Zpět na článek

Diskuze: Bill Gates říká, že AI chatboti budou už za 2 roky vyučovat děti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
28. 4. 2023 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Většina dětí je na tom se znalostmi dnes už hůř, než kdyby je vyučoval chatbot z roku 1990. Učitelé je nedokážou motivovat a rodiče, místo aby po nich chtěli výkon, chodí buzerovat školu.

jardadoma
jardadoma
Level Level
27. 4. 2023 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tvrdím, že to bude už za 18 měsíců.

Choakinek
Choakinek
Level Level
27. 4. 2023 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardadoma Já jsem před nějakou dobou četl, že chtějí zrušit předměty ve škole a nedávno i známky. To celé by mohla být dobrá startovací pozice pro zavedení AI ve výuce.

Nakonec to vypadá, že režim skončí kvůli své aroganci. Režim se vůbec nikoho neptá, jestli to chce nebo nechce. Prostě to jen tlačí. Možná se režim bude divit, ale opravdu existují lidi, kteří to NECHTĚJÍ a v čase jich stále více přibývá.

jardadoma
jardadoma
Level Level
28. 4. 2023 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Taky se bude rušit skok přes kozu. Prý to děti děsí a deprimuje.

test5
test5
Level Level
28. 4. 2023 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek A máte už teda nějaký aspoň trochu přibližný termín toho, kdy ten Vámi nenáviděný "režim" konečně zkolabuje? Stále o tom kolapsu mluvíte, jako by to bylo za rohem a ono nějak ne a ne to přijít.

tombominos
tombominos
Level Level
28. 4. 2023 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Rimska rise taky neskoncila za rok :)
a i komancum to trvalo 40 let.
Nicmene, ze se aktualni spolecnost nachazi na sestupne trajektorii, na to existuje spousta indicii.

jk2
jk2
Level Level
28. 4. 2023 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Taky bych to zrušil. Zavedl bych místo toho skok přes prase, je menší a děšti se pak méně bojí :-)

jk2
jk2
Level Level
28. 4. 2023 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Ano. Máme tady válku na Ukrajině, energetickou krizi, neudržitelný státní dluh a my řešíme "Zelenou dohodu", Euro 7, Emisní povolenky (ty bych teď zrušil), 40 pohlaví a podobně. Místo abychom v době krize krizi odlehčili, ještě přitvrzujeme a řešíme blbosti.

coolipi
coolipi
Level Level
28. 4. 2023 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek K predesle otazce kdy zkolabuje - no zalezi na tom, kam se divate. Kdyz se podivate na spravna mista, tak uvidite, ze kolabuje. Kdyz se kouknete na jmeni nejbohatsich lidi, tak dojdete k zaveru, ze vzkveta. A ano, misto reseni skutecnych problemu se resi barva nateru.

mosfet
mosfet
Level Level
28. 4. 2023 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Přibližně letos v Červenci.

test5
test5
Level Level
29. 4. 2023 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek V zásadě máte pravdu, ale to, co jste teď napsal, snad někdy neplatilo? Opravdu by mě docela zajímalo, zda si myslíte, že v nějakém dřívějším roce by se tohle Vaše tvrzení dalo označit za nepravdivé a zcela mimo. A pokud ano, tak o jaký rok nebo roky se jednalo.

coolipi
coolipi
Level Level
29. 4. 2023 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Platilo, vice ci mene. Leta, v kterych to platilo mene (tedy bylo mene videt, ze nejaky segment spolecnosti ci ekonomiky kolabuje) byly doby expanze ekonomik - typicky po valkach. Za tyto obdobi povazuji obdobi 20-tych let v 20. stoleti, 50-tych az 60-tych let (ne v Ceskoslovensku), 90-sata leta v Ceskoslovensku/CR. Je to ciste soukromy, subjektivni pohled na nedavne dejiny. Muzete me jiste opravit ci pripadne doplnit. Ceskoslovensko za komunistu bylo ekonomicky zajimavym experimentem ktery povazuji za verzi statniho kapitalismu.

Zajimavou kapitolou je ekonomika postavena na volnych penezich (Freigeld) viz. https://en.wikipedia.org/wiki/Freigeld
Realny experiment zalozeny na tomto schematu byl ovsem tak uspesny, ze ho museli bankovnici zrusit, aby jim nezdeskreditoval centralni bankovnictvi zalozene na nekonecnem dluhu.

To dulezite na mem sdeleni je vsak to, ze "se divame jinam" nez bychom meli pri posuzovani stavu spolecnosti ci ekonomiky. Je potreba videt veci takove, jake jsou, ne takove, jake si prejeme aby byly. No a podle krivosti pohledu pak nevidime to nebo ono. Zajimave pro me bylo napriklad videt distribucni funkci rozdeleni bohatstvi ve spolecnosti pomoci L-curve (https://www.investopedia.com/terms/l/lorenz-curve.asp)
https://www.lcurve.org/

Prominte za nesouvisle poznamky, snad to alespon nejak odpovida Vasemu dotazu.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 4. 2023 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Výborná, ta L-Curve :-).

Choakinek
Choakinek
Level Level
27. 4. 2023 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bude skvělý svět, ne?

1. Zruší se hotovost (zavede se elektronická měna centrální banky), jakožto nepříjemná bariéra pro "neomezený" prodej produktů (korporace nepotřebují např. něco jako "run" na banku spojený s existencí hotovosti, pokud se něco "pokazí").

2. Zavede se AI ve výuce. Nekritického spotřebitele je nutné "vyrábět" už od dětství, k čemu je korporacím člověk, který pochybuje, zda potřebuje to či ono? Vlády to pochopitelně pomůžou "protlačit" do vzdělávacího systému.

Ovce v.2.0 zavedena :-).

tombominos
tombominos
Level Level
27. 4. 2023 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Ve srovnani s timhle se pomalu zda, ze komanci se svou ideologii vymyvani mozku, byli bridilove :))

Choakinek
Choakinek
Level Level
27. 4. 2023 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombominos Máte naprostou pravdu nejvyšší úrovně ;-).

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
28. 4. 2023 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Názor nesamostatně myslícího člověka. Zruší se hotovost, a jaký je rozdíl v tom zda máte papírky anebo platíte převodem/kartou, že na ty papírky si můžete sáhnout, popřípadě přebytek dát do matrace?
Ai ve výuce, a proč ne, proč by nemohla pomáhat. A kdo se toho bojí, nebál bych se ai ale člověka, který ji nejspíše použije jinak než byla původně navržena, jako mnohokrát v historii.
teorie relativity=atomová bomba atd.

jk2
jk2
Level Level
28. 4. 2023 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas AI bude časem standard v inteligentních bombách/dronech.

jk2
jk2
Level Level
28. 4. 2023 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas Stojíme na prahu nového věku, AI hodně věcí změní a vypadá to, že to bude brzy.

coolipi
coolipi
Level Level
28. 4. 2023 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas " Zruší se hotovost, a jaký je rozdíl v tom zda máte papírky anebo platíte převodem​/kartou, že na ty papírky si můžete sáhnout, popřípadě přebytek dát do matrace? "

Ze mate.

coolipi
coolipi
Level Level
28. 4. 2023 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek "1. Zruší se hotovost ​(zavede se elektronická měna centrální banky​), jakožto nepříjemná bariéra pro ​"neomezený​" prodej produktů ​(korporace nepotřebují např. něco jako ​"run​" na banku spojený s existencí hotovosti, pokud se něco ​"pokazí​")."

Elektronicka mena tu je uz davno. A neni centralni banky, ta emituje jen asi 15% penez v obehu. Pisu penez, ne hotovosti. Obeziva je jen asi 3%.

Run na banky probihaji i bez hotovosti. Jenom jste si toho nevsiml. Vypada to tak, ze si panikarici veritele koupi neco, cim se snazi utect z drzeni pochybnych penez. Treba si poridi bitcoiny. Nebo bytcoin - koupi/postavi nemovitost a tu drzi jen proto, aby ji nemohl mit nikdo jiny. V ceske praxi to ovsem znamena, ze byt je nevyuzity a zabira misto a omezene zdroje. S tim jsou spojene ruzne uknourane kampane v mediich, kde si chudaci stezuji, ze moc trpi placenim dani z takovych nemovitosti bez uzitku. A hloupe ovce jim to zerou a placaji se s nimi po zadech. A snizuji dane.

Reklama
Reklama