Zpět na článek

Diskuze: Donald Trump zuří: Twitter označil jeho tweet za zavádějící a nepravdivý

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ventero
Ventero
Level Level
30. 5. 2020 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věci, které jsou skryté, je třeba dokazovat. Tlačit na dokazování věcí, které jsou zřetelné na první pohled - jako třeba gravitace nebo to, že planety nejsou placaté - to je zcela logicky jak v minulosti, tak dnes účelová záležitost právě pro to, aby to někomu nenarušilo mocenské a finanční impérium. A právě toto je jedna z těch zřetelných věcí, které není třeba prokazovat, neboť jsou viditelné na první dobrou.
A to je ten důvod, proč se naše civilizace dostala do takové hromady exkrementů - místo, abychom se jako populace přizpůsobili zřetelně viditelným podmínkám a situacím, tak je popíráme a nesmyslně požadujeme důkazy. A i po té, co jsou takové důkazy složitě a draze vypracovány, tak se stále odmítáme skutečnostem přizpůsobit a nadále je demagogickými argumenty popíráme či bez nich, jen tak z principu odmítáme, abychom náhodou ani na chvíli nemuseli vylézt z komfortní zóny ...
Většina lidí raději žije v neradosti, ale pohodlně, než aby vyměnila alespoň část pohodlí za více štěstí ...
... přitom to nejlepší se každému stalo až teprve tehdy, co se odvážil vylézt ze své komfortní zóny ...

Peníze se staly svátostí, korporace jsou nedotknutelné a každý jedinec může být v tomto kultu beztrestně a tak snadno zdiskreditován nebo zlikvidován ...

Zdeněk Eisenhammer
Zdeněk Eisenhammer
Level Level
29. 5. 2020 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen jsem chtěl upozornit, že slovo "evidence" má v češtině značně užší význam než v angličtině.

Ventero
Ventero
Level Level
28. 5. 2020 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebudu řešit to co tu kdo k tomu píše, ale uvědomme si PODSTATU věci:
Ono to sice tak je v kapitalistickém světě běžné, ale že teď už zcela nepokrytě o tom, co je a není pravda rozhoduje několik korporací, které provozují sociální sítě? - tedy spíše asociální, protože ty od sebe lidi ve skutečnosti vzdalují!
A ještě ke všemu pod vedením lidí, kteří jsou naprogramovani letitou masírkou a jsou úplně mimo realitu?

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Pokud o tom rozhoduji objektivne, tedy na zaklade skutecnych faktu a relevantnich informaci, tak v cem je jako problem? Podle vas je lepsi nepoukazovat na nepravdy a lzi, protoze ten kdo na ne poukazuje je ideologicky zabarveny?
Radeji budeme stranit vsemoznym gaunerum a bezpaternim prospecharum, pokrytcum a alibistum, nez nejakym treba i naivne presvedcenym, kteri ale pri konfrontaci narozdil od tech druhych uvadeji fakta a relevantni informace? Opravdu vam to prijde jako ta lepsi variata????

martinX34
martinX34
Level Level
28. 5. 2020 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 V oblastiach ako politika alebo spolocenske "vedy" sa neda rozhodnut objektivne. Vzdy je to zalezitost svetonazoru konkretneho cloveka a "bubliny" v akej dany clovek zije.

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 To je samozrejme naprosty blabol a lez.
Pokud politik neco tvrdi a veskera fakta a relevantni informace dokazuji opak, tak to neni o nejakem nazoru. Ohledne faktickeho tvrzeni lze samozrejme rozhodnout objektivne. A to ze dnes spousta lidi dava na stejnou uroven fakta a svoje dojmy, to je smutne, ale porad to z jejich dojmologie fakta nedela.

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
29. 5. 2020 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 To je sice hezké, ale Twitter lže a manipuluje a cenzuruje pořád, stejně jako jeho deviantní cenzoři, kteří se vždy skrývají pod "liberálními" aktivisty, kteří takto likvidují politickou konkurenci na sociálních médií, což je přesně případ boje (nejen) proti konzervativcům a Trumpovi ze strany twitteru i facebooku. Cenzura je protiústavní i v ČR! Tzn. trestná. Zajímavé komentované video uvádí detaily a navíc i pokles akcií těch islamistických hovad. Čím dříve Twitter a facebook skončí, tím lépe pro všechny slušné lidi. Stop nacistům a islamistům z Twitteru a Facebooku a Youtube(Google).https://www.youtube.com/watch?v=iSGwz4aIhbI

klokan83
klokan83
Level Level
29. 5. 2020 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Predpojatost se muze projevit i tak, ze zavadejici vyrok politickeho oponenta oznacim za lez a zavadejici vyrok meho kandidata nebudu fack-checkovat. A kto posoudi, ze jdem to neudelal objektivni?

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 A proc by na sourkomem webu nemohla probihat cenzura? Vzdyt s tim souhlasi kazdy, kdo si tam porizuje ucet a musi souhlasit s podminkami, jinak mu neni zrizen? Jinak ten vas boj je proti lzim, nesmyslum a zpatecnickem radoby konzervativnim pokrytectvi. Trump denne proneses desitky lzi a vas to nechava chladnym. Facebook smaze jeden prispevek a pro vas je to konec sveta. Holt to kazdy vnimame jinak. Pokud jste omezenec, ktery cerpa zpravodajstvi ze socialnich siti typu facebook, pak se neni cemu divit...

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 A jinak vase cernobile videni a extremni pojmenovani danych orgranizaci z vas dela uplne stejny typ cloveka, ktery kritizujete. Jako extremni fanatik a zrudnou ideologii omezeny jedinec se chovate presne jak popisujete u danych cenzoru. Davate prostor pouze informacim, ktere se vam hodi do kramu a vse posuzujete ciste subjektivne a je z vas zrudny nacek.

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
29. 5. 2020 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Nácek jsi ty. Takové lidi jako tebe je potřeba odsoudit a uvěznit.

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
29. 5. 2020 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 běžná praxe v nacisticko-islamistických mainstreamových médiích, na twitteru, facebooku a při cenzuiře Youtube Googlem apod. Děje se to dnes a denně, např. na ČT pomocí Sorosovy organizace Manipulátoři apod.

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Takze abychom se neceho omylem nahodou nedopustili, tak budeme tolerovat jakekoli lzi a nesmysly? Sry jako, ale to mi tedy neprijde vubec jako lepsi varianta. To je typicky pokrytecky a alibisticky pristup, ze kazdy nazor je stejne relevantni ikdyz pravdepodobnost je 99:1... Asi jako by meli mit stejny prostor popiraci kulate Zeme....

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 JJ, v padesatych letech lidi jako ty stali v davu a vyzyvali k vrazdeni lidi jako Milada Horakova. Uplne stejne vypatlani a omezeni fanatici jako ty. Chapu, ze nacek jako ty by kazdeho s jinym nazorem nez je ten tvuj hned odsoudil a uveznil.a dukazy a zakony netreba...

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
29. 5. 2020 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 "A proc by na sourkomem webu nemohla probihat cenzura?" Protože cenzura je zakázána Ústavou a ty patříš do vezení.

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Na svem webu si muzu delat co chci a muzu mazat cokoli kdykoli, kdyz dodrzim zakony teto zeme. Soukromy web neni verejny prostor a svoboda slova nezmena, ze muzes sousedovi popsat zed jakymkoli blabolem a on to nesmi smazat. A to ze neznas a nechapes zakony nasi zeme pouze dokazuje to co o tobe tvrdim celou dobu.... Rozumis tomu jako koza petrzeli, prebral jsi par tupych frazi a to je tak vsechno, na co se zmuzes :-( Sbohem.

klokan83
klokan83
Level Level
29. 5. 2020 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Ja jsem nerekl, ze mame tolerovat jakekoli lzi. Ja jsem rekl, ze lidi nejsou objektivni a proto nemuzou objektivne oznacovat na twittru ani nikde jinde co je, nebo neni pravda. Vzdy tam v tom bude zahrnuta predpojatost toho kdo to dela.

Porad to muzou delat subjektivne, proti tomu nic nemam. Ale objektivni to bude jenom pokud bude moct treti strana fact-checkovat i ty tweety ktere twitter nefactcheckuje. Muzes si precist tady: https://www.timesofisrael.com/as-twitter-checks-trump-khamenei-account-left-alone-despite-pleas-from-israel/

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Proc bych nemohl objektivne oznacovat neco, zda to je, ci neni pravda, kdyz je to napr. zmereno ci jinak kvantifikovano a dany jedinec tvrdi neco jineho? Ikdyz budu ideologicky "zabarveny".
Vy porad vychazite z toho, ze kazdy nazor a kazda teorie je stejne relevantni. Ale to jednoduse neni pravda.

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Vemte si napriklad Trumpova slova o tom, ze se zde udajne jedna o omezovani svobody slova. Svoboda slova je definovana zakonem a to jak u nas, tak v USA a napsani poznamky pod prispevek uzivatele neni omezovani svobody slova a z ust Trumpa jde o prokazatelnou lez a muzu byt ideologicky zabarveny jakkoli, tohle je jasne jako facka.

klokan83
klokan83
Level Level
29. 5. 2020 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Dejme tomu, ze oznacit Trumpuv prispevek za lez bylo objektivni. Ale kdyz pak neoznacim jine lzi za lzi tak jako platforma jsem porad neobjektivni. A o tom to je. Ze se neuplatnuje stejny metr.

lukypribyl
lukypribyl
Level Level
29. 5. 2020 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Protiřečíš si: "Na svem webu si muzu delat co chci a muzu mazat cokoli kdykoli, kdyz dodrzim zakony teto zeme." Existují zákony, které upravují masová média. Např. tiskový zákon. Ty si můžeš psát ve Wordu, tisknout a rozdávat (téměř) co chceš (limit např. trestní zákon), ale jakmile tvá "tisková činnost" naplní znaky dle tiskového zákona, hle, musíš dodržovat spoustu pravidel. No a ve chvíli, kdy se z tvé "stránky" stane globální masově-komunikační médium, je regulace nasnadě a namístě. Takže pokud máš stránku s globálním dopadem, tak ne, skutečně si nemůžeš na své stránce dělat co chceš.

klokan83
klokan83
Level Level
29. 5. 2020 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Definice slobody slova podle anglickeho slovniku je "the power or right to express one's opinions without censorship, restraint, or legal penalty". Ja se na to divam jako na sirsi koncept, ne jenom na neco co definuje zakon.

Ted si vemte, ze kdyz technologicka firma o necem rozhodne ze to neni pravda, tak to typicky min zobrazuje. Kdyz Youtube rekne ze video je zavadne, tak na nem nejsou reklamy, hur se hleda a Youtube ho min doporucuje na sledovani. Twitter to dela stejne. Tento prispevek se dostane k min lidem. Ja to vnimam jako prekazku, neboli "restraint", takze podle definice je to omezeni slobody slova.

Je to nelegalni obmezeni slobody slova? Rozhodne ne. Ale porad to je obmezeni slobody slova...

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 1) pokud se na to budete divat jako na neco jineho, nez co je nekde definovano, tak je to ciste vas subjektivni pohled, ktery navic nejste schopen konkretizovat a jeho vypovidaci hodnota se limitne blizi nule.
2) Na youtube jsou desitky milionu novych prispevku kazdy den a je tedy z logiky veci nemozne, aby kazdy prispevek byl nabizen stejnemu poctu uzivatelu. Kazdy pripsevatel ma jine mnozstvi svych sledovatelu, takze je logicke, ze kdyz ma nekdo 100 milionu, ze jeho prispevky maji vetsi prioritu, nez kdyz ma nekdo 0. To ze oba nejsou tlaceni stejnemu mnozstvi uzivatelu neni zadne omezovani svobody slova, to je byznys. Reklama v televizi taky neni rovnomerna na vsechny vyrobky na svete ;-)
3) Twitter je soukrome medium a zrizenim uctu souhlasite s urcitymi podminkami. Nikdo pokud vim Trumpovi nedrzel pistoli u hlavy, kdyz se registroval na Twitteru a kdyz tam posilal prispevky. Podle vasi logiky a definice svobody slova bych mohl cmarat cokoli kdekoli, nicit jakykoli soukromy majetek a jeho majitel nejen ze by me za to nemohl dohnat napr. k majetkove odpovednosti, ale ani by nesmel smazat, ci zakryt co jsem na jeho majetku napachal, jinak by podle vas slo o me omezovani svobody slova. Naprosta demence.

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Muzete nesouhlasit, ale to jen dokazuje, ze o dane problematice vite kulove...

Ventero
Ventero
Level Level
30. 5. 2020 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 D86:
Nejde o to, co je definováno, kde a jakým zákonem - ale o to, zda je to prospěšné z hlediska vzájemného soužití, štěstí a radosti lidí a nakolik je to rozumně a citlivě aplikováno ...

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
28. 5. 2020 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero No, pokud se příspěvky mažou, tak byste měl pravdu, že o "pravdě" rozhodují korporace. V tomto případě je to ale trochu jiné. Twitter k příspěvku přilepil vykřičník a doporučil alternativní zdroje ke studiu. Co je zkreslená informace, to už nechává spíše na uživateli. Upozorňuje však, že příspěvek odporuje faktům, které říkají jiné zdroje. Což mi osobně přijde asi jako ta nejschůdnější varianta. Nebylo by ideální mazat to podle toho, jak se komu zlíbí, a že to zrovna neodpovídá jeho názoru. Ponechat to bez povšimnutí, když jiné zdroje říkají něco jiného a vypadá to, že jde o lež, asi také není ideální. Ponechat to a říci, že to je lež bez důkazu, také nebude správné. Ponechat to a říci "hele, víme o tom, že jiné zdroje tvrdí jiné věci, prostudujte si to raději, tady jsou odkazy" mi přijde jako docela dobré řešení (nevím, zda nejlepší možné, ale z výše uvedených asi ano).

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
28. 5. 2020 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Vy jste fakt totálně neinformovaní. Twitter cenzuruje, maže, blokuje podle své vlastní islamistické antitrumpovské a LGBTQ+ PROPAGANDY. SMAŽOU TĚ ZA COKOLIV. Kde berete ty své neinformované kidy? Na které planetě vy žijete. Planeta Česko je koukám úplně odtržená od twitterové a facebookové či youtube reality. O cenzuře se mluví roky a neustále se zhoršuje. Na facebooku nesmíte napsat slovo Robinson. Zkuste si to! Zablokuje vás, jakmile jej zveřejníte.

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Evidentne za cokoli nemazou. Sleduji radu lidi na Twitteru a nikdo z nich si ani naznakem nestezuje, ze by mu mazali prispevky. Ani jsem si nevsiml, ze by smazali nejaky muj prispevek.
Nerikam, ze je vse v poradku, ale na druhou stranu mi vase hysterie neprijde adekvatni.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
28. 5. 2020 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Tak tohle jsem teda nepochopil. Já snad někde říkám, že Twitter necenzuruje a nemaže? Nebo že se snad cenzura nezhoršuje? Vždyť tady na SHW jsem byl už stokrát pranýřován za to, že sociálním sítím vytýkám cenzuru, článků na toto téma jsem psal desítky (tak jaképak odtržení od reality?). Jen říkám, že zrovna v tomto případě zvolil tu lepší variantu. Smazal to Twitter? Nesmazal. Takže o co jde? Četl jsi vůbec, co jsem psal? Vždyť právě říkám, že místo toho mazání a cenzurování dle svých vlastních nálad (které jsem tu vytýkal už mnohokrát) nic takového neudělal a přilepil alternativní zdroje. Proč mi to vytýkáš a přehazuješ mi argument, který jsem také použil? Vždyť to nedává vůbec smysl! Hádat se s někým, kdo říká stejnou věc jako ty... to je přeci úplná pitomost.

BTW. na Facebooku je docela problém napsat i slovo Facebook (dokonce i aktualita napsána na základě jejich vlastní tiskové zprávy propagující nějakou jejich novou funkci je v polovině případů vyhodnocena jako nevyhovující).

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
28. 5. 2020 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Vy opravdu žijete buď na záchodě nebo v české bublině. Doporučuji se probudit a začít si zjišťovat informace z okolí a ze zahraničí. Cenzuře se věnuje obrovské množství prostoru úplně všude, ale vás to jako zázrakem minulo. Chodíte vůbec ven :-D Ta česká díra je fakt hodně hluboká.

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
28. 5. 2020 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Zkus napsat příspěvek s Robinsonem. Smažou to taky a ještě tě zablokují. Já napsal dvakrát Robinson Crusoe a připojil video a šup, dvakrát 30 den ban od pana Zuckerberga. Čím dříve bude tenhle islamista pod drnem, tím lépe. Jo a hádej, kdo se zasloužil o banování pana Robinsona na facebooku? Pokud tipuješ muslimského teroristu, máš pravdu. Doporučuji vygooglit. Twitter mi zrušil účet hned několikrát, za protislámské retweetování jiných příspěvků a za tweet o počítačové hře Far Cry New Dawn, kde musíš zabít dvě černošky. Okamžité zablokování natrvalo během pár hodin. Do dneška ten pritscren mám uložen :-D

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Smejete se leda tak vlastni hlouposti a omezenosti, kdyz zijete v iluzi, ze potrebuji chodit ven, abych byl v obraze, co se deje na socialnich sitich :DDD
Ze soukrome subjekty provadeji urcity typ cenzury je mi znamo a v 99% je to dobre, protoze tim mizi nezakonny obsah, flame atp. Kdyby se nemazalo vubec nic, tak jsou socialni site radove vetsi humus, nez dnes.

Ventero
Ventero
Level Level
30. 5. 2020 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala MŠ:
Ale oni se běžně příspěvky mažou - dokonce i blokují uživatele a dokonce po nich chtějí (FB pracující pro NSA a spol .- - FB je taková velká bezskrupulózní prostitutka a nástroj největšího persistujícího zločinu v novodobé historii lidstva) nahrát občanský průkaz, když člověk napíše názor, který nevykazuje žádné známky agrese, ale jen cílové skupině oškubávaných oveček popíše na čem a jakým nehumánním a neetickým způsobem korporace na nich vydělává. A Twitter na tom není o moc lépe.
To jen Trump je příliš velké sousto na to, aby příspěvek rovnou smazali. A ať už má Trump v tomto pravdu nebo ne - to není předmětem poukázané skutečnosti, tak rozhodně má pravdu v tom, že by bylo záhodno, aby tyto subjekty měly právní odpovědnost jako kdokoliv jiný. Takto jsou vlastně jedni z nedotknutelných - a jak už to u těchto nedotknutelných bývá, tak ti páchají nejvíce zla - více, než Trump s Putinem dohromady a troufnu si tvrdit, že co se týče dlouhodobých důsledků a míry utrpení, tak fakticky více, než Hitler se Stalinem dohromady ...

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 5. 2020 07:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Oni o tom korporace rozhodují jen na oko, protože k cenzuře je nutí vlády. Neuposlechnutí si vynucují drakonickými pokutami. Takže ano korporace to dělají, ale sami od sebe se nerozhodly cenzurovat. Předtím to dělali normálně v limitech zákona, jako mazán dětské pornografie atd. Ale od zavedení fake news, hate speech atd. už nerozhodují o pravdě, nezávadnosti nebo co je ještě svoboda vyjadřování nezávislé soudy, ale najmutí cenzoři, kteří mažou nebo "odkazují" někam (((kdo řekne že to "někde" je víc pravda než "jinde" ?))) tak, aby to vyhovovalo vládám a nedávali pokuty za nemazání "závadného" obsahu.

Ventero
Ventero
Level Level
30. 5. 2020 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu DR:
Chlape - musím ti prozradit to už léta neskrývané a neutajované, všude viditelné tajemství, že je to přesně naopak:
Ty skutečně velké korporace jsou dávno asimilováni do vlád a nutí je postupovat, tak jak je to pro ně nejvýhodnější z hlediska rozšiřování sféry vlivu a tím i maximalizace zisků, ať už na úkor kohokoliv a jakéhokoliv čísla mrtvých či nelidsky trpících nejen v zemích "třetího světa" jako jsou africké státy apod. ...
Ale jinak jsem rád za tvůj rozumný přístup a správný způsob souvislostního uvažování, což tady někteří jedinci, stejně jako hrůzně drtivá většina populace očividně postrádá ...

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kdyz uz nekde tak aspon na strankach o HW bych ocekaval, ze se lide prikloni na stranu rozumu, fakt a relevantnich informaci a ono se i tady najde rada nemyslicich, kteri veri notorickemu lhari a basti mu ty jeho nesmysly o omezovani svobody slova atp. :-(

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 5. 2020 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Máte nějaký důkaz o tom že je notorický lhář ?

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu Ano, jeho tweety a tuny vyroku, ktere pronasel v kampani, ale i behem vykonu sve funkce. Staci pouzit google ;-)
Staci jeho desitky tvrzeni, jak je udajne nejlepsi v cemkoli.... nejlepsi ve znalosti Bible, dela nejlepsi steaky, ma nejlepsi univerzitu na svete atd. atd.

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 5. 2020 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu Pokud berete vychloubání a předvolební sliby jako důkaz že je někdo lhář, tak to můžeme rovnou označit všechny politiky a nejen je, řekl bych že úplně všechny za notorické lháře, kromě vyloženě submisivních lidí. Já se taky vychloubám tím, že umím nejlepší svíčkovou, jsem nejlepší v práci a mám nejlepší manželku a žiju v nejlepší zemi na světě. Bohužel tohle se za lhaní nedá brát a spousta věcí je hodně subjektivní, ale já vám to neberu. A brát google jako ověřovací nástroj na hledání pravdy ? Na google Vám najdu, že Obama je mimozemský reptilián i "důkazní" fotky.

Duncan66
Duncan66
Level Level
29. 5. 2020 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu Pokud se vychloubate pred kamarady, tak to neni to same, kdyz nekam kandidujete a na zaklade sveho vychloubani volicum zavazne neco slibujete. Z hlediska poctu lzivych vyroku patri Trump prokazatelne k absolutni spicce. Pokud vam nevadi, ze vam nekdo lze, je to vase vec, ale netvrdte, ze to neni lhani jenom proto, ze vam konkretne to nevadi.
Umyslne uvadeni v omyl je zkratka lhani.

Ventero
Ventero
Level Level
30. 5. 2020 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu DR:
Ano - máš pravdu - to by jsme rovnou mohli téměř všechny označit za notorické lháře. A víš co by se stalo?
Měly bychom maximálně objektivní pravdu, jak je to jen možné, neboť téměř všichni jsme vychováni a žijeme ve větší či menší lži ...
... a dokud to za lhaní brát nebudeme, tak se nikam neposuneme ...

Ventero
Ventero
Level Level
30. 5. 2020 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 D86:
Přiklonit se jen na stranu rozumu bohužel nestačí. Rorum sám není kompletní a nikoho ke štěstí nepřivedl. Je třeba přidat i lásku a tyto dva faktory udržovat ve správném poměru a rovnováze.
Nicméně, když k tomu nabádáš, tak to zkus také - zatím jsi tady, dle mě i hodnocení ostatních, prokázal sice vysokou míru inteligentního, ale nejmenší míru souvislostního - tedy skutečně rozumného uvažování.
Od inteligentního ke skutečně rozumnému je totiž třeba naplnit více rovin ...
To nemyslím špatně - nic proti tobě osobně nemám - je to jen upozornění z kterého si vezmi, co chceš ...

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
28. 5. 2020 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že Donald konečně zakročí proti islamistickému a nacistickému twitteru a facebooku. Jsou to neuvěřitelné nebezpečné nacisticko-islamistické organizace, které cenzurují a blokují kohokoliv, kdo zrovna přesně neodpovídá jejich politickým cílům. Zničme slimáky!

wrah666
wrah666
Level Level
28. 5. 2020 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AnkitaMishra Ještě bude sranda. Na světě je jediný člověk, který může podobné společnosti nadělat docela vážné problémy. A toho jednoho jediného zrovna řádně nas..ali

Irving
Irving
Level Level
29. 5. 2020 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Jo, a měl by začít tím, že si tam smaže účet. To by jim ukázal...

AnkitaMishra
AnkitaMishra
Level Level
29. 5. 2020 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 To je právě to, co tyto nacisticko-islamistické organizace chtějí. Proč myslíte, že mažou a blokují všechny politicky nevhodné osoby na svých sítích? No přeci, aby je vymazali z veřejného prostoru. Lenon dopadl stejně.

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 5. 2020 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někde jsem četl, že byl problém s hlasy registrovaných voličů, kteří už byly dávno po smrti, takže určitě na tom něco bude. Samozřejmě k podvodům dochází, všude na světě, někde víc někde méně. Všude jsou lidi a když je boj o moc a peníze, tak jsou "povoleny" všechny prostředky :)

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu neexistuje zadny dukaz o tom, ze by korespondencni hlasovani bylo vice podvodne, nez jakekoli jine ;-)
V neposledni rade je to v USA historicky zcela bezna vec a dokonce i ten gauner Trump v minulosti volil korespondencnim zpusobem....

martinX34
martinX34
Level Level
28. 5. 2020 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 To by sa dalo dokazat len tak, ze by sa zrusili tajne volby. Co je prakticky nemozne.

Duncan66
Duncan66
Level Level
28. 5. 2020 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 A prave proto neni v poradku, kdyz gauner Trump bez jedineho dukazu oznacuje tento typ voleb za jasny podvod a je dobre, ze jeho nazor vycucany z prstu nepodlozeny zadnou releventni informaci oznacili za nepravdivy a je u toho tweetu informace, ze by si mel ctenar radeji zjistit skutecne relevantni informace.

Jan10
Jan10
Level Level
28. 5. 2020 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souzi, a co si vy představujete pod takovým výrazem "zuříí" ???

wrah666
wrah666
Level Level
27. 5. 2020 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NĚCO pravdy na tom bude. Pamatujete, jak ještě před volbami zmizeely české korespondenční volební lístky? Jasně, bordel tu je, ale že by zrovna tohle opravdu jen tak náhodně někdo zatratil, že už se to nenašlo?

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
27. 5. 2020 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 To je ale stejný důkaz jako tohle, že není žádný problém cinknout i prezenční volby. Třeba zde dostal jeho kamarád Vladimír nejprve 380% hlasů voličů a po opravě z toho udělali 532%.
reuters.com/article/us-russia-election-fraud-exclusive/exclusive-at-a-russian-polling-station-phantom-voters-cast-ballots-for-the-tsar-idUSKCN1BN15P

wrah666
wrah666
Level Level
28. 5. 2020 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN U nich to mají jinak než tady, pokud vím, tak "prezenční volby" fungují, že vás komise pustí k terminálu a vy něco zmáčknete. Hackovatelnost či nehackovatelnost systému nneznám. Ale tady u nás je falšovýní fyzických hlasů relativně obtížné. Volební komise, moc lidí.. (ne že by se nepodvádělo i tak. Jsou známé případy mini obvodů, kde se občané shodli na tom, že NIKDO nevolil třepa topku a přitom se započetly hlasy..) Ale jak říkám: čumí na to komise, všude jsou jejich podpisy, pytle s hlasy se následně skladují zapečetěné atd.. Možnost výměny složitá. Respektive neskutečně složitější ve srovnání s naházením obálek do schránky kdekoliv v republice. Pravé (kradené) lístky, pravý hlas.. Doslova ani bůhe je od sebe nerozliší..
(a že pošˇtašky hlásily, že ty koresponďáky nacházely ve schránkách po X, očividně naházené v jeden moment, pač na sobě)

dedecekhribecek_2124
dedecekhribecek_2124
Level Level
27. 5. 2020 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to by v zájmu rovného přístupu stejně označit 99% účtů politiků po celém světě.

Reklama
Reklama