Galerie 2
nVidia představuje Quadro Plex VCS Model IV
Aktualita Ostatní NVIDIA

nVidia představuje Quadro Plex VCS Model IV

Jan Vítek

Jan Vítek

Společnost nVidia včera vypustila do světa svůj nový Quadro Plex VCS (Visual Computing System) Model IV, který využívá oproti předchozím verzím (Model I až III) výpočetní výkon čipů nVidia Quadro FX 5600. Díky tomu je nový VCS vhodný pro použití tam, kde je zapotřebí vysoký výkon, jaký například vyžadují vědecké aplikace, 3D modely, technologické simulace, atd. nVidia zde aplikuje technologii SLi, což znamená užití dvou karet naráz a následný výkon 80 miliard pixelů za sekundu a rozlišení až 148 Mpix na 16 synchronizovaných digitálních kanálech nebo 8 HD SDI kanálech. Quadro Plex VCS Model IV zájemci pořídí za cenu 17.495 USD. Konkrétně se Model IV může pochlubit následujícími vlastnostmi: nová unifikovaná architektura (Quadro FX 5600), dynamicky alokuje výkon pro optimalizaci běhu GPU technologie nVidia CUDA pro řešení komplexních úkolů Shader Model 4.0, OpenGL a DirectX 10 3GB frame buffer (1,5 GB pro jedno GPU) synchronizace obrazového výstupu z několika pracovních stanic jednoduchá škál

Reklama

Společnost nVidia včera vypustila do světa svůj nový Quadro Plex VCS (Visual Computing System) Model IV, který využívá oproti předchozím verzím (Model I až III) výpočetní výkon čipů nVidia Quadro FX 5600. Díky tomu je nový VCS vhodný pro použití tam, kde je zapotřebí vysoký výkon, jaký například vyžadují vědecké aplikace, 3D modely, technologické simulace, atd. nVidia zde aplikuje technologii SLi, což znamená užití dvou karet naráz a následný výkon 80 miliard pixelů za sekundu a rozlišení až 148 Mpix na 16 synchronizovaných digitálních kanálech nebo 8 HD SDI kanálech. Quadro Plex VCS Model IV zájemci pořídí za cenu 17.495 USD.

nVidia představuje Quadro Plex VCS Model IV

Konkrétně se Model IV může pochlubit následujícími vlastnostmi:

  • nová unifikovaná architektura (Quadro FX 5600), dynamicky alokuje výkon pro optimalizaci běhu GPU
  • technologie nVidia CUDA pro řešení komplexních úkolů
  • Shader Model 4.0, OpenGL a DirectX 10
  • 3GB frame buffer (1,5 GB pro jedno GPU)
  • synchronizace obrazového výstupu z několika pracovních stanic
  • jednoduchá škálovatelnost

Zdroj:

nVidia


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama