profile-image

mate07

Mate07
Registrace 8. 5. 2007
ID 23443927
Level
593 bodů
Zbývá 7 bodů do dalšího levelu
550 600
odznak
Procesor: AMD
odznak
Grafická karta: NVIDIA
odznak
Operační systém: PC

Komentáře

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
20. 12. 2025 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala OK, ale já jsem vás varoval 😉

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
20. 12. 2025 16:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když musíme brát statistiky z rezervou a není jasné kolik se prodalo v sestavách atd., tak proč sem takovou aktualitu vůbec dáváte? Pak vysvětlujete v článku proč musíme brát statistiky z Mindfactory s rezervou a jak je to v jiných obchodech jinak. To už je jedno, článek tu je a Belka si na něm smlsne a zase tu začne klasický kolotoč jak se AMD skvěle prodává, steam je podvod... apod.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
11. 12. 2025 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@congi @congi Evidentně mluvíme o jednom a tom samém individuu. Ten který neuznává fakta a prosazuje jen tu svou pravdu.
A jinak přesné statistiky máme - Jon Peddie Research. Jenže zase jsou lidé, kterým výsledná čísla nesedí do jejich vidění světa a začnou vykřikovat, že chtěji pouze retail a oem je nezajímá apod. Kdyby to bylo obráceně tak ani neceknou. AMD jede naplno a víc gpu vyrobit nedokáže. Nebudou brát kapacitu CPU a AI kde mají mnohem vyšší marži. takže podíl na trhu se změnit nemůže i kdyby Mindfactory neprodalo ani jednu Nvidia kartu. Vždyť oni netvoří zdaleka ani procento celosvětových prodejů (je to cca 0,2–0,3 %).

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
11. 12. 2025 09:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejhorší jsou lidé, kteří nedokáží přijmout jasný a objektivní fakt (© DD) a v diskuzích se pak snaží přesvědčit sami sebe, že vše je jinak a všichni okolo nich, kteří mají opačný názor, jsou slepí a hloupí a nechápou, že středobodem vesmíru je Mindfactory...

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
30. 11. 2025 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Lukáš Meistner Máte pravdu. Vůbec netuší co se kolem něj děje, ale mele si tu svou. Když mu něco člověk vyvrátí tak pak už nereaguje a vymyslí si jinou lež. Jak už jsem psal jinde - Jeho palce nahoru pro svůj vlastní příspěvek je klasický projev nedostatečné vyzrálosti a poruchy ve vývoji osobnosti - nízké sebevědomí, hledá potřebu uznání a možná trochu narcis 😉. Na facebooku si vlastní příspěvek hodnotí ještě z dalšího svého účtu. Měli bysme ho litovat. On nemá opravdové přátele, má jen nás a svůj boj proti nám.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
30. 11. 2025 10:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos Nesmysl. V retailu je to jeden pro AMDéčkový obchod. To je vše. Nic jiného v ruce nemáš! Tak o jaké situaci mluvíš?
GPP neustál velký tlak partnerů a byl v roce 2018 zrušen. Opět si jen tvé doměnky a přání projektuješ ve své hlavě a vydáváš to jako fakta.
Všechno co vyčítáš "zelené sektě" děláš ty pro tu rudou a ještě něco navíc...

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
30. 11. 2025 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos U tebe logika naráží na pevnou hráz kterou nemá šanci prolomit. Když tedy AMD v GPU prodá vše co vyrobí (dle tebe), tak aby zvýšili prodeje o 150% museli by rovněž zvýšit výrobu kupodivu taky o 150%. Kde asi tak vezmou kapacity? Navíc dle některých (celkem dva lidi v republice) tvrdí, že AMD ani nemá zájem o další kapacity a je naprosto spokojená s nynější situací.
Taky je pěkné jak přesně víš co Nvidia chce a nechce. Jsou to jen tvé doměnky nikoliv "objektivní" fakta! O tom jak se AMD prodává víme z jednoho obchodu v Německu a ten obchod se navíc zaměřuje převážně na produkty AMD. Bylo období kdy se tam Nvidia nedala téměř sehnat. Nvidii herní trh určitě zajímá. O tom svědčí i množství inovativních technologií, které do tohoto odvětví přináší. AMD je ve vleku, technologický leader je zde Nvidia. Rovněž tak Nvidia diverzifikuje rozložení svého portfolia. Mít 94% nějaké části trhu je vždy zajímavé a slouží jako pojistka pro odbyt produktů když se v jiné části trhu přestane dařit. Toho je si Nvidia vědoma a jen tak se svého podílu nevzdá. To dřív přestane AMD vyrábět herní grafické karty...

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
29. 11. 2025 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @Stratos Aby se AMD dostalo na 15% podíl na trhu z nynějších 6%, muselo by zvýšit prodeje o 150%! Jsi totálně mimo, podíl na trhu se bude měnit maximálně v řádu nižších jednotek procent...

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @satryx Samozřejmě steam ukazuje zastoupení karet a procesorů pouze u hráčů a pouze u těch co mají steam. A ano máte pravdu metodika není 100% transparentní a můžeme se jen dohadovat jak to asi je. Rovněž ale nemůžete uvažovat pouze v kontextu našeho "malého" evropského trhu. Musí brát v úvahu celý svět a zejména Asii (Čína, Indie atd.). To je úplně jiný svět a tam se opravdu můžou ve velkém stále prodávat RTX řady 30xx apod. (z těžebních rigů, velké zásoby obchodů...). Zkrátka komunita hráčů na steamu nemusí rovnoměrně reprezentovat hráče všech regionů, ale myslím si, že výsledky jsou poměrně přesné.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bulba1976 @satryx Vážím si vašeho vyjádření a uznání chyby. Velký palec nahoru! 👍 Toto by se měl naučit stratos.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 13:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @satryx Neuvěřitelný jste vy a vaše statistiky prodejů z eshopů. Už nějaké ty prodeje z eshopů máte ať nejste za lháře?

Jak tolik lidí? Zatím se mně to pokoušel vysvětlit (steam survey) pouze jediný člověk - wendak (stratose opravdu nepočítám). Tady to jsou pouze smyšlenky lidí kteří odhadují jak by to mohlo být a proč si myslí, že to je špatně. Za mě Steam poměrně přesně kopíruje vývoj na trhu. Nevidím tam žádný velký rozpor. Vy ho vidíte? A v čem konkrétně?

Už jste někdy počítal statistiku na velkém počtu subjektů? Víte kolik potřebujete vzorků na základě celkové množiny např. uživatelů, aby jste dosáhl přesnosti např. 1% s 99% spolehlivostí?

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @wendak Nesouhlasím.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 10:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @madPav3L Je smutné, že toto individuum se objevilo i zde na tomto serveru a svým ohromným přehledem a znalostmi zamoří zdejší diskuze...

Jeho palce nahoru pro svůj vlastní příspěvek je klasický projev nedostatečné vyzrálosti a poruchy ve vývoji osobnosti - nízké sebevědomí, hledá potřebu uznání a možná trochu narcis 😉. Na facebooku si vlastní příspěvek hodnotí ještě z dalšího svého účtu. Neuvěřitelné...

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stratos @stratoscz Statistice rozumíš asi tak jako procentům co?

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @wendak Nesouhlasím.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 13:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @satryx Neuvěřitelný jste vy a vaše statistiky prodejů z eshopů. Už nějaké ty prodeje z eshopů máte ať nejste za lháře?

Jak tolik lidí? Zatím se mně to pokoušel vysvětlit (steam survey) pouze jediný člověk - wendak (stratose opravdu nepočítám). Tady to jsou pouze smyšlenky lidí kteří odhadují jak by to mohlo být a proč si myslí, že to je špatně. Za mě Steam poměrně přesně kopíruje vývoj na trhu. Nevidím tam žádný velký rozpor. Vy ho vidíte? A v čem konkrétně?

Už jste někdy počítal statistiku na velkém počtu subjektů? Víte kolik potřebujete vzorků na základě celkové množiny např. uživatelů, aby jste dosáhl přesnosti např. 1% s 99% spolehlivostí?

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
6. 11. 2025 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 @satryx Samozřejmě steam ukazuje zastoupení karet a procesorů pouze u hráčů a pouze u těch co mají steam. A ano máte pravdu metodika není 100% transparentní a můžeme se jen dohadovat jak to asi je. Rovněž ale nemůžete uvažovat pouze v kontextu našeho "malého" evropského trhu. Musí brát v úvahu celý svět a zejména Asii (Čína, Indie atd.). To je úplně jiný svět a tam se opravdu můžou ve velkém stále prodávat RTX řady 30xx apod. (z těžebních rigů, velké zásoby obchodů...). Zkrátka komunita hráčů na steamu nemusí rovnoměrně reprezentovat hráče všech regionů, ale myslím si, že výsledky jsou poměrně přesné.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 11. 2025 19:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bulba1976 @casperdeluxe Přesně tak! Jak už jsem psal je to prostě lhář, který si věci domýšlí tak, aby vyhovovali jeho pojetí reality.
Kdyby statistiky z obchodů byly dostupné tak už je dávno s velkou radostí používají všechny IT redakce. Jenomže tomu tak není...

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 11. 2025 16:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bulba1976 @satryx Tak mi ukažte ty statistiky z nějakých konkrétních eshopů. Já je získat neumím a vy říkáte, že to jde. Jak je tedy získám?
Vy něco tvrdíte a pak když to máte dokázat tak se vykrucujete, že nic dokazovat nebudete, že je to všude stejné apod.
Lžete proto, že tyto údaje získat nejdou. Pokud mi dokážete že jdou, tak se omluvím. Něco podobného jako od mindfactory, kde vidím třeba za čtvrtletí kolik kusů jakých grafických karet (čipů) se prodalo. Mně je jedno jestli se víc prodává AMD nebo nVidia, mě jen zajímá jak tyto údaje získám?
Pro jistotu vás ocituji, kdy jste odpovídal na příspěvek k retailovým prodejům: "Tato data se dají u příslušných shopů vytahat...".

Je na tom něco k nepochopení?

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 11. 2025 14:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bulba1976 @satryx Myslel jsem si to. Klasický internetový žvanil... Ono totiž žádný obchod nesděluje (neumožňuje zjistit) kolik se prodalo kusů jednotlivých výrobků (Alza to ukazuje jen velmi hrubě).
Mě vaše okecávky a citace nezajímají. Já jsem chtěl doložit to co tvrdíte, že není problém. A ono se ukázalo, že prostě lžete.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 11. 2025 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bulba1976 @satryx Mě by tedy taky zajímala statistika z jiných obchodů. Vy tvrdíte, že to není problém tyto data získat tak proč je nenahodíte? Dejte pár českých a nějaký ten německý obchod a nevymlouvejte se na to, že se tyto data příliš lišit nebudou.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
30. 9. 2025 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milionajedenacc Jsem pomalejší a ten "vtip" jsem nějak nepochopil. Jaká je pointa? ;)

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 9. 2025 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 :) V každém obchodě to opravdu nebude vycházet. Alza je jeden bezvýznamný obchod co se týká statistiky. Za jedno čtvrtletí se prodá celosvětově cca 70 mil. GPU. Prodaných deset tisíc GPU je cca 0,0143% z celkového prodeje....

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
4. 9. 2025 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satryx Musíš se dívat i na jiná místa v žebříčku, ne jen to první. Na alze je AMD sice na prvním místě, ale v desítce nejprodávanějších máš pak 7 krát Nvidii.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
5. 9. 2025 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mate07 :) V každém obchodě to opravdu nebude vycházet. Alza je jeden bezvýznamný obchod co se týká statistiky. Za jedno čtvrtletí se prodá celosvětově cca 70 mil. GPU. Prodaných deset tisíc GPU je cca 0,0143% z celkového prodeje....

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 6. 2025 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas Ale člověče o tom to vůbec není. Jen jste nepopsal situaci na vaší křižovatce. To je celé. Nemohl jsem tušit jestli jedete rovně nebo odbočujete, jestli ti proti vám jsou na hlavní nebo mají taky stopku a jestli odbočuji doleva nebo doprava. Jakým směrem vede hlavní a vedlejší, nic z toho ve vašem příspěvku nebylo, to musíte uznat. A nedělejte ze sebe ublíženého, není k tomu důvod. Pošlete ten odkaz na mapy a můžu se podívat a situaci lépe pochopím. Váš popis byl nedostačující a trochu zmatený (trochu zvláštní je i tento váš příspěvek, ale budiž).
Podle velkého množství překlepů vidím, že jste stále značně nervozní a naštvaný. Z toho si nic neděljte, to přejde, uvidíte. A když se neučíte diskutovat bude to ještě lepší. Hodně zdaru na vaši nebezpečné křižovatce.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 6. 2025 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas Já čtu a chápu, ale jak jsem to měl z vašeho popisu poznat? Z čeho jsem měl tušit, že ti proti vám mají taky STOPku a odbočují vlevo? Nic z toho jste nenapsal, tak se uklidněte, uberte vykřičníky a přiště se prosím vyjadřujte přesněji. Hlavní silnice nemusí vést vždy rovně. Ti proti vám klidně mohli být na hlavní. Pokud i oni mají STOPku a odbočují vlevo tak samozřejmě máte přednost vy pokud jedete rovně (nevím, to jste taky nezmínil). Ale dle vašeho popisu to na té křivatce musí být jeden velký chaos... Pošlete odkaz na mapy.com.

Mate07
Mate07
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
19. 6. 2025 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tech-boy.lukas :) Pane tak to je naprosto špatně. To že jste druhý a už jste stál neznamená, že stále nemusíte dávat přednost. Musíte! Pokud máte rozhled i z druhého místa tak ty vozidla na hlavní dobře vidíte a to větší důvod k zastavení máte. Oni nemusí sledovat jestli jste už stál nebo ne, ti na hlavní mají pořád přednost (správně spoléhají na vaši STOPku) a pokud vy tam vjedete a on vás napálí tak vždy (100%) jde vina za vámi a jak jste před tím správně poznamenal, tak vy je nesmíte ani omezit.
Křižovatka typu kříž může mít několik způsobů kudy vede hlavní. To vaši neznám a předpokládám, že ti co jedou proti vám asi odbočují a jsou stále na hlavní?

Reklama
Reklama