Zpět na článek

Diskuze: Ve Lvově na Ukrajině postaví školu pomocí 3D tisku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

fidorka
fidorka
Level Level
20. 10. 2022 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Eskymak: Něco tak hloupýho jsem fakt už dlouho nečetl...? Kolik vám je? 5?

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 10. 2022 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fidorka Rudá špíno, odstěhuj se do Ruska.

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Opět si potvrdil, že jsi ubožák, hloupý ubožák.

Choakinek
Choakinek
Level Level
21. 10. 2022 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ne, vážně, prober se!

Vezmeš si tři svetry a co jako?

Rusko prostě odkloní dodávky plynu kamkoliv jinam, kde ho budou brát a invazní mašinérie prostě pojede dál i přes tvé tři svetry.

Takhle to prostě je. Význam tří svetrů je zkrátka úplná nula.

coremar
coremar
Level Level
20. 10. 2022 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doporučuji se pro příště vyvarovat podobným článkům, diskuze u podobných témat mají tendenci se proměnit v nesmyslnou žumpu. Někteří totiž nechápou že tohle není politický ani konspirační web...

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Exotům co tady mínuskují názory co nejsou čistě modro-žluté: Můžete zde popsat, jak bude fungovat průmysl v EU bez levných ruských surovin? Bude konkurenceschopný, když už dnes dochází k útěkům mimo ČR-EU? Tak to fakt Ukrajině pomůže, když půjde EU průmysl do háje. Máte uvažování na úrovni idiotů, co se střelí do nohy, ale myslí si, že tu bolest cítí někdo jiný než vy.

coremar
coremar
Level Level
20. 10. 2022 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Nenapadlo vás, že ti exoti to mínuskují protože sem jdou diskutovat o hardware a technologiích a ne o konspirační politice?

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar Žádná konspirace to není. Na otázku si neodpověděl, takže asi jako všichni ani neznáš odpověď.

coremar
coremar
Level Level
20. 10. 2022 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar Neodpověděl jsem na ni, protože je mi to naprosto jedno. Proč bych jako odpovídal na otázku, která se ani trochu netýká tématu článku?

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar To je teda zdůvodnění. Netýká se to tématu, tak neodpovím:). Mimochodem, jedno by ti to být nemělo.

coremar
coremar
Level Level
20. 10. 2022 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@coremar Proč by mě nemohlo být jedno to, jestli vám odpovím, nebo ne? Po mým názoru na danou věc vám je naprostý prd, odpovídat vám na to opravdu nemusím ať už s vámi souhlasím nebo ne.
Jinak když se nad tím zamyslíte, tak zjistíte, že mou odpovědí bylo už to co jsem napsal jako první, že na tenhle web podobný věci nepatří. Víc v téhle diskuzi na vás reagovat už nebudu, protože si stejně hodláte jet svoje...

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 10. 2022 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Nepotřebujeme laciné výrobky za cenu lidského utrpení! Radši si vezmu tři svetry, než abych šel mávat rudým praporem!

wrah666
wrah666
Level Level
20. 10. 2022 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ano, svetr si vzít lze. Sice je to opruz, ale dá se to. Ale co s ostatním? Nevšiml sis, co dělají ceny v obchodech? A to je jen začátek, do jara bude mnohem hůř.(Btw, zrovna ráno jsem potkal článek na téna, že x léků má momentálně výpadek, jelikož se nejrůznější suroviny pro ně vyráběly v Číně nebo v Rusku. Pohodička. Jen doufám, že na to dojedou magoři jako ty a ne slušní lidé, co válku nepodporují.

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 10. 2022 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Co ostatní? Budou vánoce, tak se podívejte, na jaké zbytečnosti mají lidé pořád peníze.

Nepodporuji válku, ale znamená to, že se má Ukrajina vzdát? Má se Rusku vzdát každý?

Takže je vám fuk, že ty léky se budou v místo na ukrajině vyrábět v rusku, protože ukrajina přestane existovat? Hlavně, že si budete moc vzít růžovou tabletku na kdejaký kašlíček.

Nic z ruska nechci! Ať si to to rusáci strčí třeba do prdele!

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Eskymáku, celý život žiješ z ropy, která je odebírána ze zemí, kde lidé trpí a umírají kvůli režimu. Jsi pokrytec.

wrah666
wrah666
Level Level
20. 10. 2022 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak A píše to na mobilu, nebo počítači, který by se neobešel bez surovin, nebo spíš výrobků z Číny. Kde to dělají jím nenávidění komunisté. A totéž platí o "obnovitelných zdrojích". Bez Číny (a Ruska) by se mohli jít zahrabat. Neříkám, že je musí milovat, ale alespoň by se k nim mohli vyjadřovat a chovat slušně.

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 10. 2022 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Kdyby nebyla Čína, dělalo by se to jinde, a v číně by ještě žili v bambusových chýších. Oni to dělají pro kšeft a kradení technologií, nikoli kvůli tomu, abychom se mi měli lépe.

Tak se do tý Číny nebo Ruska odstěhujte. Na co ještě čekáte? Tady je vše špatně, tam je ráj na zemi...

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 10. 2022 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Takže okupace ukrajiny totalitním režimem je v pořádku, protože jinde už totalitní režimy jsou? Není to poněkud zvrácená logika?

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Hlavně že ta Ukrajina je vzorová demokracie. Opozice zrušena, média ovládána jen vládou atd.

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Stěhovací výzva (kamkoliv) vždycky odhalí slaboduchého jedince, který nechápe ani základy reálného života.

wrah666
wrah666
Level Level
20. 10. 2022 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ano, kdyby tak před 45 lety nebyla čína, vyrábělo by se jinde. Sice ne "na západě", ale jinde. Jenže čína byla a tak se tam s vidinou obřích zisků vyvezly celé fabriky. Výsledkem je, že je dneska zcela nenahraditelná. Vybudovat stejný průmysl (a zázemí.... Nejsou to jen fabriky, ale také spousty elektráren, silnic, přístavů, přehrad, odkud se dá brát voda...) jinde by trvalo opět desítky let. A navíc by takévá výroba byla ztrátová. Oni prostě cokoliv na co si vzpomeneš vyrobí levněji. Jako fajn, vyrobíš to, prodáš jeden kus. Jenže 10 dalších zákazníků vezme tu sice nekvalitnější (a to je otázka, jak solidní kvalitu budeš mít ty) ale podstatně levnější čínskou variantu. Takže se do budování takového průmyslu nikdo ani nepustí. Čínu by momentálně mohl zastavit jedině bankrot. Přeněji: NÁŠ bankrot. Jenže zbankrotovat, abys zruinoval svého dodavatele není zrovna vítězná strategie :)

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
21. 10. 2022 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak mj i za tím svetrem je lidské utrpení

jk2
jk2
Level Level
21. 10. 2022 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ještě že v rusku je opozice v pořádku a nezavírá se do vězení.

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 10. 2022 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je dneska slušně nablito...

coremar
coremar
Level Level
20. 10. 2022 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak V podstatě zpráva jako z novinek, tak i komenty jako z novinek... Paradoxně mě přijde, že Bison tu napsal něco co dává největší smysl :-D

hurvinek
hurvinek
Level Level
20. 10. 2022 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je dobrá zpráva. Ukrajině je třeba v boji s nacistickým Ruskem pomáhat nejen dodávkami zbraní, ale i výstavbou zničené infrastruktury. Ukrajincům jde v tomto boji o vše. Ruští náckové, kteří popírají právo Ukrajinců na svobodu i existenci, kteří o nich běžně mluví jako o podlidech, kteří mají běžně na uniformách nacistické znaky (https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-neonaciste-rusko-vojaci-donecko-separatiste-krajni-pravice-valka-mariupol.A220406_101543_zahranicni_jhr), kteří mají na svědomí hromadné vraždění a mučení civilistů, které házejí do masových hrobů, musí být zastaveni. Tuhle válku Rusko evidentně prohrává a bude čím dál tím více greesivní a bude se více a více uchylovat k zvěrstvům. Stačí ještě vydržet a Ruský nacistický stát padne. Jsem rád, že máme vládu, která to plně chápe a která pokračuje v Havlově odkazu. Pár křiklounů, kteří se na diskusích a Václaváku snaží zaprodat genocidou mučený Ukrajinský národ a nedůstojně škemrat u válečného zločince Putina o levný plyn, na tom už nic nezmění. Stejně jako byla marná snaha kolaborantů za druhé světové.

hurvinek
hurvinek
Level Level
20. 10. 2022 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Zajímavá logika. Protože část ukrajinců vidí Banderu jako hrdinu, je dle tebe v pořádku, aby byli vyhlazeni Ruskem přesně v duchu nacistického Německa. Je humorné, jak příznivci Putina a jeho zvěrstev mají otevřené oči ke každému kontroverznímu projevu Ukrajiců, ale nacistické názory a zvěrstva Ruska vidět odmítají. Ono ale kupodivu o pomýlené názory části obyvatel toho či onoho státu až tak nejde. Tady jde o to, co se děje. Že právě teď umírají po ukrajině tisíce civilistů, že jsou mučeni, zabíjeni a unášeni nepohodlní, že Rusko rozpoutalo na Ukrajině strašlivý teror. Někomu podobné věci vadí a jiní to podporují.

wrah666
wrah666
Level Level
20. 10. 2022 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Číst Nemců viděla adolfka jako hrdinu. A vida, bylo jim to rozmluveno. Někteří "hrdinové" se prostě musí zarazit. A ve jménu Bandery bylo spácháno spousty zla. (Paradoxně spíš ve jménu, než že by on sám, sami Němci ho totiž zavřeli)

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 „Protože část ukrajinců vidí Banderu jako hrdinu"

To zdaleka není jen o Banderovi samém a jde o to, že ta část Ukrajinců zrovna vládne Ukrajině.

„Že právě teď umírají po ukrajině tisíce civilistů, že jsou mučeni, zabíjeni a unášeni nepohodlní"

To přesně vadilo Putinovi před válkou. Že Ukrajinci všemožně šli proti rusky mluvícím Ukrajincům. Proto se nakonec odhodlal nebo mu spíš došla trpělivost.

Withman
Withman
Level Level
20. 10. 2022 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Přečetl jsem více tvých příspěvků a mohu s klidným srdcem říci, že jsi duševní mrzák. Bleeeee

Irving
Irving
Level Level
20. 10. 2022 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Jasně, štvalo ho, jak to dělají blbě a šel to raději udělat sám. Ty si uvědomuješ, že drtivá většina zabitých Ukrajinských civilistů jsou právě ti "rusové", které přišel zachránit, že? Že Mariupol byl převážně obýván ruskojazyčnými obyvateli, stejně jako třeba Severodoněck nebo Lysyčansk? Taky se mu slušně daří genocida obyvatel Donbasu, při nesmyslých ruských útocích jich zemřelo více, než za celých 8 let předtím. Tohle je jenom tragická snaha jednoho zakomplexovaného skřeta zanechat po sobě před smrtí nějaký historický odkaz. Což se mu bezesporu podaří, rozpad Ruska už bude navždy spojen s jeho jménem, ale asi to není úplně to, co měl v úmyslu...

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 To je na tebe velký výkon, přečíst víc příspěvků, to sis musel vzít dovolenou, co pane psychologu?

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hurvinek Bez toho levného plynu přicházejí o práci i Ukrajinci. Vzhledem k tomu cos napsal, to ale těžko pochopíš.

wrah666
wrah666
Level Level
20. 10. 2022 03:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CO takhle napřed počkat, jestli vůbec nějaká Ukrajina bude? Nebo podle toho, komu bude patřit Lvov.

PS: ukrajinští dělníci dovedou v ČR postavit obytný komplex o několika barákách za 3/4 roku, tak nevím, proč by měli "doma" stavět školu 2 roky. Třídy, chodby, schodiště, pár kabinetů (třída rozdělená na dvě místnosti). Mnohem jednodušší stavba, méně členitá.

bison
bison
Level Level
19. 10. 2022 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na rusov zaberajú drevené makety , toto sú vyhodené peniaze, chce to len viac dreva na Ukrajinu a bude po vojne.

Choakinek
Choakinek
Level Level
19. 10. 2022 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě je naprostou záhadou, proč široká veřejnost na Ukrajině stále akceptuje činnost Zelenského vojenské junty v konfliktu, jehož vítěz je dávno znám (a poměrně nepřekvapivě jím není ta junta).

mirek55
mirek55
Level Level
19. 10. 2022 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Protože by je postříleli - v zemi, kde můžou mít vojenské elitní jednotky nášivky SS Galizien to je pravděpodobné.
Jsem rád, že nás Západ v roce 1968 takhle nezneužil a nezačal sem dovážet zbraně a propagandu. Tedy on by asi i zneužil, ale bylo to rychlé a neměli zde tolik možností na předpřípravu.

Choakinek
Choakinek
Level Level
19. 10. 2022 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Hmm, něco na tom bude :-(.

Pak asi bude muset junta zažít nějaký pořádný výprask, aby nastal rozkol uvnitř junty samotné.

Co se roku 1968 týče, to bych řekl, že byla interní záležitost za "oponou". Jakékoliv intervence západu by v podstatě znamenaly vyhlášení války Sovětskému svazu.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
20. 10. 2022 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Žádný rozkol nebude, loutky nikdy nemají vlastní názory.

(Což se ostatně týká i vlády naší, ach tak české.)

wrah666
wrah666
Level Level
20. 10. 2022 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 68 u nás jel podle velice podobných plánů, jako mejdan na Ukrajině. Dokonce bych řekl, že podle stejných. Ž e prostě po vítězství Janukoviče (zajímavé, TYHLE volby dokonce ani nezpochybnili) amíci vytáhli ze šuplíku plány na "pučš ve východním bloku" a jediné, co se změnilo, byla jména zrádců. A tím pádem bychom měli být Rusům za "srpen" zatraceně vděční, jelikož plánované krveprolití stihli zarazit jen tak tak. A junta se bohužel rozpadne dost těžko. DOkud jim tam západ cpe prachy, které mohou svobodně rozkrádat.

neverminde
neverminde
Level Level
20. 10. 2022 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Konecne tu nekdo pise pravdu. A neni to jen SSGalizien z tech skupin je mnohem vic a vsechny staty tohle podporuji. Co si pak ma o tom clovek myslet.

Irving
Irving
Level Level
20. 10. 2022 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 To ti musí být ale strašně líto, že v 89 už to těm proradným Američanům vyšlo, a Rusové tomu strašnému krvepolití už nedokázali zábránit...

Jinak pánové, já myslím že vypisováním svých pravd zde v dikuzi pouze ztrácíte čas. Ukrajinců je u nás hodně, měli byste je jít navštívit a vysvětlit jim, jak by vlastně měli být Rusku vděční a měli by bojovat proti té "Kyjevské juntě". Pěkně osobně, z očí do očí. Vy budete mít dobrý pocit, že jste udělali něco pro dobro světa, a my ostatní nebudeme muset číst tyhle blitky aspoň do doby, než vás pustí z nemocnice....

mirek55
mirek55
Level Level
20. 10. 2022 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Spíš by ti Ukrajinci přece měli odejít bojovat na Ukrajinu. Jenže ono se mnohým nechce umírat pro takové zmrdy, že ano.

wrah666
wrah666
Level Level
21. 10. 2022 05:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 A vám by se chtělo? Za Fialu? Za Kalouska? (abych nebyl zaujatý jen proti "demokratům": Za Babiše? Za Sobotku?) Ovšem, pokud někdo ruinuje vlast, je potřeba ho svrhnout. Nebo alespoň, pokud věříme na "demokracii" tak volit někoho jiného. A ne, nechat lumpa vyvolat válku a pak utéct a za mnou potopa.

Reklama
Reklama