Galerie 54
Radeon 9000 v zajetí našich testů
Recenze Grafiky a hry ATI

Radeon 9000 v zajetí našich testů | Kapitola 5

Pavel Švéda

Seznam kapitol

1. Radeon 9000 v zajetí našich testů 2. Použité benchmarky a jejich nastavení 3. Syntetické testy I 4. Syntetické testy II
5. Herní testy 6. Dílčí výsledky 3DMark 2001SE - I. část 7. Dílčí výsledky 3DMark 2001SE - II. část a závěr

Konečně se k nám dostal nejnižší z nejvyšší současné řady Radeonů – ATI Radeon 9000. Dnes mu sice bude sekundovat pouze GeForce3, ale v blízké době se dočkáte velkého srovnání, zatím nebudeme předbíhat. Čeká na vás hodně zajímavých benchmarků a také pár překvapení například v podobě Chameleon Marku… Proč jsme jej znovu nasadili a zrovna u ATI? Vysvětlení je hned na další straně. Pozn.: Doplněno o testy grafických karet Radeon 9000 Pro a Xabre 400

Reklama

Herní testy:

Radeon 9000 v zajetí našich testů
Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 19 - Unreal Tournament


Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 20 - Comanche 4 Benchmark


Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 21 - Return to Castle Wolfenstein - demo Checkpoint


Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 22 - Quake III Arena - demo Demo001

Testy antialiasingu. Řešení firmy ATI, nazývající se SmoothVision, je postaveno na modifikovaném Super-Samplingu a nabízí možnosti Quality a Performance, přičemž každá z nich má ještě pět stupňů - to je celkem 10 výkonnostně kvalitativních úrovní.

Pozn.: Jednotlivé druhy anti-aliasingu zvládají různá maximální rozlišení, proto při rozlišení 1024 x 768 v modech 3x, 5x a 6x zcela chybí mod Quality.

Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 23 - SmoothVision v Quake III Arena - 640 x 480 - mod Quality


Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 24 - SmoothVision v Quake III Arena - 1024 x 768 - mod Quality


Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 25 - SmoothVision v Quake III Arena - 640 x 480 - mod Performance


Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 26 - SmoothVision v Quake III Arena - 1024 x 768 - mod Performance

Výkon anizotropického filtrování:

Radeon 9000 v zajetí našich testů


Obr. 27 - Anisotropické filtrování v Quake III Arena


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama