani s autama.Chces si vybrat auto za x stovek tisic a jeden ti za ty prachy nabidne klimatizaci zdarma, tak ty si koupis auto bez klimatizace ze ? :o)))

Vomi
Vomi
Level Level
2. 12. 2004 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty jsi to evidentne nepochopil.Wikina to myslel tak, ze to auto se nejdrivm testuje, nez je dane do seriove vyroby.Prece to auto nezacnou vyrabet a po roce ho teprve zacnou testovat. :o)) To by bylo asi hodne smrtaku.

Seikos
Seikos
Level Level
2. 12. 2004 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me je absolutne nekorektni aby se porovnavaly sestavy s pretaktovanymi komponenty. S cenou do 40tis vcetne LCD a Win se totiz dostavame do urcite cenove kategorie, kterou neni mozne vykonostne nijak dramaticky prekonat. Jediny zpusob jak ji prekonat je pretaktovat komponenty (CPU a VGA).
Takze ti dodavatele PC ackoliv rikate ze se vam nelibi ze jsou komponenty pretaktovany, tito dodavatele takto stejne zvytezi a na svych strankach se budou hrde chlubit ze meli uplne nejlepsi PC. To ze byl pretaktovany uz rikat nebudou.
Dale se mi nelibi ze jste dali dodavatelum zadani ze to musi byt cela sestava. Proc cela sestava kdyz hodnotite jen PC? Takhle jsou v testu temer vzdy jen LCD ty nejhorsi kvality (MAG a 30ms, grrrr), (Neovo F417 s prisernym obrazem - mam ho v praci, grrrrr)

wikina
wikina
Level Level
2. 12. 2004 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seikos Nevim proč, ale zase mě napadají auta. Je copak nekorektní nabízet či prodávat auta se zvýšeným výkonem? Kdo si to chce za své peníze užít víc, ať si vybere sám. Nakonec musí snad předpokládat, co to obnáší...
A tvrdit, ze auto za x00 tisíc musí být plus minus stejný jako ostatní...to je taky celkem nesmysl....zrovna třeba u aut (a teď už i u PC ;o)) tam může být dramatický rozdíl...

wikina
wikina
Level Level
2. 12. 2004 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"ja som myslel ze ak sa nieco testuje,uz je to nieco co sa da kupit a je na trhu.a nie ze najprv vyjde recenzia a potom produkt."
Vážně? Tak co třeba...auta! Nejlepší je test auta, co je tak minimálně rok na trhu. To každý ocení...;o))) ale nic ve zlým...

wikina
wikina
Level Level
2. 12. 2004 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pane "kolego", plácáte jabka a hrušky dohromady. To, co je od FOXu v testech, se začlo vyrabět seriově. Všechny budou přesně takové, jako tahle. To ale může v tomto testu přísahat snad jedině ještě IBM...
A myslim si, že by si takto počítač doma skutečně asi nikdo nepostavil...je k tomu potřeba vybaveni, které si jednoduše nikdo kvůli jednomu počítači domů nepořídí.
Na LANparty se objevuji ruzné "zajimave" věci, ale pochybuji, že by jejich tvůrci zvladli vyrobit ještě alespoň jeden trochu stejný kus. Druhá věc je také spolehlivost, hlučnost a další důležité faktory. Většinou je takový počitač "na živu" max. jednotky měsíců, pak se předělává na jiné komponenty kvůli výkonu a pod., takže nikdo vlastně nezjistí, že mu málem třeba shořela deska...
A snilo nesnilo...a co třeba tohle? Má to tam někdo v mašině? dost těžko... https://www.svethardware.cz/art_doc-82A0D0730A5BA855C1256DFC0069C98F.html?lotus=1&Highlight=0,nventiv ... ;o))))))

foxik
foxik
Level Level
2. 12. 2004 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milý kolego, někteří zaměstnanci FOX COMPUTERS hrají za různé klany, viděl jsem desítky tzv. vytůněných počítačů a právě proto si troufám tvrdit, že málokdo postaví počítač jako FOX. Ale klidně lapněte svůj kompík pod paži a přijeďte se pochlubit. Srovnáme to in natura. Chci ještě upozornit, že počítače FOX nejsou do testu stavěny jinak, než pro běžného zákazníka. Takže všechny vychytávky pro příslušné modelové řady má možnost v počítači FOX vlastnit každý. Určitě jsou ale lidé, kteří si svůj počítač raději postaví sami. Ale ne všichni na to mají čas nebo erudici. Pro ně je připraven počítač FOX.

Vomi
Vomi
Level Level
2. 12. 2004 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kamkoliv vleze liska , je rachot.Jako v kurniku u slepic :o))

Reklama
Reklama