Galerie 14
Windows 7 vs. Vista v několika oblíbených hrách (ATI)
Článek Grafiky a hry Radeony AMD Microsoft

Windows 7 vs. Vista v několika oblíbených hrách (ATI) | Kapitola 12

Petr Štefek

Petr Štefek

18

Seznam kapitol

1. Windows 7 vs. Vista v několika oblíbených hrách (ATI) 2. Testovací sestava a testy 3. Call of Juarez: Bound in Blood 4. Call of Duty: World of War 5. Crysis Warhead 6. Fallout 3
7. Farcry 2 8. F.E.A.R. 2: Project Origin 9. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 10. Tom Clancy's H.A.W.X. 11. World in Conflict: Soviet Assault 12. Závěr

V jednom z posledních článků jsme se podívali na výkon v těchto dvou operačních systémech s kartami Nvidia GeForce. Dnes se podíváme na konkurenční ATI Radeony s nejnovějšími ovladači Catalyst 9.7, které hlásají svou kompatibilitu a skvělé výkony pod novými Windows 7.

Reklama

Když jsme v minulém článku minule ukázali, jak si vedou konkurenční karty Nvidia, tak jsme nemohli zůstat pozadu ani v případě zastánců nebo jednoduše zvědavců, kteří by rádi věděli, jak jsou na tom pod Windows 7 produkty pod značkou ATI. Asi nebude překvapením, že Windows 7 si vedou velmi dobře nejen s produkty Nvidia, ale rovněž s ATI. Za celou dobu testování jsem nezaznamenal žádné problémy a pokud se týká poměrně často zmiňovaných dlouhých nahrávacích časů při spouštění her oproti operačnímu systému Windows Vista, světe div se, ale pozorovány nebyly. Oba lídři v oblasti grafických čipů mají své ovladače již v naprosto použitelném stavu.

Windows 7 vs. Vista v několika oblíbených hrách (ATI)

Osobně se již velmi těším na další fázi v životě Windows 7, kdy se na světě objeví hardware podporující DirectX 11, které by teoreticky mohly přinést další urychlení pro novou generaci náročných grafických enginů. Modleme se, ať opět nemusíme přesvědčovat sami sebe, že nový DirectX je skutečně lepší a rychlejší a výhody nezůstanou pouze na papíře, jako tomu bylo a je u současných DirectX 10, které v reálu moc výhod nepřináší. Velmi pravděpodobně si na nějakou revoluční změnu budeme muset počkat až do nástupu některé z alternativních metod renderování (raytracing atd.) a specializovaného hardware, který bude mít pro tyto alternativy vůči současné rasterizaci dostatečný výkon.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama