Seznam kapitol
Po vypuštění Radeonu X800GT se ATi podařilo vrátit zpět do mainstreamu, a to rovnou do oblasti nejlukrativnější - trh kolem 5000Kč. Ovšem nový Radeon X800GTO jde ještě dál a za cenu jen o tisíc vyšší představuje velmi výkonné řešení s 12 pipelines, kterým asi střední proud ovládne kompletně.
Původní Splinter Cell je již starší záležitostí, ale přesto je díky využití shaderů stále dobrým ukazatelem výkonu. Bohužel u něj nelze kvůli post-processing efektům zapnout anti-aliasing, takže výsledky jsou jen z čistého výkonu. Ve Splinter Cellu je velmi výrazný nárůst výkonu po přetaktování a kromě rozlišení 1024x768 je pak Sapphire na špici grafu.
Do testu jsem tentokrát zařadil i "autíčka", a to konkrétně nejnovější (no dobře, nyní už druhý nejnovější) díl série Need For Speed. Je vidět, že tyto závody svědčí více nVidii, takže se obě GeForce 6800 cpou na vrchol grafu. Ztráta GTO oproti 6800 je zde již větší.
Serious Sam SE je poslední test v rozhraní DirectX - již podle grafů je v něm vládcem nVidia a Radeony zde musí jednoduše přiznat porážku. Ztráta Radeonu X800GTO na GeForce 6800 se pohybuje mezi 17 a 22%, což je prostě dost.