Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 6 (NV40)

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi | Kapitola 10

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

32

Seznam kapitol

1. nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi 2. Detailní pohled na GeForce 6800GS 3. Diagnostika, teploty a přetaktování 4. Testovací sestava a metodika 5. Syntetické benchmarky 6. Testy fillrate, pixel a vertex shadery 7. Half-Life 2, Far Cry
8. Battlefield 2, Painkiller: BOOH 9. TRAOD, UT2004, Counter-Strike Source 10. Splinter Cell, Serious Sam SE, Pacific Fighters 11. Doom 3, Chronicles of Riddick 12. Tváří v tvář ATi, dopad FSAA na výkon 13. Závěr

Včera nVidia oficiálně uvedla "novou" grafickou kartu s označením GeForce 6800GS, která svými specifikacemi a cenou zapadá do vyššího mainstreamu a měla by tak konkurovat grafikám ATi Radeon X800GTO a X1600XT. Protože jsme dostali kartu přímo od nVidie detailně jsme ji pro vás otestovali. A rozhodně nedopadla špatně.

Reklama

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Dále se podívejme na Splinter Cell, ve kterém se oba zelené sloupečky umisťují na horních dvou pozicích. Rozdíly jsou překvapivě velké, což je plus pro nVidii.

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Serious Sam SE spuštěný v módu Direct3D vyhovuje také GeForce 6800GS velmi dobře. Ta je ve všech případech rychlejší než GeForce 6800GT, o Radeonech ani nemluvě.

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi
nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Letecký simulátor Pacific Fighters je první hrou využívající OpenGL, na kterou se v této recenzi podíváme. Výkon nVidie je samozřejmě vyšší než výkon Radeonů, což je dáno již tradiční lepší podporou OGL ze strany ovladačů ForceWare. Rozdíly nepřetaktované GeForce 6800GS a Radeonu X800GTO jsou brutální.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama