Seznam kapitol
Máme se na co těšit? Prognózy výkonu se střídaly jako počasí. Od výkonu převyšujího ATI Radeon X1950PRO a nízkou cenu, po úplný propák zachraňující pouze podpora DirectX 10. Jak je to ve skutečnosti? Schopnosti nové karty prověří nejen GeForce řady 7, GeForce 7900GS a 7950GT, ale i karta stejné architektury GeForce 8800GTS. Z konkurenčího tábora ATI zavítaly karty Radeon X1950PRO a X1950XT. DirectX 10 "compatible" mainstream jde do boje!
F.E.A.R: Extraction Point
- Vývojový tým: Monolith productions
 - Distributor: Vivendi Universal
 - Datum vydání: 21.3.2006
 - Typ hry: akční z pohledu první osoby / horor
 - Engine: Lithtech: Jupiter EX
 - Render: DirectX 9
 
	Tom Clancy's Rainbow six: Vegas
- Vývojový tým: Ubisoft Montreal
 - Distributor: Ubisoft
 - Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
 - Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
 - Engine: Unreal 3 engine
 - Render: DirectX 9
 
	Battlefield 2142
- Vývojový tým: Digital Illusions CE, DICE Stockholm
 - Distributor: Electronic Arts
 - Datum vydání: 18.10.2006
 - Typ hry: online akční z pohledu první osoby
 - Engine: Lithtech: Battlefield 2 engine
 - Render: DirectX 9
 
	
NVIDIA GeForce 8600GTS se zapnutým FSAA při této hře spadla. Dle NVIDIE tato hry při zapnutí 4xAA ve skutečnosti zapne 16xAA. Problém je vyřešen v aktuálních ovladačích (my jsme měli k dispozici beta ovladače). Proč se nám nepodařilo hru spustit jsme nezjistili. Bez FSAA problém nebyl (tedy až na velmi nízký výkon, zda je to i zde způsobeno ovladači je pro nás také neznámá).