Zpět na článek

Diskuze: SpaceX bojujícím Rusům na Ukrajině odstavila Starlink

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bulba1976
Bulba1976
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
dnes 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My jsme pod vlivem západní propagandy, na východě zase pod vlivem ruské. Každý ať si tak na to udělá svůj vlastní názor.

Díky Starlinku Ukrajina ještě neprohrála. Rusové by byli hloupí, kdyby jej také nevyužili ve svůj prospěch, pokud by se to nabízelo. Je ale naivní se domnívat, že jeho vypnutím se Rusům zhroutí svět. Když se koukám na "ukrajinské" mapy, tak až na pár drobných protiútoků se vlastně nic nezměnilo a rusové stále postupují. Pomalu ale jistě. Za cca 6 měsíců Ukrajinci pocítí nedostatek zbraní, jelikož US kanál vyschne a Evropa to není schopna vykompenzovat. Nevidím tak nic, co by mě vedlo k názoru, že bez ztráty území to nepůjde.

Ale ať to nevyzní, že jim snad fandím. Podle mě tuhle válku Evropa prohrála už ve chvíli, kdy tam odmítla poslat svá vojska, aby rusáka odradila od útoku. Míra odhodlání je to, co rozhodovalo. A my v EU pořád jen jednáme a jednáme a jednáme a ....

Don Q
Don Q
Level Level
včera 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže Rusové ušetří a to se vyplatí.

Reklama
Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
včera 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo. A potom Ukrajina čuměla, že se to na přesnosti zásahů drony neprojevilo.

Jay8
Jay8
Level Level
včera 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka zdroj?

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
včera 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay8 topwar.ru
Oni totiž díky čínským modemům dokážou natáhnout dočasnou síť z dronů přes celu Ukrajinu. To používají kratší dobu, než používali Starlink.
Ale nečtěte to, je to samá dezinformace a propaganda...

player3580
player3580
Level Level
včera 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Dát přední ruskej war web kterej věčně píše opravdu pouze dezinfo a propagandu (příběh o "vypnutí" us křižníku byl tuším taky od nich) jako zdroj k tomu jak se k situaci o vypnutí starlinku vyjadřují Ukrajinci je ragebait 0/10.

Adam Marcinek
Adam Marcinek
Level Level
dnes 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@player3580 Váše představa "my máme spolehlivý zdroj, oni majou propagandu" značí, že jste sám obětem propagandy.

Pravda neexistuje. Pouze názor. Nejen v sociologii ale i v matematice. Když pozorujete Kvarky/Leptony tak se změní stav. Co znamená, že pravda je vaše aktuální pozorování přesto, že než jste začal pozorovat, pravda byla úplně něco jiného.

Adam Marcinek
Adam Marcinek
Level Level
dnes 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@player3580 Ne. Fakt není pravda. Jsou to 2 naprosto odlišné pojmy. Zatímco "fakt" je logického druhu "pravda" je virtuálního charakteru.

Pravda přisuzuje hodnotu faktům, které samé o sobě neznamenají vůbec nic. Pravdla je zcela relativní.

Aneb když zavraždíte bratra faktem je "smrt" a pravdou je "vražda".

player3580
player3580
Level Level
dnes 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Marcinek No to je super ,ale jelikož jste mi ten fakt ničím nevyvrátil a melete akorát blbosti tak je mi jasné ,že sám asi dobře tušíte ,že ty propagandistické bláboli které tam sdílí nestojí ani za to aby jste se za ně sám postavil. Logicky ptát se strany která je v něčem zainteresovaná a ještě se o ní říká "víte jak poznáte ,že lže ? Mele pantem" asi nebude to nejspolehlivější a buď to sám chápete nebo se tu snažíte o ně o na co sám nemáte IQ dostatečně vysoko aby to dávalo smysl.

Jay8
Jay8
Level Level
včera 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka podla coho usudzujes, ze rusky "vojensky" server bude poskytovat vierohodne informacie?

Adam Marcinek
Adam Marcinek
Level Level
dnes 08:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jay8 Realita se dá posuzovat dle faktů.

Fakta říkají, že Ukrajinci naplánovali ofenzívu v Záporoží v momentě vypnutí Starlinku aby využili chaos než se rusko vrátí k vlastní síti. Vypustili propagandu dříve než nastala akce.

Žádný chaos nevznikl. Rusové mají větší problém komunikovat protože Starlink je jediný systém který prozatím nelze jednoduše elektronicky vyrušit. Nicméně byli připraveni. Vrátili se k původním způsobům ať jde o cokoli.

Ukrajinci v Záporoží pronikli lokálně pár km do ruských front a to mechanizovaně. Teď čelí ruským bateriím houfnic a FAB-3000...

PS: Starlink je důvod, proč "Ukrajinci" (třetina jsou žoldáci a třetina oficiálně neaktivní personál NATO) udrželi frontu. Narozdíl od propagandy, ruská technika fungovala nadmíru dobře a dokázali vyrušit vše od komunikace po GPS. Bez Starlinku by neustupovali jako dnes ale drtivě prohráli...

pietrolbc
pietrolbc
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
dnes 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Marcinek aneb jak shlukem bludu ani trochu neodpovedet na jednoduchou otazku :D

Adam Marcinek
Adam Marcinek
Level Level
dnes 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pietrolbc Odpovědí byla data.

Pocitově jsou ruské médiá blíž faktu bež ty naše.

Takže usudzovať to môžeš bez problémov. :)

Bez ohledu na to, že realitu zkreslují oba celky.

player3580
player3580
Level Level
dnes 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Marcinek Pocity ale nejsou fakta ,meleš naprosté kraviny ,buď přeložené buhví z čeho nebo napsané přes chatgpt lol.

Reklama
Reklama