Seznam kapitol
GeForce GTX 960 může vypadat jako dnešní mainstreamový král grafických karet. O tom, že tomu tak není a GTX 960 má přeci jen zdatnou konkurenci, bude dnešní článek, v kterém se podíváme na zoubek kartě AMD Radeon R9 285 alias Tonga.
Nvidia GameWorks je hlavním důvodem zařazení této hry do naší metodiky testování. Far Cry 4 je dalším pokračováním úspěšné série od vývojového studia Ubisoft Montreal. Hra využívá engine Duna Engine 2 s implementací GameWorks a je vyvíjena pod křídly TWIMTBP. Far Cry 4 nemá vlastní benchmark, a proto je použito testování přímo ve hře na mapě Banapur. Testovací scéna je měřena pomocí FRAPS s nastavenou délkou 78 sekund.
Rozlišeni 1920x1080
Pro zvětšení klikněte na obrázek
Rozlišení 2560x1440
Pro zvětšení klikněte na obrázek
Far Cry 4 je po Dying Light další testovací hrou se zapnutým Nvidia GameWorks a GTX 960 v rozlišení 1920x1080 opět vítězí. V rozlišení 2560x1440 je sice situace vyrovnanější, ale stuttering je přeci jenom na Radeonu citelnější. Grafická paměť zde dochází oběma kartám, což se negativně projevuje na vytížení grafických karet a je zjevné, že pro tuto hru jsou 2 GB VRAM prostě málo.