Zpět na článek

Diskuze: Elektromobilové fiasko Fordu: odepíše 19,5 mld. USD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
dnes 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samé lepší zprávy

Jsem rád, že jsem do tohoto vlaku zatím nenastoupil. Kdoví, zda se v roce 2035 budou EV vozy vyrábět.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
dnes 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner Dříve nebo později budou muset, jednou ta ropa dojde a jestli to bude za 10 let nebo za 100 je už jedno. Někdy ty EV přijít musejí, tak prostě ten nájezd bude pomalejší 🤷🏻‍♂️

gepard2
gepard2
Level Level
dnes 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 EV samozřejmě přijde, ale otázka, jestli baterie nejsou špatná cesta. Já tvrdím, že správná cesta je vodík + palivové články.

Tech-boy.lukas
Tech-boy.lukas
Level Level
dnes 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gepard2 Velmi podobný názor mám já. Elektromotory atd. velmi dobré, znám z práce, naprosto dokonalá možnost regulace pomocí frekvenčních měničů. Celé ev padá na akumulátorech kdy se dostáváme do sféry hmotnosti tanků když chceme slušný dojezd. A aby se vyrovnali spalovákům tak jsou nabíječky v megawatech. Uvědomují si někteří že tu elektřinu nikdo nesere ale že ji vyrábějí elektrárny. A kolik bude třeba skokově elektřiny když se najednou bude nabíjet megawatou 1000* aut? Elektrozaslepenci řeknou vyrovnávací akumulátor. Ten zvládne po sobě během dne 100*aut?

Reklama
Reklama