Zpět na článek

Diskuze: Srovnávací test PC - LYNX eXpress MS Challenger 1000

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

tomasjerry
tomasjerry
Level Level
16. 12. 2005 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hem je tam riadna chyba: Pod tabulkou je napisane toto (v tomto případě grafické karty ATi se jedná o Catalysty 5.11), nieje tam nahodou Geforce 6600 GT?

martinw
martinw
Level Level
15. 12. 2005 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zda se mi, ze na desce sou jeste 2 konektory pro vyvedeni USB dozadu (takovy ty zluty plastovy obdelnicky na urovni cervenyho PCI) - takze dalsi 4 USB. To nikomu nevadi SHW, ze clovek co to skladal "zakaznika" ochudil o 4 USB? Me to teda vadi vic, nez hlucny vetracky.

Patrik Steiner
Patrik Steiner
Level Level
15. 12. 2005 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinw Mate pravdu, ale neni to zas tak jednoznacne. Zalezi z jakeho baleni (bulk, ratil, kit) se ty pocitace montuji. Retail baleni obsahuje jeste D-bracket 2, ale tady chybi uplne (ani jako prislusenstvi). Tak bud to osidili nebo montuji bulk verze, ale to by zas nemeli ostatni kabelaz. Pekny postreh!

Poplik
Poplik
Level Level
15. 12. 2005 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no je sice hezké že tam jsou super paměti ale přijdou mi to trochu zbytečné, podle většiny testů výkonné paměti nevylepší výkon o tolik aby ospravedlnily svou cenu, myslím že výrobce mohl přidat jinde.

ne-e
ne-e
Level Level
15. 12. 2005 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych dotaz. Zaznělo to tu již u dřívějších testů sestav. Proč hodnotíte, či dokonce chválíte použití stejných výrobců komponentů...zde MSI deska + MSI grafika. Už v předešlých recenzích se ozývali názory na nesladění kompenentů co se výrobce týče. Trošku to nechápu jelikož sladit se zde asi těžko něco dá. Maximálně výrobce desky a grafiky ale grafárnu od DFI u nás moc neseženete a naopak třeba vypalovačku od MSI bych si nedal ani k P100. Osobně MSI moc nemusím i když jsem snima a AMD začínal, kdysi trumfly tři Áčka (Abit, Asus, Aopen). Jinak, kdo se někdy snažil na deskách MSI rozchodit geForce4 Ti od MSI tak ví že to moc nešlo!

mephisto
mephisto
Level Level
15. 12. 2005 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ne-e Dosky od MSI je kapitola sama o sebe ,čo kus to originál a nemyslím to v dobrom , ale
VGAčky majú jedny z najlepších .Zistíš to pri taktovaniach , kde väčšinou iné firmy s prehladom prevalcujú.

pegy
pegy
Level Level
15. 12. 2005 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto Neda mi nevyjadrit sa k MSI.Ja som sa uz v par diskusiach vracal k tejto teme.U nas na slovensku v B.Bystrici su MSI najrozsirenejsie, Gigabyte alebo DFI u nas neexistuju a preto je jasnou volbou MSI (aspon u mna a kamosa), mam uz druhy kus a uplna spokojnost, takze u mna presla.U nas sa robil v jednom casaku test MB pre soket 939 (ABIT, Gigabyte, MSI, ASUS, EPOX, Winfat) a vytazom sa stala tato doska od MSI K8N NEO4, takze ja MSI verim a ako mi napisal jeden chlapik ,, Pockaj a uvidis'', tak cakam a cakam a stale nic.K tejto teme sa uz nebudem vyjadrovat, ale predcsa mi to nedalo :)

mephisto
mephisto
Level Level
15. 12. 2005 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mephisto ZDRAVIM PEGIHO...
Pegino , DFI je ROLLS ROYCE na poli zakládných dosiek a je nemislitelné porovnávať ich s MSI.
Pegino , škoda , že si ešte nemal tú česť s MB od DFI určite by si mal iný názor.
Jediná firma , ktorá sa môže porovnávať s DFI je ABIT.
Tak sa maj.

test5
test5
Level Level
15. 12. 2005 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ne-e Teď nerozumím, kde je v článku něco takového řečeno?

ne-e
ne-e
Level Level
15. 12. 2005 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Jéje, to nebyla žádná vítka, ale dostaz. Někde jsem na to narazil v předcházajících diskuzích tak mě zajímalo jak to je protože nemám s různýma komponentama od stejné firmy lepší zkušenosti než s různýma. Jinak, co se týče názoru o jedno víš, že je MSI jak na tobogánu - jednou super, podruhé hrůza, tak stím souhlasím a to že některým jedincům to jede a měli štěstí na desku bych nebral jako bernou minci. Já se spálil koupí MSI kt3ultra (po přečtení sqelé recenze u konkurence :) )Už tehdá se asi na testy posílaly "lepší" vzorky než do obchodů. Co se pamětí týče, tak přímo test pamětí u Vás prokázal, že platit za značku se vždy nevyplatí. Takže mě v sestavách spíš sklamává, že nejsou (za ty peníze) dotáhnuté do konce :(

mastermind
mastermind
Level Level
15. 12. 2005 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 myšleno je výkonové a kvalitativní sladění komponent, nikoli sjednocení značky výrobce.

mephisto
mephisto
Level Level
15. 12. 2005 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S VGA MSI 6600GT po výmene chladiča za ARCTIC COOLING SILENCER 6 rev. 2 a po nataktovaní
v RIVA TUNERI sa dajú robiť takmer zázraky .
Tu sú mno dosiahnuté hodnoty: takty 2D - 355 JADRO, 3D - 592 JADRO , 1250 GDR 3 .
BENCHMARKY: 3DMARK 03 - 10080 BODOV.
3DMARK 05 - 4480 BODOV.

Xhonza
Xhonza
Level Level
15. 12. 2005 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vidím stejné nedostatky jako hodnotitelé, hlučná grafická karta, ventilátor na základní desce. Kabeláž by i já udělal snad lépe, ta kabeláž je bezkonkurenční u Foxu.

Ach ty zdroje, správně dimenzovaný síťový zdroj zaručuje dlouhou životnost a optimální funkci z hlediska efektivnosti, teploty a ztrát výkonu. Pokud má zdroj PFC „Power Factor Correction“, zaručuje lepší využití elektrické energie než síťové zdroje, které takovou možnost nemají. Navíc PFC zabraňuje přetížení v síti nebo zpětné vazbě rušivých vyšších harmonických napětí. Ty vyšší náklady na zdroj s aktivním PFC a vysokou účinnosti jsou přece vysoce návratné.

Na síťové zdroje se vztahuje specifikace na:
http://www.formfactors.org/
K nejdůležitějším patří ATX12V Power Supoly Design Guide, který je k dispozici ve verzi 2.2. Stanovuje všechny parametry síťového zdroje.

Patrik Steiner
Patrik Steiner
Level Level
15. 12. 2005 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xhonza Kabelaz byla dobra i u prvniho recenzovaneho pocitace a to HAL3000 iPlatinum. Tam akorat bije do oci bily kulaty IDE kabel. Kdyby byl zvolen cerny, tak to vypada taky uplne jinak. No snad nastane doba, kdy bude na dennim poradku flexo na zdrojich uz primo od vyrobce a tim se prestanou aspon v tak velke mire pouzivat stahovaci buzirky, ktere obcas nadelaji problemy pri prestrizeni - bez klesticek ani ranu ;)

mephisto
mephisto
Level Level
15. 12. 2005 01:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Componenty vyvážené , síce by som sa priklonil k FOXU , samozrejme po výmene VGA.
Dielenské spracovanie o niečo horšie ako pri FOXE , ale v pohode..

RESUME : druhý najlepší comp v teste.

pegy
pegy
Level Level
15. 12. 2005 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze toto je PC, ktore ma dobry vykon za rozumnejsie peniaze oproti FOXackemu, ale horsi dizajn (ale nepovazujem to za velku chybu).PS:za maticnu by som dal 2 body, a niektore vysledky v grafike sa mi nezdaju (ako moze byt 6600GT horsia ako 6600 TO MI FAKT NEJDE DO HLAVY, aj ked mozne je vsetko). :>)

Reklama
Reklama