Zpět na článek

Diskuze: Bankrotují další kryptoměnové projekty: Hodlnaut i německé Nuri

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Ventero
Ventero
Level Level
15. 8. 2022 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hezky jsme to tady probrali - byla to zajímavá a výživná diskuze :-)

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
15. 8. 2022 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Známí trol Zubik který v kryptoměnách utopil nejspíš celoživotní úspory protože investoval když bylo Krypto na vrcholu a celé to spadlo, je teď nasraný na celý svět, tedy kromě sebe samotného ??
.....ty jeho výblitky mi chyběly

Ale nemusíš se bát, je to jen další vlna a další vlna opět přijde jak nám historie ukázala.
Druhá rada je, diverzifikuj svoje finance,
celý ekonomicky trh je jako na houpačce, chvíli nahoře, chvíli dole, je to tak na všech burzách, ale pořád je to lepší než mít peníze doma pod polštářem kde ti je sežere inflace

zubik1000cz
zubik1000cz
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
15. 8. 2022 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Nejsem debil jako ty, abych se zapojoval do podvodu, jako jsou kriplkoiny.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 8. 2022 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz UZ nam konecne dokaz aky je to podvod a okradanie ostatnych , ako stale tvrdis. UZ nam to konecne rozkry a otvor nam oci. Vyzivam ta ktomu uz niekolko mesiacov a stale nic. Len melies s pleckou bez jednineho dokazu. Stale cakam Zubiku.
PS: Proste patris do kategorie ludi, ktorych oznacujem "Desbil bez priciny".
PS1: Pisalo som ti uz niekolko krat aby si sa pozrel na mechaniku obchodovania na burze, alebo bankovych a financnych institucii, az tam su podvody, ale legalne osetrene zakonom.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
27. 8. 2022 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz týden a stále bez odpovědi, je to jen diskuzní trol, jen si stěžuje ale když ho někdo konfrontuje aby předložil důkazy tak jako by nebyl

wrah666
wrah666
Level Level
15. 8. 2022 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Spíš na začátku měl, pak o ně blbě přišel a teď je naštvaný, že mohl mít miliony a místo toho musí do práce.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 8. 2022 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Stou pracou to snad nemyslis vazne? :P Jeho profil by mal stacit na cca vpp alebo smetiar, prinajlepsom honosne nazvane: operator vyroby.
Ale zubik sa rozhodol ze nechce byt otrokom svojej kariery ako to bolo v blizsie nemenovanom serialy RD, tak sa rozhodol spravit karieru ako hater:P

bison
bison
Level Level
14. 8. 2022 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na trhu chýba Homelesscoin ktorý by vyjadril túto novú komunitu ktorá utešene rastie, sú medzi nimi vzdelaný ľudia ktorý si opakovali mantru o nekonečnom raste, rozprávkovom zisku a bohatstve, dnes sú radi za bagetu a teplú deku. Nie je nad skúsenosť ktorá má rovnaký efekt ako výherné automaty a hazardné hry, rodinu však treba pripraviť na ekologickú dovolenku pod stanom.

Akuh
Akuh
Level Level
15. 8. 2022 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison To píšeš o kom? O češích co naletěli na to že ekonomika poroste, na věčné časi tu budou zlaté časy, koupily si domy a teď nemaj na splácení hypoték?

wrah666
wrah666
Level Level
15. 8. 2022 05:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Hypotéky jsou podporovány všemi lumpy, jelikož dělají z lidí skvělé otroky. Když máte hypo, nemůžete se bouřit, nebudete stávkovat, svrhávat vládu, nepusítte se do dobrodružství... Jen pěkně makáte, abyste to splatili.

Ventero
Ventero
Level Level
15. 8. 2022 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh S hypotékou se lidi bojí ozvat i v práci při nedodržování zákoníku práce - to se korporátům a všem stranám, které jsou s nimi spojeny a co se vehementně hlásí k podnikatelství (např. ODS, TOP09) velice hodí ...
A zvýšit pravomoce odborům se jako čert kříže báli i ČSSD - ona je to jen spíš taková barevná hra na blikačku - tyto pseudoopoziční strany též slouží stejným špinavým zájmům ...

zubik1000cz
zubik1000cz
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
13. 8. 2022 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mohly by zkrachovat všechny kriptoshit projekty. pak by bylo na světě dobře

Dilinozravec
Dilinozravec
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
13. 8. 2022 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Ak by padlo komplet crypto, tak tebe by lepsie nebolo. Nasiel by si sy dalsiu vec do ktorej si ako chudak mozes kopnut .P

Akuh
Akuh
Level Level
14. 8. 2022 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Doporučuji kniku 1984. A poté se podívej jakou budoucnost chystají různé státy v podobě CBDC. Pak zjistíš že bez crypta tu bude peklo.

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2022 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Ono je dost šílené, když se člověk podívá, co tu z toho 1984 tu už máme. Doublethink jede, ministerstva pravdy, lásky, míru a hojnosti jsou v provozu, sledování velkým bratrem mnohonásobně přesáhlo technické možnosti popisované v knize... Knihy se pravda zatím nepřepisují za aktualizované, ale ono to ani není potřeba. 99% lidí sáhne po online zdroji informací a ten často "aktualizován" je. Jen to nemusí dělat specializovaný úřad, spáchá si to sama redakce. Říká se tomu Laktualizace informací". Cenzura jede, lidé co projeví svobodný názor jsou zesm욡%nováni a mláceni... Zatím obvykle nedochází na zabíjení, ale ono není zas tak velký rozdíl zabít někoho reálně a virtuálně. ZLikvidovaný a bez prostředků už někde zemře sám, nebo si to prostě hodí. A pak se jšeště zdůrazní, že tím potvrdil, že byl fakt blázen...

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Nejsem si jist, jestli kryptoměny vyřeší problém s korpofašismem - zatím to tak nevypadá a naopak se zjevují indicie, že naopak - že i toto pojmou jakou svůj nástroj.
Další věc je jejich závislost na energii a rozsáhlé technologické síti. To je trochu divné budovat něco takového, když se ví, jak snadno může dojít k tomu, že se všechny základy, na kterých je funkčnost kryptoměnového systému postavena, mohou během několika vteřin znefunkčnit na hodně hodně dlouhou dobu v důsledku sluneční erupce, proti které není momentálně žádná obrana. Zvláštěpak, je-li i výroba a distribuce energií centralizovaná - jedno z tehdejších velkých vítězství korpofašounů.
Takovéhle věci mohou správně fungovat tehdy, pokud bude většina vyrobených energií decentralizována - co sídlo, to většinová energetická soběstačnost.

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2022 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Centralizovaná výroba energie není vítězství fašounů (žádného druhu) ale rozumu a techniky. Je daleko účinnější jeden velký zdroj, než 50 malých. A přenosovou síť byste tam musel mít stejně, protože jinak by na vesnice elektřina nedorazila. Pro nějakých 100-200 lidí by se vůbec nevyplatilo dělat elektrárnu. Ani mini. A pokud myslíte něco ve stylu: Zcela decentralizované, každý za sebe, tak to je už totální šílenost z technického hlediska. Poptejte se na ostrovech, proč raději táhnou kolik kilometrů kabel z pevniny, než aby si vyrobili na místě... Oni vám to vysvětlí.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Nemyslím si - těžko bude nějak výrazně větší účinnost tam, kde jsou obrovské ztráty na dalekosáhlé distribuci. Vítězství zdravého rozumu a techniky to bude právě tehdy, když bude každé sídlo svůj zdroj energie a jen nad tím vším bude nějaká centralizovaná pojistná nadstavba, nejlépe kaskádová - jedna sektorová (obecní, komunitní) a jedna státní, kteréžto ovšem nebudou v režimu korporace.
A takové domy se stavějí a jsou velice efektivní. Tady jde zase jenom o to, že korporace ceny všeho vyštengrovaly tak, že se to nedá skoro uplatit a korpofašistické kliky politicky dlouhodobě lobují proti levným zdrojům energie a když už to nejde jinak, tak je uměle prodraží.
A malé jaderné reaktory jsou vysoce efektivní (montují se do ponorek min. 50 let, tak proč by je nemohly mít obce) a zvláště teď, když ještě nastupují plně modulární reaktory.
Když se každý dům zateplí a vybaví kombinací solárních panelů, čerpadel, turbín (větrník) a třeba doplňkových minijednotek, piezosběračů do podlah atd, tak může dosáhnout velké soběstačnosti. Ale ceny jsou nastaveny tak, aby to bylo jen těžko proveditelné - účel je mít závislé na něčem centralizovaném, co má někdo pod kontrolou a může na tom rejžovat obrovské peníze na úkor druhých ...
A ano - někde ještě chybí ty technologie, ale po těch třeba jít ...
A hlavně jde o tu úspornost - pokud budeme mít menší nároky na energie, tím snáze docílíme jisté soběstačnosti.
A pokud to má být centralizované, tak to musí být čistě vládní záležitost a museli bychom si přestat volit mafiánské vlády. Otázka je, zda si je vlastně volíme - fixlovat se dá se vším - a zda ještě existují jedinci a uskupení, kteří opravdu smýšlí sociálně stejně jako ekonomicky ...

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2022 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Ježíši kriste, ještě piezo sběrače. Vy očividně nechcete elektřinu za 20, ale za 40 kč/kwh.. Pro srovnání dodávám, že "zlý" temelín jí vyrábí za přibližně 1,10 kč a ještě mnohem víc fujky fuj uhelná elektrárna (pro kterou MY máme palivo na pár set let, byť říkám, že by se mělo raději používat coby chemická surovina) za asi korunu padesát.. S distribucí 3 koruny. Zbytek jde do kapes oněch zmetkokorporátů. Tudíž řešení je prosté, energetiku vyvlastnit (bez náhrady zlodějům, ať si nechají to co si nahrabali a tím to hasne) a prodávat jí lidem za cenu nákladů, tedy ty 3 kč za KWH.

Ps: Solární panel je v ČR technologicky nesmysl. Jelikož TADY potřebujeme víc elektřiny v době, kdy produkuje mnohem méně. Smysl má v místech, kde se tím pohání klimatizace a tím pádem klesne špičkový odběr z elektrárny a v zimě je potřeba dotápět maximálně pár dní.

PPS: ano, s tou úsporností máte pravdu. Lidstvo jako takové je neskutečně rozežrané a plýtvavé. Tam je možno hledat obrovské úspory za relativně minimálního omezení jednotlivců. A co se týká vlád, tak snad je současná situace už dostatečným varováním a lidem to dojde. Zdaleka nejhorší vlád, jakou kdy ČR zažilo a to i když počítám milostivou vládu bohmen und mahren.

Akuh
Akuh
Level Level
14. 8. 2022 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Co je sakra korpofašismus?
Současný svět má problém v tisku peněz a monopolem státu nad ním. Bitcoin tohle řeší. Stát (demokratický) nemůže a nikdy nebude moci manipulovat s jeho monetární politikou a není nutné využívat prostředníky k držení měny, naopak některé technologie jako je LN umožňují vcelku vysokou míru soukromí a prosatují se kvůli její rychlosti a nízké ceně.

Co se výroby energie týče, je to podružný problém, ale bitcoin jde významnou decentralizační cestou, protože čím dál víc vyhledává uvězněnou energii. To znamená někde těží ropu a bezúčelně pálí odpadní plyn? Tady máte generátor a pár kontejnerů s ASIC minery. Je tu vodní elektrárna odřízlá od zbytku sítě zbudovaná za jedním účelem a má nadprodukci? Tady máte ASIC minery.

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2022 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Korpofašismus, vláda korporací. A jestliže jsou státy samostatné, nepřišlo vám divné, jak krásně jednotně jednaly třeba v nedávném případu nepidemie? S vyjímkou doslova jednotek zemí následovala všude stejná šaškárna, ať už tam vládne "Pravice", "levice" "komunisti" nebo "diktátor".

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Tak ty pieza byly spíš jako doplnění výčtu - je jasné že to je ještě v plenkách, ale v reálu už to funguje v některých veřejných budovách.

Souhlasím, že vzdávat se jádra je zatím kardinální nesmysl.

Nesouhlasím, že by se mělo vyvlastnit bez náhrady - co potom ty minoritní akcionáři, často z řad důchodců, co si tam převedli peníze z těžce inflací zatížených spořících účtů?

Ten solár podle mě smysl má v té částečné úspoře - rozhodně může zajistit pohon TČ a osvětlení domu i v našich podmínkách. Klimatizace dává smysl u obchodů s potravinami a nějakých skladů, kde je to třeba. Nedává smysl na další rozmazlování lidí, kde se to s klimatizováním všude přehání a je to jeden ze zásadních kofaktorů snižující se imunity a tím neustálých epidemií probíhajících kvůli tomu i v letním období.

Se závěrem pak souhlasím - jen ta naděje se mi čím dál hůře hledá ...

Akuh
Akuh
Level Level
14. 8. 2022 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Státy nejsou samostatné. Víceméně jsou spojené přes nadnárodní organizace jako je WHO, OSN, EU, mezinárodní smlouvy... Dále důvod proč se všude chovaly stejně nevyžaduje žádnou konspiraci korporací. Je to panická reakce. Prioritou politiků není a nikdy nebylo aby se lidi měly dobře, ale aby vyhrály volby. Tomu odpovídají jejich reakce. Chtějí často působit jako silní a rozhodní vůdci kteří lidi ochrání. Nikoliv je reálně chránit. Korporace mají vliv na jednotlivé státy, ale nevládnou tam. Stejně jako voliči mají vliv, ale nevládnou.

a epidemie tu skutečně byla, takže žádná nepidemie. Reakce na ni byla nesmyslná a šla udělat mnohem lépe, to souhlasím, ale ty desetitisíce mrtvých tu zkrátka byly.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh "Bitcoin tohle řeší. Stát ​(demokratický​) nemůže a nikdy nebude moci manipulovat s jeho monetární politikou a není nutné využívat prostředníky k držení měny"

Obávám se, zda to není zase jen novodobá víra pro určitou skupinu lidí ...

Akuh
Akuh
Level Level
14. 8. 2022 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Jak chcete změnit monetární politiku bitcoinu?
To že není nutné využívat prostředníky je jaksi nevyvratitelný fakt. hromada lidí to dělá denně.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh "Státy nejsou samostatné. Víceméně jsou spojené přes nadnárodní organizace jako je WHO, OSN, EU, mezinárodní smlouvy..."
Ano - to jsou právě prostředníci a politické "technologie" těch korporací - a nejsou to žádné konspirace - takhle to funguje v podstatě nepokrytě. Stačí jen většinu lidí držet ve slepotě a oblblosti konzumem a hraním na ty nejzákladnější principy jako strach a hněv ...

"Korporace mají vliv na jednotlivé státy, ale nevládnou tam."
Ten vliv je takový, že vlády jsou jejich nástrojem - tedy fakticky vládnou ...
"Stejně jako voliči mají vliv, ale nevládnou."
Evidentně toho vlivu moc nemají - zvolíš si stranu a dosadí ti tam mafiána nebo hňupa, kterého by jsi nevolil ani po desátým pivu.
Zvolíš si jednotlivce a stejně ho lidé volí na základě nějakého mediálního zkresleného obrazu, který je opět vytvořen za něčí podpory a tedy v něčím zájmu.
A když tam dosadí (nebo se i zvolí v jiných systémech přímo) někoho, kdo jde proti zájmům velkých, tak se vždycky najde způsob jak ho zdiskreditovat - zvláště využije-li se primitivita a nevzdělanost většiny voličů pomocí nástrojů jako třeba bezpečnostní aparát a masmédia.

Nekonzistence lidí je viditelná v každých statistikách oblíbenosti politiků a preferencí stran - jak na houpačce.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh .. se teprve časem ukáže, jak to vlastně bude ...

Nicméně pokud stačí prohlášení jediného člověka, aby hodnota takové měny klesla o hromadu procent, tak v tom žádné pevné základy rozhodně nejsou.

Něco mi říká a indicie tu jsou, že kryptoměny jsou další megapodvod.

Akuh
Akuh
Level Level
14. 8. 2022 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Mícháš nesmyslně jablka z hruškami. O hodnotě jsem nic nepsal.

Ale když jsi s tím začal, cena všeho včetně peněz je dáno čistě střetem nabídky a poptávky. Poptávka po bitcoinu je zatím relativně malá a do určité míry závislá na náladě ve společnosti. S postupným růstem využití bitcoinu poptávka poroste a bude klesat jeho náchylnost na nálady ve společnosti a tím i jeho volatilita.

Řada kryptoměn podvody jsou, ale ne všechny. V první řadě bitcoin být ani nemůže. Jak chceš mít podvod kde všichni kdo chtějí ví o co jde, jak funguje a nemáš ani toho kdo by podváděl?

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2022 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Pokud by byla epidemie, tak by státy, co nedělaly "opatření" měly mít mrtvol,jak při morové ráně. A vida, neměly, že? Naopak.. Měly jich výrazně nejméně.

PS: A proč nebylo daleko víc mrtvých v zemích, které jsou s hygienou na štíru, lékařská péče je tam na úrovni středověku a přitom je tam obrovská hustota obyvatel? Podle veškeré logiky měli mít hory mrtvých. A vida... Prosím, vysvětlte, pokud trváte na tom, že epidemie byla.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Opět si nejsem jist, jestli všichni tak dobře a přesně vědí o co jde.

Jinak by bylo fajn, kdyby jsi měl pravdu, ale má to ještě jeden obrovský háček:
Celý ekosystém kryptoměn funguje na počítačovém internetu. No a ten je, jak dobře známo, celý v rukou a pod kontrolou korporací. A to je obrovská slabina stavět něco svobodného na něčem nesvobodným.

A nemáš kdo by podváděl? Jestli má někdo moc ovlivnit hodnotu a tedy i tok volatility, pak mu nic nebrání toho využít ve svůj prospěch a na úkor jiných. A to se děje a já to nazývám podvodem.

No a aby jsem to úplně spláchl, tak dodám jen to, že pokud něco vešlo v burzovní systém a obchoduje se s tím, tak se to stalo nedílnou součástí celé té "špatné" ekonomiky a tím pádem se sebelepším úmyslem i vstupem, nic z těch ideálů, o kterých příznivci hovoří, už nemůže být naplněno. No a to je v podstatě hrubý obrys toho, že to megapodvod je.

Jak píše Bison - není to nic jiného, než sofistikovaný výherní automat - ať už to byl nebo nebyl úmysl kryptoměn.
Mafiáni otevírali Casina taky jen a pouze pro svůj zisk a moc i když u toho měli spoustu keců, že tak chtějí dát lidem zábavu a možnost zbohatnout. Takže možná, že za vznikem bitcoinu mohla stát ušlechtilá myšlenka, ale za jeho realizací v této podobě už tomu opravdu věřit nemohu.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Epidemií bylo X jenom se o nějakých nemluví a jiná se zneužila. Co mi nesedí je nazvat to pandemií ...

Tak Španělskou chřipku, která mimochodem začala současně na dvou místech půl světa od sebe v době, kdy doprava z jednoho do druhého trvala týdny, nikdo nějak nereguloval a za 2 roky bylo po problému. Covid tady "brzdili" a máme ho tu stále a v mnoha více mutacích. Je tak těžké to tam vidět?

zubik1000cz
zubik1000cz
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
14. 8. 2022 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh ale hodnota bitcoinu neklesla. pořád je na nule. už od vzniku se hodnota bitcoinu nehla (nepřekvapivě proto, že hodnota je trvalá, nemění se a bitcoin, tedy všechny kriplkoiny, mají nulovou hodnotu. To, že někdo je ochoten koupit nesmyslné jedničky a nuly za 1mega, neznamená, že má hodnotu jednoho mega. cena a hodnota jsou rozdílné věci

zubik1000cz
zubik1000cz
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
14. 8. 2022 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh souhlas ve všech bodech.

Akuh
Akuh
Level Level
15. 8. 2022 00:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Myslím že situaci s internetem vidíš nesmyslně černě. Vliv mají, ale samotná síť je dostatečně rozdrobená aby byla dostatečně svobodná co se toku dat týče. Co je nejvíc pod kontrolou jsou některé služby, které se ale bitcoinu zas tak moc netýkají. Bitcoinu se nijak zvlášť nedotkne když mu amazon s googlem uzavřou svoje datová centra. To je jeho podstata. Decentralizace. Nakonec, ani když by se povedlo zablokovat DNSka, nic se neděje, vlastně, bitcoin jede i přes darknet. Reálně bitcoineři jsou silně paranoidní a tvoří protiopatření, kam spadá třeba i synchronizace blockchainu přes satelit.

Jak se manipulace s cenou týkají bitcoinu? To je obecná věc, která se beztak v nějaké míře děje i s fiat měnami. Je nesmysl na to ukazovat jako na problém bitcoinu.

Nesmysl. Co na burze ta "špatná" ekonomika? Burza je nejčistší vyjádření nabídky a poptávky jaké máme. Co by měl btc ztratit tím že funguje na trhu? Btc má nahradit peníze, jak by to asi měl udělat bez účasti na trhu a tedy i burzách? Co za blábol je že ideály nemůžou být naplněny? Ony jsou naplněny a plně využívány. Bitcoin měl sloužit k necenzurovatelným transakcím napříč planetou. Světe div se, nic z toho se nezměnilo a bitcoin se k tomu dnes používá. Bitcoin měl dodat stabilní monetární politiku, světe div se burza na tom nic nedokáže změnit, přes 21 mega btc se nikdy nepodíváme. Tak jak jaký ideály nemůžou být naplněny?

Jediným megapodvodem tu je tvé šermování slovem megapodvod. Co přesně se ti na současném stavu nelíbí? Říct o něčem že je casino je pěkný, ale jen proto že něco občas na hodnotě roste, jindy klesá neznamená že to je casino.

Akuh
Akuh
Level Level
15. 8. 2022 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Blábol. Hodnota je dána střetem nabídky a poptávky. Ničím jiným. Hodnota a cena jsou synonyma.

Akuh
Akuh
Level Level
15. 8. 2022 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Pandemie je taková epidemie která je přes více kontinentů. SARS2 měl epidemii v evropě, asii a severní americe. Možná i austrálii a jižní americe, ty jsem nesledoval, tak nevím zda tam bylo jen pár případů či epidemie.

Co se ti nelíbí na tom nazvat to pandemií?

Ventero
Ventero
Level Level
15. 8. 2022 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Tak čistě technicky jo. Nicméně to tomu dává daleko větší sílu, než se ve skutečnosti projevovala a projevila. A to jen spolu s dalšími opatřeními vyvolalo hysterii a oslabení imunity, což Covidu pomohlo zabít tak 30% obětí.

Nicméně bereme-li to takhle čistě slovníkově, tak jsme tady neustále v pandemii x chřipkových virů, TBC a mnoha dalších patogenů.
Tady příklad TBC z roku 2019 - to je taky pandémie 5 kontinentů - a označuje to tak veřejně někdo? Mluví se vůbec někde o TBC?:
Státy s vyšším výskytem TBC
V Evropě: Litva, Moldávie, Rumunsko, Rusko a Ukrajina.
V Asii: všechny asijské státy kromě Bahrajnu, Íránu, Izraele, Japonska, Jordánska, Kataru, Kuvajtu, Libanonu, Malediv, Ománu, Saudské Arábie, Spojených arabských emirátů, Sýrie a Turecka.
V Africe: všechny africké státy kromě Egypta, Komor, Libye, Mauricia, Seychel a Tuniska.
V Americe: Bolívie, Brazílie, Dominikánská republika, Ekvádor, Guyana, Haiti, Nikaragua, Panama, Paraguay, Peru, Salvador a Venezuela.
V Austrálii a Oceánii: Fidži, Kiribati, Marshallovy ostrovy, Mikronésie, Nauru, Palau, Papua-Nová Guinea, Šalamounovy ostrovy, Tuvalu a Vanuatu.

A v roce 2020 bylo 1,5 mil. prokazatelných úmrtí na TBC, což je podobné číslo jako u Covid-19 v tomtéž roce, kde ale pozor jsou uváděna všechna úmrtí s detekcí koronaviru a nikoliv vždy jako jediná příčina. No a dělá se kvůli tomu tolik hysterie, tolik opatření - ještě k tomu nesmyslných a kontrafunkčních? NE! Takže o co tedy vlastně jde, když ne o úmysl, jak více zotročit masy ...

Ventero
Ventero
Level Level
15. 8. 2022 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Tohle je právě další 2 nebezpečné a nepravdivé doktríny korporativismu - mýtus / podvod , kterému všichni věří i navzdory tomu, že všechny země v tomto systému jsou jím dlouhodobě poškozovány a jen se prohlubuje jejich zadlužení, sociální nerovnost a individuální frustrace. Doktrína, která pomáhá korporátům tvořit nevolníky.

wrah666
wrah666
Level Level
15. 8. 2022 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Btw, mě osobně na "pandemii covidu" nejvíc vadí to, že se za celou dobu "covidu" popírá existence chřipky. A že průměrně na chřipku umírá ročně 2 miliony lidí, kdežto "na covid" to bylo jen o trochu více. (nehodlám hledat současné číslo, ale za dobu, kdy mělo na chřipku zemřít 3 miliony lidí (a byla by to normálka a nikdo by nevyšiloval) zemřely na strašlivě nebezpečný covid, též zvaný sars.... 3,5 miliony. Nemluvě o detekční metodě. Absurdní citlivost PCR testu, která prokáže leda, že je virus na sliznici.. (místo aby se hledal uvnitř těla)

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 8. 2022 03:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Na základě výzvy Akuha ti usnadňuji hledání:

http://www.youtube.com/watch?v=pWA28B-Y7gI&t=36m45s

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Kdyby to bylo tak jednoduché tak sám jdu a vyhazuju do povětří všechno, co s tím souvisí ...

neverminde
neverminde
Level Level
15. 8. 2022 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz JEnze nejhorsi je ze urcite EU chysta podobne coiny misto Eur. Proste digitalni menu,ktera nas jeste vic naveze do totality. Nebudou existovat papirove penize tudiz budes odkazany na svet jen digitalnich cisel. Pak neco provedes a oni ti za nepsolusnost zmrazi ucet a bude po prdeli :D

wrah666
wrah666
Level Level
15. 8. 2022 06:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde |Výměnný obchod. Já ti opravím PC, ty mi dáš pytel brambor a kus masa.

Choakinek
Choakinek
Level Level
13. 8. 2022 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pád korporativistického socialismu to ovšem nezastaví. Vtip je v době, kdy k němu dojde. Že to bude do cca 20 let, je 100% jistota, ale jak sleduji současné události, může to být třeba i za půl roku.

No, nechme se překvapit ;-).

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
14. 8. 2022 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Aby kryptonesmysl skončil, tak na to je už nejvyšší čas. Co se debilního neomarxismu týká, včera bylo pozdě, je to totálně neživotaschopný systém, žijící z toho, co nahospodařily a vymyslely předchozí režimy - a zároveň likvidující většinu toho, co se dlouhodobě osvědčilo.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Je zajímavé, jak máme protizabarvené výrazivo pro popis téhož společensko-politického systému.
"neomarxismus" "korporativistický socialismus" "korpofašismus"
Nakonec bude vše svým způsobem pravda - on každý extrém má podobné projevy a končí špatně.
I když tam nějak nevidím ten socialismus - to podle mě znamená, že se bere ohled na lidi, jejich žití a soužití - a to už jsem dlouho v nějaké autentické rovině nezaznamenal. Ani v Rusku, ani v Číně, ani u nás a už vůbec ne v USA - všechno jsou to svině a jsem stále více přesvědčen, že jsou to frakce sloužící stejným "falešným bohům" - jen o tom sami neví a hrajou nám tu tajně, ale velmi dobře režírované divadlo, aby nás zmátli a rozeštvali proti sobě na té individuální i sociální úrovni. Pod strachem a hněvem jsme pak za pomoci konzumu snadněji oblbnutelní a ovladatelní ...

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 8. 2022 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Ohled na lidi je se socialismem spojován, ale obvykle díky nesmyslnosti režimu končí jen na papíře.

Typickým příkladem je už řadu let např. KLDR.

Socialismus = zejména centrální řízení ekonomiky, které sice zcela ještě nemáme, ale máme-li se v popisu režimu jasně rozhodnout pro jeho název a vynechat z něj, že obsahuje trochu tamtoho a onoho, já volím socialismus, protože kapitalismus už to (nejen) dle mého názoru prostě není.

Korporace jsou pak dominantním symbolem současného režimu.

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 8. 2022 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Není to tak, že bych neměl ke kryptoměnám výhrady, nicméně ke zlatým mincím se z praktických důvodů vrátit nelze a je ekonomií dokázáno, že dlouhodobě životaschopnou ekonomiku lze budovat výhradně s tzv. tvrdou měnou, s deflací s jakožto zcela přirozeným prvkem ekonomiky.

A vlády v dlouhé historii akorát dokázaly "ředit" mince, tisknout a generovat v počítači peníze jak na běžícím pásu a (nejen) tím roztáčet kola inflace.

To nás logicky nutí se ptát: Má peníze spravovat vláda?

Pokud odpovíme "NE", tak existenci kryptoměn v současné době musíme považovat za věc s pozitivním významem.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Tak KLDR je hlavně typickým příkladem, jak si můžeme k něčemu přiřadit název, který ani vzdáleně neodpovídá skutkové podstatě. Tam je lidovost úplně na nule, ne-li v záporných číslech.

Osobně si naopak myslím, že kapitalismus (úzce propojen s korporátem) je západního systému (vč. ČR) naprosto dominantní složka - jinak by logicky nemohly dominovat právě korporace - a to je ten největší problém. Za bezohledným hromaděním peněz a moci se ztratil člověk - a to je absence socialismu nikoliv jeho převaha.

Nicméně na otázku, jestli levá nebo pravá, budu vždy odpovídat, že oběma rukama toho uděláš více, než jenom jednou ...
Ve skutečně funkčním a dlouhodobě udržitelném systému nelze opomíjet ani jeden aspekt lidské povahy a lidského soužití ani komplexně enviromentální rovinu (nejen ekologicky) ...

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Tady je to mnohem složitější a psát o tom, že to dělaly vlády je důsledek neznalosti několika podstatných faktů o řízení financí. Třeba ten, že v USA nemá finance pod kontrolou vláda, ale právě jisté kryptokorporace. A nadnárodní finanční systém taktéž. A tam kde to mají na starosti vlády, tak ty se samozřejmě podřizují trendům těchto hegemonů financí - jinak by jejich minoritní ekonomiky shořely nebo by dopadly jako Irák, Jugoslávie apod.

V USA byly 2 prezidenti, kteří chtěli dostat finace pod kontrolu federace - oba byli zastřeleni. Nyní prosakuje, že snad i Trump měl podobné úmysly - to by pak vysvětlovalo tu obrovskou diskreditaci a to že po něm stále jdou. Na druhou stranu to on hodně zalil a zahřál to semeno z kterého vzklíčilo to, co se nyní děje na Ukrajině a kolem.

Proto je tady léta štvaní proti Číně a Rusku a nakonec vyprovokován druhý Vietnam, kde si teď poměřují v Ukrajině Rusáci s Amíkama penisy, stejně jako tenkrát, a akorát tím oslabují ekonomiku a obranyschopnost Evropy. O což jde těm hegemonům (které v tomto případě využívají USA, což je jejich hlavní bašta, ale ani na tom jim nijak zvláště nezáleží - je to pro ně jen jakýsi "úřad" a nikoliv stát plný lidí) od počátku vzniku EU - proto také onehdy USA dělaly vše, aby EU nikdy nevznikla a po jejím vzniku dělají vše, aby ji rozdělily (viz Brexit, který zásadně a dlouhodobě poškodil hlavně samotnou Británii) . O lidi a jejich práva nikomu ve skutečnosti nejde.
Oni nepřipustí jakoukoliv na jejich systému nezávislou ekonomiku ...

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Vypadlo mi tam, že v tomto případě využívají Rusko stejně jako USA ...
.. a už to nešlo doupravit ..

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 8. 2022 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka No, klidně můžeš současnému režimu říkat prostě jen "korporativismus", pokud ti tam "socialismus" nesedí.

Faktem ovšem je, že v kapitalismu dominuje svoboda a nikoliv nějaké subjekty. A nyní je to celé úplně jinak. Svobodu stále více ohlodává regulacionismus a korporace se do dominantního postavení nedostaly jen tak, ale vyšvihl je tam protekcionismus.

A v kapitalismu by nemělo být přítomno ani jedno - ani regulacionismus a ani protekcionismus.

Jestli se třeba nemůžeš rozhodnout pro nějaké jasné pojmenování, tak tomu říkej třeba "paskvil", ale kapitalismus už to není.

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 8. 2022 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Dobrá, "spravované vládou" možná není úplně přesné, protože vládou může být i banda "podmazaných" loutek.

No tak "spravovaných státem", eventuálně "spravovaných impériem". A pokud nesouhlasíš ani s tímto, tak se dopouštíš filozofického omylu, ve kterém se mylně upřednostňuje pojmenování před formou (podobou) nějaké věci, kterou je nutné popsat v několika větách a je nutné se nad tím pořádně zamyslet.

V takovém případě je úplně jedno, kdo to v pozadí řídí, protože tito lidé zkrátka nabyli podobu státu. Proto taky např. Trumpovu rezidenci neprohledala soukromá firma, ale státní FBI ;-). Čili mohli bychom ty lidi nazvat zlými, ale nemůžeme jejich existencí zpochybňovat význam trhu, neboť již nejsou jeho součástí, protože se stali součástí státu, přestože třeba někdy v minulosti byli podnikateli.

O imperiálních snahách USA nepochybuji, nicméně s EU rozhodně nesympatizuji, protože projekt EU je katastrofa sama o sobě. Čili byl a jsem pro Brexit.

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Přesvědčení, že v kapitalismu dominuje svoboda je nejsilnější a nejnebezpečnější zbraň korporací. Tím si udržují obelhané příznivce, kteří oslepeni nevidí, že ta svoboda tam ve skutečnosti není - je toliko iluzorní.
Věz, že svoboda je něco úplně jiného.

Kapitalismus bez protekcionismu nemůže snad ani fungovat - to je jeden z jeho základních stavebních kamenů. Bez dostatečného regulacionismu zase jim dáš všem tu možnost, aby se chovali svinski a okrádali ostatní - a to se přesně děje.

No, takže máme tady koktejl svinských jedů, které obsahují překroucené prvky socialismu a kapitalismu. Moje pojmenování je korporátní fašismus, zkr. korpofašismus, a vzhledem k tomu co o tom systému vím, mi přijde nejpřesnější ..
Možno použít slovo plutokracie. Též to vystihuje sousloví jako neofeudalismus s fašistickými prvky. Ale korpofašismus je takové údernější a myslím, že lépe postihující ...

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Jojo - celkem souhlas. Tito lidé nabyli podobu státu, protože jim to systém, který si tvoří, umožňuje.
Podnikateli jsou většinou stále - jen už to dělají jinak - není to minulost.
O tom to právě je - korporace provázané se státními aparáty tak, že sami nabyly tu podobu států - vládnou jim. A to je to, co umožňuje kapitalismus a proto ho tito lidé vzývají, propagují jak mohou a neštítí se přitom ohánět svobodou, kterou omezuje víc už jen několik šílených diktátorů jako Kim. A Rusko v tomhle zašlo nejdál. Kdo se trochu vyzná, tak ví, že Rusko je momentálně nejkapitalističtější zemí na světě - a kam to vede? Vidíme všichni. A totéž se děje o něco pomaleji v USA. Však si porovnej blízkou historii a události v obou zemích - to je jak vejce vejci.
Jedni tomu říkali svoboda socialismu, druzí svoboda demokracie a nakonec tu máme všude svinskej kapitalismus - korpofašismus a nemůžeme ani přespat ve svým vlastním autě u pangejtu silnice, kterou si platíme z daní a poplatků ...

EU je nutnost, která je katastrofálně realizovaná - protože je částečně realizovaná pod sabotážní taktovkou USA. Brexit dal jenom USA mnohem větší vliv nad Británií a je poškodil hodně a Evropu oslabil spíše silově, než ekonomicky, ale o něco ano.

EU by se mělo stát silnější a jednotnější platformou a to i silově - jediný způsob, jak nebýt semlet třemi mlýnskými kameny je stát se čtvrtým. To ovšem ale při zachování důležitých principů, které tam postrádám stejně jako ty. EU totiž diriguje směs mafiánských korporací, sluníčkářů a hysterek. Ale rozpadem se nic neřeší - jen si nás všechny ještě víc ochočí Amíci.

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2022 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Dokud se nerozpadne, není možné dohodnout něco nového, normálního. Ideálně založeného na spolupráci, místo na okrádání, vydírání, nařizování kravin, které vlastně žádný obyvatel žádné země nechtěl...

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Rusáci mají naprostou pravdu, že EU jsou jen američtí psy, kteří jim lížou koule a dělaj pro ně špinavou práci - někdo Rottweiler, někdo Mopslík (ČR) ...

Ventero
Ventero
Level Level
14. 8. 2022 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Pokud se rozpadne, tak už nikdo nic nového nedomluví - to prostě nebude umožněno. Cesta je pouze restrukturalizace. Jako příklad Sovětský Svaz - nechali se rozebrat, nechali si nakukat a nechali se uplatit, že se mají rozpadnout a teď už to Putinovi nejde a nepůjde dát zpátky do kupy.

Popř. by to muselo být uděláno bilaterálně - domluvit novou podobu a jedním dokumentem podepsat rozpad a vytvoření toho jiného zřízení - ale to je jen technika a jedná se fakticky stejně o restrukturalizaci.
Hlavní je odpoutat se od USA a všechny je odsud poslat domů - vystoupit z NATO a podepsat vlastní silový pakt.

Reklama
Reklama