Zpět na článek

Diskuze: Průzkum Steamu: Windows 11 má skoro 25 % hráčů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

haunter
haunter
Level Level
10. 10. 2022 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem si na něj zvyknul, ale bylo to peklo... hlavně po upgradu CPU mělo 800MHz dokud jsem v registrech nezměnil jednu hodnotu :D:D

maiki
maiki
Level Level
7. 10. 2022 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MS mi aktivne brani v prechodu na 11 takze pokud se notebook nerozpadne tak tam budou furt 10 nebo neco zcela jineho a tak to asi chteji... A ne, nebudu na silu davat 11 aby mi to pri kazdem updatu vypovidalo kompatibilitu atd.

FabledWarrior
FabledWarrior
Level Level
7. 10. 2022 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jako na notebooku mi svítí v Updatu taky přechod na W11, ale zatím to odkládám. Ani mi nejde o to, že tam bude něco jinak a že se budu muset něco přeučit nebo doučit a zvyknout si... Jde mi spíš o to, že už při přechodu na W10 byly první verze naprd.. nestabilita, BSOD, ovladače si občas nesedly a podobné věci a já bych se tomu rád vyhnul. Ne že bych si s tím neporadil, ale asi už jsem línej takové věci řešit.

Ale asi na to stejně budu muset dříve nebo později přejít, tak se možná o víkendu hecnu a zkusím to.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FabledWarrior Souhlas, první verze Win 10 byly vyloženě nefunkční, furt BSOD, jednou jsem přišel o data, neustála to otravovalo s tim že si nesmim přejmenovat nějakou složku protože jí nevlastnim a podobně, to bylo peklo a fakt nemam zájem se takhle nervovat znova.

Akuh
Akuh
Level Level
7. 10. 2022 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, chápu že to malé procento linuxu se nezdá zajímavé pitvat, ale SteamOS rychle roste v tržním podílu linuxu což je zajímavé samo o sobě, zároveň víme že prodaly něco málo přes milion steamdecků (vykecal to jeden jejich kontraktor na konferenci KDE) a stejně tak víme že zatím žádné jiné zařízení nemá SteamOS 3, takže z toho lze spočítat zhruba počet uživatelů :-) Je tam dost nepřesností, ale rámcově by to mohlo odpovídat :-)

andir
andir
Level Level
6. 10. 2022 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

se nedivím, ne všichni jsou konzervy neschopný naučit se novým věcem, až budu skládat nový comp beru automaticky win 11 ostatní at jsou klidně na dosu :D pak je vidět jak jsou neustále frustrovaní

wrah666
wrah666
Level Level
7. 10. 2022 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir Přiznávám, že jsem zatím měl s w11 jedinou zkušenost. počítač, nový, s touhle "věcí." Zapnul jsem to, ono to na mě začalo mluvit (z repráků), následoval exorcismus format c: a byl pokoj. Dokud to bude dělat něco podobného, tak mi to na počítač nesmí.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
7. 10. 2022 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Kecy v kleci, jednak to jen to samo nemluví, druhak format c: to neprovede, už hezky dávno.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 10. 2022 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Mluvit to začalo. Něco jako vítáme vás, nebo nevím. A upřimně jsem se dost vyděsil. NAčež letěla do USB flashka s instalací w10.

warhawk22
warhawk22
Level Level
7. 10. 2022 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Tomu sa mi verit nechce. Instaloval som Windows 11 uz vela krat na vela PC/notebookoch, a ani raz sa take nic nestalo.
Bud ste zapli Cortanu (co je dostupne len pre US) alebo ste nechtiac stlacili klavesovu skratku pre hendikepovanych, kde vam cita, co sa nachadza na obrazovke (pre nevidiacich).. ale v kazdom pripade ste to museli zapnut vy... same sa to nespusti.

Ale tak ved nie kazdy je IT (PC) zrucny, z toho si nic nerobte. Kazdy je dobry v niecom inom.

BTW. ked na vas nieco/niekto zacne hovorit, tak sa vydesite? :)

wrah666
wrah666
Level Level
7. 10. 2022 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Po praveě, nevbím, co a s jakými volbami tam bylo nainstalované. Neměl jsem čas to pc montovat, tak se jen objednalo v czc i s montáží a byly tam nějaké jejich widle předinstalované. Možná tam byl nějaký asistent nebo tak něco. Btw, když se ozve nečekaný a divný zvuk, tak se vyděsí spousta lidí. Ale klid, je to za námi, počítač jede na desítkách, jede spolehlivě a v klidu...

warhawk22
warhawk22
Level Level
7. 10. 2022 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ved jasne, dolezite je, aby to vyhovovalo pouzivatelovi, teda vam.
Windows 10 je stale schopny a moderny OS.

tief
tief
Level Level
7. 10. 2022 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Na mě tedy při instalaci 11 též začal instalátor hovořit a to minimálně ve dvou případech.

Jinak na herních a domácích strojích mám 11, tam není důvod je nemít. Na pracovní stroje to nesmí, narušení workflow tou novou "ergonomií" je šílené a vzbuzuje ve mě záchvaty vzteku a agrese. 3rd party utilitky se ukazují jako nefunkční řešení, tohle prostě MS posral. Pro někoho, kdo musí mít pustenych víc programu v několika instancich jsou 11 ergonomicky no-go a obecně, nevím o žádném benefitu, který by upgrade přinesl.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Souhlas, už jenom to že tam nejde zakázat shlukování oken a nejdou zapnout panely s popiskama dole na liště je no-go pro pracovní PC, s tim se prostě efektivně dělat nedá. Každej druhej software má skoro stejnou ikonu že to nejde rozlišit, vždycky jsem se orientoval a vždycky budu primátně podle textu, ne podle nějakejch ikonek. To samý mě rozčiluje i na androidu kde mam i po letech problém rozlišovat ikony kontakty a telefon, ono se to zdá nesmyslný ale když to chci otevřít hned okamžitě tak to tak fakt je že se musim zamyslet nad tim která ikona to je, kdyby tam byl text jako dřív tak nad tim přemejšlet nemusim.
Někdy mi připadá že snad dneska cílej na lidi co ani neuměj číst, jinak si to nedokážu vysvětlit.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ano, keď na mě muj počítač začne hovoriť, tak se většinou celkem vyděsim. :-) Nesnášim to i na automatech, alzaboxech a podobně. Člověk si jde ve 2 ráno vyzvednout balík a v okruhu 100m každej slyší že tam platim a něco vyzvědávam.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 A to nejde zakázat? Aby na mě počítač mluvil, tak to bych taky asi nesnesl. Ono už to dobrý den z Win 10 mi připadá směšný, nechápu proč by mi měl počítač řikat dobrý den.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 tak to format c: bylo asi myšleno trochu s nadsázkou :-)

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
9. 10. 2022 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 No on nejspíš hendikepovaný bude, když vyhodil i instalačku desítek, který jsou už v pohodě a nikam nic neposílají.

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
9. 10. 2022 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Ví o to bě víc věcí, než ty sám a manželka dohromady. Nevidím důvod aby s tebou nemluvil.

Krteczech1
Krteczech1
Level Level
12. 10. 2022 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 "Nejde zakázat shlukování oken" to jako vážně pořád.nejde vypnout? No asi se taky budu muset držet w10 do poslední chvíle

pidalin
pidalin
Level Level
12. 10. 2022 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 otestovaný to sám nemam ty aktuální verze, ale prej údajně to furt nejde a asi to už nikdy nepujde protože MS prostě tuhle svojí vizi už fakt chce protlačit, snažej se o to už hodně dlouho

chaostheory
chaostheory
Level Level
7. 10. 2022 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir Vrchní frustrát křičí "ukažte si na frustráta". Analdirku ty prostě nikdy nezklameš.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir Mě zase fascinujou lidi co ostatní urážej ve stylu "neni ani schopnej se naučit s něčim novym." Já programuju CNC stroje, myslíš že nezvládnu Win 11? O tom to přece nikdy nebylo, jde o to že prostě má člověk odpor k tomu si zvykat na něco co je už od začátku očividně míň ergonomický a pohodlný než to bylo dřív. Když se přecházeli z Win 98 na XP, tak to bys čuměl jak rychle jsem si zamiloval tehdy novou podobu nabídky start a tak to bylo tenkrát se všim, tenkrát se dělaly reálný inovace a já fakt nemam problém upustit něco na co jsem zvyklej když bude alternativa mnohem lepší. Někdy to člověk prostě vidí že sice to bude chvíli boj ale vyplatí se s tim naučit protože pak to bude lepší, jenom od Win 8 až do současnosti tenhle pocit u novejch windowsů a softwaru obecně nemam, je to přesně naopak, hned od začátku vidim že je to míň ergonomický a komplikovanější, tak proč si na to zvykat a řikat tim vlastně Microsoftu ať si dělá co chce že zákazník přijme všehno?
Nebejt tlaku zákazníků, tak je Win 10 dneska nepoužitelnej zmetek jako byl v roce 2015 a tohle je něco co ovlivňuje HDP celejch států, protože všichni ty počítače potřebujeme, takže by se MS a další měli nad sebou fakt zamyslet a ty taky. Když řeknu že nechci používat auto s řidítkama místo volantu, tak mi taky řekneš že jsem jenom neschopnej přijímat novinky a zvyknout si na něco jinýho? Asi jo hádam.
Některý věci se prostě v průběhu času vyvinuly do nějaký skoro ideální podoby a snahy to něčim nahradit jsou jenom falešný inovace proto aby mohli říct že něco inovovali, některý věci se prostě měnit nemaj pokud pro to neni fakt vážnej důvod. Byl jsem celkem rád že ve Win 10 šli cestou minimalistickýho hranatýho designu kterej mi nekrade pixely na monitoru a bum, máme tu Win 11 a je to zase celý zakulacený jak nějakej Linux z roku 2005.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
9. 10. 2022 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Přesně, kdyby ty inovace byly pravdu inovace, tak neřeknu nic a budu jen rád, ale to jsou degradace...ono se není čemu divit, podle mě dosáhli vrcholu v použitelnosti u Win7 a jakákoli změna či pokus o inovaci musí prostě skončit tím, že to bude horší, než to bylo předtím...nic nejde vylepšovat donekonečna...prostě to měli nechat být, jen implementovat lepší jádro, nové funkce, podporu nových API, rozhraní a HW a bylo by to super...ne oni to musí rozjebat...

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
9. 10. 2022 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir To chápeš úplně špatně. To není o tom se učit něco jinýho, ale o tom, že rozjebali to, co ještě aspoň v těch desítkách fungovalo. To že vyhodili věci, co tam byly odjakživa nebo je předělali naprosto neintuitivně, jakoby se nad tím ani nezamysleli. Nebo že prostě totálně zprasili ergonomii ovládání, které je prostě nepřehlednější, komplikovanější a podobně...proč bych se potom měl tohle učit a být konzerva, že se mi to nelíbí? Proč bych se to měl jako učit?

pidalin
pidalin
Level Level
10. 10. 2022 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 asi tak

bison
bison
Level Level
6. 10. 2022 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

otestoval som na tom istom HW W10 a potom W11, 11ky majú lepší inštalátor, je to rýchlejšie s menším počtom zlyhaní a chyb, majú lepšiu ochranu pred útokmi, lepšiu podporu nového HW, sú v nich zopakované chyby z W10 , viac mi vyhovujú , ovládače sú ok , vrátiť sa na W10 nie je nutné. Fungujú na nich aj ovládače s W10, takže si poradia aj so starým HW.

pidalin
pidalin
Level Level
6. 10. 2022 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Jestli tam fungujou drivery z Win 10, tak to je jenom důkaz že si z nás MS zase dělá srandu a žádnej novej OS to neni. Už udělali něco s tim zprasenym startem? Dá se tam připnout všechno co je potřeba jako tento počítač a další běžný složky přes který člověk začíná práci s PC?

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
7. 10. 2022 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Zatím všechny verze Windows od 98 uměly nějak pracovat s drivery pro minulou verzi, někdy i pro dvě minulé verze.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
9. 10. 2022 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Není to novej OS, jsou to jen mírně vylepšený a přeskinovaný desítky...pořád je to stejnej bazmek starýho WinXP GUI a toho novýho monochromatickýho dohromady s rádoby iOS lookem...prostě paskvil...

pidalin
pidalin
Level Level
10. 10. 2022 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Prej na to i fungujou ovladače pro Win 10, takže jádro je furt stejný a MS si z nás jenom zase dělá srandu.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
9. 10. 2022 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Já jsem to zkoušel a hned po instalaci jsem se několikrát nasral, jen jsem to nastavoval, jak to zprznili...jako tohle používat nebudu, dokud nebudu muset...

pidalin
pidalin
Level Level
6. 10. 2022 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By mě zajímalo kolik z nich to instalovalo cíleně a kolik z nich to jenom omylem aktualizovali na Win 11. Zatim neexistuje důvod proč na tu nedodělanou zmršeninu přecházet. U Win 10 to trvalo roky než podlehli tlaku uživatelů a některý věci vrátili do normálu. Nevim jestli se to vubec někdy stane u Win 11 když Microsoftu teď šéfujou nějaký Indové.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
6. 10. 2022 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Přesně, dobrovolně bych na tu sračku rozhodně nepřešel...

mirek55
mirek55
Level Level
6. 10. 2022 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin + lidi co si koupí nový PC a mají to tam. Já teda nadávám i na Win 10 a na Win 11 tudíž zatím ani nemám odvahu.

akulacz
akulacz
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 10. 2022 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Dnes jsem na firemním SP zahlédl nějakou zmínku o přechodu na 11... Ani jsem to nemusel otevírat a ntb demonstrativně spáchal sebevraždu a už nejde zapnout... Po pravdě, ani se mu nedivím, jen mám strach, že dostanu nový touto vymoženosti vybavený už od počátku... Asi promažu psací stroj, protože ten hlásil bsod, jen když jsem zmáčkl dvě klávesy najednou...

pidalin
pidalin
Level Level
6. 10. 2022 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 u nás v práci se objevily jedenáctky i na docela starejch počítačích, nechápu jak je to možný když tvrděj že to chce nějakou tu šifrovací kravinu na základní desce

pidalin
pidalin
Level Level
6. 10. 2022 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Tak Win 10 je taky nutný zlo, kdyby to šlo, tak jsme všichni furt na Win 7, já bych teda nejradši zpátky XPčko kdyby to šlo, lepší wokna už nebudou.

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
6. 10. 2022 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Brácha si koupil novej ntb a měl tam tu sračku. Okamžitě jsem mu to přeinstaloval na Win10, licence funguje i na Win10 a běhá jako hodinky...

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
7. 10. 2022 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Všichni? Pro mě jsou W10 špička a zpátky bych nechtěl ani za peníze. Bohužel 11 jsou ještě ubožejší, než 8.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
7. 10. 2022 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 V práci třeba tu šifrovací kravinu máte, dost firem nakupuje (nakupovalo) počítače se zabezpečením, i když to pak uživatelé nepoužívali (protože to neuměli).

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Já ale dělam ve výrobě, tady se nakupujou PC který jsou zrovna nejlevnější v nějakym bazaru. :-D skoro mam dojem že to tam někdo protlačil cíleně a nebyla to žádná automatická aktualizace, musim se podívat co to je vlastně za hardware ale myslim že snad něco z generace haswell. Každopádně u nás na CNC strojích jsou nějaký speciální podnikový verze Win 10 kde to žádnou aktualizaci (kromě bezpečnostních záplat) vubec nedovolí nainstalovat protože by to mohlo rozbít celou výrobu a za to jsem celkem rád. Navíc teda to ani neni trvale připojený k netu, jenom výjimečně když něco třeba řešíme se vzdálnou podporou od výrobce.
Akorát bych uvítal kdyby to byla nějaká novější verze Win 10, je tam ta uplně prapůvodní kde pořádně ani nefungoval vyhledávač ve startu a takovýhle základní věci, zpětně je to fakt komický vidět jak nepoužitelnej systém to ze začátku byl, naštěstí tady na tom nic moc dělat nepotřebuju, jenom spouštět software na programování a řízení stroje.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2022 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 "Bohužel 11 jsou ještě ubožejší, než 8." to už snad ani nejde aby to bylo ubožejší

Tomcat2
Tomcat2
Level Level
10. 10. 2022 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Win10 nejsou špička. Jsou to prakticky Win7, akorát tam dali trochu jinej Start Panel a to nový monochromatický rozhranní, jinak je to stejný. Win7 aspoň vypadají dobře a jednotně, oproti Win10...

Reklama
Reklama