Galerie 2
Další 16GB flash disk na světě, tentokrát v režii firmy Pretec
Aktualita Storage a RAM Pretec

Další 16GB flash disk na světě, tentokrát v režii firmy Pretec

Jakub Sadílek

Po námi již zmiňovaném Toshiba U3 Smart USB flash disk se na světlo světa probil další 16GB flash disk, tentokrát v podání firmy Pretec. Flash disk nese označení I-Disk II a se svými 16GB prostoru je tak schopen nahradit o něco méně než čtyři jednovrstvé DVD a téměř 23 CD. To znamená místo pro uložení až 10,000 fotek nebo třeba obrázků a až 3500 písniček ve formátu MP3. Pro přenos je užito rozhraní USB 2.0 s propustností až 25MB/s. Pokud jde o cenu zatím největšího USB flash disku, rozhodně nebude patřit mezi nejnižší a nebude pro každého. Cena pro Evropu byla totiž stanovena na úctyhodných 640$, tedy o něco více než 14 000Kč (opravdu nejde o překlep). Současně však byly představeny i flash disky s nižší kapacitou 8 a 2GB a s poněkud rozumnější cenou: 8GB model stojí 205$ (asi 4500Kč) a mainstream 2GB model lze sehnat za pouhých 40$ (tedy přibližně za 900Kč). zdroj: Tomshardware

Reklama

Po námi již zmiňovaném

Toshiba U3 Smart USB flash disk

se na světlo světa probil další 16GB flash disk, tentokrát v podání firmy Pretec. Flash disk nese označení I-Disk II a se svými 16GB prostoru je tak schopen nahradit o něco méně než čtyři jednovrstvé DVD a téměř 23 CD. To znamená místo pro uložení až 10,000 fotek nebo třeba obrázků a až 3500 písniček ve formátu MP3. Pro přenos je užito rozhraní USB 2.0 s propustností až 25MB/s.

Další 16GB flash disk na světě, tentokrát v režii firmy Pretec

Pokud jde o cenu zatím největšího USB flash disku, rozhodně nebude patřit mezi nejnižší a nebude pro každého. Cena pro Evropu byla totiž stanovena na úctyhodných 640$, tedy o něco více než 14 000Kč (opravdu nejde o překlep). Současně však byly představeny i flash disky s nižší kapacitou 8 a 2GB a s poněkud rozumnější cenou: 8GB model stojí 205$ (asi 4500Kč) a mainstream 2GB model lze sehnat za pouhých 40$ (tedy přibližně za 900Kč).

zdroj:

Tomshardware


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama