Zpět na článek

Diskuze: Nejnovější statistiky stále ukazují, že EV hoří méně než ICE

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
dnes 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až bude EV násobně víc, budou taky hořet násobně víc. Spalováky se často podaří uhasit ručním hasičákem a třeba se to ani do statistik nedostane. EV prostě neuhasíte. IMHO jsou tyhle statistiky sice zajímavé, ale k ničemu.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
dnes 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka "Až bude EV násobně víc, budou taky hořet násobně víc."

Tomu nerozumím. Proč by mělo? Tohle je přepočteno na 1000 vozů, takže navýšený počet se na tom nemá jak projevit. Důvody tam budou jiné, ale ne počet.

"Spalováky se často podaří uhasit ručním hasičákem a třeba se to ani do statistik nedostane."

Což ale přece naprosto stejným způsobem platí i pro EV, hoří-li tam stejná věc. U EV je to problém, pokud hoří baterka (a tam také závisí, jaký typ baterky), ale to je stejně jako u spalováků jen menší část požárů, kdy to hoří od pohonu.

akulacz
akulacz
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
dnes 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Ono i dle ujetých km některé statistiky uvádějí že ICE hoří 10-50x častěji, ale za tím bych viděl ten věk a s ním související stav vozidla. Takže bych si dovolil to poupravit... Až bude průměrný věk (a tím i stav) BEV srovnatelný s ICE, tak budou nejspíše hořet podobně často.

Dle starších statistik asi 10% požárů je v rámci dopravní nehody, asi 10% žhářství a zbytek bude převážně technická závada na stojícím vozidle, buď nějaká konstrukční vada, ale většinou spíše degradace nebo zanedbaná/amatérská údržba u starších vozů.

Reklama
Reklama