Zpět na článek

Diskuze: TikTok zneužíval chyby v Androidu, tajně získával MAC adresy uživatelů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Ventero
Ventero
Level Level
17. 8. 2020 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že se to uklidnilo a vážím si toho, že zde zazněly omluvy. Osobně tu Hurvínkovu přijímám, byť jsem si i jeho urážky mé osoby nějak nebral.
Ještě však chci Hurvínka upozornit na to, že je sice fajn nabádat lidi k zamyšlení se nad sebou, ale též je třeba to udělat hlavně u sebe. Jedna věc je názor a přesvědčení - druhá pak míra uzavřenosti tohoto přesvědčení a jeho projev. Pravda je taková, že Hurvínek pracuje jen s malým procentem informační základny oproti jeho oponentům a nejvíce ze všech se zde projevuje freneticky-fanatickým způsobem bez korelačního vědomí ...
Co se týče p. Šurkaly, tak jeho ostentativní, alibistickou, fakta nereflektující a tím naprosto neobjektivní objektivitu (tedy pseudoobjektivita), kterou za každou cenu uplatňuje, považuji společensky za možná ještě větší nebezpečí, než radikalismus pomýlených lidí.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 8. 2020 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero "Co se týče p. Šurkaly, tak jeho ostentativní, alibistickou, fakta nereflektující a tím naprosto neobjektivní objektivitu ​(tedy pseudoobjektivita​), kterou za každou cenu uplatňuje, považuji společensky za možná ještě větší nebezpečí, než radikalismus pomýlených lidí. "

Proč alibistickou? Nehodlám se tu stavět do role soudce, která mi především nepřísluší. Stále žasnu nad jistotou některých lidí v tom, že jejich "fakta" jsou skutečně fakta, a jak automaticky toho druhého staví do role hlupáka, který ale získal dojmy o svých "faktech" velmi podobným způsobem a považuje je za úplně stejně tak pravdivá, ačkoli jsou přesně opačná. Kdo rozhodl, že jde o pravdu? Kdo rozhodl, že jde o "fakta"? Vy, protože to náhodou souhlasí s Vaším názorem? Nezjistilo se v historii náhodou už mnohokrát, že se "fakta" se nakonec ukázala jako mylná, a to u obou táborů?

Diskuze a přednášení argumentů je rozhodně správná věc, ale především to jde dělat slušně, a když někdo nesouhlasí s názorem, nemusí to znamenat hned to, že jde o blbce, který nemá informace. Protože většinou je to tak, že většina lidí si pro svůj názor bere jen to, co ho podporuje a bagatelizuje to, co mu odporuje.

Ventero
Ventero
Level Level
17. 8. 2020 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Toto jsem psal ani ne tak v kontextu nějakých dějepisných faktů, která jak správně píšete se často mohou ukázat úplně jinak, jakožto v kontextu toho, co vše i jak v této diskuzi bylo napsáno a jak jste to potom zhodnotil. A to tak, že jste postavil do stejné roviny příspěvky Hurvínka a jeho zde aktivních oponentů. Jenže to navzdory tomu, že se má věc tak, že v nich byl obrovský, jasně viditelný rozdíl. A to je fakt, který není domnělý - stále je zde vše zaznamenáno a každý si to může přečíst. Tento fakt jste buď nezaznamenal, nereflektoval či ignoroval a tím jste se dopustil slepé nestrannosti. Ve zbytku s vámi souhlasit mohu a některé vaše příspěvky jsem ohodnotil kladně.
Nicméně, fakta, která zmiňují oponenti jsou povětšinou velmi dobře zdokumentována a podložena, zatímco Hurvínek jich uvedl velmi málo a z 90% byla buď vytržena ze souvislostí (nejspíše je nezná), irelevantní k tématu a několikrát i vyloženě nesmyslná a nepravdivá. Také nejspíše z neznalosti - že je placeným agentem nevěřím, neboť mocenské struktury "západní" politiky mají tak úspěšný brainwashingový PR, že tohoto netřeba. Že je někdo z jeho oponentů placený proruský agent vyloučit nemohu, nicméně to, co uváděli od věci není a podloženo fakty jest, jak jsem psal.
Každopádně - vyjma p. Šurkaly - by jsme se svým přístupem byli tady všichni dost nešikovní agenti a jsem zvědavej, kdo by nám za to platil a kolik :-D

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 8. 2020 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Ono jde především o tom, že jsem nechtěl hodnotit argumenty jako takové (těch tu bylo málo), ale to, jak se k nim dvojím metrem přistupuje (a paradoxně ti, kteří dvojí metr vytýkali druhému, ho sami používali), a především to, že se tak dělo v agresivní rovině. A tohle bylo vidět na obou stranách. Nadávali si všichni. Navíc nejde jen o tuto diskuzi, takových agresivních potyček jsme tu v poslední době měli pod jinými články plno i s jinými diskutéry.

Ono si myslím, že nejde o to, že by někdo vyloženě neznal fakta nebo aspoň informace, které by mohly být faktem (byť i to je mnohdy pravdou), ale spíše o to, že si vybírá jen to, co se mu hodí, a především je interpretuje tak, jak se mu to hodí. A opět, toto bylo patrné na obou stranách. Stejná věc se hodnotí různě podle toho, na jaké straně kdo stojí.

Jde to vidět i v jiných diskuzích. Často je tu patrné třeba následující: Zastánci Číny ospravedlní sledování obyvatelstva, že to zlepšuje bezpečnost a nikomu to neškodí, ale v případě USA jde o nepřekonatelný prohřešek. Naopak zastánce USA sledování obyvatelstva v Číně vyhodnotí jako nepřekonatelné omezování lidských práv, ale v případě USA je najednou totéž chvályhodná činnost zvyšující bezpečnost vůči teroristům a dalším. Oba hodnotí totéž, oba připouští, že obě mocnosti sledují, ale oba to vyhodnotí úplně jinak a jeden druhého nařkne z blbosti a neznalosti faktů.

Ventero
Ventero
Level Level
17. 8. 2020 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Takto ano, ale opět musím namítnout, že nic takového jsem v těch posledních dvou vyhrocených diskuzích nezaznamenal.
Neviděl jsem tam nikoho se projevit coby zastánce Číny nebo Ruska (tedy jen trochu sebe v případě Ruska, ale pouze elementárně).
Viděl jsem jen odpůrce prohnilosti, kteří nechválili Rusko nebo Čínu, kteří zmínili, že tam to také hnije dosti, poukazujíc však na to, že USA jsou značně prohnilejší a že prokazatelně oni jsou těmi prvotními agresory (toto je výčet obsahu, tedy v tomto kontextu nezáleží na tom, že se k tomuto náhledu osobně přikláním) a na druhé straně někoho, kdo naprosto ortodoxně a nesoudně tyto lidi vydával za placené vlastizrádce, hrubě je urážel a obrazně řečeno div všem amíkům neposkytl felaci zdarma (jako třeba onehdy Parkanová s Vyčítalem).
Za pravdu mohu dát tomu, že i když se někteří oponenti tímto cítili dotčeni a nechali se strhnout k podobnému projevu, tak to není v pořádku. Ale opět i zde je faktem to, že jejich projev v tomto atributu dosahoval tak nejvíce 60% toho co předvedl historického i současného dění málo znalý fanoušek USA (byť možná uvnitř dobrý člověk - neznám ho osobně). A ani zde tedy nebylo skutečně objektivní zhodnocení, že je to na stejné úrovni.
V ostatním opět mohu s vámi souhlasit.

Ventero
Ventero
Level Level
17. 8. 2020 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Ono totiž, ten kdo má dostatečné množství informací a dostatečnou úroveň jejich pochopení v souvislostech, tak ten už nemůže fandit žádné mocnosti, ale už jen zdravému Rozumu a nezměrné Lásce.

Jinak stále čekám na ty finanční nabídky za ty moje výkony na všech těch internetových fórech a diskuzích --- HEHE
Pak se hrdě přihlásím k tomu, že jsem placený agent :-D

wrah666
wrah666
Level Level
17. 8. 2020 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala No, k té pravdě a lásce bych si dovolil podotknout: Mě celý tento pojem znechutil jeden pán. Prý velký humanista. Když mu ukázali fotky vybombardovaných Srbských dětí, prohlásil to za humanitární akci. Je mi líto, ale podle mě by "ten hodnýů fakt neměl na lidi házet fosforové zápalné bomby. (ostatně ani ten zlý, je to dopr mezinárodními dohodami zakázané)

Derryk
Derryk
Level Level
14. 8. 2020 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"TikTok se navíc hodně snažil, aby se na to nepřišlo, a tak tyto údaje šifrovaně zasílal při komunikaci se servery."
A kdyby to posílal nešifrovaně byl by problém, že nechrání osobní data, jako mělo/má(?) Xiaomi. :D

doriel
doriel
Level Level
14. 8. 2020 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Derryk Bez souhlasu nesmí nikdo sbírat žádná data,a už tuplem ne v Evropě (GDPR).
V Číně to neznají, tak to holt zaprogramují do jádra.. :) a Američani si při své omezenosti zase myslí, že jim projde všechno. Velký bratr se díval, dívá a dívat bude. Jde jen o to, jak moc jste pro velkého bratra zajímaví :)

doriel
doriel
Level Level
14. 8. 2020 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezakážou ho, jen se s ním nesmí nikdo bratřit:

The POTUS will issue an executive order banning US companies from dealing with TikTok and related companies. This is not a ban on TikTok but it means US property owners renting property to TikTok will be penalised, etc. What this means for TikTok's 1000 or so US employees is anyone's guess.

hurvinek
hurvinek
Level Level
14. 8. 2020 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nic nového pod sluncem. To že Čínský software a hardware je bezpečnostním rizikem nezpochybňuje snad nikdo, kdo nemá mozek vymytý komunistickou propagandou. Užiteční idoti se mohou snažit tvrdit, že když Čína zakazuje americké služby, porušuje patenty a krade technologie, je to v pořádku a když američané v odvětě po delší době zavedou protiopatření, jsou to zločinci, ale každý rozumný člověk se těmto blábolům jen vysměje. Jak vážně musí být člověk pokřivený, aby nedůstojně lezl do análu diktátorským režimům a zasvětil svůj život prosazování lží a propagandy? Na to znají odpověď jen zdejší vlastizrádci, ale ti to neprozradí. Notičky z východu jim to zakazují.

wrah666
wrah666
Level Level
14. 8. 2020 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek Nic nového pod sluncem, že KAŽDÁ aplikace nebo i jen webová stránka nějak identifikuje svého uživatele.
PS: Tobě v tom "demokratickém" nadšení nepřijde vůbec divné, že se "na přestupek" přijde až po tom, co Trump vyhlásil zákaz? Natož, že se na něj "přijde" až v doběš, kdy to dotyčné aplikace prokazatelně nedělá a tím pádem se ani nedá ověřit, že to vůbec kdy dělala? Máš alespoň tolik slušnosti, abys přiznal, že je to velmi příhodný "objev"?

hurvinek
hurvinek
Level Level
14. 8. 2020 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Obávám se, že jakožto prokazatelný vlastizrádce a člověk zde dlouhodobě šířící propagandu a schvalucící zvěrstva ses opět ukázal jako omezený demagog. Nikdo nepochybuje, že jde o obchodní válku, ale o válku, kterou začali Čínané. Na tom, že američanům došla trpělivost s Čínským zločiným režimem a nyní rádi na Čínu použijí páky v podobně nešvarů, které jí dříve tolerovali, není nic špatného. Jedné co je zde špatného jsi ty. Ubožák, který neopomene pod každým politicky zabarveným článkem plivnou na západní společnost a který se může strhat, aby pomocí lží a demagogie obhajoval a popíral zločiny Ruska a Číny. Každý si zde pamatuje, jak si přirovnával Havla k Hitlerovi a pronášel další podobná "moudra". Jsi odpad společnosti a naprosté morální bahno. Je smutné, jak si člověk může nechat vymýt mozek a pak po zbytek života šířit kolem sebe nenávist a propagovat zločiné reřimy.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - ty jsi takový mamlas, že ani nevíš co to znamená ..
- jedné zločinné velmoci(USA) došla trpělivost s druhou(PRC) a co s tím hodláš dělat a kterému zločinci vlezeš do zadku ?
- jestli ti fakta připadají jako propagadna a demagogie, tak nejsi úplně v pořádku :) Pravda "vám" asi nevoní :)
- nevím co pronášel o Havlovi, ale příklad cnosti to zrovna nebyl (mimo jiné ruka ruku myla s oligarchou jen díky tomu, že ho zafinancoval + zázrakem s jeho kamarádíčkem prolomili Benešovy dekrety..což se kolaburující šlechtě daří i v současnosti ..prostě to byl "bomarďák")

hurvinek
hurvinek
Level Level
14. 8. 2020 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Další prostoduchý chudáček, který nechápe význam slova pravda a fakt, ale zato si ve slabikáři našel slovíčko malmlas a dělá chytrého. Je mi tě líto. Omezení lidé jako ty si často myslí, jak jsou chytří.

Prohlásit o USA i Číně, respektivě obecnějši o stranách nějakého sporu, že jsou obě špatné, jak typická demagogie šiřitelů propagandy, kteří chtějí vypadat objektivně. To je stejně absurdní, jak hájit nacizmus tím, že oni vlastně všichni byli zlí, takže nacizmus je v pohodně. Zamysli se nad svými argumenty, než je pustíš do světa, aby ses zase neztrapnil.

Pravda je to jedné, co mi voní a proti zde brojím proti vlastizrádcům, kteří tu propagandu neustíle šíří a neví na Číně a Rusku ani zbla špatného a na západu vidí prohnilé vše. Pokud boj proti propagandě a fanatismu za přijde sám o sobě jako propaganda, je zřejmé na jaké straně stojíš. A strana poravdy to nebude.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - tak mi to teda vysvětli, ať se pobavím nad tvou hloupostí .. (ale co typický bulíček, který si bez "googlu" ani neškrtne, takže se ani nesnaž )

- Chceš tedy tvrdit, že jsou to dobráci od kosti a lezením do zadku jednomu z nich nejsi vlastizdrádce(navíc ani nevíš co to znamená a ještě šíříš pomluvy, takže se zamysli nad tím co za hovna vypouštíš do světa :D ) >> jestli jsi takový génius, tak mi prosím sděl čím se dopustil vlastizrady a zajisté jsi podal podmět k zahájení řízení jako správný uvědomělý občan ..

- psaním nesmyslů v internetové diskuzi toho vybojuješ ... akorát dokazuješ jaký jsi mamlas ..stojím na straně rozumu a cti...nemám potřebu lézt někomu do zadku

doriel
doriel
Level Level
14. 8. 2020 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Myslím, že v diskusních fórech většinou platí zákaz osobních útoků. Myslím, že je pak konverzace smysluplnější, když se v ní nepromítají křivdy a předsudky. Myslím, že se ještě máte co učit.

hurvinek
hurvinek
Level Level
14. 8. 2020 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Obávám se, že už meleš páté přes deváté a nejsi schopen vnímat sled diskuse. Nikde jsem netvrdil, že USA, respektive západní civilizace jsou dobráci od kosti, jak se mi tu snažíš podsouvat, což je u demagogů a hlupáčků jako ty typické. Celá tato diskuse je o tom, že já hájím právo američanů zakazovat čínské aplikace a omezovat čínské firmy, protože čínané dělají dlouhodobě totéž. Nehledě na fakt, že Čína je jeden z nejodpornějších režimů na světě a potírat její vliv je v pořádku i bez jakéhokoli vysvětlování. To že zdejší vlastizrádci se zde těchto i dalších diktatur opakovaně a fanaticky zastávají a dlouhodobě uráží a šíří nenávist vůči západu, ti možná imponuje, ale slušní jidé jako já těmto lidem rádi plivnou do ksichu a vysmějou se jejich blábolům.

Trochu se nad sebou zamysli a také nad tím, co píšeš. Zatím ses jen ztrapnil.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 "protože čínané dělají dlouhodobě totéž. "
- konkrétně by to nešlo, kterou firmu zablokovali na mezinárodní úrovni a kdy ?

- až zabanují třeba nějakou českou firmu na základě nějaké fabulace, taky to budeš obhajovat ? (servilnost místních občanů a úředníku je přímo děsivá)

- za rozšíření vlivu může hlavně západ a teď se tragikomicky snaží Čínu zadupat .. která velmoc není odporná a kolik měsíců nebo let jsi žil v Číně, že děláš závěry ?

- hele když nevíš co to slovo znamená, tak ho prosím nepoužívej a nebo splň svou občanskou povinnost :)

- jestli někdo napíše pravdu, tak je to dle tebe šíření nenávisti ..sorry ale fanatik jsi tady ty :) Slušný člověk určitě nejsi... protože měříš dvojím metrem a u jedné stany ti lži nevadí a na druhé si chrochtáš blahem >> jsi amorální prase ..

- žádal jsem tě o něco konkrétního ohledně wrathovi vlastizrady, ale koukám, že jsi úplně mimo a jen tupě plácáš

hurvinek
hurvinek
Level Level
14. 8. 2020 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Zjisti si, jak je to například se službami googlu v Číně, jak čínané dlouhodobě porušují cizí patenty a podobně. Jestli chceš tato fakta popírat, jen opět dokazuješ jaký jsi fanatik a lhář. Neztrapňuj se.

Ne, ty prolhanej chudáčku. Když USA nebo kdokoli jiný bezdůvodně zabanuje českou firmu, budu je pranýřovat stejně jako každého jiného. To je přesně to o co mi jde. To vy servilně dokola bráníte diktatury a plivete na západ. Je smutné, jak máš pokřivený pohled.

Jsi demagog a retardovaný chudák. A kolik let jsi ty žil v nacistickém německu nebo na území Islámského státu? Pokud ani den, nemáš právo je kritizovat. Vidíš, jak absurdní jsou tvé argumenty. I pětileté dítě z pomocné školy by to pochopilo, ale ty s tím máš evidentně problémy. Čína jistě vzrostla i díky benevolenci západu. A to podle tebe znamená, že si těď může dělat co se jí zachce a nikdo jí nesmí kritizovat? Co to meleš? Jsi postižený?

Vím, co to slovo znamená.

Ne, ty jsi jen kus posranýho hovna. Já každému měřím stejným metrem. A to je přesně to, proč ti tak vadím.

Každý kdo zde čet diskuse delší čas, moc dobře ví, co je ten člověk zač. Stejný vlastizrádce jako Zeman a všichni jeho kamarádíčci. Opakované stalinistické názory, šíření propagandy, urážení vlastního národa a zjevná snaha propagovat komunismus, jeden z nejodpornějších režimů, který nejen zde má na svědomí miliony životů, to je dostatečný důvod.

Je mi tě líto. Jsi zaslepený chudák, který je přesvědčen o své pravdě. Co věta, to blábol a demagogie. Chudáčku.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - tušil jsem, že vytáhneš Google a nic jiného nemáš :D btw zjisti si něco o "dragonfly" co kvůli tomu google podstoupil, co koupil a kolik do toho zainvestoval a proč stopnul celý projekt, i když to pro ně byla priorita ;) >> nikdo Googlu nezakázal podnikat v této oblasti, ale jen nastavil podmínky (btw on na čínské půdě dál rozvíjí i jiné obchodní činnosti) >> už chápeš ten rozdíl trumbelíne ..BAN vs podnikat můžete dle našich platných zákonů ..

- tak a teď mi ukaž nějakou známou korporaci jedno odkud, která něco neobšlehla, neukradla, neporušila patent ... jestli ti to ty blbečku nedošlo, tak z Číny se stal bohužel jeden z lídru vývoje v mnoha technologických odvětví a tím, že tu lidi budou fňukat o tom co jim "západ" za vidinou zisku dobrovolně narval do chřtánu se to nezmění :) >> navíc má Čína promyšlenější vzdělávací systém, který produkuje specialisty a mi si ho tu dobrovolně degradujem inkluze, dětský stres, matematika zbytečná atd. atd. :)

- takže dvojí metr jeden bezdůvodný BAN je OK, protože nemáš někoho rád :D a na druhou stranu je to špatné ... taky jsi dobrý převlékač kabátů >> průser je v tom, že se řídíš heslem "nehas,co tě nepálí ..." a nedochází ti důsledky takových BANů

- Diktarůra ? víš co to vůbec je ? :D :D ty jsi komediant ..

- ty hodnotíš a nevíš .. to je sakra důkaz tvé debility .. ale koukám, že jsi sám se sebou spokojený :) a dle tebe je mezinárodní obchod, vývoj technologií, patentování svých produktů atd. špatné >> no uff taky jsi dobré vymetlo

- hovno u cesty jsi ty :D :D protože jsi právě dokázal, že máš dvojí metr a ani si nevidíš do huby :D

- k tomu nemám co říct :) protože meleš ničím nepodložené sračky, tak debilní hovado jako ty jsem dlouho nezažil :D ještě jsi nedodal nic konkrétního jen kupu nesmyslných propagantistických žvástů :) je to takový problém být konkrétní ?

ti tvojí miláčkové zabíjeli i vlastní občany, douštěli se genocidy, intervencí do suverenních státu atd. atd. >> je humus jedny vrahy opěvovat a druhé zatracovat >> opět si dokázal, že neměříš stejně >> navíc řešíš dávnou minulost a v současnosti ten tvůj milovaný západ dělá neuvěřitelné prasárny i na poli základních práv a svobod .. nebylo by lepší si nejdříve zamést před vlastním prahem ?

když řekneš a) tak je dobré(né nezbytně nutné) říct i b) , ale ty tp b) úplně překroutíš ...jsi jen hloupý z fanatizovaný demagog :)

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Pánové. Je naprosto v pořádku, že máte odlišné názory. Je také naprosto v pořádku o nich diskutovat. Ale mohli byste, prosím, diskutovat jako dospělí lidé? Ta vaše diskuze je skutečně ubohá a kvůli tomu stylu diskuze vypadáte jako ubozí, nevyzrálí jedinci oba dva. Zbytečně se shazujete sami, ani nepotřebujete nikoho druhého, aby Vám nadával, když to ze sebe děláte sami a dobrovolně.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 pardon(budu se to snažit omezit) >> jen rád provokuji primitivy typu hurvinek a bavím se nad tím jak se stupňuje jejich "zapálenost", když se trochu popíchnou :D

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 No nevím, zda je to taková legrace. Jen jestli si uvědomujete, že o té zapálenosti to velmi podobně platí i obráceně. A upřímně řečeno, nejsem si jist, zda zrovna Vy tu prezentuje lepší kritické myšlení (teď nehovořím o samotném názoru, ale o stylu jeho prezentace).

Vždycky se divím, jak jsou si lidé v této oblasti tak jistí, že zrovna oni jako jediní na světě ví, kde je pravda, že zrovna o té jejich straně mají ty správné informace, zatímco ten druhý ne. Skoro 8 miliard lidí na světě neví, která bije, ale pár Čechů na internetu si myslí, že přesně ví, kdo a jak v zákulisí tahá za nitky, která informace je hodnověrná a která ne, a chce o tom poučovat ostatní. Navíc takovým tónem. Že o tom pánové nevydáte knihu, když jste si tak jistí, jak to všechno je. Připouštíte, že obě strany dělají zvěrstva, druhému vytýkáte, že to ten druhý nebere v úvahu, ale přitom oba to děláte v té svojí. Obhajoba jednoho státu staví na tom, že stejná zvěrstva dělá ten druhý, a proto je ten druhý špatný. Tak proč potom není špatný ten první a proč je tedy podporován, když u druhého je to špatně? A stejně naopak. Celá ta Vaše diskuze je ve vysmívání se druhému, že něco dělá, a přitom děláte totéž... jen na druhou stranu.

Kde se ve vás bere ta jistota, že zrovna vy víte, jaká je pravda, když to takřka nikdo neví? Kde se ve vás bere ta jistota, že zrovna ta vaše média podávají nezkreslené informace? Nebo že zrovna Vy jako jediný na světě jste ty informace prohlédli? A tak bychom mohli pokračovat dál. Proč druhému vytýkáte to, co děláte sami? Vysmívat se, že provokujete druhého a bavíte se tím, ale vůbec si neuvědomujete, že přesně tak to funguje opačně. Kde berete tu jistotu, že zrovna Vy máte pravdu? Že zrovna Vy jako jediný na světě máte ty správné informace? Není to trochu hloupé?

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - ten jedinec tu šíří nadávky, nepravdy i pomluvy a není schopen raegovat korektně na jednoduché dotazy. To ti připadá na stejné úrovni ? :)
- mimochodem má "svůj" názor a jeho reakce jsou snadno předvídatelné >> toho nepřesvědčí nic ..tak proč se nepobavit ?
- jestli někdo první příspěvek nacpe plno komunistů, idiotů, notiček z východu apod., tak opravdu hodnota "copy paste" příspěvku je rovna nule ..a zbytek taky o ničem :)
- stačí předložit vhodné argumenty a nemám problém uznat omyl
- v Číně jsem byl v islámské zemi taky a věř, že i ty by sis raději vybral(kdybys musel) k žití a bytí Čínu..(kdybys nebyl prominent)
- kdyby ses pohyboval apoň pár let ve státním v blízkosti politiků a nebo v podnikatelském prostředí, tak bys chápal, jak to s těmi nitkami je ..
- pleteš se a mám pocit, že jsi to ani nečetl a děláš závěry :) mimochodem zareagoval jsem poměrně neutrálně, až na jeho druhý příspěvek plný urážek, nepravd, pomluv a nikoho jsem nehájil..
- kde beru tu jistotu ? životní zkušenosti ..btw všechno si ověřuji z více médií a z oficiálních zdrojů dat(nepředpokládám, že by si sami zhoršovali reputaci spíš naopak).. kdyby to fungovalo i opačně, tak chodím z diskuze do diskuze a budu stylem "copy paste" plnit diskuze stejnými naučenými frázemi jak kolovrátek ..a nebudu řešit jestli je to něčím podložené

- nevidíš s jakou jistotou píšou novináři a dělají hned nepodložené závěry, které vydávají za hotovou věc(v lepším případě) a ti fikanější ze sebe udělali komentátory, aby je nikdo nemohl popotahovat za porušení kodexu a píšou slušně řečeno velmi subjektivně a lidé to hltají a věří tomu.. nějaká diskuze, kde se vymáčkně pár kecálků, je naprosto bezvýznamná a má zanedbatelný vliv >> sám uznej, že vliv novinářů, politiků, umělců, sportovců atd. má o 99,999% větší dopad :)

hurvinek
hurvinek
Level Level
15. 8. 2020 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Zkus to brát z té lepší stránky. Ubohost naší diskuse může být odstrašujícím příkladem pro další zdejší čtenáře, kteří při vzpomínce na naši ubohost a nevyzrálost budou své příspěvky formulovat o poznání kultivovaněji :o)

Buď jak buď, rád bych se zdejším čtenářům omluvil za svou část příspěvků. Tohle je bezva web, který rád čtu, protože mě dění v oblasti HW zajímá. Snad dosti nízká a nedostatečně kultivovaná úroveň mých příspěvků jim zdejší web neznechutila.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
15. 8. 2020 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 "ten jedinec tu šíří nadávky" A Vy snad ne? Proč poukazujete na jeho nadávky, když mu nadáváte stejně? V čem jsou jeho nadávky horší než Vaše? Proč jsou jeho nadávky problém, ale Vaše jsou OK? Jak malé děti. Vaše diskuze mi připomíná "Mamííí, ale Pepíček to dělá taky!!!" Tohle je hodně nedospělé, dětinské. Takhle se sami shazovat na úroveň rozmazlených dětí... Že vás to oba baví a dobrovolně se shazujete, přitom si myslíte, jak se tím pasujete do pozice borců. Přitom činíte úplný opak a v očích ostatních jen klesáte na dno. A navíc dobrovolně. To je úplně postavené na hlavu.

"nepravdy i pomluvy" A to rozhodl kdo, že je to nepravda? Vy? Kde máte důkaz, že to, co tu šíříte, také není nepravda? Máte 100% jistotu, že máte naprosto přesné informace? Opravdu?

"není schopen raegovat korektně" Vy snad reagujete korektně? Nadávky, urážky, jednostranný pohled, který jednu a tutéž věc na jedné straně omlouvá, ale u druhé strany to prezentuje jako nepřekonatelné zvěrstvo. To mi moc korektní nepřijde.

mimochodem má ​"svůj​" názor a jeho reakce jsou snadno předvídatelné" Nápodobně i u Vás. V ničem se zásadně nelišíte. Proč máte takový pocit, že jste lepší než on, když se chováte stejně? Cožpak to nevidíte? Kdybych neviděl autory příspěvků, podle stylu argumentace bych Vás od sebe asi nerozeznal.

"kdyby ses pohyboval apoň pár let ve státním v blízkosti politiků a nebo v podnikatelském prostředí, tak bys chápal, jak to s těmi nitkami je" A nemáte pocit, že ta zvrácenost není na obou stranách? Nikdo si tu nedělá iluze, že jsou všechny režimy svaté a je to jen hra pár vyvolených ve všech případech, ale proč jsou nitky v jednom případě problém a v druhém případě je totéž OK? Tomu nerozumím.

wrah666
wrah666
Level Level
15. 8. 2020 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Když holt nejzásadnější problém hurvínka je to, že je fakt jak hurvínek. Hlavu vycpanou pilinami, nemyslí, nefunguje. Jen poskakuje tak, jak ho táhnou itě a říká to, co mu diktuje loutkovodič. Akorát to vylepšil, když zrovna loutkovodič nenapoví dost rychle, tak je vždy přijetelnou reakcí vulgarita, výhrůžka a podobně. A ze stejného důvodu na něj neplatí argumenty, on prostě nemyslí.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
15. 8. 2020 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 No mně, přijde, že tu všichni poskakujete, jak diktují vaší loutkovodiči. Jen každý z vás má jiného. V čem je ten váš lepší než ten od druhé strany? Proč každý toho druhého osočujete, že ten druhý nemyslí? To, že má někdo jiný názor, nemusí znamenat, že nemyslí. Může mít jen jiný názor. A upřímně řečeno, mě na základě stylu vašich konverzací přijde, že tu nemyslíte nikdo. U obou táborů zaslepenost na jednu stranu, kterou ventilujete agresí a shazováním toho z druhé strany, odmítání argumentů, které shazujete tím, že to přeci dělá i druhá strana, ale zatímco v jejím případě jde o nepřekonatelný problém, zatímco na vaší straně je to OK a pomáhá to lidstvu. To, že má někdo jiný názor, nemusí znamenat, že je zaslepený. Může. Úplně tak stejně ale můžete být zaslepený Vy. Jak víte, že to nejste Vy, kdo je mimo mísu a kdo není tahán nitěmi? Proč důkazy ve svůj prospěch berete, ale důkazy v neprospěch ne? Kde berete tu jistotu?

Obě strany se chováte úplně stejně. Úplně stejně druhého obviňujete z hlouposti, zaslepenosti, ovlivnitelnosti, stejně tak jste agresivní, stejně si nadáváte, stejně odmítáte argumenty druhého. Ať už je váš názor jakýkoli, chováte se se jak malé rozmazlené děti. Vytýkáte si navzájem to, co sami děláte. Zaslepenec vytýká zaslepenost druhému. Jen to sami u sebe nevidíte.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
15. 8. 2020 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - proboha žijeme v právním státě, tak co to rozjíždíš ? Proto jsem se ptal jestli má nějaký důkaz a jestli to nějak řešil >> není přeci normální, aby věděl o vlastizradě a neřešil to. (tohle je zrovna docela vážná pomluva)

jediné co jsem z počátku "vypustil" po jeho několika velmi hrubých příspěvcích, bylo slovo "mamlas" >> ano mohl jsem být "korektnější", ale proč ? Na co si v dnešní době hrajeme ..
- Když někdo tvrdí nepravdy, pomlouvá, chová se hrubě atd., tak s ním mám jednat v rukavičkách ?

- Fakt to co píšeš myslíš vážně (pochybuji)? Tak tobrá, které argumenty Hurvínek předložil a na jaké dotazy reagoval ?(to si rád "poslechnu").
- Mimochodem teď jsi udělal to samé co my a co nám vytýkáš, akorát jsi použil jiná slova. Zbytečně moc, když to jde vyjádřit "rychleji"(akorát to nevypadá tak hezky ;)).
Zamysli se prosím nad obsahem toho co Hurvínek napsal v prních příspěvcích (ty další není třeba řešit to už byl úplný odpad) >> Jaké věcné argumenty a důkazy přinesl?
- budu se opakovat, když někdo přijde s nějakým věcným argumentem, který potvrdí, že nemám pravdu, tak velmi rád svůj omyl uznám ..

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
15. 8. 2020 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 "Když někdo tvrdí nepravdy, pomlouvá, chová se hrubě atd., tak s ním mám jednat v rukavičkách ? " A Vy se nechováte hrubě? Zase jak malé děti. Mamííí, on to dělááá taky! Tohle přeci není omluva. Takže ano, měl byste jednat v rukavičkách. Jinak se shazujete sám a dobrovolně na jeho úroveň a děláte přesně totéž, co mu vytýkáte. Vytýkáte mu, že jedná hrubě, ale přitom sám jednáte hrubě. Že to děláte až v reakci na něj, Vás v ničem neomlouvá.

Argumenty se tady skoro ani neobjevily. Začala se tu rozvíjet nějaká argumentace o Googlu, co jsem tak postřehl, než se to zase stočilo především do dětinských urážek. Agresivně tu jednáte všichni. Já tady opravdu nechci zjišťovat, kdo si kde co začal, kdo vypustil první sprosté slovo. To je zas jak malé děti. Mamíííí, ale oni si začal!
Nechci kvůli tomu procházet celou diskuzi. Kdo to má po vás propána číst? Cožpak to opravdu nevidíte, jak zoufale se tady všichni chováte a jak uboze vypadáte vlastním přičiněním? Nezastávám se ani hurvínka, ani Vás, a ani nikoho dalšího, nestavím se ani na jednu názorovou stranu. Jen vás žádám, abyste diskutovali jako normální dospělí lidé a sami ze sebe nedělali někoho, kým být nechcete. Snažíte se vypadat jako borci, ale jediné, čeho dosahujete, je to, že působíte přesně opačně. Shazováním jiného shazujete především sebe. Uvědomte si to. Sám sobě škodíte. Tak buďte, prosím, slušní dospělí lidé. Ať už máte názor jakýkoli.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
15. 8. 2020 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - Když o tobě bude někdo šířit, že jsi pedofil co znásilnil dítě(případně bude šířit jiné nepravdy o čemkoliv), tak taky budeš mít podobné řeči a svěsíš hlavu, protože se nikdo nepostaví na tvou stranu ï přes narůstající tlak, o kterém víš, že neustojíš bez následků? (to už by nebyla taková "sranda" jako vlastizrada ...tam je velké riziko, že budou ignorovat in dubio pro reo a odnese to nevinný člověk) >> Chtěl bys zažít pocit maximální bezmoci i zoufalství ?

- No tak si nás všechny opakovaně "odsoudil", zhovadil a sám si se přiznal, že ani nevíš detaily (navíc řešíš formu a ne obsah ..)
Někdy je dobré vyjít ze své komfortní zóny, zaujmout nějaký postoj a neutíkat před nepříjemnými dotazy. ;)

- Ohledně normálnosti :) to je těžké ..co je vlastně normální ? Při výměně názoru nikdy neupustíš žádné invektivum a vždy jsi 100% hyperkorektní a používáš jen "malebné" výrazy ? (určitě si ani nikdy nikomu neřekl "ty vole" :D ) ..příště mu napíšu něco ve stylu "milý blbečku" a pak snad budeš spokojený :D

- výmluvy typu "nechci procházet..." atd. moc neberu, když jsi musel číst několik příspěvků a promrhal tolik času psaním svých příspěvků :)

- BTW ne že bych pociťoval nějaké napjaté emoce, ale agrese je důležitý prvek pro pozitvní rozvoj osobnosti. ;)

doriel
doriel
Level Level
16. 8. 2020 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Aspi80: Ty nevidíš doleva doprava :) je mi tě upřímně líto. Jenom kopeš a nevíš kam plaveš.. vzmuž se nebo dastaneš pres čuni i v reálném životě. Myslím to s tebou dobře, doufám že to pochopíš

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
16. 8. 2020 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Neříkám, že se nesmíte bránit, ale můžete to dělat slušně a především tak, že nebudete používat stejné prostředky, které vytýkáte svému protějšku. Cožpak to opravdu nevidíte, jak hloupě a směšně pro všechny pak všichni vypadáte? Tady v diskuzi vám přeci nejde o život, abyste se museli bránit agresivně. A už vůbec nedává smysl někomu něco vytknout a pak použít naprosto totéž. Vždyť je to trapné. Opravdu to nevidíte? Chcete druhého ponížit, ale ponižujete se sami.

Postoj si mějte jakýkoli. Ale prezentujte ho jako postoj. Tady ale vidím spíše osobní urážky než prezentaci postoje.

A za další, taková diskuze porušuje pravidla webu, které jste se rozhodli dodržovat při registraci. Takže je dobře možné, že vám celá ta diskuze může být smazána. A právě Vy byste to měl navíc uvítat. Cituji přímo Vaše slova z této diskuze "nikdo Googlu nezakázal podnikat v této oblasti, ale jen nastavil podmínky". My Vám také nezakázali diskutovat, ale nastavili jsme nějaké podmínky. Takže si pak nestěžujte, pokud Vám to někdo smaže, když jste sám potvrdil, že je to OK.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
16. 8. 2020 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 - ale nemusím :) vytýkal jsem mu, že se od počátku chová "sprostě" ?
- v reálném životě jsou samozřejmě takové prostředky obrany spíše kontraproduktivní a tady jde spíše o zábavu (někdo to má na háku a někdo z toho dělá WW III)
- k trapnosti není třeba hrubých vyjadřovcích prostředků ;)
- kde jsem někoho osočoval z těžké trestné činnosti a tvrdil hrubé nepravdy ? (celou dobu jsem chtěl odpověď na jednoduché dotazy proložené invektivy + informacemi, které vyvraceli jeho nepravdy >> tady už si trochu vymýšlíš, aby to zapadlo do tvého konstruktu)
- k urážkám jsi se snížil i ty :) (vidíš, že to není snadné držet se zpět, i když se snažíš)
- ups pravidla :D copak vím jaká jsou .. tfuj totalita :D
no tak jsem si poprvé přečetl "netiketu" (btw při registraci je to hodně neurčité a v podstatě to k ničemu nezavazuje a těžko se to dohledává) a v podstatě jsem jednal v souladu s bodem 6, takže naprosto v pořádku celá ta má eskapáda :))
- btw nepotvrdil jsem, že je např. cenzura OK, ale vyvracel jsem nepravdu + jsem vysvětloval jaký je rozdíl, aby to lépe pochopil ..

hurvinek
hurvinek
Level Level
16. 8. 2020 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Pravděpodobně se mnou budeš souhlasit, že tahle debata už dávno přesáhla mantinely důstojnosti a je čas ji nějak rozumně a lidsky zakončit. Rád bych se tobě i dalším zúčastněným omluvil za nevhodná slova a urážky, které jsem v rozčílení pronesl. Nebylo to vhodné a měl jsem se jich vyvarovat. To nic nemění na faktu, že s mnohými zde prezentovanými názory ostře nesouhlasím, ale při snaze je vyvrátit jsem nepostupoval ani trochu vhodně. Mám v plánu se z toho poučit a dostát titulu Homo sapiens, kterým se honosím.

Přeji všem čtenářům hezký den. Nevím jak u vás, ale tady je nádherně. Určítě více, než u počítače s otevřenou diskusí na monitoru :o)

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
14. 8. 2020 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek Ono to je tak, že se leze do zadku zrovna tam odkud vítr fouká, když jsme byli součástí východního bloku, tak se lezlo do zadku Moskvy. Když jsme součástí toho západního světa, tak se leze do zadku Berlínu, Bruselu, Washingtonu, takže v tomto směru nedůstojného rektálního alpinismu se moc nezměnilo. Dále tu máme propagandu, ta je ale na obou stranách a podle nářků liberálů to vypadá že prohrávají na plné čáře, ale je to tak 60 na 40, nebo spíše lepší pro tu západní propagandu alespoň co se týče naší kotliny. Co se týče patentů, tak přichází doba kdy Čína patentuje ročně více patentů, než USA. Dokud se na Číně vydělávaly velké prachy, tak to západu moc nevadilo, ani že tam vládne takový režim a mají takový "liberální" přístup k patentům a ani to jim nevadilo a vzali je do WHO. No dneska když se to obrací v neprospěch západního světa, tak už to je sakra problém, ale za to si může pokrytecký západ sám. Zastavit dnes Čínského draka bude dost obtížné, zvláště díky nejednotnosti západu, kdy samo hledá své nové hodnoty, likviduje tradice, pohlaví, policii a klade důraz na barvu pleti víc než na schopnostech člověka.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek - Čína i USA to má povinné ze zákona (USA delší dobu a Čína měla donedávna mírnější formu) >> když už se bavíme o vymývání mozků, tak každá velmoc má své zájmy a stačí se podívat např. na vojensko-ekonomické intervence USA a dojde ti, že tu plácáš pěkné nesmysly
- v dnešním globálním světě korporací a multi-kulti výzkumných týmech řešit nějaké krádeže hmm a to, že se soudí mezi sebou celé dekády mnoho amerických firem kvůli "krádežím" technologií je OK ? ..ach ten dvojí metr
- btw západní firmy a dost často s posvěcením vlády prodaly celé firmy vč. know-how, patentů atd. "Číně"(některé prodeje důležitých technologií a firem musí schválit vláda) je taky v pořádku + různé joint venture atd. a pak se divíme, že to si to vezmou jako základ, který vylepší + mají lepší platformu pro další vývoj moderních technologií (viz. například 5G technologie + investuje velké prachy do vývoje výrobního procesu <5nm, takže opět bude mít podíl a konkureční výhodu .. )

btw povinný "backdoor" byl prokázaný jen u "emerického" HW vč. odposlechů vysokých státních činitelů spřátelených zemí ;) atd. atd. ..

Čína zakazuje jako USA respektive nastavuje kritéria s jakými můžeš působit na jejich území(dle mého naprosto legitimní přístup a dělá to tak každý) >> extrémně zadlužené USA a jeden z největších znečišťovatelů na světě(na hlavu) rovnou likviduje celé ekonomiky a banuje příliš úspěšné firmy pod smyšlenými záminkami a nedává ani prostor pro nápravu, protože peníze :) Tvé pokřivení je přímo ukázkové i paragraf by se před tebou styděl jak málo je pokroucený :)

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
13. 8. 2020 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

....to má spočítané

Ventero
Ventero
Level Level
13. 8. 2020 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... když vylezou bombastické zprávy o tom, jak nějaká aplikace něco sleduje, přičemž samotné OS, na kterých pracují, sledují téměř úplně všechno.
A nemyslím si, že jde o chybu v Androidu, ale spíše účelový backdoor, čemuž nasvědčuje absence snahy toto opravit - zatím totiž Google, potažmo amíci nejspíše nemají dokončenou plnohodnotnou alternativu k tomuto účelu ...

mch81
mch81
Level Level
13. 8. 2020 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A reálně je problém v čem? Jestli to chápu dobře, tak to použili proto, aby identifikovali stejné zařízení a tak tam mohli cpát stejný obsah. Jenže to samé dělají i weby, akorát to dělají třeba přes cookies nebo účet na sociálních sítích. MAC adresa jako taková se asi moc zneužít nedá, když se používá akorát v rámci místní sítě.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
13. 8. 2020 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mch81 Ano, weby to dělají. Rozdíl je ale v tom, že o tom řeknou uživateli (např. registrací při založení účtu na sociálních sítích). Ostatně když sledovaly uživatele i bez registrace, tak z toho byl pro také pěkný skandál. Také je problém v tom, že využívání MAC adresy nepovoluje Google. Takže TikTok nahrál do Play Store aplikaci, kterou se při registraci do něj zavazoval nenahrát (resp. že nebude obsahovat tuto funkčnost, kterou ale obsahovala).

Takže problémů je hned několik. Na Play Store byla aplikace se zakázanou funkcí. Bylo tam sledování (což je sice naprosto běžná věc), ale o tomto sledování nebylo nikomu nic řečeno. To, že sledovací data končí jinde, než by si Trump přál, je už trochu jiný problém, to se už jen USA hodilo do krámu.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
14. 8. 2020 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala - TikTok sice nemám, ale předpokládám, že se souhlasem uživatele potřebuje přístup minimálně k mediálním souborům, fotoaparátu + možnost zaznamenávat zvuk a někdo řeší MAC adresu u nějaké staré verze ? :D
- Google podmínky v průběhu času pozměňuje a někdy si toho vývojářský tým nemusí všimnout a nebo se omylem promítly úpravy app pro jiný trh(i kdyby je neměnil, protože jich je tolik, že bývá problém vyvinout korektně app dle jejich směrnic.. lepší jsou alternativní story, které nemají, tak svazující pravidla a nabízí stejné app s lepší funkčností.. )

- fakt nevím, ale je to ověřitelný fakt, že takovou funkčnost někdy v minulosti daná aplikace měla a nebyla to jen nějaká upravená verze pro side load ?
Proč to tedy neřešili, když to bylo aktuální ?

doriel
doriel
Level Level
13. 8. 2020 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně že amíci to dělaj všem na světě a třeba Windows Vám dá jen pseudošanci blokovat komunikaci s mámou. Pak to zneužívají k marketingu a volebním kampaním. Dvojí metr.. N a s r a t! Paranoia všude kolem nás.

DarkRichelieu
DarkRichelieu
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
13. 8. 2020 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sledovat občany USA může jen vláda USA ne ta Čínská vláda. I když já bych chtěl více sledování a více přesnou reklamu. Když si koupím pračku, tak chci aby to o mě všichni věděli a přestali mi nabízet pračku ještě měsíc po tom co jí mám doma, naopak by mi měli podstrkovat prací prášky. Z mé kreditky vyčíst, že kupuji tohle a tohle a z toho mi nabízet recepty, lepší hospodu, nebo kde ten kvalitní steak koupím levněji, nebo že mi přijde pozvánka k doktorovi, páč mi záchod zjistil, že barva stolice není v normálu. Moje bota mě má prásknout, že špatně došlapuji a ať si skočím k ortopedovi. Prostě to mají ještě nedokonalé, tak se snažte a víc sledujte.

wrah666
wrah666
Level Level
13. 8. 2020 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DarkRichelieu Navíc je to klasika. "prý" a "údajně". V současnosti provozovaná verze to rozhodně nedělá, což ani amíci netvrdí.. Inu jak málo stačí k obvinění. Že by si někdo schovával odesílané packety z doby před rokem a něco je "asi" nepravděpodobné..

doriel
doriel
Level Level
13. 8. 2020 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 V tuhle chvíli nevím, kde bych sháněl tehdejší verzi. Jedině z nějakého archivu a to si nejsem jistý.. tyhle aplikace Vás většinou nechají stáhnout jen tu nejaktuálnější verzi. Schválně si zkuste na mobil nainstalovat loňský WattsUp :)
Asi měli k dispozici zdroják... asi... možná :) Trump!

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
13. 8. 2020 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 klasika jsi úspěšný a nebo ses znelíbil, tak ti šlápnem na krk >> výborný to partner (všichni jsme si rovni ..) :)

viz současná návštěva Pumpičky :) nejdřív plnou hubu chvalozpěvů a když došlo na energii, tak tam něco plácal o tom, že když si nevybereme pochybný westinghouse, tak přijdeme o svou suverenitu :)

Reklama
Reklama