Zpět na článek

Diskuze: AMD zaútočilo slevami Radeonu RX 7700 XT i RX 7900 GRE, ten je o 100 USD levnější

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

GoodspeedM
GoodspeedM
Level Level
18. 3. 2024 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím zda jde vkládat odkazy, ale můžete se mrknout na nové video New PC 2023 vs Old PC 2019 ve hrách 2023/24 https://youtu.be/Sggxl0mf_-U?feature=shared za zhlédnutí , like a odběr budu rád ;) Pracuji už i na novém vidku té staré 2019 mašiny s použitím zázračného DLS - Co myslíte? je potřeba kupovat nové PC? ;)

drk22
drk22
Level Level
2. 3. 2024 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybych už přes rok neměl 7900xt tak bych do té tak bych do té GRE verze šel... Konečně mi to přijde jako rozumná cena.

darksicek
darksicek
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 2. 2024 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kde prosím seženu tu 7700 XT za $419 (vaším přepočtem tedy cca 9800Kč)?
Krátký pohled na huereku a ceny od 11tis.
Amazon.de podobně od 430€

Slevy typu papír snese všechno?

Akuh
Akuh
Level Level
29. 2. 2024 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darksicek no pro to může být několik vysvětlení.
Jedno je že stát krade a tato krádež není logicky započítána do ceny stanovené AMD, tedy DPH a clo
Druhé je že se ještě sleva nepromítla do cen…

darksicek
darksicek
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
2. 3. 2024 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh V tom případě, novinářská práce spočívá jednak v ověření tvrzení s praxí, a pak za druhé lze místo času přítomného, použít čas budoucí.
Tedy nikoliv že slevy jsou, ale že slevy očekáváme.

Akuh
Akuh
Level Level
2. 3. 2024 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akuh Článek je o úpravě cenové politiky v´ýrobce. Ne prodejců v čr, ne o politice. Tedy pokud to AMD už udělalo , čas přítomný je dobře. Ověření praxí si představuješ jak? Zas je to článek o změně cenové politiky výrobce, ne české distribuce! Takže ať ověřují či ne tak by mohly ověřovat jen US ceny, nikoliv české.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
2. 3. 2024 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darksicek https://www.amazon.com/s?k=radeon+7700+xt

Je jich tam hned několik. Řeč je o americké doporučené ceně v dolarech, to přece neznamená, že v přesném kurzovém přepočtu to bude totéž v EU v EUR nebo v ČR v CZK. Americké ceny nezahrnují DPH, takže to si k těm 9800 Kč připočítejte 21 % a hned jste 11900 Kč. Takže jestli je to za 11 tisíc Kč s DPH, tak je to dokonce ještě levnější, než by to být mělo. Vždyť na to, že nelze používat přímé kurzy (např. kvůli té absenci DPH), se upozorňovalo už tolikrát, že se divím, že se tomu ještě pořád někdo diví.

bison
bison
Level Level
27. 2. 2024 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD stráca trhový podiel oproti Nvidii a cena je posledná možnosť ako konkurovať, iná možnosť nie je pre AMD reálna, trh určuje pravidlá a tam červená znamená stopku pre AMD.

kutil05
kutil05
Level Level
27. 2. 2024 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Trochu zjednodušené. Vždy kromě věrných Nvidii tu budou i zákazníci, kteří neuctívají zelené hodnoty sdělované Jensenem Huangem a nejsou ochotni zbytečně přeplácet, aby měl na novou koženou bundu. Takoví si koupí AMD k plné spokojenosti.

eMKejx
eMKejx
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 2. 2024 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison jj za par dni si zacnem vychutnavat XTX, celkom sa tesim.

kutil05
kutil05
Level Level
27. 2. 2024 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Korporátní válka. To mne pobavilo. Uzavřené technologie, které nikdo nemůže použít, any kdyby chtěl proto otevřeným standardům. Skoč si do zeleného slizu, asi se ti tam líbí pidaline.

pidalin
pidalin
Level Level
27. 2. 2024 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, ale k čemu mi to je když neumí DLSS a frame generation. Vim že AMD je po HW stránce a v hrubym výkonu často lepší, bohužel korporátní války to zabíjej, taky mě ničej jejich ovladače, ale už jsem četl že podobnou zpraseninu nvidia plánuje taky (už nepůjde neinstalovat balast geforce experience), takže pak jeden důvod pro nvidii padá.

zubik1000cz
zubik1000cz
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 2. 2024 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin 1) normální lidi dlSS ani fg nezajímá, tohle jsou kurvitka pro dementy, ne normální lidi
2) jak může karta AMD umět konkurenční technologie, když ani půlka karet nvidie je neumí xddddddd

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
28. 2. 2024 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz podobne smysleni jsem mel taky, jenze jsem po letech upgradoval z 1080p60hz na 4k144hz a proste s freesyncem chces mit aspon 90fps, coz ve 4k je docela orisek pokud nechces degradovat detaily...
- s FSR je obraz proste lepsi jak mit nastavene 1080p nebo 1440p na 4k obrazovce
- framegen (aspon u AMD) je nova funkce a da jeste spoustu prace to vyladit k dokonalosti, nicmene pouzitelne je to i ted a je proste luxus mit razem dvojnasobek fps(staci mit i tech 60fps a skoci to na 120 coz je s freesyncem plynulosti o kus jinde, z 90 mas 180 coz pak skrti sync na 144 a nemas pak furt vytizenej hw na max....), protoze jak si zvyknes na plynulost 144hz tak ti 60hz neprijde uz tak bezva

kutil05
kutil05
Level Level
28. 2. 2024 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz A kčemu to je normálnímu uživatlei, co nepaří denně?

Uni
Uni
Level Level
28. 2. 2024 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Od kdy jsou drahé hračky (auto, motorka, hodinky, herní rig...) nás denní užívání? 😀

kutil05
kutil05
Level Level
28. 2. 2024 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Pro někoho je počítač nástroj denního užívání a pro někoho hračka.

Uni
Uni
Level Level
29. 2. 2024 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Jistě. Denně mě živí laptop, pravidelně baví a relaxuje high-end herní rig.
Co nám mělo být sděleného? Že mám pravovat, opotřebovávat a omezovat se v pohybu drahým desktopem? Proč? 🙂

kutil05
kutil05
Level Level
29. 2. 2024 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Ne, jestli desktop nebo NTB, to je fuk. Ale dost lidí nemá separátní pracovní a herní stroj. Pointa byla jinde a sice v tom, že většina dospělých na počítači dělá mnohem víc jiné činnosti než je hraní her.

Uni
Uni
Level Level
29. 2. 2024 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Ne, pointu jsi měl v čistě téma gamingu.... Ty se nevyznáš ve vlastních komentářích 🤷‍♂️🤦🏼‍♂️

darksicek
darksicek
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
29. 2. 2024 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Jak říká klasik - když chceš chovat opice, musíš mít na banány.
K drahé grafice potřebuješ drahý monitor. Jinak jsou to vyhozené peníze navíc.

Jinými slovy, pokud nehodlám kupovat nový monitor, tak ke svému FHD nepotřebuji kupovat cokoliv silnějšího než 7600 XT. Navíc když 16GB verze jde sehnat od 9,5tis.

kutil05
kutil05
Level Level
29. 2. 2024 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Ani samotné grafické karty nejsou kupovány vždy jen pro herní účely a ani u herního PC přece není zakázáno na něm provozovat i jiné aplikace. A pro někoho je levnější mít nabušenější sestavu na vše neš separátní herní a pracovní stroj. Jen ty to nejsi schopný pochopit.

kutil05
kutil05
Level Level
29. 2. 2024 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Nemusí to platit na 100 % kdo nehraje často, ale jen chce hrát ve slušném rozlišení a detailech, ten lepší grafiku může kombinovat i s monitorem vhodnějším na práci nebo filmy. Je to jeho volba. Není žádná povinnost kupovat i rychlý monitor.

test5
test5
Level Level
1. 3. 2024 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Každý se na to díváte z jiného úhlu pohledu. Nějaké obecné pravidlo vztahující se k míře používání na to přece nejde aplikovat. Poznal jsem už řadu dospělých lidí, kteří to mají tak, že když už si na to vyhradí čas a nějakou hru si pustí, chtějí si to co nejvíce užít a pak nechtějí řešit technikálie, aby jim to lépe běželo, nebo se v něčem omezovat. A je úplně jedno jak často - někdy si třeba ani celý měsíc nic nezapnou. Výkonný HW (ať už jde o CPU, GPU, monitor nebo cokoli dalšího) za účelem lepšího zážitku z hraní her si prostě nekupují jen ti, co ty hry hrají každý den, aby se jim to jakože vyplatilo.

A než napíšete, že si mají takoví lidé koupit konzoli, tak to není relevantní argument, protože to jsou zároveň lidé, kteří jsou už z dřívějška zvyklí hrát na PC a zároveň právě PC typicky nabídne vyšší technickou kvalitu, kterou v principu chtějí mít (netahejme teď do toho proměnnou v podobě případně odfláknuté verze pro PC při vydání, o to tu teď nejde).

kutil05
kutil05
Level Level
1. 3. 2024 02:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Navíc to PC nabízí daleko víc užití než konzole.

Uni
Uni
Level Level
1. 3. 2024 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Samozřejmě.
Téma je, proč spojovat cenu HW s četnostií uživání, jak jsi učinil 😉

drk22
drk22
Level Level
2. 3. 2024 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubik1000cz Tak já třeba minimálně to auto a hodinky denně používám...

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
27. 2. 2024 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin DLSS je uzavrena technologie nvidie, brec si u ni...k cemu potrebujes u AMD DLSS, kdyz ma vlastni technologii na upscale a framegen...btw AMD framegen jsem zkousel hned jak to vyslo a je to normalne pouzitelny a zdvojnasobi to fps coz je parada, nejake obcastne artefakty vyresi v novych generacich teto ficury

Akuh
Akuh
Level Level
28. 2. 2024 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin No, DLSS mě ani tak nezajímá a větší problémy jsem měl s ovladači nvidie... u AMD mám FOSS drivery a nemůžu si stěžovat. Je ale pravda že jako linuxák jsem dost specifická cílovka.

Reklama
Reklama