Recenze Grafiky a hry Sapphire

Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI | Kapitola 13

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

16

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI 2. GeForce 7 vs. Radeon X1K - stručné srovnání 3. SLI vs. CrossFire - dvě grafické karty v systému 4. Grafické karty ATi 5. Grafické karty nVidia 6. Testovací sestava a metodika 7. Syntetické benchmarky 8. Testy fillrate, pixel a vertex shaderů
9. Half-Life 2, Far Cry 10. Battlefield 2, Painkiller: BOOH 11. TRAOD, Splinter Cell, Counter-Strike 12. Doom 3 13. Chronicles of Riddick, Pacific Fighters 14. Srovnání výkonu, dopad FSAA, vliv SLI 15. Poměr cena/výkon a vyhodnocení

Posledních 12 grafických karet z našeho výběru, konkrétně 8 karet a 4 SLI konfigurace, jsou objektem testování tohoto dílu. Výsledky jsou v některých hrách opravdu drtivé, protože kombinace dvou GeForce 7800GTX je velmi mocná. Do srovnání jsme zahrnuli i nový Radeon X1800XL s jádrem R520 od ATi!

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI
Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI

Chronicles of Riddick je další hrou, která je určena pro rozhraní OpenGL, a i zde jsou výsledky jednoznačné ve prospěch GeForce. Od rozlišení 1600x1200 bez FSAA/AF až po celý druhý graf nemají Radeony nárok a dopadají velmi špatně (tím myslím např. že jsou všechny pomalejší než GeForce 6800GT).

Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI
Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI

V OpenGL hře Pacific Fighters lze rozdíly vypozorovat až při zapnutí FSAA/AF a nikoliv překvapivě hovoří ve prospěch nVidie. Pochybnější je to již s dopadem SLI na výkon, a to už jen proto, že bylo nutné vypnout standardní AFR a přepnout na režim SFR. Někde se ale nárůst projevuje.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama