Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 6 (NV40)

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi | Kapitola 9

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

32

Seznam kapitol

1. nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi 2. Detailní pohled na GeForce 6800GS 3. Diagnostika, teploty a přetaktování 4. Testovací sestava a metodika 5. Syntetické benchmarky 6. Testy fillrate, pixel a vertex shadery 7. Half-Life 2, Far Cry
8. Battlefield 2, Painkiller: BOOH 9. TRAOD, UT2004, Counter-Strike Source 10. Splinter Cell, Serious Sam SE, Pacific Fighters 11. Doom 3, Chronicles of Riddick 12. Tváří v tvář ATi, dopad FSAA na výkon 13. Závěr

Včera nVidia oficiálně uvedla "novou" grafickou kartu s označením GeForce 6800GS, která svými specifikacemi a cenou zapadá do vyššího mainstreamu a měla by tak konkurovat grafikám ATi Radeon X800GTO a X1600XT. Protože jsme dostali kartu přímo od nVidie detailně jsme ji pro vás otestovali. A rozhodně nedopadla špatně.

Reklama

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi
nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Shadery velmi intenzivně využívající Tomb Raider je opět pro GeForce 6800GS jako stvořený. Ať už v hrubém výkonu nebo při zapnutém FSAA, tato novinka od nVidie je na tom prakticky stejně jako o něco málo dražší Radeon X800XL, ovšem po přetaktování rostou fps průměrně o 18%. Velmi pěkné.

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Unreal Tournament 2004 je velmi závislý na výkonu procesoru, a tak ho uvádím jen při zapnutém 4x FSAA a 8x AF. Výsledky se od předchozích kapitol až o tolik neliší.

nVidia GeForce 6800GS - protiútok na pozice ATi

Counter-Strike Source se pokusím v blízké době nahradit hrou Day of Defeat, ovšem prozatím je stále poměrně dobrým měřítkem výkonu. Jak vidíte, v základním výkonu je GeForce 6800GS podstatně výkonnější než Radeon X800GTO, po přetaktování obou karet se ale rozdíl zmenšuje.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama