Galerie 2
Předběžná závěrečná zpráva z veletrhu INVEX - DIGITEX 2006
Aktualita Ostatní

Předběžná závěrečná zpráva z veletrhu INVEX - DIGITEX 2006

Jan Vítek

Jan Vítek

3

Z veletrhu INVEX - DIGITEX 2006 se k nám dostala předběžná zpráva osvětlující letošní průběh akce již s pomocí čísel. V letošním roce se zaznamenal nárůst výstavní ploch o 6% - narostly především nabídky pro domácnosti. Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy university provedla marketingové šetření, dle něhož 80% vystavovatelů dosáhlo svých vytyčených cílů, což bylo z 82% nalezení nových zákazníků. Spokojenost návštěvníků také prý dosáhla 93,7%. Společnosti Sunnysoft a Factum Inventio provedly jiný výzkum pro portál iHNed.cz, z nějž mimo jiné vyplynulo, že během prvních tří dnů měli návštěvníci Invexu největší zájem o hardware a prezentační techniku, následovaly software a multimedia (52%), mobilní komunikace (31%), internetové služby (28%) a témata informační bezpečnosti (19%). Digitex zase zaznamenal největší zájem o o digitální fotoaparáty a kamery (54%), poté audio systémy (33%), televizory a domácí kina (32%) a nakonec mobilní elektroniku (30%). Počítačové hry zajímaly pouze 21% návštěvníků. Dl

Reklama

Z veletrhu INVEX - DIGITEX 2006 se k nám dostala předběžná zpráva osvětlující letošní průběh akce již s pomocí čísel. V letošním roce se zaznamenal nárůst výstavní ploch o 6% - narostly především nabídky pro domácnosti. Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy university provedla marketingové šetření, dle něhož 80% vystavovatelů dosáhlo svých vytyčených cílů, což bylo z 82% nalezení nových zákazníků. Spokojenost návštěvníků také prý dosáhla 93,7%.

Předběžná závěrečná zpráva z veletrhu INVEX - DIGITEX 2006

Společnosti Sunnysoft a Factum Inventio provedly jiný výzkum pro portál iHNed.cz, z nějž mimo jiné vyplynulo, že během prvních tří dnů měli návštěvníci Invexu největší zájem o hardware a prezentační techniku, následovaly software a multimedia (52%), mobilní komunikace (31%), internetové služby (28%) a témata informační bezpečnosti (19%). Digitex zase zaznamenal největší zájem o o digitální fotoaparáty a kamery (54%), poté audio systémy (33%), televizory a domácí kina (32%) a nakonec mobilní elektroniku (30%). Počítačové hry zajímaly pouze 21% návštěvníků. Dle tohoto výzkumu byl celkový letošní INVEX - DIGITEX oceněn jako vynikající 69% respondentů, organizace se zamlouvala 87% a nové informace si pochvalovalo 81% návštěvníků.

Co se týče samotných projektů, pak úspěch zaznamenala třídenní Elektronická podpora rozvoje regionů - Dny krajů, měst a obcí s podtitulem Občan - Internet - Úřad, kam se zaregistrovalo na 1200 zástupců měst a obcí. Dále nechyběla přehlídka podnikatelských příležitostí v ČR Franchise Meeting Point a novinkou byl projekt TECHNOLOGIE & DESIGN. Ten se zaměřil na moderní spotřební elektroniku ve spojení s inteligentními řešeními pro moderní domácnosti. Mezi další prezentace zařadíme VoIP & Broadband Expo 2006, Reseller Meeting Point pro zástupce prodejního řetězce a prostor dostali také odborníci ze školství, zdravotnictví a veřejné správy – na ICT Fóru pro školy mohlo získat více než 500 ředitelů škol a lektorů praktické zkušenosti s využitím ICT v samostatné výuce. Ostatní statistiky si uvedeme v bodech :

  • počet vystavovatelů: 580
  • počet zúčastněných států a zemí: 22
  • čistá výstavní plocha v m2: 29 500
  • počet platících návštěvníků: 105 000 ( předběžný odhad)
  • počet akreditovaných novinářů: 828

Zdroj:

Invex


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama