Taká kravina môže byť len v USA. V podmienkach je jasne napísané, že sa vodič má aj napriek FSD plne venovať vedeniu vozidla. Ke´ď vidím niektorých kaskadérov tak sa nečudujem že sa auto s nimi vybúra. Sami vedia že je to beta verzia. To že sa niečo prezentuje ešte nemusí odrážať úplne realitu. Veď to majú napísané aj v užívateľskom manuáli.
Upozornění Autopilot podle navigace nezajišťuje autonomní řízení. Je nutné sledovat dopravní situaci, vždy držet ruce na yoke volant (nebo volant) a sledovat trasu. Upozornění Stejně jako při běžném řízení buďte mimořádně opatrní na nepřehledných úsecích, mimoúrovňových křižovatkách, nájezdech a sjezdech, jelikož se na nich kdykoli mohou nenadále objevit překážky. Upozornění Autopilot podle navigace nemusí rozpoznat nebo detekovat protijedoucí vozidla, stojící objekty a speciální jízdní pruhy, například pruhy vyhrazené pro jízdní kola, sdílená vozidla, vozidla záchranného systému apod. Vždy věnujte pozornost řízení a buďte připraveni okamžitě zasáhnout. Pokud tak neučiníte, může dojít ke škodám a vážnému nebo smrtelnému zranění.
Ono u WD je iný problém. U tých starších, som si namapoval NASko cez IP adresu. Nové My Cloud už len cez aplikáciu. A keď nemám internet tak mi vôbec ani nenamapuje NASko. Takže to je ešte väčšia tragédia. Ako vidím tak asi zainvestujem a prejdem komplet na Synology.
A kolko tych seagateov islo do kopru? Podla statistiky backblaze pri najvyssich modeloch 18TB je poruchovost extremna cez 12%. Sam mam seagate a uz tu chybu neurobim. Z dvoch diskov na jednom sa objavilo 320 vadnych sektorov. O ostatnych ani nehovorim. 500GB disk v kancelarskom PC zacal vykazovat chyby kratko po skonceni zaruky, kvalita za dobru cenu....
nie je fer testovat nove ovladace na starsej grafike kde sa plny potencial ovladacov nemoze prejavit. tu je vo vyhode ATI kde sa testuju ovladace na 5850tke.