Recenze Grafiky a hry Radeony Radeony Rx 3xx Sapphire

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G | Kapitola 8

Pavel Šantrůček

Pavel Šantrůček

2

Seznam kapitol

1. Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G 2. Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G 3. Jak budeme testovat 4. Syntetické testy 5. Metro Last Light 6. Crysis 3 7. Battlefield 4 8. Thief 9. Middle Earth: Shadow of Mordor
10. Alien: Isolation 11. Far Cry 4 12. Dying Light 13. Grand Theft Auto V 14. The Witcher 3: Wild Hunt 15. Hraní ve 4K 16. Teplota, hlučnost a spotřeba 17. Přetaktování 18. Závěr

Dlouho očekávaný Radeon Fury, který je založen na grafickém čipu Fiji s integrovanými pamětmi typu HBM, je konečně v naší redakci. Pojďme se tedy podívat zblízka, co nového přináší, jaký je jeho výkon a jaké má provozní vlastnosti.

Reklama

Thief




Thief je v metodice díky možnosti měření Mantle. Thief je FPS hra založená na hodně modifikovaném engine Unreal Engine 3 a vytvořená vývojovým studiem Eidos Montreal. Hra spadá do programu Gaming Evolved a obsahuje podporu pro Mantle. Ve hře je obsažen vlastní benchmark, který měříme pomocí FRAPS a délka testu je 72 sekund.

Rozlišení 1920x1080

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G
Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

Rozlišení 2560x1440

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G
Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

- pro zvětšení klikněte na obrázek -

Sapphire Radeon R9 Fury TRI-X OC 4G

Radeon R9 Fury ve hře Thief může využít 3D API Mantle, které mu v této hře poskytuje vyšší výkon než DirectX 11. V rozlišení 1920x1080 se pak umístil pouze 3 % za Titan X a necelých 14 % před GTX 980. V rozlišení 2560x1440 Fury na Titan X ztrácí 7 %, ale GTX 980 nechává necelých 13 % za sebou.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama