Zpět na článek

Diskuze: Rusko uvaluje sankce na USA, končí s dodávkami raketových motorů RD-180

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
8. 3. 2022 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Speciálně pro vás vytvořený DISCORD, běžte si diskutovat o politice tam, není potřeba stahovat aplikaci, stačí otevřít v prohlížeči
https://discord.gg/pWrDeSBN8S
.
Na stránce s tématem o HW na to není nikdo zvědav, jak se zde bavíte o politice,

...pro zdejšího správce serveru nebo prostě admina,
toto je pouze reakce na to co se děje u jiného článku, kde narostl počet komentářů už na/přes 80, a tady to bude zachvilku to stejné,
Tedy pouze snaha ten flame přesměrovat jinam

scratchy27
scratchy27
Level Level
8. 3. 2022 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Mrzi me Honzo ze se vam to nelibi nebo ze se citite omezeny v diskuzi. Ale strkat hlavu do pisku pred nekym kdo tu otevrene vyhrozuje smrti, schvaluje a raduje se z prave ted probihajici genocidy nevinnych lidi nebudu jen proto, ze se odkopal zrovna na HW serveru. Verte mi, ze i me velmi mrzi, ze s nim nemohu diskutovat nekde osobne.

radimfiala
radimfiala
Level Level
14. 3. 2022 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Mě vyhrožují smrtí agenti ZÁPADU a to již pár let.
A to jsem jen obyčejný český civilista, jenže politicky nepohodlný.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste doplneni k te "Ukrajinsko nacisticke" propagande co tu jede ten trotl wrahhh a nejspis tomu propadli i dalsi...

Neprijde ti divne, ze vcera na Ukrajinu prijeli veterani z Izraelskych specialnich jednotek...a hadej za koho budou kopat? Dej si zase chvilku, premyslej o tom..... ano, spatne, jsou na strane Ukrajincu :D

Podle tve logiky prijelo to nejlepsi ze sil zidovskeho statu aby bojovalo po boku nacistu :D

Jen podotykam, info potvrzene nejen z ukr zdroju, ale i z Izraelskeho tisku.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Za to tam maximalne kopal jejich premier o vikendu. Tyhle chlapy (pokud tenhle vyraz neznas, tak je to osoba muzskeho pohlavi, ktera ma koule, nic co bys mel sanci videt v zrcadle), tam jeli sami o sve vuli nakopat rusakum zadky ;)

wrah666
wrah666
Level Level
7. 3. 2022 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ono tam jelo i dost něšich chlapů. Nakopat zadky náckům. A to bez ohledu na vyhrožování naší zločineckou vládou. někteří tam dokonce i padli.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ty to mas v ty hlave fakt mega popleteny. Tak doufam ze tam vsichni ty tvy hrdinove zustanou a nevrati se zpatky zebrat o davky.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Pojdme se ted na chvili domluvit, ze dame pauzu. Musim pracovat a ty mas urcite taky naordinovany klid na luzku, tak to pojdme dodrzet ;)

hyperion
hyperion
Level Level
7. 3. 2022 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ano, ruským náckům. A je to dobře.

DavidM1
DavidM1
Level Level
7. 3. 2022 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 I ty jeden kecalisto.:)
Jaký že je dnes kurz Rublu? :) Má cenu ještě toho potištěného papíru? Za chvilku nebude spíše Rus co zrát...

DavidM1
DavidM1
Level Level
7. 3. 2022 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Myslíš těch kteří vyfasují 20 let na tvrdo?
Nebyl jsi na václaváku že? Proruských pomatenců se sešlo deset:))) Proti těm 60 tisícům pro Ukrajinu.
Ovšem,pokud jenom nakopat zadky ruským náckum,tak to OK. Rusko a nacistické Německo je velmi podobné.I ten homosexuální VAJGL je dost podobný jistému Adolfu...

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 O rublu už nemá cenu ani mluvit, natož si z něj dělat laciné vtipy.

andir
andir
Level Level
7. 3. 2022 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 mě by jen zajímalo jestli něco z toho co píše myslí vážně nebo jen trolí aby vypadal zajímavě, jestli fakt někdo může být tak blbej, i těch málo lidí co znám a mělo rusko relativně rádo tak naprosto otočili po té invazi

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir Tohle bohuzel bez pomoci psychologa nerozlouskneme, ja si necham svuj nazor, ze je to proste odpad, nula, nada, nic...

BTW, vidite, ja ve svem okoli to mel spis naopak. Vsichni meli velmi negativni zkusenost a negativni pristup. Ja byl spis ten, kdo se snazil najit neco "dobreho", kdysi...Ted uz vim, ze nic takoveho proste neni. Je to jen prolhany, ublizenecky narod , ktery neni schopny sebemensi reflexe.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
7. 3. 2022 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 obrázek si udělá každý sám

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-rusko-valka-deti-extremismus.A181112_174700_zahranicni_luka?

https://www.youtube.com/watch?v=KfaAyiP8Wuc

https://www.youtube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg
https://www.facebook.com/harry.telesfor/posts/4892186277494001
https://www.youtube.com/watch?v=i--Q7M5_GnE
https://rutube.ru/video/1e379daa0926b2c46c5faf92e434e8ae/?

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asip80 Takze znovu, NIKDO nerozporuje, ze tam neonacisti nejsou. Uz jsem to tu jednou psal. Urcite procento populace proste tuhle vadu ma. Na Ukrajine, u nas (Vandas, Volny atd, atd.), na Slovensku, v Nemecku, dokonce i v USej urcite budou.

Na Ukrajine to bylo bohuzel umocneno tim odtrzenim DLR a LLR pod taktovkou rusa ve 2014 a akorat si prihravali polivku. Stejne jako u nas zacali opet vylejzat pri mig. krizi tady ty sami neonacisti/fasisti.

Opet se ptam, co to svedci o CELEM narodu? Jsme teda mi vsichni fasisti? Dava to rusovy pravo nas napadnout?

hyperion
hyperion
Level Level
7. 3. 2022 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asip80 A proč jste vynechal ruské nácky? Jen do toho! Ti, narozdíl od ukrajinských, jsou i na prezidentském postu.
Aha, to vám nesedí do propagandy, nacbole. Jasně.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
7. 3. 2022 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asip80 tak to čumím za 25 minut shlédnout několik hodin materiálu a ještě vypotit takový příspěvek :D koukám další, co je hned se vším hotový a jede si svou :D :D

mimo jiné tam jde i o to, že to vláda toleruje/legalizuje/financuje a pelička na závěr Batalion Azov .. to nejsou nějaké pokoutné "kluby" nácků, kteří se musejí někde skrývat v ilegalitě...

K tomu si přičteme intervence "západu" + výzkum biologických zbraní a hned se dostáváme do jiného rozměru .. než jen motání okolo "pokoutných" nácků ..

invazi RF neschvaluji, ale nějak jsem tu neviděl děstké tábory, které by financovala vláda a děti se tam učili nenávidět a zabíjet např. Slováky(mimo jiné) a došlo k poklidnému rozdělení. Taky nevidím, že by se něco podobného dělo na Slovensku, kde je taky hodně menšin..

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asip80 Nekdo holt umi, nekdo holt cumi ;)

Ale ne, priznavam, nekoukal jsem na vsechno a vite proc? Protoze to v soucasne valce nehraje vubec zadnou roli. Vsechno to byla zaminka, co rikate vy na tohle (jeden dotaz na google) :

https://english.radio.cz/helle-faber-russias-nashi-hitler-youth-says-producer-putins-kiss-8546948
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6832073/Thousands-Russian-children-recruited-Putins-youth-army-likened-Hitler-Youth.html
https://www.youtube.com/watch?v=7H19bfHr5UE

A to se mi ted na TW nedari najit to video s tim Young Z Batalionem, to je HitlerJunge jak vysita!

Znovu opakuji, prectete si to prosim jeste jednou, ono to jednou dojde : NIKDE netvrdim, ze na strane Ukr bojuji jen "cestni" Mirkove Dusinove, svine jsou vsude ale ted, bohuzel pro Vas, prevazuji na strane Ruska! (a dovolim si tvrdit, ze ta far-right klika na Ukrajine, vc. bat.Azov vznikla nebo vyrazne posilila prave kvuli Putinovy a 2014)

Ty pohadky o biologickych vyzkumech si prosim nechte od cesty, prijde mi, ze se za chvili dozvime, ze COVID vypustili Ukrajinci a ze uz maji i tajnou domluvu s Borgama :D

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 3. 2022 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...už pár dnů zpátky, že s motory bude problem, když se diskutovalo o ISS
https://www.svethardware.cz/kdo-zachrani-iss-pred-padem-do

Ale co se týká Amerických misích na Ruských raketách a na ruských motorech...... No upřímně si myslím že to všechno teď spadne do klína Elonovi a jeho SpaceX,
ten jediný může poskytnout potřebnou kadenci startů, na letošek je v plánu tuším že 48 startů včetně několika startů FalconHeavy,
Počítal jsem s tím že číslo bude o chlup menší když by se něco nestihlo, teď to vypadá že to bude spíš o chlup větší pokud se jim do plánu podaří nacpat nějaké další startovní okno.

Loni se SpaceX podařil husarský kousek, 3 starty Falconu za 2 dny
a repasování jednoho stupně se smrsklo na méně než měsíc
https://www.elonx.cz/statistiky-a-rekordy/

Jojioo
Jojioo
Level Level
6. 3. 2022 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Tam môže byť ešte problém pretože biden a ďalší socialisti (ktorí tam sú práve pri moci) muska veľmi nemusia.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
7. 3. 2022 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jojioo v tom případě je čekačka u konkurence i 3 roky
https://www.elonx.cz/konflikt-na-ukrajine-ovlivnuje-celosvetovou-kosmonautiku-i-provoz-na-iss-spacex-tim-mozna-ziska-nove-zakazniky/
Nevím jak je na tom Biden se vztahem k Muskovi, ale vzhledem k tomu že SpaceX vynáší i vojenské satelity, tak si myslím že ty vztahy budou při nejhorším neutrální a tomu kdo bude chtít vynést náklad do vesmíru ani nic moc jiného nezbyde, když starty ULA jsou zamluveny asi 2 roky dopředu a Vulcan Centaur bude teprve letos startovat pokusně.
Vidím to tak že kdo bude chtít vynést nějaký těžký náklad, bude muset využít SpaceX a ještě letos si přeplatit start aby mohl příští rok startovat

hyperion
hyperion
Level Level
7. 3. 2022 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jojioo Pak tu je ještě Delta Heavy. Velmi drahá, ale je k dispozici.

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted uz nam vsem jenom zbyva doufat, ze neuvali dalsi sankce, treba na ty jejich smartphony, ktere podle nejakych RU dementu v pohode nahradi zakazane iphone nebo Samsung nebo na...oh wait, na co vlastne :D

laren
laren
Level Level
6. 3. 2022 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 :))

snajprik
snajprik
Level Level
6. 3. 2022 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Stači že hodia Ban na hlinik 90% svetoveho trhu s hlinikom zabezpečuju Rusi. Inak Rusi dodavaju uran do atomoviek s 90%

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Taky spatne, nejvetsi producent hliniku je Australie, lehce nad 30%, druha je Guinea s 22%, jak to procentualne pokracuje dal nevim, ale asi nebude moc problem dohledat, tohle jsem nasel po prvnim hledani na googlu. Co se tyka spolecnosti, tak nejvetsi producenti jsou : Rio Tinto Alcan, Rusal (ano, ta je Ruska), Aluminium Company of America.

Co se tyka paliva do jadernych elektraren, zrovna vcera jsem slysel diskuzi s D.Drabova a ta potvrdila, ze americani nam umi dodat "kompatibilni" palivo take.

Cili ano, jasne, valka nas bude urcite bolet, ale diky bohu maximalne po ekonomicke strance.

GogoX
GogoX
Level Level
7. 3. 2022 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik tohle je ale jen "A", nenapsal jsi "B" (bez svolení Ruska USA v Kazachstánu nevytěží ani gram) ... a co se Alumínia týče, bylo to asi myšleno pro EU

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 3. 2022 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik S tím palivem do JE, to už se zkoušelo ho nahradit Americkým, ale tyče se kroutili jak paragraf, tak to museli zabalit a jít zase za Ruskem.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Takze opet, kdyz uz neco napisete, tak si to prosim nejdriv overte. Tyto problemy byly s US palivem do roku 2006, doslo ke zmene designu a problemy ustaly. Nicmene CEZ v te dobe i tak US palivo nakupovat prestal a zacal kupovat ruske, u ktereho se vyskytly uplne STEJNE problemy : https://www.peak.cz/z-jaderneho-experimentovani-s-palivem-v-temeline-cisi-hruza-za-miliardy/16397/

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik ja ale reagoval na tu 90% produkci vseho v rusku, ktera neni pravdiva! Takze si porsim prestante vybirat jen to co se vasi propagande hodi do kramu, dekuji ;)

hyperion
hyperion
Level Level
7. 3. 2022 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Doplním scratchyho - nejenom že problémy vyřešili, ale už několik let se testují články nové generace i u nás. Přejít na americké palivo je zcela bezproblémové. A např. Ukrajina jela už z větší části jen na americké palivo, což rusáky děsně sralo. Ostatně okamžitě si rusáčci vymysleli další tupou kremelskou lež - americké palivo v ukrajinských reaktorech způsobí katastrofu a zamoření. Magoři. A ještě větší magoři, kteří jim takové pohádky věří.

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
8. 3. 2022 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Myslím, že po tejto vojne už Kazachstan nebude potrebovať dovolenie od Ruska. Alebo myslíte, že sa Rusi otočia a pobežia denacifikovať do Kazachstanu?

scratchy27
scratchy27
Level Level
8. 3. 2022 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Kazachstan je spis pod vlivem Ciny nez Ruska. Udajne doslo i k diplomaticke roztrzce mezi RU/Cina kdyz prisli rusove klidnit ty jejich demonstrace. Cina tam ma obri investice v tezbe ropy a nejspis i uranu. Tomu podle me i nahrava fakt, ze rus tak rychle odtahnul po potlaceni tech demonstraci.

Jinymi slovy, rusa, ted drzi za koule jak Cina, tak zapad (ne ze bych z te Ciny mel radost), ale cokoliv ted rusa dokaze oslabit je ve finale dobra vec.

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
8. 3. 2022 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Dobrá analýza.

cechuldo
cechuldo
Level Level
7. 3. 2022 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 a česke smartphony su ake? Robit si ako srandu a nepozrieť, čo je doma, je tiež bieda. Bez mobilu sa da žiť, ale neviem ako bez plynu ktorí tiež stopnu už maju na to zakon.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cechuldo Ufff, OK, mno, co na to rict? To byla reakce na to, ze se nejakej rusak kasal nad tim, jak jim jsou sankce u prdele, jak zadnej iPhone/Samsung nepotrebujou, ze si vyrobi vlastni (dalsi rusak demonstrativne rozbijel stary iPad kladivem). Byla to narazka na to jak si bezny (tupy) rus predstavuje to co rusko vsechno zmuze.
Proc do toho motate Ceske smartphony? Neda se tu iPhone/Samsung koupit? Chcete to nakreslit? Pochopite to lepe nez psany text?

Bezva, at si ten zakon uplatni a prestanou vyhrozovat. Skonci tim i jedna z poslednich cest kterou k nim proudi nase penize, za ktere nam pak vyhrozujou.

bison
bison
Level Level
6. 3. 2022 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

každá vojna aj studená urýchli technologický vývoj, je len jedna otázka kde na to rusáci vezmú $ ? Za ruble je to nemysliteľné ten zahájil nekompromisný voľný pád...amíci majú dosť súkromných spoločností ktoré vedia vývoj urýchliť, okrem Boeingu to je Bermudský trojuholník na $. Dmitrij zbytočne ukazuje ramená ,ten jeho podnik je technologicky zaostalí a mizerne organizovaný.

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Nevezmou, teda pokud zapad nevymekne a to se doufam nestane. Ruska ekonomika je cerna dira, ktera se bez penez, z toho tak hatovaneho zapadu, rozsype jak domecek z karet. Cina je zachranovat nebude, ta si s nima bude max vytirat zadek a donuti je k prodeji vseho vyrazne pod cenou.

x3m
x3m
Level Level
6. 3. 2022 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Vypocuj si prosim na toto tema profesora Staneka. Ak ti to pomoze otvorit trochu oci, tak fajn, ak nie, tak pokracuj v tom co robis, ide ti to.

wrah666
wrah666
Level Level
6. 3. 2022 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Neříkalo se náhodou něco podobného i v okamžiku, kdy puičistům překazili předání Krymu do užívání USA? Jak "Rusáci umřou hlady?" Víš, jaká byla realita? Obrovské ztráty měly naše podniky, co tam zboží nevyvezly a už nevyvezou. Rusové měli jen asi 5-6 týdnů mírný výpadek v zásobování. (tedy, že nebylo 10 druhů jogurtu, ale jen jeden..) A dneska díky tomu mají potravinovou soběstačnost. Víš o tom, že MY jí nemáme? A tohle skončí úplně stejně. Tedy, pokud vydrží. Ale věřím, že Putin vydrží. Počítám, že by spíš dal demozaprodance postřílet, než aby je nechal zničit vlast.

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Myslis tohoto pane "profesora" : Peter Staněk (* 1948) je slovenský ekonom a prognostik, pracující ve Slovenské akademii věd.

V letech 1994–1998 byl poradcem předsedy vlády Slovenské republiky Vladimíra Mečiara a v letech 1997–1998 byl státním tajemníkem ministerstva financí. Působil jako předseda vědecké rady Ekonomického ústavu SAV a též jako poradce premiéra Roberta Fica v jeho první a druhé vládě.

Myslim, ze jeho zivotopis mi staci na to abych jeho existenci dal milerad ignoroval.

Moje "zkusenosti" s ruskem a ruskym chovanim mi bohate postaci.

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Cekal jsem kdy se ozvete vy s tou vasi adoraci toho dementa :D netrvalo to dlouho, diky :D

Ja nic o umirani hlady v te dobe (ani ted) nerikal a ani si popravde nepamatuju ze bych to nekde cetl, muzete to ozdrojovat?

Po invazi v roce 2014 doslo k propadu toho jejich shitcoinu o cca 50% a uz se NIKDY nevratila zpatky, tolik k tomu vasemu "mirnemu vypadku", ktery urcite zadny rus ani nezaznamenal... (predpokladam, ze jste schopny si tohle dohledat nebo vam muzu poslat screenshot ;)) Jen doplnim, ze od zahajeni soucasne agresivni valky vuci svrchovanemu statu odepsali dalsich 40%, ktere se jim opet NIKDY nevrati.

S tou vasi posledni vetou mate pravdu, vsak i Hitler svou zemi radsi znicil nez aby uznal ze je c.rak.

ludek_jelinek
ludek_jelinek
Level Level
6. 3. 2022 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 No ty kráso, co to hulíte za matroš nebo berete za léky? :-o Jak já bych si přál, aby všichni smýšlející jako vy, tj. exoti, kteří jsou schopni obdivovat válečného zločince, vypadli k jejich báťuškovi a tam už zůstali. :-/

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Trochu se obavam, ze v tomhle huleni ani leky nebudou. Tohle je proste jen lidskej odpad, bohuzel se v kazde krizi nejaky najde :(

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 OK, vidim jak mi na tuto reakci skacou minusi a protoze jsem clovek soudny a dokazu uznat kdyz se spletu, tak mi to nedalo a nasel jsem si i stranky o nem...

OK, to nejde :D

Citace ze stranek "Má dar parapsychologických schopností: telepatie (mimosmyslový přenos informací) a prekognice (předvídaní budoucnosti) a v Evropě jsou pouze dva lidé kteří mají schopnost tvořit architekturu souvislostí, předvídat na základě nich a dynamické rovnováhy budoucnost!"

To fakt nejde, snesu dost, ale tohle je dalsi Astar, tvl :D Mohou mi vice zasveceni rict, jestli ten druhej telepat (z citace) je Fico nebo Putin? Omlouvam se trochu se v teto oblasti ztracim.

wrah666
wrah666
Level Level
6. 3. 2022 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Tomu matroši se říká pravda. Zrůdy, xo vyhlazovaly na Donbase je nutné pohnat před spravedlnost. Pokud se vzpírají lidské, tak holt boží. A kdokoliv, kdo to udělá by měl dostat Nobelovu cenu míru a ne sankce a nenávist. Ať už to udělá kdokoliv a ať už to udělá jakýmikoliv prostředky. Cokoliv je lepší, než aby se v Evropě znovu opochodovalo s píšťalkami, bubínky, pochodněmi a hákovými křiži!. A tady u nás. inu, na lumpy též jednoho dne dojde. Ty, co vymýšleli sankce. Ty, co posílali zbraně regulérním nacistům.. Jako se to udělalo po druhé světové. Žádný přisluhovač nesmí utéct bez trestu!

Budman
Budman
Level Level
6. 3. 2022 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Hele Luďku, na prášky vypadáš spíš ty, protože já v tom příspěvku žádnou adoraci Putina nevidím, wrath jen normálně podotknul fakt, že se opravdu v roce 2014 všude mluvilo o tom jak bude po sankcích Rusko v háji a jak se zhroutí... no a ono se nezhroutilo a skutečně si dokázalo třeba právě v té otázce potravinové soběstačnosti hodně zlepšit bilanci.
A ono to pravděpodobně teď dopadne velice podobným způsobem, Rusko bude ještě více izolováno, ale protože tu ohromnou plochu nelze okupovat a svět jejich nerostné bohatství potřebuje (a minimálně v několika následujících letech i potřebovat bude), tak ta komedie pojede dál - a bude jedno jestli tam zůstane Putin nebo tam místo nějak nastoupí novej magor, Ruská mentalita zůstane stejná.

Co je spíš problém dnešní doby, jsou takový malý slizouni tvého typu, kteří jdou všude s davem, mozek používat neumí a v okamžiku, kde někdo nebečí naprosto stejně, tak hned vykřikují keci o ruských trolech, rosofilech a podobně. Holt se neumíte smířit s tím, že je tu nemalá skupina lidí, která sice také nemá ráda Putina jako vy, ale zároveň si uvědomuje, že všechno zlo není z východu a situace není vždy jen černobílá. Tobě stačí si vyvěsit ukrajinskou vlaječku a víc přemýšlet neumíš a nepotřebuješ.

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 :D Ano, mate pravdu Ruska pravda, to tady zname hodne dlouho :D

Jestli opravdu nekdo muze byt tak blbej aby veril tem lzim o genocide na Donbase, tak to klobouk dolu. Trochu bych doufal ze tahle putinovska propaganda zasahne max ne zrovna ostre tuzky v penale. Necekal bych ze i takove borce...

Ano, neonacisti nebo jejich priznivci na ukrajine urcite jsou, to mate pravdu. Ale oni jsou vsude. I v tom vasem milovanem Rusku a svete div se, jsou i u nas nebo v Nemecku. Dava to nekomu pravo napadnout kvuli hrstce slabomyslnych jedincu celou svrchovanou zemi?

Ne, jde pouze o dobre interne(evidentne i externe) prodanou propagandu.

Kdyz uz mate takovou obavu aby nikdo z "prisluhovacu" neuniknul, pripiste si me prosim na seznam, poslal jsem na Ukr penize, i materialni pomoc a nabizim ubytovani...a mrzi me ze nemuzu vic!

hyperion
hyperion
Level Level
6. 3. 2022 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Žádné předání užívání Krymu USA se neplánovalo. Je to jedna z mnoha tupých kremelských lží, kterým věří nacbolové, ruští flastenci a mentálně retardované měňavky.

Irving
Irving
Level Level
6. 3. 2022 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Tak jistě, Rusové možná nebudou umírat hlady, takže na tom budou trochu líp než Severni Korea. Ale jinak? Ruský kosmický průmysl? Mrtvý. Ruská zbrojní výroba? Mrtvá. A mají vlastně ještě něco dalšího? Rusko je sice obrovská země, ale průmyslově i hospodářsky velmi slabá. A žádný stát na světě dnes není soběstačný úplně ve všem, to už v globální ekomomice není možné. Putin úspěšně zničil budoucnost Ruska na dalších 20-30let, proti němu bude Jelcin vypadat jako úplný břídil. Pokud chce mít Rusko nějakou budoucnost, tak musí už zahnat svou utkvělou představu o tom, že je velmoc a začít se chovat podle toho, jaké je jeho skutečné postavení ve světě.

hyperion
hyperion
Level Level
6. 3. 2022 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Na Donbase začali střílet ruští náckové(policejní stanice ve Slavjansku). U nich si stěžujte. Ale to vy, nacbol, asi těžko někdy pochopíte.
Myslíte nácka Utkina s vytetovanými nacistickými výložkami? Ale to není Ukrajinec, to je nácek z Ruska. Prezident Ukrajiny je Žid, takže logicky nemůže být nácek. Ale to vy, nacbol, asi těžko někdy pochopíte.
Vyhrožujete, nacbole, i nám tady? Nenbojte, i s takovýámi nácky, jako jste vy, si Evropa poradí.

scratchy27
scratchy27
Level Level
6. 3. 2022 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Pokud vydrzi sankce, tak bohuzel budou. Ta mantra o potravinove sobestacnosti je totiz jen dalsi propagandisticky blud.

Tady jsou tvrda data co stoji za tou "sobestacnosti" (pochazi z 2019/2020) :

Méně se hovoří o tom, že rozkvět ruského zemědělství je silně závislý na importu semen, sazenic, genetického materiálu a technologií a dalšího zboží ze zahraničí. Téměř v každém oboru a stadiu zemědělské výroby je možné najít alespoň dílčí závislost na něčem z dovozu. Když začneme na samém začátku, tak až 98% semen cukrové řepy se importuje a bez nich by rekordní úroda řepy nebyla. Produkce brambor naplnila 95% soběstačnost, ale z toho se zhruba 80% sadby brambor dováží. Produkce drůbežího masa láme rekordy, ale většinu násadových vajec musí Rusko importovat. Inseminace skotu stojí na genetickém materiálu ze zahraničí. A takto je možné pokračovat i v dalších oborech.

Tzn. v ZADNEM pripade nejsou sobestacny v nicem a to uz vubec nezminuji vyrobu zemedelskych stroju a technologii :D

Doufam, ze na jare uz nezasejou :D

Budman
Budman
Level Level
7. 3. 2022 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Jasně, ruský kosmický průmysl je mrtvý a proto si amíci pořád kupujou místa na ruských raketách a používají ruské motory ve svých raketách :-) Ruský vojenský průmysl je mrtvý a proto je Rusko mezi největšími vývozci zbraní na světě (asi jim tam tedy padají zbraně z nebe)... a ty jenom ukazuješ jaký jsi zaslepenec. Jo, jasně, Rusko určitě není na špici vývoje ani v kosmickém a zbrojním průmyslu, ale do mrtva to má sakra daleko.
A můžeš si říkat co chceš, ale Rusko je pořád velmoc, bohužel dokonce taková velmoc, že při přímém souboji Rusko vs EU bych si teda zrovna na EU s jistotou nesázel... Právě tupouni jako jsi ty, kteří Rusko neustále podceňují nás přivedli do téhle situace

hyperion
hyperion
Level Level
7. 3. 2022 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Umírající je přesnější. V planetárním výzkumu je předběhli i Indové. V pilotované kosmonautice hrají už pár let třetí housle a brzy je doběhnou i Indové. Se sankcemi zmizí zahraniční náklad, zůstanou jen voj. náklady a v roce 2024 chtějí skončit na ISS. Kvůli propadu ekonomiky těžko budou mít na vlastní stanici. Třeba se Číňani slitují.

USA už nekupuje žádné motory. ULA má ve skladech 24 motorů a potřebuje myslím jen 13-14 na naplánované lety. NG má dva na naplánované 2 starty. Žádná poptávka po ruských motorech v USA už nějaký čas není.
Jistě víte, že USA má k dispozici Crew Dragon, tedy ani tady nikdo po Rusku nic nepotřebuje. Přesto se dohodli, že občas Američan poletí na Sojuzu a Rus na Dragonu(nebo Starlineru, až bude ready). Například Ruska Anna Kikina má letěch na podzim na Crew Dragonu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Kikina

Tedy ano, ruská kosmonautika je umírající. Velmi rychle umírající.

Co tedy zbývá - suroviny, zbraně a reaktory. Právě vznikl enormní tlak, aby přišli o 3/4 vývozu fosilních paliv. Bravo. Armata a Su-57 je jen stín toho, co dokázali před desetiletími. Ani jedno není dodělané ani po obrovských investicích. Zaostávání spíše narůstá a kdo si po invazi na Ukrajinu od nich něco koupí? Rozestavěné reaktory se zřejmě dostaví, ale kdo bude riskovat problémy s ruským vydíráním do budoucna? Finsko bylo prakticky rozhodnuto, že další reaktor bude ruský. Ne, nebude. Po invazi na Ukrajinu prohlásili, že to musí znovu promyslet.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 01:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Rusko by opravdu moc chtelo byt velmoci, opravdu moc... ale neni. Je to chudy stat, kde 75% lidi zije na hranici chudoby a dost velka cast lidi nema v 21. stoleti ani splachovaci hajzli v byte.

Do teto situace nas naopak privedlo PRECENOVANI Ruska, jeho moznosti a liberalnost/slabost/treba i ziskuchtivost zapadu. My jsme jim dali moznost "vypiplat" si znovu noveho Stalina.

Nepochybuji, ze jsou schopni treba i nadesignovat/ukradnout/zkopirovat moderni zbranove systemy, ale rozhodne nejsou schopni je vyrobit v dostatecnem mnozstvi, ale co je vetsi problem, u vyrobenych nasledne absolutne nezvladaji udrzbu, na tu evidentne kaslou uz roky.
Ohromna korupce (a korupce kdekoliv na zapade tomu nesaha ani po kotniky) tu armadu rozklada zevnitr. Viz jejich komunikacni technika. Jedna z nejvetsich a nejglorifikovanejsich armad sveta pouziva pro komunikaci v predem planovane invazi analogove vysilacky... really 21 stoleti, walkie talkie rulez :D

Tahle zeme nema nic nez jaderne zbrane...bohuzel, ale vzhledem ke stavu jejich Potemkinovske armady bych si o jejich funkcnosti taky iluze nedelal.

Co ale nefunguje uz VUBEC je jejich veleni. To co prave ted predvadeji na Ukrajine, se tou zmatenosti a neschopnosti podoba snad jen slavnemu tazeni ruske Baltske flotily a bitve u Cusimy. Dikybohu! Tolik k te jejich PRECENOVANE armade a zbr.prumyslu :D

Irving
Irving
Level Level
7. 3. 2022 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Nevím jestli sis všiml, ale američani už místa v Sojuzech nekupují, protože mají SpaceX a Dragony. A ty motory taky dolítají v Atlasech V a pak už nemělli v plánu je používat, protože mají - ano, SpaceX. Proto taky v minulosti ty hysterické vyjádření Rogozina směrem k SpaceX. Rusko žije ze Sojuzů, Angara se potácí v problémech a současné sankce situaci asi nezlepší. Navíc Rusové rezignovali na jakýkoliv vesmírný výzkum, komerční lety teď taky mít nebudou, takže to potáhne jenom armáda, pokud budou peníze.
Ruský zbrojní vývoz skončil, za nákup ruských zbraní budou takové sankce, že si to lajzne jenom Severní Korea a možná Irán. Ale Čína Rusko na světovém trhu určitě ráda nahradí.
Ale na jednu věc kde jsou rusové opravdu na špici, jsem zapomněl, a to je jaderná energetika, té mi bude líto.
O boji EU vs. Rusko se asi nemá cenu bavit, otevři oči a podívej se, co se děje se slovutnou ruskou armádou na Ukrajině. V zemi, která měla všeho všudy 70 "moderních stíhaček", prakticky žádné moderní těžké zbraně, žádný letecký průzkum, jednotky REB apod. Rusko by mělo, bez použití jaderných zbraní, velké problémy porazit i Polsko.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 3. 2022 03:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Válka na Ukrajině smrdí spíš divadlem, než skutečnou akcí Ruské armády. Něco jako by jí ve skutečnosti dobýt nechtěli. (a oni patrně nechtějí, co by s takovou dírou, kde obyvatelstvo tíhne k banderovcům dělali. Pošítám, že to je spíš tlak, aby se dojednalo něco jako demilitarizace a nevstupovat do NATO.) Uvědom si, že jen v Sýrii, kam dislokovali pár jednotek ukázali víc moderní techniky, než zde v průběhu "války." Do útoku poslali výcvikové jednotky. Přesněji: Jednotky s nedokončeným výcvikem na technice, kterou i oni mají jinak v muzeu. Přitom rozhodně mají v boji zocelené veterány. Kdosi (nepamatuju, jestli tady, nebo na novinkách) podotkl, že tisícovka dovolenkářůl držela Doněck proti destíkám tisíc ukroušů celé roky. No a ohledně atomovek. Mají je. Čili nelze vložit kradláckou ruku na matičku Rus, protože v takovém okamžiku jde sranda stranou a nastává jaderná zima.

Jo, a ještě k tomu nasazení či nenasazení. Vzpomeňte si, jak to vypadá tam, kde Rus opravdu čistí. Drobná nápověda: půlka Čečenců buď zdrhla, nebo leží někde kolem Grozného. A Grozný samotný je dneska krásná a moderní metropole. Čistá novostavba. Nebo ta Sýrie. Roky "úderů" od Američanů a terroristé nic. Klídek, pohodička, každé ráno byli zpátky v poli. Přijel Rus a druhý den ječeli zástupci terroristů v OSN (Tem bych spíš viděl zásadní problém, že terroristé měli oficiální zástupce v OSN), jak je jim nelidsky ubližováno. Odopvězte si sám, jestli se něco takového děje na Ukrajině. Maximum je, nějaká ta rozstřílená školka a paneláky. Akorát drobný detail: Sami ukrajinci hrdě ukazovali na FB, jak tam šikovně rozmístili děla.. Takže to BYL zcela legitimní cíl. Vlastní (což je otázkou, jak moc vlastní vzhledem k tomu, že snad jediný člen "vlády" nemá Ukrajinské občanství) armáda z těhc lidí nadělala lidská štíty. Ale fujky fuj zlej Rus se provinil.

PPS: A další velmi veselá story. Ona "kolona mířící na Kyjev" o délce přes 60 km.. Pokud vám to nedochází, Kyjev je od hranic 70 km. A ta "kolona" tam už "jede" týden..

A třešnička na drotu: Satelitní záběry, údajně soukromé firmy. Jasně, pohodička. Soukromé firmy přece běžně mají jeden či více špionážních satelitů..

Celé to smrdí podvodem. A né jen z jedné strany. Jediné co je pravé jsou chudáci mrtví. na těch bohužel nikdy nikomu nezáleží.

hyperion
hyperion
Level Level
7. 3. 2022 03:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Už jdu spát, takže jen jedna poznámka, zbytek až vstanu: je tu hned několik firem, které jsou schopny snímkovat s rozlišením pod metr na pixel. A nejsou to jen americké firmy. Ale ani jedna ruská.
Že to nevíte, vás dokonale diskvalifikuje z debaty. Nevíte vůbec nic a vaším zdrojem jsou tupé kremelské lži. Podle toho pak před ostatními vypadáte. Uboze.

https://en.wikipedia.org/wiki/WorldView-4
rozlišení 31cm
https://en.wikipedia.org/wiki/Ikonos
rozlišení 82cm
https://en.wikipedia.org/wiki/GeoEye-1
rozlišení 41cm
Atd., atp.

GogoX
GogoX
Level Level
7. 3. 2022 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 v klidu, akorát tě nahlásí úřadům, od toho tady ti trollové jsou ... vyrýpat, napráskat, mít dobrý pocit ... v Česku to tak bylo od nepaměti ...

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 o trolech tu mluvi nekdo kdo to tu vytroly se dvema kratkejma prispevkama? :D Hele vasnosto, problem vas rudejch, vzdycky byl, je a bude, ze umite akorat zastrasovat a kdyz se vam nekdo postavi tak jen ublizenecky becite a svalujete vinu na vsechny okolo.

Musim uznat, ze z vas dvou tady je mi uprimne smutno...ne, je mi z vas vlastne zle, normalne lidsky zle...

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 uz jsem vas nechtel krmit, ale preci jen mi to jeste neda.

Divadlo to urcite je, takova smutna ruska tragikomedie, to urcite. A vy nedelate nic jineho nez si svymi fabulacemi, zranim zprav ze Sputniku, do teto tragikomedie pripisujete jednu z dalsich kapitol.

Cely ten vas chory vyplod komentovat nema cenu, kazdy kdo si umi informace overit to udela, neda to zase tak moc prace. Ale neda mi a reagovat budu aspon na ty vase PPSka.

PPS: ta kolona tam tyden rozhodne nejede. Doslo jim palivo a zradlo. A vite co se stane, kdyz na cele kolony dojde palivo? Dejte si chvilku na rozmyslenou, pockame....ano, zastavi se.
A ted doplnujici otazka, jak na celo kolony dostanete palivo, kdyz je cela silnice ucpana a vedle silnice ject nemuzete protoze rozmrzla zeme? No, mam zase chvili pockat? proste nedostanete.
A i kdyby jste dostal, tak behem te doby dojde palivo uplne vsem v te kolone, protoze ty rusaci tam takhle stoji v zime uz nekolik dni a spotrebovavaji i ty zbytky paliva co meli.
Pro Ukrajince v soucasne dobe ta kolona z vojenskeho hlediska nepredstavuje vubec zadne nebezpeci a verte mi ze jeji celo dukladne monitoruji. O tom svedci zastreleni toho ruskeho general majora, co na celo kolony prijel "povzbudit" moralku...no, nepovzbudil, jen si sniper zapsal uspech :D

K tem satelitum, vazne vas prekvapuje, ze v tehle dobe maji soukrome firmy svoje satelity??? Really? Nejsou to spionazni satelity, tak prosim nemelte bludy. Maxar je jen jedna ze spolecnosti zabývající se vesmírnými technologiemi. Kde myslite ze bere podklady pro orto mapy treba Google? Probudte se.

scratchy27
scratchy27
Level Level
7. 3. 2022 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Jeste pro vas doplnim jedno lehce overitelne info. Shitcoin Rubble dnes rano, okamzite po startu obchodovani odepisuje dalsich 10%. A to to jeste jakztakz brzdi posranost rusu s tim, ze uz maji cely tyden zavrenou burzu. Otazka k zamysleni, co se asi stane az ji zkusi spustit?

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 3. 2022 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Problém je ten, že Rusové si toho hodně vyrobí doma a spousta ekonomů potvrdila, že pád Rublu jim tehdy pomohl vykompenzovat ztráty. Protože většinu ropy prodávají za dolary, na tom se nic neměnilo a paradoxně za to bylo více rublů. Jo bohatá ruská třída ve městech měla dražší iphone, ale jinak se toho pro ně nic nezměnilo. Většina Rusů co nežijí v těch velkých městech dřela bídu před 2014 i po ni. Tam se nic nezměnilo.

Reklama
Reklama