Zpět na článek

Diskuze: Pokud Google a Apple zablokují Twitter, Elon Musk vytvoří vlastní telefon

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

eMKejx
eMKejx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 12. 2022 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mily Elon, lepsie by si spravil ako vytvorit novy telefon, kebyze odkupis od Huawei komplet mobilnu diviziu, ale aj s vyvojom a ci ho uz presunies alebo nie, no skor asi nie, z toho ich Huawei Valley, ale mal by si aku taku realnu sancu nakopat ich do pr*eli, ako vymyslat nejaky obmedzeny telefon s nejasnym umiestnenim na trhu. v kazdom pripade by si nepindal do vyvoja huaweiu, a kludne by mohol byt twitter predinstalovany vratane apky tesla.

polo666
polo666
Level Level
30. 11. 2022 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vřeštění komunistů je sladká hudba pro moje uši. Ta jejich bolest, že ztrácejí své cenzorské pravomoci nad celou platformou, to je paráda.

unreall
unreall
Level Level
29. 11. 2022 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si Muska naozaj cením za vesmírny program, ktorým pre nás všetkých robí veľa, ale čo sa týka politiky, tak je stále zabednený a naivný tlk…

Žiadna bezhraničná sloboda slova existovať nemôže už len z princípu. Svet je plny dutých hláv, ktoré si skutočnosti a súvislosti vysvetľujú po svojom a potom to vyúsťuje v extremisticke názory.
Krásnym príkladom môže byt covid, koľko blbcov si mylslelo, že kvôli karanténe im niekto odoberá pravo na slobodu.

Takýchto blbcov je viac, ako by sa mi páčilo a Musk im chce dať viac priestoru. Mal by sa prebrať z toho sna, svet treba regulovať, nie prísnou rukou, ale rozumom.

Zaujimalo by ma, ako by sa k tomuto krédu postavil, ak by si tam isis zriadilo účet na radikalizáciu všetkých moslimských menšín vo svete. Sloboda slova musí byt, hoci je dokázaná vyššia pravdepodobnosť samovražedných útokov.
Niekedy si nevidí na špičku nosu…

wrah666
wrah666
Level Level
29. 11. 2022 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall A výsledky šašvcovidu vás nepřesvěědčily, že jsme "my blbci" měli pravdu? Nestačí vám statistika, jasně ukazující, že kde se nezavedla buzerační "opatření" tak byla epidemie nejmírnější. (pokud pominu, že to nikdy a nikde vůbec ani nebyla epidemie, dle počtu nemocných) Ovšem na lidech jako vy je zajímavé, že když čína zavře terroristického šmejda, chyceného při přípravě vraždění, tak je to podle vás legitimní aktivista a byla porušena "jeho práva". Jak vřískat, tak zabíjet... (tedy svoboda projevu a chování)

Ventero
Ventero
Level Level
29. 11. 2022 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Přesně ..

Ventero
Ventero
Level Level
2. 12. 2022 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Už to přiznávají i Němci, že jedním z důsledků je vyšší nemocnost a úmrtnost dětí do 5ti let v důsledku nakažením běžnými viry, které do dneška nepředstavovali riziko - cituji ze článku, který byl publikován na Seznam.cz:
"Děti, které se narodily během pandemie, neměly možnost vybudovat si přirozenou ochranu proti běžným zimním virům, neboť dlouhodobé uzávěry a restrikce bránily v jejich šíření. RSV tak nyní ve velké míře postihuje děti, jejichž imunitní systém není připraven se mu bránit."

Ventero
Ventero
Level Level
2. 12. 2022 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall "Svet je plny dutých hláv, ktoré si skutočnosti a súvislosti vysvetľujú po svojom a potom to vyúsťuje v extremisticke názory."
Mýlíš se - hlavní příčina vzniku extrémismu je v nespravedlnosti a bezohlednosti vůči skupině obyvatel, vykořisťování, útlak a útisk - tedy v důsledcích principu, které ty a tobě podobní neustále obhajují a vyzdvihují.

"Mal by sa prebrať z toho sna, svet treba regulovať, nie prísnou rukou, ale rozumom."
Zde máš naprostou pravdu a i když se to někomu nebude líbit, tak do toho spadá i trh - nemůže být prostě volný. Ale pokud ten rozum chybí, tak třeba té ruky ..

"Sloboda slova musí byt, hoci je dokázaná vyššia pravdepodobnosť samovražedných útokov."
Tak zase je to u toho rozumu - pokud budeme jenom cenzurovat a tedy tak brát prostor pro konfrontaci a zpětnou vazbu, tak opravdu ty podmínky pro vznik extremismu spíše živíme. Je třeba vysvětlovat, umět vycházet vstříc i ustupovat. Pokud to nefunguje, tak likvidovat - blaho společnosti je prostě nadřazeno pseudoblahu jedince ...

Choakinek
Choakinek
Level Level
28. 11. 2022 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět jen další událost úpadku systému.

Společnost změní vlastníka a jiné společnosti se budou chovat jak frustrovaná děcka, kterým někdo rozbil bábovičku a budou této společnosti mazat aplikaci ze svých "obchodů"?

Co to je proboha za chování?

Já taky Muska nemusím, ale tohle bych si v životě nedovolil, je to naprosto trapné!

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
29. 11. 2022 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Přitom realita je prostá:
Nový vlastník se rozhodl, že chce na svou platformu pustit kdejakého toxického uživatele, protože přece "SVOBODA SLOVA NESMÍ BÝT OMEZOVÁNA NIČÍM, VOLE"! A to se inzerentům nelíbí, že by se jejich reklamy měly objevovat třeba pod příspěvky kdejakého konspiračního zmrda typu Alexe Jonese. A Musk to ještě korunoval tím, že vyhodil tým z obchodního, který se sponzory dlouhá léta budoval korektní vztahy.

Takže důkaz úpadku to skutečně je, ale patrně úplně jiný, než jste měl na mysli.

Jelikož je Musk samozvaným bojovníkem za neomezenou svobodu, tak co by mu mohlo vadit na SVOBODNÉM ROZHODNUTÍ jiných firem, že se s ním nechtějí špinit?

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 11. 2022 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Ve všech zájmových skupinách se lže. Nelžou jen konspirátoři. Když je zakážeme, z Twittru zmizí určitý typ a objem lží, ale spousta jiných lží zůstane.

Taková je doba. Objem lží roste s úpadkem morálky.

Pusťte si závěr posledního dílu minisérie Černobyl, v monologu Legasova máte skvělý popis dnešní doby.

Choakinek
Choakinek
Level Level
29. 11. 2022 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Pomohlo snad nějak pravdě omezování svobody slova za komančů? Nikoliv. Nepomůže to ani dnes.

Já ani tak neříkám, že k odstranění aplikací z "obchodů" neexistují důvody, já jen hodnotím takový postup jako nepřiměřený dané situaci, jinymi slovy jde o určitý projev hysterie.

unreall
unreall
Level Level
29. 11. 2022 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Vy máte problém pochopiť, že ak niekto propaguje smrť iných ľudí, nemôžeme sa všetci tváriť, že je to jeho názor? Skúste sa zamyslieť nad vašimi príspevkami a ak tam nevidíte ten úpadok vo vlastnom zmýšľaní, tak ja už neviem.

Čo sa týka komunizmu a jeho cenzúry a “obmedzovania slobody” v demokracii, je miešanie hrušiek s jablkami a ak v tomto nemáte jasno, bohužiaľ…

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
28. 11. 2022 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jestli by Elon vytvořil od podlahy vývoj vlastního telefonu, o tom pochybuji.

Spíš si myslím že by koupil většinový podíl nebo celou firmu,
nějakou malou čínskou firmu a přejmenoval ji a přesunul výrobu do jiné země.
Případně si licencoval výrobu nějakého telefonu a placnul na to svoji značku a vlastní Android.
To jsou celkem reálné scénáře.

On na to má, otázkou je jestli těch projektů na něj už není moc.
Už tak nechápu jak to vše může stíhat.
Jednou je v Kalifornii, druhý den v Gigafab v Texasu, ještě ten den v Texaské Starbase, další den na Floridě , ten člověk snad nespí.

Kolik Miliardářů jako Bezos, Gates, Buffett, Brin..... má tolik aktivních projektů jako Musk ?

snajprik
snajprik
Level Level
28. 11. 2022 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Ten pan čo vyraba najpredavanejšie skoro autonomne elektro auta a posiela vesmirne lode do vesmiru? Myslim že urobiť mobil by mal zvladnuť všetko kupiš v mlade in čina, len to logo tesli si na to musiš sam vygravirovať, alebo aj to ked Činanom zaplatiš 10centov urobia za teba :D

M0RGAN
M0RGAN
Level Level
29. 11. 2022 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik A vlastní ekosystém k tomu telefonu vezme kde, když nechce mít s Google ani Apple nic společného? :-)

hoch
hoch
Level Level
29. 11. 2022 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Apple ani Google telefony přeci nevyrábí. Nechává je si je za pár šupů udělat u čínských firem (FoxCon,..) a jen na ně na nechá "nalepit" svoje logo a pak je za tučný peníz prodává. Takže výrova smartfonu není problém.

Problém je operační systém (OS) a programy pro něj. A tam není problém s tím udělat OS, ale prosadit ho na trhu a přesvědčit autory aplikací, aby je portovali na jejich OS. To portování, aspoň u Androidu, není velký problém. Protože programy v podstatě neběží na konkrétním procesoru a železe, ale nad jádrem, které programům nabízí služby. Stačí udělat jádro, které je schopné ty požadavky aplikací přijmout a realizovat. Je to podobné jako se spouští Windousí programy v Linuxu pomocí aplikace Wine.

A pokud by se Musk domluvil s Huaweiem, tak by mohl využít jejich zkušenost i technologie a udělat klon pod vlastní správou, který by mohl být akceptovatelný i pro Američany. A pak by autorům stačilo udělat aplikace pro oba OS jen jednou.

wrah666
wrah666
Level Level
28. 11. 2022 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už využívám nešmírofon Huawei. Sorry Elone, ale více telefonů nepotřebuji.

Eskymak
Eskymak
Level Level
28. 11. 2022 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Za zrovna Huawei je prošpikovaný čínskými šmíráky.

Choakinek
Choakinek
Level Level
28. 11. 2022 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Kdo ví, jak to je. Podle myšlenky "v čí prospěch" je to poměrně jasné, USA potřebovaly poškodit konkurenci Applu.

wrah666
wrah666
Level Level
28. 11. 2022 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Zdeojáky HW prohrabalo asi 200 lidí. A do posledního se shodli na om, že je to mizerně psané, ale že tam naprosto žádný šmírovací podprogram není. NA což reagovala vláda USA, že tam tedy opravdu NENÍ, ale že ho tam mohou další aktualizac í dodat. Inu, dle téle logiky: Zatkněte mě za znásilnění. Neznásilnil jsem, ale mám čím...

snajprik
snajprik
Level Level
28. 11. 2022 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Dnes už nas tak šmyruju, že aj ked ti padne disk, tak je o tebe tolko zaznamov že si vieš skoro všetko čo si mal v PC obnoviť s netu :D
Ked som kupoval novy PC tak jedine čo som nahral doň bol Windows všetko ostatne ti to už vie sťiahnuť s netu apky programi hry... :D
Ak som zvedavi kde som bol pred dvomi rokmi tak pan google ma tolko dat o mne že mi presne povie kde som bol a čo som robil :D Ako je to aj fajn mynule som sa pozeral kde to som vlasne chodil pred 6 rokmi už som na to uplne zabudol, ale pan google si pamata všetko :D

Choakinek
Choakinek
Level Level
28. 11. 2022 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak :-D

To by zůstali na svobodě jen vykastrovaní :-).

Jinak díky za info.

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak "Zdeojáky HW ... asi 200 lidí" a mohl bych ten audit vidět?
Přijde mi totiž, že mícháš jablka a hrušky.

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Mně se tohle neděje. Ale možná je to tím, že bezhlavě neklikám na "Souhlasím". Pak se ani nemusím divit, že služba dělá přesně to, s čím jsem souhlasil.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
28. 11. 2022 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak tak s "nekvalitou" softwarové části(konkrétně děravost apod.) se nepotýká HW jen u telefonů (to je známé), ale šmírování jim nebylo dokázané .. ano někdy v minulosti se na trh dostala malá várka telefonů s SW určeným pro Čínský trh a tam se něco neptatřičného našlo, ale to je dané zákonem.

i USA má několik zákonů řešící spolupráci a zadní vrátka, takže bych si nedělal iluze (btw Čína měla ještě donedávna mírnější zákony jak USA, ale pak srovnali krok )

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak To je sice hezké, ale já se ptal na něco jiného. Nechme prosím odpovědět původního autora příspěvku, ať to není opět JPP @wrah666

wrah666
wrah666
Level Level
28. 11. 2022 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Hledej si sám, je to kolik let dozadu. Právě když se objevil ten USA blábol. Huawei rozdalo zdrojáky po univerzitách a rozebralo je xy týmů. A vyšlo to, co jsem popsal. A ne, nemám čas ti to teď hledat, ale rozhodně to bylo i jako aktualita na SHW.

DavidM1
DavidM1
Level Level
28. 11. 2022 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Zdroj tohoto odvážného tvrzení?
Ono v reálu v Huawei nejde ani odemknout Bootloader.Takže všichni majitelé Huawei mají přesně 0 šanci že se někdy dostanou k možnosti nahrát alternativní rom.
Čistě teoretický by někdo mohl projít čístý Android,ale pravděpodobnost že někdo procházel,,zdrojáky,, androidu upraveného Huawei je opět skoro nulová.Mimochodem,ani o čínském ,,zázraku,, jménem Harmony se mimo toho že je to opět zkryplený Android nevíme skoro nic.:)

Ventero
Ventero
Level Level
28. 11. 2022 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak "Kdo ví, jak to je. Podle myšlenky ​"v čí prospěch​" je to poměrně jasné, USA potřebovaly poškodit konkurenci Applu."

A plus pro další firmy např. svého velkého politického i technologického vazala JK. Jistě není náhoda, že se ta kauza s Huawei stala chvilku po tom, co překonal prodeje Samsung a stal se jedničkou na trhu ..

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Díky, tvé vyjádření mluví za vše. Hlavně, že si to tak dobře pamatuješ.

wrah666
wrah666
Level Level
28. 11. 2022 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ano, pamatuji. A pamatuje si to víc lidí. Ono ne každý je úmyslný ignorant.

wrah666
wrah666
Level Level
28. 11. 2022 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ostatně po Iráku už USA nevěřím, ani kdyby důkazy opravdu uvedli, pokud by je neověřilo xy lidí a to i z "nedemokratických" zemí. Pokud si vzpomenete, tak před Irákem měli "důkazy", že Saddám chystá použití zbraní hromadného ničení, které vůbec ani neměl. Přesněji: O kterých měl celý svět důkazy, že je Saddám dal rozebrat a zlikvidovat.

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak lol

Ventero
Ventero
Level Level
28. 11. 2022 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Tak zdrojáky se týkají možností SW a HW se týká čipových backdoor - ať už dedikovaných coby samostatný čip nebo integrovaných do koncepce.

Ale fakt nevím, o čem se tu bavíme - co se týče zdrojáků, tak Microsoft a Android dnes snad už primárně píší vše jako spyware a pokud neuděláš sakra modifikace, tak nevím čemu věříš, ale jsi hodně pod dohledem, k čemuž se tak trochu přidávají i některé jiné proprietální linuxové distribuce.

No a co se týče backdoor stran HW, tak můžeme zmínit třeba jak v každém procesoru od Intel už dekády jsou implementovány technologie jako AMT-SOL a IME, což není fakticky nic a nic jiného. A AMD to též pár let už má. A pokud o tom aspoň něco málo, jako já víš, tak to umožňuje plně převzít kontrolu nad tvým PC a odesílat libovolná data "domů"

Takže Amíci a vazáči nevolníci Japan, JK a spol. to dělají na obou úrovních tak, že už to více nejde a bude se řvát, že Čína má podobné ambice? Neměli bychom požadovat po všech, aby se to nedělo a pečlivě prozkoumat a legislativně zakázat všechny takové produkty?

Každá vláda chce mít přehled, ale ty naše evropské jsou směšné - zaprodají ten svůj špeh USA nebo si ho neumí z neznalosti uchránit a pak sice oprávněně, ale dětinsky řvou Němci a Francouzi, že je USA špehuje (pro některé polodementy upozorňuji, že toto byla oficiální nóta a žádný článek na Sputniku nebotakněco) a bylo z toho takový malý diplomatický poplakání dětiček svému Brother Bigest, co chce bejt Hegemonest, který to hnedle spláchl nějakým lízátkem z poutě .. No a některé dětičky si od nich třeba zase koupí nějaké ty stíhačky i když nám budou k hovnu a vyjde to všechno 20x dráž - chudák naše prasátko a viva la Černochová .. TVL - není to rasimus? Smí se psát o černochách a černochových? Tak raději ať klidně chcípne ta zaprodaná svině, která pracuje ve straně mafianských struktur na pokračování vele a vlastizrady. Tedy dal bych ji ještě šanci někde v supermarketu, ale nejspíš chudinky ženský, co už tak tam trpí vlivem tohoto jejich systému, který zastupuje.

Kuřňa LIDI - proberte se už konečně všici !!!

Tady něco, pro ty s otevřenějším zrakem:
https://dfens-cz.com/jak-nas-statni-aparat-politici-a-firmy-smiruji-a-jak-se-branit/

Ventero
Ventero
Level Level
28. 11. 2022 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Mimochodem, už dnes při pitomé prezidentské volbě vidíme, jak to pokročilo a co se všechno najednou, jakoby odnikud objevuje v rukou prakticky kohokoliv, kdo se trochu zajímá a chce - ať už jen z hlediska novinářského ega, skutečné víry, že koná dobro a nebo pracuje pro konkurenci ...

Uvědomme si prosím všichni, že žijeme v reálu a poslouchejme pohádky jedné či druhé strany jen a jen pro zábavu a poučení ...

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak To vyprávěj @wrah666. Jen on si myslí, jak na všechny vyzrál, protože má "nešmírofon Huawei" a na podporu svého tvrzení mává nějakým "kolik let" starým dojmem.

Ventero
Ventero
Level Level
28. 11. 2022 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Tak i u běžných výrobců musíš čekat pár let zpětně, než se objeví prolomky pro čerstvé modely a zahrnou ti je vývojáři do svých hackovacích SW - žádná sranda to rozhodně taky není, co jsem načetl, když jsem se o tuto problematiku zajímal blíže.

Sám jsem dost zkušený, abych to zvládl, ale když jsem četl, co to obnáší si nahrát alternativní OS na mobil, tak jsem se na to vykašlal ..

wrah666
wrah666
Level Level
28. 11. 2022 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Namají k tomu přistup ani amíci, ani naši čučkaři. A to je to podstatné.

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Kupuj telefony, kde lze snadno nahrát custom ROM a nemusíš si stěžovat. Ano, leze to víc do peněz, takže záleží, kde máš vlastně priority.

durib
durib
Level Level
28. 11. 2022 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Díky. Tvůj příspěvek a vlastně celé vlákno uzraje jak víno.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level Level
29. 11. 2022 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Mě zrovna v neděli překvapily Google Mapy, když jsem se skrz ně nechal navigovat přes Prahu. Vybral jsem si cestu bez zpoplatněných dálnic a jel jsem... při nájezdu na jednu z dálnic bez poplatku jsem neviděl ceduli upozorňující na to, že je bez poplatku a trochu jsem zazmatkoval a zastavil na benzince a prostě jsem si přes Chrome tu dálniční známku koupil. Vyjel jsem z benzínky a hned za ní už ta cedule o dálnici bez poplatku byla. OK, jsem blb, co se dá dělat... no jo... jenže Google mapy si evidentně zjistily, že jsem si tu dálniční známku koupil a sami mi upravily trasu po zpoplatněné dálnici.... jako na jednu stranu hezká spolupráce ale na druhou... WTF?

hor411
hor411
Level Level
29. 11. 2022 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Bože... vždyť je to primitivní. Akorát teda u většiny "alternativních" OS ti nefunguje GPS, modrý zub, NFC (jedno z toho a nebo taky všechno). Kupuj telefony, které mají k dispozici "alternativní" OS od začátku a bez problémů.

hoch
hoch
Level Level
29. 11. 2022 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ale nemůžeš se divit, když dělá něco s čím jsi nesouhlasil, jen ti to na první dobrou netroubí a data používá, tak aby to nebylo moc nápadné.

Prostě svět není černobílý a všechno dobré je pro něco zlé. A kdo tvrdí, že je něco černobílé, je to většinou proto, že má nasazené slepecké brýle nějaké ideologie. A její barva není podstatná.

Reklama
Reklama