Palm posílil svůj podíl na evropském trhu kapesních počítačů
Článek Ostatní Mobilní zařízení Ostatní zařízení Palm OS Palm

Palm posílil svůj podíl na evropském trhu kapesních počítačů

Zdeněk Michálek

Zdeněk Michálek

Podle výsledků průzkumu GfK Palm v období prosinec 2001 / leden 2002 dále posílil svou vedoucí pozici na evropském trhu kapesních počítačů. Celkově mu patřilo 42,5% trhu (měřeno počtem prodaných kusů, nikoli obratem), což je o 30,8% více ve srovnání s nejbližším konkurentem.

Reklama

Podle výsledků průzkumu GfK Palm v období prosinec 2001 / leden 2002 dále posílil svou vedoucí pozici na evropském trhu kapesních počítačů. Celkově mu patřilo 42,5% trhu (měřeno počtem prodaných kusů, nikoli obratem), což je o 30,8% více ve srovnání s nejbližším konkurentem.

Ve srovnání s obdobím říjen / listopad 2001 se jedná o nárůst o 4,4% a meziročně (za stejné období) o 1,6%.

Z jednotlivých zemí Palm zaznamenal nejlepší výsledky ve Francii (47,7% trhu). Německu (49%), Itálii (38,4%), Holandsku (37,8%) a Anglii (43,5%).

Podle tiskové zprávy Palm jako důvody nárůstu uvádí reklamu v médiích (orientovanou na nabídku rozšiřujících SD karet a Palmy sérií m100 a m500).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama