Seznam kapitol
Včera nVidia oficiálně uvedla "novou" grafickou kartu s označením GeForce 6800GS, která svými specifikacemi a cenou zapadá do vyššího mainstreamu a měla by tak konkurovat grafikám ATi Radeon X800GTO a X1600XT. Protože jsme dostali kartu přímo od nVidie detailně jsme ji pro vás otestovali. A rozhodně nedopadla špatně.
Shadery velmi intenzivně využívající Tomb Raider je opět pro GeForce 6800GS jako stvořený. Ať už v hrubém výkonu nebo při zapnutém FSAA, tato novinka od nVidie je na tom prakticky stejně jako o něco málo dražší Radeon X800XL, ovšem po přetaktování rostou fps průměrně o 18%. Velmi pěkné.
Unreal Tournament 2004 je velmi závislý na výkonu procesoru, a tak ho uvádím jen při zapnutém 4x FSAA a 8x AF. Výsledky se od předchozích kapitol až o tolik neliší.
Counter-Strike Source se pokusím v blízké době nahradit hrou Day of Defeat, ovšem prozatím je stále poměrně dobrým měřítkem výkonu. Jak vidíte, v základním výkonu je GeForce 6800GS podstatně výkonnější než Radeon X800GTO, po přetaktování obou karet se ale rozdíl zmenšuje.