Galerie 17
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview
Recenze Grafiky a hry Hry a technologie GSC Game World

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview | Kapitola 4

Petr Štefek

Petr Štefek

47

Seznam kapitol

1. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview 2. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 3. Testovací sestava 4. Maximální detaily + Full Dynamic Lighting 5. Maximální detaily + Enhanced Full Dynamic Lighting 6. Závěr - jaký hardware do zóny?

S.T.A.L.K.E.R. byl hrou, na kterou se čekalo tak dlouho, že s ní snad už nikdo nepočítal. Nakonec se ale objevila a vedla si skutečně výborně. Dnes se podíváme, jak je na tom po výkonnostní stránce nové pokračování s podtitulkem Clear Sky.

Reklama

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview

Už na první pohled je jasné, že S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky je poměrně vysoce náročnou hrou, která si v ničem nezadá ani s Crysis. Velkým překvapením není ani velmi dobrý výkon grafických karet GeForce GTX 260/280, které jsou ovšem plně srovnatelné s konkurenčními Radeony HD 4800. Ty ve variantách s 1 GB paměti doznaly malý výkonnostní bonus. Zklamáním je nefunkčnost CrossFire u Radeonu HD4870 X2, který se tak pohyboval na úrovni jednočipové karty. Low-endové karty jako Radeon HD 4670 nebo GeForce 9600 GT se budou muset spokojit s nižší úrovní detailů.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama