Zpět na článek

Diskuze: Už i pracovní monitory mají zakřivení: AOC uvádí CU34P2C s 1500R

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

peno11
peno11
Level Level
8. 5. 2022 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VA panel? Na práci? To si snad u AOC dělají srandu. Na práci v dnešní době nepatří nic jiného, než IPS. Je vidět, že je to jen předělaný herní monitor. Hráčům to VA stačí, ale já bych to na práci opravdu nechtěl.

Choakinek
Choakinek
Level Level
8. 5. 2022 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peno11 No, pozorovací úhly jsou zanedbatelný problém, když to má to zakřivení, ne?

peno11
peno11
Level Level
8. 5. 2022 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Nejde o pozorovací úhly, ty jsou u zakřiveného monitoru skutečně marginální, ale podání barev, které je u IPS prostě lepší. Jistě, záleží na druhu práce, kterou děláte. Pro psaní, vytváření tabulek, nebo třeba účetnictví je to asi jedno, ale jsou profese, kde na tom záležet už bude a je škoda, že na ně AOC nemyslí.

buldik
buldik
Level Level
9. 5. 2022 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Mohu-li volit, vždy sáhnu po S-PVA panelu, který zvládá oboje. Prostá práce s textem, tabulkami je neprosto nedostižná, neunavuje oči a když se aktivuje Paper Mode (Eizo), působí naprosto přirozeně a nezatěžuje oči. O tom, že S-PVA exceluje pro grafické práce asi netřeba mluvit. Nikdo si S-PVA panely nekupoval na hry, odezva tam zkrátka nehrála takovou roli (navíc pro GTG neexistuje standard a každý to hází podle sebe). Největší nevýhodou byla vysoká cena.

Neřekl bych, že IPS a jeho verze jsou vždy lepší, rozhodně jsou univerzálnější.

Choakinek
Choakinek
Level Level
9. 5. 2022 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Aha, já měl zato, že VA panely mají lepší podání barev, než IPS. Možná to tak bylo dřív, už to tak nesleduji, vím, že se jednotlivé technologie stále nějak vylepšují, tak už pochopitelně může být IPS obecně lepší, než VA.

DavidM1
DavidM1
Level Level
9. 5. 2022 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek IPS lepší barvy,lepší odezva,lepší úhly,drahé.
VA lepší černá, LEPŠÍ CENA.

peno11
peno11
Level Level
9. 5. 2022 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek No, tak S-PVA je trochu jiný level, o tom žádná. Nicméně, jak jsem pochopil, v článku popisovaný monitor má mít normální VA a to na profesionální práci rozhodně není.

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 5. 2022 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych tohle dostal od svého zaměstnavatele, pokusil bych se obrazovku nejdřív silou narovnat :-).

Kdyby to nešlo, musel bych ho konfrontovat slovy: " Ty vole, dej mi na stůl něco normálního!" :-)

test5
test5
Level Level
8. 5. 2022 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Co je více "normální"? U rovného monitoru jsou jeho strany od oka více vzdálené než jeho prostředek, než jak je tomu o zakřiveného monitoru. Mám zkušenosti s oběma typy, provozuji oba typy a při větší šířce chci mít přímo před sebou coby primární monitor právě zakřivený panel (konkrétně mluvím o 38" ultra wide), protože dojem z něj je pro mě více normální, než kdyby ten panel byl při stejných rozměrech rovný – v takové situaci (když je zcela rovný) mi pohled na něj připadá jako prohnutý na druhou stranu, protože jeho okraje jsou od oka více vzdálené než prostředek.

Je to o zvyku. Za sebe ale musím konstatovat, že při větší šířce monitoru považuji za více normální/přirozený pohled na zakřivený displej, viz výše.

Choakinek
Choakinek
Level Level
9. 5. 2022 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Kdybych měl PC jako jakýsi herní trenažer, bylo by to OK, ale pro jiné účely bych zakřivený monitor mít nemohl. S tím ultra širokým monitorem máte samozřejmě pravdu, proto je pro mě nepřijatelný i ultra široký monitor, neboť by bylo praktičtější, pokud by byl zakřivený (nicméně tyto asi budou zakřivené všechny).

jirka-77
jirka-77
Level Level
7. 5. 2022 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zakřivení je kružnice, nebo se používá jiný tvar, třeba parabola nebo elipsa?

Don Q
Don Q
Level Level
7. 5. 2022 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jirka-77 Většinou (možná vždy) jde o kružnici. Poloměr např. 1500, 1800, 3000 mm.

jirka-77
jirka-77
Level Level
7. 5. 2022 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Q Díky za potvrzení a je do tvaru kružnice celá šířka monitoru, nebo jsou krajní části rovné jak to vypadá na fotkách? (kousek levé a pravé části v šířce třeba 10 až 20 cm)

Don Q
Don Q
Level Level
8. 5. 2022 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Q @ Jirka-77 (7.5.2022, 23:02 hod):
Na fotografii to skutečně vypadá, že po stranách je monitor téměř "rovný". Přesná specifikace tvaru zakřivení na webech bohužel není k nalezení. Většina zakřivených monitorů má tvar kruhového oblouku v celé šířce, AOC možná chtělo přijít s "univerzálním řešením", aby oslovili i jiné uživatele než jen hráče her. Zakřivené monitory jsou zajímavá možnost, která určitě stojí za pozornost.

jirka-77
jirka-77
Level Level
8. 5. 2022 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Q Ono to tak vypadá asi u všech co jsem viděl, tak třeba to tak je, ale důvod nevím.

4000
4000
Level Level
7. 5. 2022 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny moje příspěvky byly zcenzurovány, chci vědět, v čem byl tak špatný každý jeden z nich!!!

1000 (25) | 7.5.202217:20|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Já mám pocit, že se mnohem více útočí na naše obyvatelstvo, než na Rusko. Ale tento příspěvek se zcenzuruje, tak co?!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:18|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Co to je Kapitalizece Gazpromu?
Mnoho firem s obrovským obratem má základní kapitál jedna koruna.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:17|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Neznám zdroj tvých čísel, nevím, jestli jsou pravdivé, a současně nechápu, jaká má být pointa.
Ale jen tam mimochodem, kolik peněz dostáváš za psaní?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:14|Nový plán ruské vlády: 90 nm do konce roku, 28 nm do roku 2030
KDE BERE SVĚT HARDWARE PENÍZE NA FINANCOVÁNÍ VŠECH TĚCH TROLŮ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:09|AMD je na cestě do roku 2025 třicetinásobně zefektivnit AI a HPC servery
Kdo to potřebuje?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:57|Starlink na Ukrajině denně využívá 150 tisíc lidí
Ano, velmi velmi tvrdá cenzura. Redaktor je psychopat.
Redaktor se už nemůže dočkat, až budeme všichni očipováni. Očipuje nás on sám osobně.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:47|Anketa: Procesory AMD nebo Intel v roce 2022?
No kdyby se v České republice vyráběl procesor, tak jej pravděpodobně koupím, i kdyby byl výkonově hodně slabý, a to z toho prostého důvodu, aby se v České republice vyráběly procesory i v budoucnu. Nekoupil bych si jej jedině tehdy, když by byl hodně drahý. Žel takovou volbu nemám, zde v ČR se procesory nevyrábí.
Tento příspěvek bude brzy cenzorsky vymazán.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:40|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Budu mít povinnost se očipovat?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:38|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Proč mám povinnost nesnášet Rusy a Srby?
Proč mám povinnost volit petikoalici, jako ty jediné správňáky?
Proč mám povinnost si přát silný dolar?
Proč mám povinnost si nechat líbit cenzuru a ještě jí tleskat?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:31|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Ano, ale na západě.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:27|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Jaké máš na mysli? Aktualizace Windows, kdy po aktualizace se ti vše rozesere?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:23|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Ale ano, střední třída tam je. To jenom televizní propaganda nám tvrdí, že jsou tam oligarchové a hladověcící a jinak nikdo.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:07|Krátce ze světa PDA
p.s. počítejte s tím, že se sem vrátím, abych se dozvěděl, jestli náhodou nebyl příspěvek zcenzurován.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:59|Krátce ze světa PDA
Co je na tom pohodlného?
Je to kurvení vlastního těla. A ještě člověku někdo uřízne ruku, aby tou očipovanou rukou mohl zaplatit. Fakt geniální! Jak ve filmu https:​/​/en.wikipedia.org​/wiki​/In_Time z roku 2011
Byl natočen 8 let po vašem článku.
Je to velmi výstižný film, zobrazující, jak by to vypadalo, kdyby se platilo právě tím čipem v ruce.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:53|Zapomínáte průkazku pojištěnce? Nechte si implantovat čip.
Proč? Protože zdravotní sestra je vyjebaná a chce ukazovat průkazku znovu a znovu a znovu? To má být důvod si nechat nastřelit čip?
Já myslím, že problém je na straně té zdravotní sestry.
A mimo to, lidské tělo je POSVÁTNÉ, tedy nemělo by být kurvené ani čipama ani piercingem ani tetováním ani implantáty ani žádnýma jinýma modníma debilovanama.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:42|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Kdo chce hodně lidí, tak by jim měl ideálně nabídnout krom platu i bydlení, samozřejmě to znamená náklady navíc. A současně by si ty lidi měl vzdělávat sám a nečekat, že se nějací vzdělaní přispěhují. Opět jsou to náklady navíc. Avšak pokud chce někdo co nejvíc lidí, a kvalifikovaných k tomu, tak nesmí šetřit a musí se s vícenáklady smířit.

p.s. ovšem nemyslím si, že by bylo nutné vše vyrábět v USA, kde je drahá pracovní síla.

Pokud chce firma nalákat lidi, tak musí nabídnout na místní poměry vysoké platy. Ovšem ty místní poměry budou například v České republice pro firmu výhodnější.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:39|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Radeček má vlastně pravdu. Je to sice nákladná cesta, ale skutečně by měla pomoci získat více lidí.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:31|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Já sem to pochopil tak, že plýtvání je stavět továrnu v USA, kde je drahá pracovní síla. Ovšem USA chce mít co nejvíce výroby na svém území z nějakých strategických důvodů.

Osobně očekávám, že bude snaha vytahovat z TSMC know​-how, a právě proto USA chtělo jejich továrnu na svém území.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:26|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Jasně, z hlediska lidských zdrojů je dobré mít mnoho malých továren po všech regionech. Ač TSMC si to nemyslí, viz článek. TSMC si myslí přesný opak.

Z hlediska výroba je efektivnější velkosériová supermasivní výroba, tedy málo obrovských továren, nikoliv hodně malých továren v každém regionu.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:14|Radeon RX 6950 XT vede nad GeForce RTX 3090 Ti v 3DMarku
Takže AMD má, po mnoha letech, nejvýkonnější grafickou kartu na trhu.
Je to tak? Vyvrátí mě to NVidioti?
Né, že by to pro mě bylo důležité. Já jsem si stejně top top top nikdy nekupoval.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:05|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
p.s. asi je mou povinností fandit západu, ale já nemám důvod fandit západu. Když bude mít Čína své vlastní počítače, tak západ ztratí tržby na svých počítačích. No a? V České repzublice se nevyrábí ani AMD ani INtel ani se zde nedělá výzkum, tak proč by mě mělo vadit, že západ nebude vyvážet své počítače do Číny?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:56|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Čína nějaké své procesory má, to je důležité, a to stačí. Že jsou pozadu za nejmodernějšími procesory? No a?
Z pohledu státní správy postačují počítače z roku 2000 a vývoj posledních 20 let byl pro státní správu defakto zbytečný. Nepotřebují x krát výkonnější počítače. Ani naše státní správa nepotřebuje x krát výkonnější opčítače. Stejně tak naše státní správa nepotřebuje office roku 2022 a klidně by mohli požívat office roku 2000. Copak se dnes používá něco, co tehdy office ještě neuměli? No a samozřejmě se nabízí open office, který je zadarmo.
My si kupujeme výkonné počítače, abychom měli hezčí hry, ale z hlediska pracovního je nepotřebujeme. Leda speciální vědeční pracovníci, kteří budou provádět nějaké hodně speciální výpočty, využijou výkonnější počítače, což ale neznamená, že by bez nich nedokázali dělat výzkum.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:47|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Mám pocit, že když bylo AMD ve srabu, že umožnila čínanům vyrábět nějaký procesor v licenci, ale ZEN2 to nebyl.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:43|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Co tím myslíš?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:41|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Lze ovšem očekávat, že americký fostware je pro čínany stejně debilní a odfláklí, jako ten čínský software pro ameriku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:40|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Ono to není tak jednocuhé, když čínani používají čínské znaky a naši latinku nechápou.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:37|AMD uvádí Ryzen 5000 C-Series, první osmijádra pro Chromebooky
A mimochodem, slušný člověk si nedává na své webové stránky google analytics, google tag manager, google syndication, ani nic dalšího od google ;​-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:35|AMD uvádí Ryzen 5000 C-Series, první osmijádra pro Chromebooky
Chromebooky jsou hodně trapné, chybí jim polovina kláves, a není pochyb, že jsou to šmírovací notebooky, protože Google. Možná si Google vyžádá cenzuru tohoto příspěvku, co se dá dělat.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:25|Na trhu vracejícím se do normálu dominují GeForce
Demokracie? Svoboda? Kde? Okamžitě tam emigruju!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:24|Na trhu vracejícím se do normálu dominují GeForce
Není jasné, jestli dominuje NVidia díky tomu
že je lepší ve hrách, a nebo díky tomu, že je výhodnější v těžbě Etherea.

3000
3000
Level Level
7. 5. 2022 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny moje příspěvky byly zcenzurovány, chci vědět, v čem byl tak špatný každý jeden z nich!!!

1000 (25) | 7.5.202217:20|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Já mám pocit, že se mnohem více útočí na naše obyvatelstvo, než na Rusko. Ale tento příspěvek se zcenzuruje, tak co?!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:18|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Co to je Kapitalizece Gazpromu?
Mnoho firem s obrovským obratem má základní kapitál jedna koruna.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:17|USA mají spadeno na ruské těžaře Bitcoinu, chystají proti nim sankce
Neznám zdroj tvých čísel, nevím, jestli jsou pravdivé, a současně nechápu, jaká má být pointa.
Ale jen tam mimochodem, kolik peněz dostáváš za psaní?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:14|Nový plán ruské vlády: 90 nm do konce roku, 28 nm do roku 2030
KDE BERE SVĚT HARDWARE PENÍZE NA FINANCOVÁNÍ VŠECH TĚCH TROLŮ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202217:09|AMD je na cestě do roku 2025 třicetinásobně zefektivnit AI a HPC servery
Kdo to potřebuje?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:57|Starlink na Ukrajině denně využívá 150 tisíc lidí
Ano, velmi velmi tvrdá cenzura. Redaktor je psychopat.
Redaktor se už nemůže dočkat, až budeme všichni očipováni. Očipuje nás on sám osobně.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:47|Anketa: Procesory AMD nebo Intel v roce 2022?
No kdyby se v České republice vyráběl procesor, tak jej pravděpodobně koupím, i kdyby byl výkonově hodně slabý, a to z toho prostého důvodu, aby se v České republice vyráběly procesory i v budoucnu. Nekoupil bych si jej jedině tehdy, když by byl hodně drahý. Žel takovou volbu nemám, zde v ČR se procesory nevyrábí.
Tento příspěvek bude brzy cenzorsky vymazán.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:40|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Budu mít povinnost se očipovat?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:38|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Proč mám povinnost nesnášet Rusy a Srby?
Proč mám povinnost volit petikoalici, jako ty jediné správňáky?
Proč mám povinnost si přát silný dolar?
Proč mám povinnost si nechat líbit cenzuru a ještě jí tleskat?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:31|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Ano, ale na západě.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:27|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Jaké máš na mysli? Aktualizace Windows, kdy po aktualizace se ti vše rozesere?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:23|Rusko legalizovalo paralelní import zboží od AMD, Intelu a dalších HW firem
Ale ano, střední třída tam je. To jenom televizní propaganda nám tvrdí, že jsou tam oligarchové a hladověcící a jinak nikdo.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202216:07|Krátce ze světa PDA
p.s. počítejte s tím, že se sem vrátím, abych se dozvěděl, jestli náhodou nebyl příspěvek zcenzurován.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:59|Krátce ze světa PDA
Co je na tom pohodlného?
Je to kurvení vlastního těla. A ještě člověku někdo uřízne ruku, aby tou očipovanou rukou mohl zaplatit. Fakt geniální! Jak ve filmu https:​/​/en.wikipedia.org​/wiki​/In_Time z roku 2011
Byl natočen 8 let po vašem článku.
Je to velmi výstižný film, zobrazující, jak by to vypadalo, kdyby se platilo právě tím čipem v ruce.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:53|Zapomínáte průkazku pojištěnce? Nechte si implantovat čip.
Proč? Protože zdravotní sestra je vyjebaná a chce ukazovat průkazku znovu a znovu a znovu? To má být důvod si nechat nastřelit čip?
Já myslím, že problém je na straně té zdravotní sestry.
A mimo to, lidské tělo je POSVÁTNÉ, tedy nemělo by být kurvené ani čipama ani piercingem ani tetováním ani implantáty ani žádnýma jinýma modníma debilovanama.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:42|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Kdo chce hodně lidí, tak by jim měl ideálně nabídnout krom platu i bydlení, samozřejmě to znamená náklady navíc. A současně by si ty lidi měl vzdělávat sám a nečekat, že se nějací vzdělaní přispěhují. Opět jsou to náklady navíc. Avšak pokud chce někdo co nejvíc lidí, a kvalifikovaných k tomu, tak nesmí šetřit a musí se s vícenáklady smířit.

p.s. ovšem nemyslím si, že by bylo nutné vše vyrábět v USA, kde je drahá pracovní síla.

Pokud chce firma nalákat lidi, tak musí nabídnout na místní poměry vysoké platy. Ovšem ty místní poměry budou například v České republice pro firmu výhodnější.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:39|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Radeček má vlastně pravdu. Je to sice nákladná cesta, ale skutečně by měla pomoci získat více lidí.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:31|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Já sem to pochopil tak, že plýtvání je stavět továrnu v USA, kde je drahá pracovní síla. Ovšem USA chce mít co nejvíce výroby na svém území z nějakých strategických důvodů.

Osobně očekávám, že bude snaha vytahovat z TSMC know​-how, a právě proto USA chtělo jejich továrnu na svém území.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:26|Zakladatel TSMC: plány Intelu v USA představují zbytečné plýtvání
Jasně, z hlediska lidských zdrojů je dobré mít mnoho malých továren po všech regionech. Ač TSMC si to nemyslí, viz článek. TSMC si myslí přesný opak.

Z hlediska výroba je efektivnější velkosériová supermasivní výroba, tedy málo obrovských továren, nikoliv hodně malých továren v každém regionu.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:14|Radeon RX 6950 XT vede nad GeForce RTX 3090 Ti v 3DMarku
Takže AMD má, po mnoha letech, nejvýkonnější grafickou kartu na trhu.
Je to tak? Vyvrátí mě to NVidioti?
Né, že by to pro mě bylo důležité. Já jsem si stejně top top top nikdy nekupoval.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202215:05|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
p.s. asi je mou povinností fandit západu, ale já nemám důvod fandit západu. Když bude mít Čína své vlastní počítače, tak západ ztratí tržby na svých počítačích. No a? V České repzublice se nevyrábí ani AMD ani INtel ani se zde nedělá výzkum, tak proč by mě mělo vadit, že západ nebude vyvážet své počítače do Číny?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:56|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Čína nějaké své procesory má, to je důležité, a to stačí. Že jsou pozadu za nejmodernějšími procesory? No a?
Z pohledu státní správy postačují počítače z roku 2000 a vývoj posledních 20 let byl pro státní správu defakto zbytečný. Nepotřebují x krát výkonnější počítače. Ani naše státní správa nepotřebuje x krát výkonnější opčítače. Stejně tak naše státní správa nepotřebuje office roku 2022 a klidně by mohli požívat office roku 2000. Copak se dnes používá něco, co tehdy office ještě neuměli? No a samozřejmě se nabízí open office, který je zadarmo.
My si kupujeme výkonné počítače, abychom měli hezčí hry, ale z hlediska pracovního je nepotřebujeme. Leda speciální vědeční pracovníci, kteří budou provádět nějaké hodně speciální výpočty, využijou výkonnější počítače, což ale neznamená, že by bez nich nedokázali dělat výzkum.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:47|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Mám pocit, že když bylo AMD ve srabu, že umožnila čínanům vyrábět nějaký procesor v licenci, ale ZEN2 to nebyl.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:43|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Co tím myslíš?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:41|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Lze ovšem očekávat, že americký fostware je pro čínany stejně debilní a odfláklí, jako ten čínský software pro ameriku.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:40|Čínské státní organizace se mají do 2 let zbavit zahraničních PC, nahradí 50 mil. kusů
Ono to není tak jednocuhé, když čínani používají čínské znaky a naši latinku nechápou.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:37|AMD uvádí Ryzen 5000 C-Series, první osmijádra pro Chromebooky
A mimochodem, slušný člověk si nedává na své webové stránky google analytics, google tag manager, google syndication, ani nic dalšího od google ;​-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:35|AMD uvádí Ryzen 5000 C-Series, první osmijádra pro Chromebooky
Chromebooky jsou hodně trapné, chybí jim polovina kláves, a není pochyb, že jsou to šmírovací notebooky, protože Google. Možná si Google vyžádá cenzuru tohoto příspěvku, co se dá dělat.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:25|Na trhu vracejícím se do normálu dominují GeForce
Demokracie? Svoboda? Kde? Okamžitě tam emigruju!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(0)
1000 (25) | 7.5.202214:24|Na trhu vracejícím se do normálu dominují GeForce
Není jasné, jestli dominuje NVidia díky tomu
že je lepší ve hrách, a nebo díky tomu, že je výhodnější v těžbě Etherea.

panzivlu
panzivlu
Level Level
7. 5. 2022 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brzy budou monitory 40:9

Reklama
Reklama