Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 8 (G80 a G90) NVIDIA

NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu | Kapitola 12

Petr Papež

49

Seznam kapitol

1. NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu 2. Grafické karty řady 8xxx 3. Point of View GeForce 8600GTS 4. BFG GeForce 7950GT OC 5. Gigabyte 7900GS 256MB 6. Leadtek PX8800GTS 320MB 7. Sapphire Atlantis X1950PRO 256MB 8. Sapphire Atlantis X1950XT 256MB
9. Testovací sestava a metodika, použité ovladače 10. 3DMark05 a 3DMark06, X3:Reunion 11. FarCry, Quake IV 12. F.E.A.R:EP, TC's R6: Vegas, Battlefield 2142 13. NfS: Carbon, TES4: Oblivion, Company of Heroes 14. Přetaktování, spotřeba, poměr cena/výkon 15. Závěr

Máme se na co těšit? Prognózy výkonu se střídaly jako počasí. Od výkonu převyšujího ATI Radeon X1950PRO a nízkou cenu, po úplný propák zachraňující pouze podpora DirectX 10. Jak je to ve skutečnosti? Schopnosti nové karty prověří nejen GeForce řady 7, GeForce 7900GS a 7950GT, ale i karta stejné architektury GeForce 8800GTS. Z konkurenčího tábora ATI zavítaly karty Radeon X1950PRO a X1950XT. DirectX 10 "compatible" mainstream jde do boje!

Reklama

F.E.A.R: Extraction Point

  • Vývojový tým: Monolith productions
  • Distributor: Vivendi Universal
  • Datum vydání: 21.3.2006
  • Typ hry: akční z pohledu první osoby / horor
  • Engine: Lithtech: Jupiter EX
  • Render: DirectX 9
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

Tom Clancy's Rainbow six: Vegas

  • Vývojový tým: Ubisoft Montreal
  • Distributor: Ubisoft
  • Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
  • Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
  • Engine: Unreal 3 engine
  • Render: DirectX 9
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

Battlefield 2142

  • Vývojový tým: Digital Illusions CE, DICE Stockholm
  • Distributor: Electronic Arts
  • Datum vydání: 18.10.2006
  • Typ hry: online akční z pohledu první osoby
  • Engine: Lithtech: Battlefield 2 engine
  • Render: DirectX 9
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu


NVIDIA GeForce 8600GTS se zapnutým FSAA při této hře spadla. Dle NVIDIE tato hry při zapnutí 4xAA ve skutečnosti zapne 16xAA. Problém je vyřešen v aktuálních ovladačích (my jsme měli k dispozici beta ovladače). Proč se nám nepodařilo hru spustit jsme nezjistili. Bez FSAA problém nebyl (tedy až na velmi nízký výkon, zda je to i zde způsobeno ovladači je pro nás také neznámá).


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama