Zpět na článek

Diskuze: Ryzen R7 1700X vs. Core i7 6800K v herních testech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

chudus
chudus
Level Level
3. 3. 2017 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno já ti nevím, rozhodně se vyplatí počkat až ČNB přestane v ?květnu? mrvit kurz a pak to bude ještě lepší :D

pidalin
pidalin
Level Level
3. 3. 2017 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chudus Nebude, to je jenom hoax kterej furt všichni šířej. To že klesne bude euro třeba za 25 místo 27 s cenama elektroniky neudělá absolutně nic, jde o kurz dolaru.

wrah666
wrah666
Level Level
28. 2. 2017 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vítězem celého testu se jednoznačně stává uživatel :) A je naprosto fuk jestli koupí AMD nebo Intel.. Kolik let v podstatě neomezeně panoval Intel a ceny se pomalu ale jistě šplhaly nahoru, zatímco výkon.. No řekněme že zůstával téměř nezměněný.

pidalin
pidalin
Level Level
27. 2. 2017 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je všechno hezký, AMD se něco povedlo, ale jde o to jaká bude podpora ze strany softwaru pro ty jejich technologie. Podívejte se jaká je situace s AMD grafikama, papírově strašně super, ale v reálu k ničemu protože to nemá Cudu a podpora OpenCL ze strany softu je tragická, většinou neni poznat žádnej rozdíl v rychlosti ať už je to zapnutý nebo ne.

Ienari Tokugawa
Ienari Tokugawa
Level Level
27. 2. 2017 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Vzhledem k faktu, že i testy vyžadují určitou podporu ze stran ovladačů a Biosu na Motherboardu tak asi tu podporu má.
Navíc co se týče Biosu, tak to je záležitost většinou OEM výrobců s určitou podporou od mateřšké firmy.

wendak
wendak
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
28. 2. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin :oDDD "odívejte se jaká je situace s AMD grafikama" - ááá, pan nic neví a chce hodnotit. No si asi "100 let za opicema"...
Evidentně AMD grafiku nemáš a chceš hodnotit jaká je? nVidia i AMD má teď ovladače ve velmi dobrém stavu. Spíš nVidia měla za poslední rok problémy jejich WHQL ovladači , takže řekl bych, že AMD je na tom líp (mám AMD i nVidii) :o)
A CUDA? to je jako by si chtěl, aby nVidia měla GNC architekturu. Prostě nesmysl. Měl si napsat, že tobě AMD nevyhovuje, protože využíváš CUDU, ale netlač to ostatním lidem

Ienari Tokugawa
Ienari Tokugawa
Level Level
28. 2. 2017 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak Jo, poslední dobou jsou ovladače na AMD GPU hodně slušné, ty tam jsou doby kdy jsem s grafikou 9700PRO laboroval, ale musím přiznat, že jsem tehda z ní udělal 9800PRO+, ale těch biosu co jsem vyzkoušel bylo opravdu dost.

pidalin
pidalin
Level Level
28. 2. 2017 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak Právě že AMD grafiku mam, jinak bych něco takovýho netvrdil.

pidalin
pidalin
Level Level
28. 2. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak Ne, nejsou. Každá další verze ovladačů přinese nový problémy a nový bugy, hlavně když se snažej implementovat nový funkce, to je sice chválihodný, ale dělaj z uživatelů betatestery. Po zkušenostech s poslední lednovou a únorovou verzí už instaluju jenom driver kterej má WHQL certifikaci, i když bude třeba půl roku starej, ale stojí to za to, protože to funguje. AMD ovladače jsou furt stejně tragický jako v době ATI. Teď ty poslední Crimson drivery s wattmanem a dalšíma novejma funkcema nehorázně padaj a je to nekompatibilní s afterburnerem. Když to přetaktuju přes drivery, tak po každym pádu driveru to zapomene nastavení, takže naprosto nepoužitelný. Samozřejmě jsem to testoval bez OC, ty ovladače jsou prostě nestabilní, OC za to nemůže, navíc to mam za rok dost otestovaný co si můžu dovolit tam dát.

coremar
coremar
Level Level
28. 2. 2017 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak To je zajímavý...já mám vždycky nejnovější beta drivery a ještě jsem za poslední minimálně dva roky nenarazil na jediný problém.....

pidalin
pidalin
Level Level
28. 2. 2017 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak A co máš za grafiku? Já mam R9 380 a neustále s ní mam ňáký problémy, chci už zase zpátky nvidii.

coremar
coremar
Level Level
28. 2. 2017 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak Předtím jsem měl HD7770 a teď mám RX480...ono tam může působit příliš mnoho faktorů, na to proč to některým blbne a jiným zase ne no....

easyrider_svk
easyrider_svk
Level Level
1. 3. 2017 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak neviem co pustate na tych gpu ale ja som na svojej rx480 ,okrem toho ze bohapuste mirnix-dirnix prdla po 3 mesiacoch :/ , nijake bug-y nenasiel ani nevsimol. :D co vidim po forach to nvidia-ci menia ovladace ako na beziacom pase. nove, stare a este starsie podla toho kto co prave hraje.... :D

pidalin
pidalin
Level Level
1. 3. 2017 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak Používam nvidie od roku 2004, nikdy jsem neměl žádnej problém se stabilitou nebo s ovladačema, kdykoliv jsem měl problémy s grafikou, tak jsem měl zrovna ATI/AMD. Takže asi tak. ;-)

SpaceExplo
SpaceExplo
Level Level
27. 2. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc to pisu:
- Intel DDR4-2400 vs AMD DDR4-2133
- a pouziva stredni trida GPU v podobe RX480

Suma sumarum - rekl bych, ze kdyz by se tomu Ryzenu dali lepsi RAMky (tedy stejny jako Intelu, DDR4-2400) a rychlejsi GPU (neco jako GTX1080 nebo tak), tak by se rozdily mohli/meli projevit vyrazne lepe.

To ovsem nic nemeni na faktu, ze se skutecne zda, ze AMD je zpet! :-)

Survivor
Survivor
Level Level
27. 2. 2017 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímala by mě teplota v zátěži ?

seznaj
seznaj
Level Level
27. 2. 2017 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Drobná chybka v článku. Ryzen 7 1700X nemá takty na 3 až 3,7, ale 3,4 a 3,8. :-)

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 2. 2017 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seznaj Tak tak.
Ale jinak to vypadá zajímavě. Spotřeba je tedy úžasná, AMD na tom fakt máklo. A IPC na tom je evidentně taky dobře, protože výkonově jsou ta CPUčka vyrovnaný a ty hry asi nevyužijí plný potenciál všech vláken.
Předobjednání asi nebylo šlápnutí vedle :-D

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
27. 2. 2017 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seznaj Jo, překouknul jsem se, opraveno

Reklama
Reklama