Zpět na článek

Diskuze: Zhaoxin uvedl 16nm procesory KX-6000G a serverové KH-40000 s až 32 jádry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

pietrolbc
pietrolbc
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
7. 11. 2022 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mňam do <> ... tady je zase nablito jak Hovinkach bo lžidnesu :D

bison
bison
Level Level
6. 11. 2022 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zhaoxin má výkon desať rokov starých procesorov AMD a Intel, použitý výrobný proces a architektúra pritom výrazne zvýšil výkon oproti predošlej generácii, pre Ruský trh by to ale mohol byť trhák , vlastný domáci procesor bol prepadák tak aspoň čínsky šunt bude vyslobodenie pre kremeľ.

mirek55
mirek55
Level Level
6. 11. 2022 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bison Na naší planetě by většina států byla za ten „propadák" ráda. Česko-slovensko nevyjímaje.

Choakinek
Choakinek
Level Level
5. 11. 2022 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Připraveno pro přímý export do Ruska.

Informace pro české "válečníky od klávesnic", kteří si s mimořádnou naivitou myslí, kterak západní sankce zadupou Rusko někam pod zemský povrch :-).

mirek55
mirek55
Level Level
5. 11. 2022 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Vždyť se tam lehce dostanou i AMD/Intel. V automotiv to už tak funguje, jenom se o tom v tupém a nekvalitním českém mainstreamu nesmí informovat, aby české ovečky neztratili motivaci trpět za „lepší svět".

indyan
indyan
Level Level
5. 11. 2022 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 V jakém ruském automotiv? Všichni zahraniční výrobci zdrhnuli a Moskvič a Lada žádné procesory/čipy nepotřebují, natož Intel/AMD

mirek55
mirek55
Level Level
5. 11. 2022 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Zdrhnuli jen tak naoko - sankce lze lehce obcházet. Lada čipy potřebuje, stejně jako jakékoliv jiné auto vyrobené v době post-karburátorové.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
5. 11. 2022 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 To ze Lada protahne par cipu mimo system, jeste nesvedci o nejake rozumne seriovosti.
Vetsina evropskych automobilek dodavala do ruska komponentni celky, ktere se jen slozily tak, aby nemuseli platit clo. V Rusku se vyrabelo minimum originalnich dilu. Kvuli tristni kvalite lidske prace. 66% trhu osobnich aut v Rusku bylo vyprodukovano cestou finalni kompletace zapadnimi automobilkami. Ty automobilky ukoncili produkci a nechali tam linky urcene pro jednoucelove montovani koncernovych dilu. Kdyby se Rusove na hlavu postavili, tak tam nepostavi nic jineho. Dopravniky a vubec cela linka je nastavena na nestandardizovane roztece platformnich komponent daneho koncernu. A jak znamo… rus, ktery ma nejake postaveni ruskym autem nejezdi. To je same BMW, Mercedes…

Kdyz vysel film Sved v ziguliku, tak jsem si myslel ze je to hodne pritazene za vlasy. No kolegine, ktera mela tou dobou nastarosti vyrobni linku na lita kola v Rusku mi rekla, ze realita je ve skutecnosti jeste barvitejsi.

mirek55
mirek55
Level Level
5. 11. 2022 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Pár čipů mimo systém? To ani blbej iDěs nepíše takové blbosti. Západ na tom prodělal nejvíc, automobilky co z Ruska neodešly nejvíc. On totiž i ten Mercedes lze bez velké bolesti nahradit čínskou značkou.

Choakinek
Choakinek
Level Level
5. 11. 2022 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Díky za tip na dokument, mrknu na to ;-).

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
7. 11. 2022 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Zdrhli jen na oko
...aha..
A proto už před několika měsíci jakási ruská automobilka představila auto bez čipu a moderních technologií, stačí otevřít Google.
Auto bez elektroniky, na palubce žádný infotainment, jen 3 otočné přepínače "vzduchotechniky" a za volantem 2 analogové budíky? ani nevím jestli to mělo rádio, to si už nepamatuji, ale pochybuji

A to že Rusové kradou pračky a podobné vybavení z domácností, je podle mě krycí zástěrka pro dovoz čipů aby mohl ruský průmysl dovyrobit už rozpracované auta a další potřebné zařízení z jejích vlastních tovaren
Ještě chvíli a dopadnout jako Severokorejci, žít budou v chatrčích a zemljankách, ve městech v panelácích bez elektřiny si v kamínkách na uhlí bude přitápět pouze Ruská elita

wrah666
wrah666
Level Level
7. 11. 2022 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Že je "kradení praček" nesmysl je jasné komukoliv, kdo kdy dělal nějakou elektroniku. Ale plivnout na Rusko se vždy hodí.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 No na vrcholu cipove krize delaborovali cipy z novych neprodanych pracek a jine bile techniky taky zapadni firmy, aby mohli dokoncit nektere technologicke celky s vyssi pridanou hodnotou.
Kradeze pracek bych se ziskavanim cipu nespojoval, uz jenom proto, ze ta variabilita soucastek je obrovska a ukradnout konkretni model z konkretni generace je spis nahoda.

Pravdou ale zustava ze od nas si osvoboditele odvezli take hodinky, bryle, vysavac. Pak vypili vinny sklep, sudy rozstipali a drevo spalili na zahrati. Rekl bych, ze rabovani ma v ruske armade tradici.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 11. 2022 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mirek55 Ano, tak tomu, že na absolutním vrcholu krizte pár těch praček rozebrali bych věřil. Ale někteříá z toho dělají normální procews. A ne zoufalou nouzi, kdy si čipy prostě nemohl objednat nikdo. (tedy mohl, s dodávkou za rok nebo víc)

unreall
unreall
Level Level
6. 11. 2022 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Prepáčte, ale vy ste niektorí jebnutí?

Ešte pomaly vzhliadajte k tomu šašovi…
Je mi jasne, že určitá skupina ľudí ma trochu pomalšie uvažovanie, ale Putinove Rusko sa odrezalo od západu, nie opačne.
Tie sankcie by neexistovali, keby sa dilinko nehrá na kovboja. Pokial viem, nikto s Ruskom nemal problém, kým samo nenapadlo Európu.

Predpokladám, že vám dosť faktov uniká, ale keby ste dianie trochu sledovali, tak by vám bolo jasne, že Putin provokuje Európu už desaťročia a posledných desať rokov sa to stupňovalo viac a viac a čo nato EU? Nič! Pozorovali to a stále ustupovali, pretože nikto nechcel provokáciu.

Dosť podobny scenár, ako pri Hitlerovi, že? A dnes už všetci vieme, aká bola obrovská chyba Hitlera nedráždiť a ustupovať jeho “nárokom” na územia.
Ten scenár neni moc nepodobný tomu dnešnému, ale to by niektoré zabednene hlavičky museli vidieť a vedieť viac.
Takisto predpokladám, že ani neviete o tom, že druhu svetovú začalo Rusko spolu s nemeckom. Tiež rátam, že o Ruskej histórii viete rovnako malo, inak by vám bolo zrejme, že Putin je v nej ponorený až po uši a z toho sa dá celkom slušne usudzovať. Už len fakt, že Putin je veľký vyznávač Stalina a zarytý odporca Gorbačova hovorí jasnou rétorikou.

Vy debilko, buďte radi, že je tu policajt menom Amerika a že tu mame NATO a, že sa Ukrajina môže tešiť takej veľkej podpore a bojovať za svoju existenciu. Nebyť toho všetkého, tak dnes sú naše obe krajiny pod okupáciu a padajúcimi raketami. Taký je ten váš idol a “bojovník za lepší svet”. Aj Hitlera v tých časoch vzyvali, ako novodobého Ježiša, ktorý prinesie blahobyt… vy blbci dvaja…

Ventero
Ventero
Level Level
6. 11. 2022 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Vezmu to stručně po odstavcích, když už se tady zase do těch technologií zapletla ta politická stránka:

1. Není to úplně nepravda - ale ne, není to takto černobílé a v první a poslední části to pravdivé není - proti Rusku se politicko-ekonomicky útočí již mnoho let. Tedy pokud vím, tak ukazuješ, jak málo a jak zkresleně toho víš.

2. Ne - je to obráceně - USA a pod jejich taktovkou Evropa desetiletí provokují a plivají na Rusko, přičemž nakonec americké zpravodajské služby odvedly dokonalou práci (pomohla jim v tom nabubřelost a zkorumpovanost Rusů) a tohle je výsledek. Takže vidím, že tobě dost faktů uniklo a z tvojí ortodoxií a fanatičností nejspíše stále unikat bude.

3. Tady se dá víceméně souhlasit se vším - možná by jen pro přesnost a doplnění té analogie bylo dobré přivzdělat se, za jakých okolností vznikl fenomén Hitler a stejně tak fenomén Stalin a jakou roli v tom v obou případech hrálo neférové jednání až podraz zbytku Evropy a později i USA. Pak ta analogie bude kompletní a těm, co nejsou zabednění, to ukáže trochu jiný obrázek.

4. Považoval bych se za debila, kdybych byl rád, že nám tady mrví celý svět a směřuje civilizaci k zániku velkej fašistickej potkan a také by stálo za to se přivzdělat v dějepise, že USA a Britové Hitlera obdivovali a zpočátku ideově podporovali po Itálii snad nejvíce. Sice ho pak zařízli, protože to přeháněl, ale dnešní USA jsou na jeho některých vizích postavené.
Také si nejsem jist, zda je tady někomu z nás, co upozorňujeme na jiné souvislosti, Putin skutečně idolem - to by znamenalo, že má tady někdo další, sice něčím jiným, ale stejně vymytý mozek, jako máš ty a to by bylo opravdu smutné ...

Mohu jen zopakovat, že nemáš dostatečný přehled, neznáš dostatek souvislostí a pravděpodobně nejsi schopný kauzálně a korelačně přemýšlet v dostatečné šíři - ty nejsi unreall, ale outreall

Ventero
Ventero
Level Level
6. 11. 2022 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Jenom tak přemýšlím s jakou vervou to sem vždycky napumpuješ a rozjedeš v reakci na pár okrajových zmínek takovou triádu plnou urážek lidí s jinými názory a takovou obhajobu zločinného amerického režimu - nejsi ty náhodou placený nějakou zájmovou skupinou? Proamerickej troll? Vlastizrádce?
Polehčující okolnost je, že vlastizrádci jsou prakticky celá evropská politická garnitura, která nás vehnala v závislost na USA, Číně a částečně Rusku, budiž ti tedy odpuštěno a Bůh ti buď milostiv.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
6. 11. 2022 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Realita je takova, ze Rusko a ruske firmy jsou v realnem mezinarodnim srovnani obchodne i technologicky absolutne nekonkurenceschopne a uspesne zevnitr vytunelovane, a natrene cesrstvou Potemkinovou barvou, jakoze parada.

Pokud se mluvi o tom, ze bylo Rusko politicky ci ekonomicky napadano, je to tim, ze krom nerostnych zdroju ma maloco nabidnout. A ani ty zdroje neni schopno bez zapadnich technologii efektivne tezit.

Je to jako na zakladni skole. Kdyz uz ti velci a hloupi nemeli co rici, tak zacali prosazovat svoje zajmy pestmi. To co v roce 2014 jeste vetsina zemi v podstate tolerovala, to uz v roce 2022 nemohlo projit.

wrah666
wrah666
Level Level
6. 11. 2022 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Jasně. Asi právě proto, že ty firmy nic nedodávají a nejsou konkurenceschopné se musela udělat šašěkárna a diskvalifikovat je ze soutěže o dodávku jaderných bloků. Určitě to nebylo proto, že by jí při férovém výběru vyhráli.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
6. 11. 2022 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Když se člověk podívá na vývoj bezpečnostní situace v Evropě, tak je vidět že to bylo jenom správné rozhodnutí. Protože toho betonového pomníku co by po nich mohl zůstat bychom se zbavovali hůř, než Stalina , nebo Vrbětic.

Ventero
Ventero
Level Level
6. 11. 2022 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Ano - lze 100% souhlasit, že si Rusko nasralo do bot samo a stalo se tak zranitelnějším vůči provokacím a cílené práci USA a Britů na jeho úpadek s vidinou ekonomického zničení a ovládnutí a tedy ho to nezbavuje spoluodpovědnosti, tak jako ale nelze popírat spoluodpovědnost hlavního agresora USA na současné situaci, která silně poškozuje Rusko, Ukrajinu a celou EU.

Kdo útočí je vinen, kdo ho k tomu zmanipuloval a vyprovokoval je vinen závažněji - v tomto duchu hovoří i prakticky všechny trestní řády všech civilizovaných zemí. A pokud znám širokospektré a historické souvislosti, tak je mi jasné, kdo nese větší odpovědnost a koho se v dlouhodobém globálním horizontu obávati více ...

Ventero
Ventero
Level Level
6. 11. 2022 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Myslím, že co se týče jaderné energetiky, stejně jako zbrojní výbavy státu, je totální státodestruktivní idiocie dělat tendry - zde se musí vybrat nejvhodnější strategický partner s ohledem na integraci, logistiku a max. nezávislost. A že náš stát pod rohypnolovou taktovkou USA zaspal ještě více, než Rusko, je nabíledni a tak jsme jen americkej mopslík.

Takže atom jednoznačně vyřadit jak Rosatom, tak Westinghouse, stejně jako J. Koreu (americkej vazal) - zde zbývá jenom Francie a ve spolupráci s ní neprodleně zahájit vlastní jaderný program.

Co se týče stíhaček např., tak jediné inteligentní řešení je přijmout nabídku od Švédu a dále se začít neprodleně angažovat v projektu EuroFighter.

Ale to by naše garnitura (jací občané, tací zástupci) nesměla být banda tupounů, zkorumpovanců, mafiánů a americkejch kuřbuřtů. Jak jsem psal - téměř všichni jsou vlastizrádci nebo velezrádci.

mirek55
mirek55
Level Level
6. 11. 2022 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Vrbětice jsou pořád bez důkazů. Lidé co argumentují Vrběticemi by sami určitě nechtěli být souzeni podle stejných zvrácených pravidel. Typičtí pokrytečtí libtardi.

Jadernou elektrárnu obsadí Rusové a potom ji po několika měsících začnou sami Rusové ostřelovat, i když je jimi stále obsazena. Takovéhle hovadině taky někteří věří.

Výsledky vyšetřování útoku na Nord Streamy se musí tajit, takže je jaksi málo pravděpodobné, že to byli Rusové. Kdyby to byli oni, tak už je to dávno zveřejněné.

mirek55
mirek55
Level Level
6. 11. 2022 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Přesně tak. Pokud žijeme ve společnosti, která není schopná pochopit, že např. nákup amerických stíhaček zeměmi EU je vlastizrada, tak je to těžké. Francie má stíhačky co dokážou nést jadernou zbraň, tudíž F-35 netřeba. Kromě toho je útok Ruska na Německo jen bizarní fantazií pomatenců co rádi vyvolávají strach. Zbrojní průmysl v EU díky tomu trpí, ale oni jsou za ochránce hodnot - možná těch amerických...

wrah666
wrah666
Level Level
6. 11. 2022 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Ano, též si myslím, že dělat tendr na jaderné reaktory je šílenost, Ostatně i na ty zbraně, tam by si měl vybírat stát. Nicméně co se týká právě našich JE, tak tam byly nějaké požadavky. CO si tak vzpomínám, tak 1000 MWe, s tím, že s tím má mít dodavatel zkušenosti a pak přihlédnutí k ceně a dodací lhůtě, plus to, že mají určité procento vyrábět české firmy. A stav zájemců je následovný: Francouzi běžně překračujíé dodací dobu o stovky procent. Takže zcela nepoužřitelní, pokud to chcete spustit do roku 2050. Američané nepřijatelní, jelikož po krachu firmy nemají jediného člověka, co by měl zkušenosti se stavbou reaktoru. Jakéhokoliv, natož stejného. Korejci vůbec nemají požadovaný výkon, musí ho vyvinout zmenšením existujícího, dle podmínek soutěže v podstatě nepřípustné... Vůbec samotné zadání plní JEN Rusko a Čína. Přičemž Rusko plní i podmínku, aby část prací a vybavení dělaly české firmy. Pro Rusy je totiž dělají i na jiné elektrárny... Takže proto bylo nutné spáchat habaďůru s Vrběticemi roky po výbuchu. Máme důkazy, ale neukážeme vám je...

wrah666
wrah666
Level Level
6. 11. 2022 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Bohužel, do těšch bor si opravdu tento. Už provokace a puč v roce 2014 neměla projít (skoro) bez povšimnutí. Měli přijet tehdy, Jaceňuka zbavit problémú s předkusem (i všech jiných) a po spláchnutí zbytků pučistů do kanálu by byl klid. Ale když to prošlo, tak se přirozeně amíci pokusili pokračovat.

Ventero
Ventero
Level Level
6. 11. 2022 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Mirek55:
Ano - zvláště zvážíme-li, že Amíci mají vítr z užšího spojení a spolupráce Německa s Ruskem už skoro 100 let a vítr ze spojené ekonomiky evropských zemí od samého počátku EEC (předchůdce EU) - proto ostatně tuhle rozvratnou a destabilizační nepřátelskou činnost vůči Evropě léta dělají a vyhrotili až do nynějšího stádia - Brexit a válka na Ukrajině - obojí silně poškodilo evropskou ekonomiku a obranyschopnost. A že při tom všem silně poškodili i svého "partnera" GB, tak co - to je prostě typická podvraťárna made in USA ...

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Vzdycky me spolehlive dojme, kdyz se presumpce neviny dovolava zastance statu, ktery zavira sve opozicni politiky, potlacuje verejne projevy a bez soudu muci a popravuje civilisty.

V jednom se ale pane pletete. Toto neni rizeni o vine a trestu. To je jenom to, ze kdyz mate podezreni, ze vam nekdo okopava kotniky, tak za nim nebudete chodit uzavirat strategicke obchody. Cili duvodne podezreni je dost na to nekoho vyskrtnout z tendru. Toto vsak platilo loni po letosnim unoru se Rusko spolehlive zdiskreditovalo bez ohledu na vse co bylo predtim. A to duvodne podezreni se ukazalo jako zcela opodstatnene.

At uz pane tady tro(t)lite pro zabavu, nebo pro penize, jsem rad, ze to muzete rikat. Jini to stesti nemaji a to by jste mohl jako obcan tohoto statu chapat viz. Roky 1948 a 1968 a udalosti s tim souvisejici.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Ano verim, ze Rusko je na papire ten nejlepsi dodavatel.
Ono je vubec maloco co neumi Rusko slibit.
S tim dodrzovanim stavajicich smluv je to maliko onacejsi, protoze ti drzi slovo jen, kdyz se jim to hodi.
A ze ksme tech nejen valecnych lsti slyseli za posledni dobu dostatek.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Vidím, že už se sem sjeli všichni paviáni s rudou prdelí bojovat dvůj třídní boj. Co pro tebe soudruhu přesně znamená spláchnout pučisty do kanálu?
Střílet do studentských protestů, nebo věznit a popravovat odpůrce?

wrah666
wrah666
Level Level
7. 11. 2022 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Vezme se hadice, stejně jako po útoku muslimských terroristických neviňátek a spláchne se. S tím rozdílem, že při mém řešení neumírají nevinní.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Už to chápu soudruhu, všichni se po právu obviní odsoudí a odešlou jako MUKLové na uran, jako tisíce československých elit v 50. letech.
Umírají jen ti po právu odsouzení.

mirek55
mirek55
Level Level
7. 11. 2022 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Proboha zjisti si, kde se ve světě staví JE a kdo je staví, za jaké částky a s jakými problémy. Pak si taky najdi kdo je špička ve výrobě paliva pro JE. Minské dohody porušovali ukrajinci a nijak se tím netajili.

mirek55
mirek55
Level Level
7. 11. 2022 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall „zastance statu, ktery zavira sve opozicni politiky, potlacuje verejne projevy a bez soudu muci a popravuje civilisty"

Tahle definice sedí na Ukrajinu.

Rusko se od února zdiskreditovalo stále xkrát méně, než USA. Agresivita USA je xkrát větší a o svobodné volbě národů jen blbě kecá - svobodná volba národů je podle USA tak, která z národů udělá vazala USA.
„Suverenita má své meze. USA Šalomounovým ostrovům rozmlouvají pakt s Čínou"

K Nord Streamu nic, to se ti moc nehodí co? K ostřelování JE ukrajincema taky nic? Jak předvídatelné...

PS: Raději prožiju 10x rok 1968 než 1x rok 1938. Lidé co nejsou negramotní moc dobře vědí, co by je čekalo, kdyby nás Rudá armáda neosvobodila od totálních kreténů ze Západu.

mirek55
mirek55
Level Level
7. 11. 2022 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Nevytahuj padesátá léta, když nevíš co jim předcházelo. Byl to takový pán s knírkem, kterého inteligenti jako ty dnes srovnávají s Putinem aniž by tušili, jak jsou trapní a mimo.

wrah666
wrah666
Level Level
7. 11. 2022 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Kdo by soudil polotovar na sekanou? To se fakt už jen spláchne a neřeší se to.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall "Tahle definice sedí na Ukrajinu."
A nějaký důkaz pro vaše tvrzení soudruhu?
Máte snad na mysli ty podvržené "důkazy" o genocidě, které Rusko ukázalo na začátku svojí speciální teroristické operace?
Pokud vím, tak tam nesedělo místo, čas, ani příčina smrti. Zkrátka důkazy allá Rusko.

Právě proto, co se stalo v roce 38, je potřeba jednat dnes na Ukrajině... Hitler se rovněž nespokojil, nezastavil. Stejně jako Putin se nezastavil na Krymu.

BTW. když už mluvíte o roce 38, pak si vzpomeňte na rok 39... pakt Molotov Ribbentrop a následné porcování Polska. Sovětskému Svazu, potažmo Rusku těžko někdy šlo o mír, pouze o vlastní vliv nad co největším územím.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
7. 11. 2022 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall A kolik jich staví na území NATO?

wrah666
wrah666
Level Level
7. 11. 2022 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Minimálně stejně tak pravdivbé, jako "oběti assadova plynového útoku v Sýrii", kde je fotka viditelně stejných "mrtvol" na asi 10 místech. Ale tamto bylo v pořádku, užívala to propaganda k tvrzení, jaká je assad zrůda. Takže prosím měřit stejným metrem.

mirek55
mirek55
Level Level
7. 11. 2022 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@unreall Jaké důkazy bys asi tak ty ignorante chtěl? Třeba všeobecně známá fakta o Ukrajině? Vždyť to Ukrajině vyčítají i sami američtí politici, tak stačí jen otevřít oči.

Srovnání 1938 s dnešní Ukrajinou může vymyslet jen omezenecký idiot. Putin se nezastavil na Krymu, Hitler by se zastavil až kde...
Jestli někdo věří kravinám, že Putin hodlá napadnout např. i Francii, která má jaderné zbraně, tak to bohužel nemohu pomoci, nejsem psychiatr.

K paktu Molotov-Ribbentrop doporučuji najít si stanovisko zapřísáhlého antisovětisty pana Churchilla. I on totiž pochopil, že ze strany SSSR bylo porcování Polska nutný krok. Také je třeba zohlednit jestli bylo Polsko tím porcovaným beránkem od začátku nebo si to částečně nezasloužilo.

wrah666
wrah666
Level Level
6. 11. 2022 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Mimochodem, utekla zpráva, že amíci už ukčka krotí., Zatím jin "jen" vysvětlili, že by měli nechat ultimát ve stylu "nikdy nebudeme vyjednávat" ale je to dost zjevné znamení, že podpora nebude na furt. A v Evropě mezitím zasáhlo Švýcarsko a zakázalo export zbraní s jejich součástkami. Oběma stranám. Takže z Evropy toho ukčka už moc nedostanou. Pokud vůbec něco, švýcarsko toho dodává nemálo.

Reklama
Reklama