3DMark Steel Nomad pro měření výkonu bez ray tracingu se opozdí
Společnost UL Solutions oznámila, že vydání nového testu 3DMark Steel Nomad (a jeho lehčí verze Steel Nomad Light) zaměřeného na testování resterizačního výkonu se sice trochu opozdí, ale mělo by k němu dojít už do konce tohoto měsíce.
3DMark nyní testuje i Variable Rate Shading
UL Benchmarks, kteří nyní vlastní i testovací software 3DMark, nabízejí další benchmark, který se týká funkce VRS, čili Variable Rate Shading. Ta má za úkol zvyšovat výkon osekáním kvality vykreslované scény, ovšem tak, aby to uživatel nepoznal.
3DMark dostal benchmark testující PCI Express
Benchmarkovací software 3DMark už patří pod společnost UL, která pokračuje s jeho vývojem a nyní přišel čas také na PCI Express feature test. Ten tak přichází v pravý čas, aby si lidé mohli ověřit, co jim přinese PCI Express 4.0.
3DMark přidal do ray tracovaného Port Royal podporu DLSS, pomůže to?
NVIDIA společně s autory 3DMarku přidala do testu Port Royal vyžadující podporu ray tracingu také možnost využití vyhlazovací technologie DLSS. Pomůže to však výkonu, když omezující může být především výkon jader RT?
3DMark Port Royal přijde 8. ledna, už tu máme video
3DMark Port Royal je nejnovější benchmark, který se zaměří na DXR, čili ray tracing pod DirectX. Nyní už víme, že jeho finální verze dorazí na trh 8. ledna, čili těsně před CES. Především se ale už můžeme podívat na video.
Benchmark 3DMark Port Royal pro ray tracing přijde v lednu
UL Benchmarks, jak se nyní jmenují Futuremark, si připravují nový test pro svůj 3DMark, který vyzkouší výkon sestavy a především grafické karty s podporou Microsoft DirectX Raytracing. Jde o Port Royal.
Nejnovější update pro 3DMark se zaměřuje na integrované grafiky
3DMark máme spojen spíše s náročným testováním grafických karet, ovšem to už ve skutečnosti neplatí a dokazuje to i nejnovější test, který je zaměřen na integrované grafické čipy a DirectX 12.
Aktualizováno: 3DMark získá příští měsíc podporu ray tracingu
Byla to pouze otázka času, než Futuremark, respektive nyní už UL Benchmarks, vyrukuje s novým testem, který bude podporovat ray tracing na kartách NVIDIA. Získáme tak do ruky syntetický test pro srovnání jejich výkonu, ovšem nebude to Time Spy.
Futuremark je minulost, nyní je to UL Benchmarks
Značka Futuremark je zvláště mezi uživateli PC velice dobře známá, však kdo by neznal především její testy sdružené pod 3DMarkem. Nyní však firma pod tímto názvem končí, přejmenovala se totiž na UL Benchmarks. A proč?
Futuremark ukázal demo ray tracingu pod DirectX
Ray tracing v reálném čase ve hrách je blíže, než by se mohlo zdát. Futuremark už ukázal demo, které ray tracing využívá pod DirectX, a to s využitím nové funkce DirectX Raytracing (DXR) pod DirectX 12.
Futuremark si chystá moderní VRMark Cyan Room pro DX12
Společnost Futuremark si připravuje další nový benchmark, který představuje novou verzi VRMarku v podobě Cyan Room pro API DirectX 12. Ta bude uvedena na trh již brzy a stavět bude na předchozí Orange Room.
3DMark API Overhead dostal podporu Vulkanu
Futuremark včera vypustil do světa novou verzi 3DMarku, která nabízí ve svém testu API Overhead 1.5 také podporu API Vulkan. To se stává čím dál zajímavější alternativou pro DirectX 12, a to vzhledem ke své rozšiřující se podpoře. Co nám nový test nabídne?
Futuremark a OptoFidelity budou řádně měřit pohotovost VR systémů
Společnost Futuremark se spojila s OptoFidelity ve snaze přinést na trh systém, který bude důkladně měřit všechny aspekty zpoždění a pohotovosti systémů virtuální reality. Využije se k tomu v podstatě maketa člověka.
Budoucnost Futuremarku, aneb co nabídne budoucí 3DMark a jiné?
Díky interview se zástupcem firmy Futuremark se můžeme podívat na to, co si pro nás tato firma chystá pro nejbližší roky. Jde nejen o 3DMark, ale také o PCMark, VRMark, Servermark či mobilní benchmarky.
Futuremark chystá nové testy DX12 a Vulkan
Společnost Futuremark už dříve přešla na modulární systém svého 3DMarku, který jí umožní postupně přicházet s novými a novými testy. Nyní se chystají další, které prověří výkon pod DirectX 12 a Vulkanem.
VRMark od Futuremark už je k dispozici pro všechny
Společnost Futuremark už vyslala na trh svůj nejnovější benchmark, který poslouží pro otestování výkonu VR systémů. Každý si jej už může vyzkoušet zdarma a ověrit si, že jeho sestava je připravena na VR headsety a náročnější hry.
3DMark dostal nový test: Time Spy pro DX12
Futuremark oficiálně vypustil do světa nový benchmark, který dostal označení Time Spy a zařadí se mezi další testy populárního 3DMarku. Jde také o upgrade, který si budeme moci stáhnout zdarma pro různé edice.
3DMark Stress Test otestuje stabilitu výkonu vaší sestavy
Futuremark přišel s aktualizací pro svůj populární 3DMark, která se postará o otestování naší sestavy z trošku jiného hlediska než obvykle. Namísto celkového výkonu daného výsledným indexem nám sdělí, zda je tento výkon stabilní.
3DMark dostal velký update s modulárními testy a VRMark
Futuremark vypustil do světa velkou aktualizaci svého nejpopulárnějšího benchmarkovacího nástroje - 3DMark. Ten dostal jednak nové rozhraní včetně modulárního designu, a to ve všech edicích a pak tu je také preview pro VRMark.
3DMark 2016 Holiday Beta i pro virtuální realitu
Futuremark si pro svátky připravil 3DMark 2016 “Holiday Beta”, který nám dá ochutnat to, co si pro nás tato firma připravuje pro příští rok. Patří sem také VRMark, který otestuje schopnost sestavy rozhýbat obraz ve VR headsetu.
Futuremark chystá Time Spy: benchmark pro DirectX 12
Benchmarkovací software 3DMark od společnosti Futuremark bude již zanedlouho obohacen o nový test Time Spy, který bude určen pro API DirectX 12. Budeme mít tedy další možnost srovnání konkurenčních Radeonů a GeForce.
VRMark: první benchmark pro virtuální realitu
Futuremark se v poslední době snaží zachytit moderní trendy, které budou či mohou utvářet budoucnost hraní. Naposled to byl test zaměřený na DirectX 12 a nyní byl ohlášen vývoj benchmarku pro systémy virtuální reality.
3DMark API Overhead: první veřejný test pro DX11, DX12 a Mantle
Futuremark vypustil do světa nový test 3DMark API Overhead, který měří rozdíl ve výkonu API DirectX 11, DirectX 12 a také Mantle od AMD. Je to také vůbec první veřejná aplikace, která pracuje s DirectX 12.
3DMark bude srovnávat výkon Mantle vs. DirectX 12
Jedním z nejpoužívanějších 3D benchmarků, pokud tedy není vůbec nejpoužívanější, je 3DMark. Ten má dle posledních zpráv relativně brzy dostat významnou aktualizaci, která by přidala další test srovnávací výkon v Mantle a DirectX 12.