Recenze Grafiky a hry Hry a technologie Crytek Electronic Arts

Crysis 2: srovnání výkonu DX9 vs. DX11 | Kapitola 3

Petr Štefek

Petr Štefek

7

Seznam kapitol

1. Crysis 2: srovnání výkonu DX9 vs. DX11 2. 1280x1024, 1680x1050, 1920x1200 - DX9 vs. DX11 3. DX9/11 + HiRes Pack - srovnání výkonu 4. Srovnání vizuální kvality a přínosů DX11 efektů 5. Závěr

Crysis 2 jsme si již probrali, ale nyní přišel čas na další srovnání posledního patche, který donesl konečně také podporu DirectX 11. Na scéně se objevil také balík textur ve vysokém rozlišení, což zní více než lákavě.

Reklama

Crysis 2: srovnání výkonu DX9 vs. DX11
Crysis 2: srovnání výkonu DX9 vs. DX11

Vliv aktivace DirectX 11 je drtivý, ale rozdíl ve vizuální kvalitě je velmi patrný. Pokud byste si chtěli hru užívat s aktivovaným SSAA pro transparentní textury, pak se tento nárok ještě dále zvýší a rázem přestává stačit i GeForce GTX 580. Výkonnostní rozdíl s aktivovanými texturami ve dvojnásobném rozlišení má překvapivě malý vliv na samotný výkon. Nutno podotknout, že při reálném hraní je jejich vliv na kvalitu pouze minoritní.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama