Galerie 17
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview
Recenze Grafiky a hry Hry a technologie GSC Game World

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview | Kapitola 5

Petr Štefek

Petr Štefek

47

Seznam kapitol

1. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview 2. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 3. Testovací sestava 4. Maximální detaily + Full Dynamic Lighting 5. Maximální detaily + Enhanced Full Dynamic Lighting 6. Závěr - jaký hardware do zóny?

S.T.A.L.K.E.R. byl hrou, na kterou se čekalo tak dlouho, že s ní snad už nikdo nepočítal. Nakonec se ale objevila a vedla si skutečně výborně. Dnes se podíváme, jak je na tom po výkonnostní stránce nové pokračování s podtitulkem Clear Sky.

Reklama

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky - výkonnostní preview

Pokud nastavíme rozšířený dynamický světelný model, tak se nám karty propadnou dolů. Schodek je tak vysoký, že si s ním nemusí dělat starosti maximálně majitelé vysoce přetaktovaných modelů GeForce GTX 280 nebo SLI systémů. To vše samozřejmě v nijak extrémních rozlišeních na úrovni 1680 x 1050. Výsledky hovoří samy za sebe. Komfortní hraní od současné generace grafických karet rozhodně nečekejte.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama