Recenze Grafiky a hry GeForce GeForce 8 (G80 a G90) NVIDIA

NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu | Kapitola 13

Petr Papež

49

Seznam kapitol

1. NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu 2. Grafické karty řady 8xxx 3. Point of View GeForce 8600GTS 4. BFG GeForce 7950GT OC 5. Gigabyte 7900GS 256MB 6. Leadtek PX8800GTS 320MB 7. Sapphire Atlantis X1950PRO 256MB 8. Sapphire Atlantis X1950XT 256MB
9. Testovací sestava a metodika, použité ovladače 10. 3DMark05 a 3DMark06, X3:Reunion 11. FarCry, Quake IV 12. F.E.A.R:EP, TC's R6: Vegas, Battlefield 2142 13. NfS: Carbon, TES4: Oblivion, Company of Heroes 14. Přetaktování, spotřeba, poměr cena/výkon 15. Závěr

Máme se na co těšit? Prognózy výkonu se střídaly jako počasí. Od výkonu převyšujího ATI Radeon X1950PRO a nízkou cenu, po úplný propák zachraňující pouze podpora DirectX 10. Jak je to ve skutečnosti? Schopnosti nové karty prověří nejen GeForce řady 7, GeForce 7900GS a 7950GT, ale i karta stejné architektury GeForce 8800GTS. Z konkurenčího tábora ATI zavítaly karty Radeon X1950PRO a X1950XT. DirectX 10 "compatible" mainstream jde do boje!

Reklama

Need for Speed: Carbon

  • Vývojový tým: Electronic Arts black box
  • Distributor: Electronic Arts
  • Datum vydání: listopad 2006
  • Typ hry: arkáda / závody
  • Render: DirectX 9
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

The Elder Scrolls 4: Oblivion

  • Vývojový tým: Bethesda Softworks
  • Distributor: 2K Games
  • Datum vydání: 21.3.2006
  • Typ hry: RPG
  • Engine: Gamebryo
  • Render: DirectX 9
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

Company of Heroes

  • Vývojový tým: Relic Entertainment
  • Distributor: THQ
  • Datum vydání: 14.9.2006
  • Typ hry: realtime strategie
  • Engine: Essence engine
  • Render: DirectX 9
NVIDIA GeForce 8600GTS - DX10 v mainstreamu

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama