Galerie 94
Gamescom 2011: ve víru her a zábavy
Článek Ostatní Události

Gamescom 2011: ve víru her a zábavy | Kapitola 7

Jakub Doležal

Jakub Doležal

5

Seznam kapitol

1. Gamescom 2011: ve víru her a zábavy 2. Hala 6 - ve znamení EA 3. Hala 9 - ve znamení RPG 4. Hala 7 - převaha konzolí
5. Hala 8 - ve jménu pohybu 6. Hala 10 - jíme, sportujeme a hardware 7. Závěr

Škola a návrat k více pracovní části roku začne co nevidět a obchody již lemují otravné akce Back To School. My se však dnes zastavíme v Kolíně nad Rýnem, kde se konala každoroční výstava Gamescom. Vypněte Word či Excel, jdeme si totiž hrát.

Reklama

Výstava Gamescom ve mně zanechala spíše pozitivní dojmy a hned od úvodních jsem byl mile překvapen, že i přes obrovské masy lidí se dalo výstavními prostory dobře pohybovat. Organizačně tedy zvládnuté na jedničku a správci areálu neustále poletovali mezi návštěvníky a usměrňovali přeplněná místa. Uchvácen jsem ale byl z chování Němců, které jsem často během focení přistihl, jak mi uhýbají, ve snaze nepokazit snímek.

Gamescom 2011: ve víru her a zábavy


I přes ohromné množství lidí nenastávaly žádné kolize

Také prezentace her byla vesměs povedená a i přes pracovní návštěvu jsem se mohl na několika místech vyřádit u různých herních titulů. Zamrzeli mě jen někteří herní giganti, kteří ve snaze ochránit své produkty stavěli nepropustné stánky, takže odpadla i možnost se jen podívat, jak ostatní hrají. Neznám přesně důvod tohoto chování, ale škodí sami sobě.

Gamescom 2011: ve víru her a zábavy


Ať hrajete na konzoli nebo PC nezapomínejte cvičit

Souboj PC versus konzole dopadl nerozhodně, neboť se tyto dvě herní platformy navzájem doplňovaly prakticky ve všech výstavních halách. Nabídka herních titulů nabídla hned několik zajímavých kousků a již nyní střádám finance na některé z nich. V kursu byly především online tituly a bez internetové přípojky si v budoucnu už prakticky nemáte šanci zahrát.

Trochu mě překvapilo malé obsazení 3D zobrazením. V době „výbuchu“ na trhu s televizory jsem čekal návaznost u tvůrců obsahu, ale je vidět, že tímto směrem se ještě nevydalo mnoho firem. LG se to snažilo zachránit například ukázkou konverze z 2D na 3D, ale to prostě není ta správná cesta. Naopak potěšilo pasivní prostorové zobrazení a už se těším na první recenzi.

Gamescom 2011: ve víru her a zábavy

Pokud se vám článek líbil, dejte nám o tom vědět v diskuzi a budeme na podobné akce vyrážet častěji.

Za zapůjčení videokamery HMX-S16 děkujeme společnosti Samsung.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama