Galerie 74
Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!
Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 8 (G80 a G90) Sapphire

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika! | Kapitola 7

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

11

Seznam kapitol

1. Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika! 2. Sapphire Hybrid Radeon X800XL detailně 3. Syntetické testy - 3DMarky 4. Syntetické testy - fillrate, pixel a vertex shader 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Half-Life 2
7. Direct3D - UT2004 a Splinter Cell 8. OpenGL - Doom 3 9. OpenGL - Call of Duty, Wolfenstein ET, Serious Sam SE 10. Tváří v tvář - Radeon X800XL vs. GeForce 6800(GT) 11. Přetaktování a závěr

Na nový Radeon X800XL jsem se opravdu těšil a poté, co jsem otestoval tuto grafickou kartu v podání Sapphiru, musím říct, že oprávněně. Za necelých 10 tisíc Kč dostanete grafický čip s 16 pixel pipeline, 256-bitovými paměťmi GDDR3 a velmi vysokým výkonem. Má nVidia nějakou adekvátní konkurenci?

Reklama

Unreal Tournament 2004

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 28 - UT2004 (default) - 1600x1200 / bez FSAA, AF

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 29 - UT2004 (default) - 1024x768 / 4xFSAA, 8xAF

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 30 - UT2004 (default) - 1600x1200 / 4xFSAA, 8xAF

V Unreal Tournamentu je ATi také již tradičně lepší než nVidia, což je v defaultním testu vidět hlavně ve vyšších rozlišeních. Radeon X800XL překonává GeForce 6800GT sice jen lehce, ale vzhledem k ceně je to velké vítězství.

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 31 - Unreal Tournament 2004 (default)

A opět spojnicový graf - modrá čára ležící nad oběma zelenými.

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 32 - UT2004 (Primeval) - 1600x1200 / bez FSAA, AF

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 33 - UT2004 (Primeval) - 1024x768 / 4xFSAA, 8xAF

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 34 - UT2004 (Primeval) - 1600x1200 / 4xFSAA, 8xAF

Značně náročnější multiplayerový test Primeval již Radeon X800XL tolik nepreferuje, ovšem stále je jeho výkon vynikající. Hlavně pohled na poslední graf, kdy jsou za Radeony X800 naskládány GeForce jedna po druhé musí být pro srdce fanATIkovo potěšením.

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 35 - Unreal Tournament 2004 (Primeval)

A nakonec spojnicový graf, ve kterém ATi dominuje při zapnutém FSAA a AF.

Splinter Cell

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 36 - Splinter Cell (1_1_1Tbilisi) - 1600x1200 / bez FSAA, AF

Sapphire Radeon X800XL - ideální herní grafika!


Graf 37 - Splinter Cell (1_1_1Tbilisi) - bez FSAA, AF

Poslední testovanou hrou pro Direct3D je Splinter Cell, ve kterém kromě rozlišení 1024x768 opět Radeon X800XL poráží obě GeForce 6800.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama