Zpět na článek

Diskuze: Ruský 48jádrový procesor Baikal-S se ukázal na serverové základní desce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

sgaba
sgaba
Level Level
24. 1. 2023 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je to tady za Ruskou žumpu? Fakt jen koukám, a je mi na blití. Jste totální ubožáci.

cdwN
cdwN
Level Level
24. 1. 2023 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sgaba Pokud nemáš nic k věci, tak sem nepiš. Nevšiml sem si, že by se tu někdo zastával Rusů, tak co tady meleš o Ruský žumpě. Jen to svědčí o pocitu tvojí nadřazenosti nad každým, kdo má byť jen o chlup jiný názor. Diskutuj, nebo táhni tam, odkud jsi přišel

leppard
leppard
Level Level
24. 1. 2023 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cdwN Je to tady dost promazano, zejmena texty od evidentnich proruskych trollu. Takze to, ze ty sis nevsiml, neznamena, ze to tu nebylo. :-)

"Diskutuj, nebo táhni tam, odkud jsi přišel" - toto neni projev domnele nadrazenosti?

cdwN
cdwN
Level Level
25. 1. 2023 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cdwN Není, to je dobrá rada nad zlato. My sem chodíme diskutovat, ne urážet. Ty se zastáváš trolíčka bez špetky snahy argumentovat v diskuzi jen proto, že ti pochlebuje. Pro takový jako ty, co razí jen ten svůj pěkně "objektivní" kurz je proruskej trol každej, kdo nesouhlasí.

leppard
leppard
Level Level
26. 1. 2023 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cdwN Sam urazis ostatni, ale hlavne ze sem chodis "diskutovat".

cdwN
cdwN
Level Level
26. 1. 2023 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cdwN Kde koho urážím? Došly argumenty? Nepotřebuju urážet, to tady někdo jinej má snahu každýho názorovýho oponenta škatulkovat a dávat mu nálepku proruskýho trola, protože nic jinýho mu ve štvavejch plátcích všeho druhu neřeknou. Tak si běž zase něco přečíst, ať můžeš dávat moudra dál.

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sgaba Ano - nazvat jakekoliv zrovnovazujici argumenty ruskou zumpou je dnes snadne a bezne vyporadani se s nepohodlnymi fakty. Takhle se buduje lepsi svet ..

kelley
kelley
Level Level
23. 1. 2023 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vïdím, že větráky petrohradských serverů jedou na plné pecky :-D Máte tam taky ty Bajkaly?

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley Je tak - Rusko, ale i Evropa hodne zaspaly a jsou leta politicky i obchodne silne naivni. A zmanipulovani stran USA a Ciny.

Gro technologie je v rukou pratelskonepratelskeho konglomeratu USA (and vazalove Korea, Japan) plus Cina, kterou uz pomalu USA za pomoci poslusnych evropskych pejsku, pomalu vyrazuje ze hry ..

A to je pro svet (mimo USA) spatna sprava. Stejne jako prozatimni koncepce EU pro cipovou silu. Pokud to postavi jen na staveni fabrik Intelu a nikoliv na nakupu licenci pro mistni firmy hlavne jako Infineon apod., kontrolovani a vyuziti jako paky techto firem a hlavne ASM (v USA je tohle uplne normalni, ze federace ma vliv na tyto firmy - viz kauza Huawei apod. a i Google bylo prd platne, ze se bourili) a jina podpora techto mistnich podniku.

Kdykoliv ma nekdo monopol, tak je to spatne a je jedno, jestli ho ma Franta nebo Pepa ..

cdwN
cdwN
Level Level
24. 1. 2023 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Obdivuju USA - ne za to, jak to dělají, ale jak zvládají všem mazat med kolem huby a ani se nezačervenat. Jak tady už někdo napsal, mají všechny za svoje pejsky a jsou kamarádi jen s tím, kdo jim může bejt nějak prospěšnej. Zbytek, co jim neleze do zadnice jsou nepřátelé. Dělá to tak každej rozumnej stát, samozřejmě, ale ne tak mazaně a sofistikovaně. Svět jsou jen kolonie a dominion USA a jen pár rádoby nezávislejch států. Díky globalizaci je dneska každej částečně závislej na každým. Odpálit Rusáky a nazvat je teroristy je hovadina. Pořád je potřeba to všechno vidět realisticky. Rus jen těží, moc přidané hodnoty nedává. Chápu amíky, že se jim nelíbí, že Rus sedí na většině surovin světa a že by bylo pro ně lepší, mít tam víc států a pěkně je ovládat jako loutky a vysávat. Ostatně takhle se to naučili dělat od Britů, Španělů, Francouzů, Holanďanů a Portugalců. Jenže každá nadvláda jednou skončí. Historie se opakuje pořád dokolečka. Tentokrát to ovšem může bejt velkej průser. Teče totiž do bot hegemonovi, jenž se svojí nadvlády nad světem jen tak lehce nevzdá...

leppard
leppard
Level Level
24. 1. 2023 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero "Rus sedí na většině surovin světa" - co se mysli temi surovinami?

Pokud ropa - jsou celosvetove az na 7. miste...to nebude vetsina...

Pokud zemni plyn, tam jsou opravdu velci, ale opet ani zdaleka vetsina - 31.7% celosvetovych zasob.
Napr. Stredni Vychod ma vetsi zasoby nez Rusko.

To je presne to, o cem pisu nize - neco se placne, a mysli se, ze si to druzi nedohledaji... :-)

cernakus
cernakus
Level Level
24. 1. 2023 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Dunningův–Krugerův efekt u tebe roste každým slintem co napíšeš. Něco těžko pochopitelného.

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero cdwN:
To je naprosto presne zhodnoceni dostupnych historickych faktu, co se tyce gro. Ta cisla se pak daji vyjadrit presneji a byt to neni nejvice, tak je to vyznamny podil na ktere maji nenazrane USA, postavene na genocide, zalusk.
Ostatne takto podobne vznikal i SSSR - Nemci meli zalusk na Ruske suroviny a Car jaksi nespolupracoval.
A ze to leckdo hodnoti zaporne, tak z toho si nic osobniho nedelej. Jsou to neznalci ci hlupaci a v kazdem pripade srabi si pripustit tvrdsi realitu ..

drk22
drk22
Level Level
25. 1. 2023 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Revoluci jim tam pomáhali rozběhnout prostě proto aby nemuseli bojovat na dvou frontách zároveň a tím získali přavahu na západní frontě (a málem jim to celé i vyšlo). S nějakými surovinami to nemělo nic společného...

Ventero
Ventero
Level Level
25. 1. 2023 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Pan P. Uljanov byl placeny agent nemeckych tovarniku a pocinajicich korporaci. A nedelali to proto, ze by chteli nutne vybudovat socialismus, ale prave proto, aby jim nove vznikla republika, jako vdek za podporu, levne prodavala suroviny, kterezto carske zrizeni poskytovat Nemecku odmitalo. Rozumne i nerozumne zaroven.
A to je jeden z duvodu proc a jak vznikl Sovetsky svaz.
A to se nevylucuje - muzes bud ziskat, co chces, hrubou silou, statnim rozvratem, oblbnutim a dezorientaci cilove destinace apod.
USA tak vlastne kazdych nekolik let opakuji tento nemecky model z prelomu 19. a 20. stoleti a delaji to tak chytre a uspesne, ze to vetsina ani celkem inteligentnich, ale zcela zaslepenych lidi, vubec nepobira. A ti, co by to pobrat mohli, tak nemaji odvahu si tuto realitu pripustit, protoze maji strach, ze se jim zbori ten jejich domecek z karet.
To jsou vse zname a dostupne informace.

Takze za me je treba se celoevropsky zbavit zavislosti na Rusku, ale stejne tak i Cine na USA - tyhle 2 polohegemonie a rivalove ji ziskat cele, nam (i cele planete a celemu lidstvu) totiz z dlouhodobeho horizontu skodi nasobne vice.

A takhle se veci maji. Muze se vam to nelibit, muzete nadavat, muzete ba i protestovat, ale dokud setrvate v nadutosti, slepote a zbabelosti, tak je to vse, co muzete delat ...

cdwN
cdwN
Level Level
25. 1. 2023 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Jinými slovy - pokud bys neměl gůgl, tak bys byl naprosto v koncích. Tvoje argumenty jsou chabé stejně tak, jako tvoje znalosti. Není to jen o ropě a zemním plynu, pusinko, ale ty vidíš jen to, co vidět chceš. Já nejsem proruskej trol, ale ty jsi prostě Rusofob z principu. Tečka.

leppard
leppard
Level Level
26. 1. 2023 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Jinymi slovy, placas nesmysly, a jeste si o sobe myslis, jak nejsi nad veci.

Ja si ty udaje aspon umim najit, evidentne narozdil od tebe.

Ty jsi prorusky troll jak vysity, obecnych kecu hromady, argumenty zadne, pusinko. :-))

cdwN
cdwN
Level Level
26. 1. 2023 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Jasně, už jen kopeš a pliveš. Argumentoval jsem dost, jen ty máš trochu problém se povznést, přestat číst štvavý články a použít vlastní myšlení. Tímto jsem skončil. Opět jako vždy ve škatulce proruskej trol. V jednoduchosti je síla, že? Jen v tomto případě se nejedná o jednoduchost provedení, nýbrž jednoduchost ducha, bohužel....

Ventero
Ventero
Level Level
26. 1. 2023 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Mám tam chybu - "Číně a USA" tam má být nikoliv "Číně na USA" - to je ta myšlenka.

I když Čína by se také měla zbavit závislosti na USA, tak jako USA se chce zbavit závislosti na Číně. Ono když bude více rovnocenných partnerů, tak bude zdravější konkurence (a tu teď USA systematicky ničí), tak z toho bude prospěch největší pro všechny.

Prostě ze všech možných směrů, z hlediska všech vědeckých odvětví, z toho vždy vyleze, že největším škůdcem a zloduchem jsou USA. Teda až po blbosti Evropy, která jim k tomu svou naivitou a měkkostí pomáhá.

leppard
leppard
Level Level
27. 1. 2023 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ventero Zadny argument jsem tady jeste od tebe nevidel, zkus to znovu.

kutil05
kutil05
Level Level
23. 1. 2023 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samotné jádro procesor pro ani jeho okolí nestačí, té práce zbývá dost. Když uvážím, jak dlouho trvá návrh a rozjezd výroby, klidně to mohli stihnout zadat ještě před embargem. Tím pádem určitě pár kusů na testy dostali.

Irving
Irving
Level Level
22. 1. 2023 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Audiojacky jsou logické,jak jinak by FSB mohla odposlouchávat internetový provoz?

Eskymak
Eskymak
Level Level
22. 1. 2023 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je na tom Ruského?

PHiLiPZ
PHiLiPZ
Level Level
22. 1. 2023 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Meno

wrah666
wrah666
Level Level
22. 1. 2023 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PHiLiPZ Vše co se liší od běžného ARM v mobilu? Ony ty úpravy sice nejsou super složité, ale i tak, lidé co to dělají, musí vědět co dělají a proč.

snajprik
snajprik
Level Level
23. 1. 2023 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Presne 99% komponentov su s Činy to 1% tvori nalepka :D
Rovnaky pripad su Ruske auta tiež všetko vyrobi čina, v Rusku primontuju kolesa a je to :D

kazaxx
kazaxx
Level Level
23. 1. 2023 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Korea., ne Cina. V Rusku hodne jezdi KIA a Hyundai. Prekonala i Ladu. V odlehlych oblastech smer Sibir a Mongolsko jezdi hlavne osobaci KIA a nakladni UAZya Zily. Sam Kiu nemam, ale ty ctyrkolky, modely 90-2004, jsou pry strasne spolehlive bez ohledu na teren nebo pocasi. Jinak klasicke osobacky (KIA, Hyundai) jsou moderni auta s plnou vybavou za cenu “zigulika”, takze Lada v Rusku ma s prodeji docela problemy. Jinak Korea je ohledne embarga na Rusko opatrna. Prave kvuli severnim sousedum. Pokud by si z Ruska udelali zhrzenou milenku, Cina bude ve Zlutem mori delat naschvaly a severekorejci zas ve vychodnim u Japonska.

wrah666
wrah666
Level Level
23. 1. 2023 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Ona je ohledně embarg a sankcí opatrná většina států. I Evropských. Potíž je ČR, kde vede diplomacii fanatik bezt vteřiny diplomatického vzdělání, takže MY navrhujeme a vynucujeme kdejakou hovadinu, poškozující v první řadě naše lidi.

cernakus
cernakus
Level Level
23. 1. 2023 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Hovno o tom víš, ale chceš si kopnout, že?

Samozřejmě že Ruska auta jsou z drtivé většiny vyrobená v Rusku. Protože dokonce i ty věci, kterých se jim nyní nedostává, jako například airbagy, se normálně vyráběly v Rusku, byť některé díly, které jim nyní znemožňují je vyrábět se dovážely. Pár měsíců až let bude trvat to nahradit, ale stejný problém by měla naše Škodovka, kdyby na nás bylo uvaleno embargo z Číny. To by však neznamenalo, že by Škodovka skončila, jen by musela nahradit díly, které se dováží nebo pro jejich výrobu je nutný dovoz dílů z Číny.

Podceňování a opovrhování Rusem se historicky nejenže nikdy nevyplatilo, ale vedlo přímo k dnešní situaci. Kdyby SSA jednaly s Ruskem s respektem, tak bychom s ním dodnes byli velcí kamarádi. Jenže Američan je bigotní, nadutý rasista. Ten se s respektem chová pouze k tomu, kdo mu umí dát přes držku. Proto když přijede nějaký americký úředník/politik druhé kategorie, tak se k našim elitám chová jak k vycvičeným psům. Naprosto nás nerespektuje, jsme pro něj jen podřadná gubernie někde na okraji jejich říše, do které byl poslán v podstatě za trest. Po většinu času ani neví, že existujeme.

Jay8
Jay8
Level Level
23. 1. 2023 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik bigotní, nadutý rasista? to si mal na mysli toho, co zacal vojnu, ci?
lebo ak by rusi nechceli posuvat svoje hranice, tak sme kamarati doteraz...

wrah666
wrah666
Level Level
23. 1. 2023 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Rusové? Hele, ale Merkelová přiznaala (a pak to Macron potvrdil) že válku od roku 2014 připravoval "západ". Že celé Minské dohody byly podvod a šlo jen o to, nácky dozbrojit a vycvičit.

kutil05
kutil05
Level Level
23. 1. 2023 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Historicky se ukazuje, že pro USA nikdo není opravdu partner. Buď s tou zemí obchodují, nebo je nepřítel, případně ji jinak zneužijí. S Ruskem už od dob SSSR by rádi válku, jenže nečekali, že Sověti budou mít svou atomovku tak brzy. A vypuštění Sputniku a tedy ukázka, jak na tom jsou jejich raketové nosiče, bylo další varování. Pak začalo na obou stranách masivní zbrojení včetně jaderného.

cdwN
cdwN
Level Level
23. 1. 2023 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Naprosto stejně se vyrábí i u nás. Doveze se sem všechno z Číny a tady se to jen smontuje a uskladní a poté odveze.

grol2
grol2
Level Level
23. 1. 2023 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Pak určitě nebude problém uvést zdroj, že?

cernakus
cernakus
Level Level
23. 1. 2023 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Au. To ťalo do živého :-D

leppard
leppard
Level Level
23. 1. 2023 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Predpokladam, ze kdyz jsi to dal do uvozovek, tak jde o citat z toho clanku:
­"Šlo o čas, aby se Kyjev dozbrojil.­"
Kde ho prosim najdu?

A tohle je taky perla:
"Hele, ale Merkelová přiznaala ­(a pak to Macron potvrdil­) že válku od roku 2014 připravoval ­"západ­". "
Ona v tom clanku ale nic takoveho nepriznala, to jen ucelove lzes.

A prosim, ktery ze zapadnich statu pred unorem 2022 Ukrajinu "vyzborojoval a cvicil"?

Zitra tady mozna od tebe budeme cist, ze vlastne v unoru napadla Ukrajina Rusko, ze jo? :-)))

wrah666
wrah666
Level Level
23. 1. 2023 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Aha, ani ozdrojování z nejoficiálnější české propagandy nestačí. Inu, pak holt nemá smysl se no ničem bavit. A zbraně ttam právě vozili všichni. Bohužel, jedni z nejhorších šmejdů jsme byli my, ČR. Viz například tanky "odvezné do Afriky" co přistály v Kyjevě a pak střílely do lidí na Donbase.

maraou
maraou
Level Level
Operační systém: Linux
23. 1. 2023 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik "Vaše lidi"... To myslíš ty vaše rudé aparátčíky co tě platí za ten hnůj co tu píšeš, soudruhu?

leppard
leppard
Level Level
23. 1. 2023 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Tak budto nerozumis psanemu textu nebo jen ucelove lzes. Musis si vybrat.

A doporucuji si poradne precist i ten zdrojovy clanek z Der Spiegelu. Pokud tam teda mas placeny pristup.

Faktem zustava, ze Rusko napadlo Ukrajinu, ikdyz nekteri podobne hloupoucci jedinci jeste dva dny pred invazi psali, ze tohle Rusko nikdy neudela, ze je to jen straseni od USA. Zrejme spatne noty z Moskvy...nebo spis uzitecni idioti.

Pred 2.sv. valkou chystaly dve zeme napadeni sousednich statu. Jedna z tech zemi zacala budovat invazni vojenske utvary uz v polovine 30. let minuleho stoleti. A Nemecko to fakt nebylo. :-) Nicmene zatimco Nemci se evidentne poucili, Rusove bohuzel ne.

grol2
grol2
Level Level
23. 1. 2023 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Vaše tvrzení:
"Hele, ale Merkelová přiznaala ​(a pak to Macron potvrdil​) že válku od roku 2014 připravoval ​"západ​""

v článku se říká:
"Merkelová tvrdí, že svým postojem při jednání v Minsku dala Kyjevu čas, aby se mohl lépe připravit na obranu proti ruské armádě".

Aneb není nad to, když sám autor pohotově prokáže nesmyslnost svého výroku...

Jay8
Jay8
Level Level
23. 1. 2023 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik ved to hovorim: nebyt rusa, co si privlastnil krym a vychod ukrajiny, tak by sme nepotrebovali ziadne minske dohody. lenze kedze europa v 2014 nic nepodnikla, tak si prisiel po viac.
ale chapem, ze to chcel spravit predtym, nez UA vstupi do NATO, to uz by na nich nemohol. a hlavne bielorusko resp casom rusko by tiez mozno postupne zacalo zmyslat liberalne, kedze sa to podarilo ukrajine. a to je ten dovod.
ziadne posuvanie hranic NATO, ktore v pripade Fiska vobec rusom tak nevadi.

neverminde
neverminde
Level Level
23. 1. 2023 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Přesně odsirame to jen my a USA a západ se na nás parkují hrozně. Tolik peněz z nás máj jen díky sankcím a embragu. Viz dováženy plyn z Ruska s nálepkou USA

cdwN
cdwN
Level Level
23. 1. 2023 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Rudý aparátčíky znám, je jich v Bruselu docela dost

snajprik
snajprik
Level Level
23. 1. 2023 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Maš poriadne hlavu vymetenu, USA propagandou, lebo Rusi!
Keby si tam mal niečo, by si vedel že EU ekonomiku nezničili Rusi tym že nam predavali 5x lacnejšie nerasne suroviny ako USA. Rusi nam nezvišili nerasne suroviny ani o 1 cent, zmluvi s nimi mame do 2028 napriklad nemci do 2035.
EU nespachala ekonomicku samovraždu a s € sa nestal toaleťak lebo zly Rusi nas k tomu donutili. EU pred sankciami predavalo 1€ za 1,43 dolara, teraz 1€ za 0,9 dolara, pred sankciami sme mali v TOP 100 najbohačšich firiem sveta 70 s EU dnes 30... Pred sankciami sme boli ako EU najsilnejšia ekonomika sveta 1500 miliard € pred USA, teraz sme banda žobrakov s inflaciou cez 20%... Ver že ak hladaš vinika nepozeraj na vychod, Rusi s tim nemaju nič, ale opačne za velku mlaku kto zničil EU!

Jay8
Jay8
Level Level
24. 1. 2023 08:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik a teraz spat do reality:
dnesny kurz 1.09 dolara za 1e, pred rokom to bolo 1.14 usd. tak prosim prestan klamat. a vobec by neskodilo sa naucit pouzivat aspon automaticke opravy ak uz ti gramatika nic nehovori.

leppard
leppard
Level Level
24. 1. 2023 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik To je normalni, neco placnou, v jednom pripade si to vymysli, v tom druhem horsim jen hloupe prevezmou....a tak nejak nepocitaji s tim, ze jsou to lehce dohledatelne veci, a ze si s tim da nekdo praci. :-)

U nas jsou to typicky volici piTomia. Jejich Guru neco placne a oni mu to zerou i s navijakem...aniz by se nad tou kravinou alespon zamysleli a pak to jen dokolecka opakuji... :-))

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Ano - uz si to uvedomuji i nekteri vrcholovi politici Nemecka a Francie a zacali se v oficialnich diplomatickych rozhovorecj zamyslet nad tim, ze jediny kdo na valce a sankcich vydelal jsou USA a proc na to Evropa doplatila pomalu vic, nez Rusko samotne ..
Mozna se nekteri vzpomenou na moje drivejsi analyzy a ted mi cast evropske politicke spicky, a hlavne cisla, davaji za pravdu ..

A tem premyslivejsim a hloubeji znalejsim dochazi od zacatku, ze zakon kauzality plati i v techto vecech a ze to se jenom tak nekdo nekde (treba ted v Rusku) nerozhodl, ze si to celemu narodu posere u celyho sveta ..

Chce to sledovat a premyslet - a ne se nechat vypatlat jednou nebo druhou propagandou ...

Pravda je totiz tam nekde hluboko uvnitr, ale zahlednout ji lze jen dostatecne zvenku ...

cernakus
cernakus
Level Level
24. 1. 2023 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik sankce ale nezačaly před rokem, ty realito!

cdwN
cdwN
Level Level
24. 1. 2023 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik To právě přesně děláš ty - čteš novinky a aktuálně a z toho děláš závěry. Takže trochu poslouchej i okolí, co ti povídá a neomílej jen ty tendenční věci, co ti sypou do kebule

sgaba
sgaba
Level Level
24. 1. 2023 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Výš prd co čte. Ale je jasné co čteč ty. A jsou to Ruský fekálie.

cernakus
cernakus
Level Level
23. 1. 2023 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Asi to samé, co na Apple M1 amerického. Návrh celku a některých akcelerátorů.

Eskymak
Eskymak
Level Level
23. 1. 2023 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cernakus Někdo se tu baví o Apple M1 jako o Americkém procesoru?

cernakus
cernakus
Level Level
23. 1. 2023 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cernakus A není?

leppard
leppard
Level Level
23. 1. 2023 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Oni si vzdy nejakou cestu najdou. V polovine "devadesatek" jsem delal ve firme s klukem, co byl drive zamestnany v jednom nejmenovanem beloruskem institutu, ktery jel ve velkem reverzni inzenyrstvi v oblasti polovodicu a logickych obvodu, dovazenych ze Zapadu. Proto byly po padu bolsevika puvodni soucastky v mnoha pripadech lehce vymenitelne za zapadni originaly.
Holt, kde je kopirovani a kradez normou na urovni statu, tam se vzdy najde reseni. :-)

jiriji
jiriji
Level Level
23. 1. 2023 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Ale to se dělá běžně a všude i na západě - automobilky si koupí konkurenční model a rozeberou ho do šroubku a nechávají se "inspirovat" zajímavými řešeními :-)

leppard
leppard
Level Level
23. 1. 2023 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Tak ja v tom vidim celkem rozdil, ale hadat se nebudu. :-)

cernakus
cernakus
Level Level
23. 1. 2023 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard protože problematice nerozumíš. Řada Kx1810, na kterou zřejmě narážíš byla stejnou "ukradenou kopií" jako například NEC Vx procesory. Jednalo se tedy o bitově a pinově kompatibilní procesory, ovšem za využití vlastních výrobních a optimalizačních postupů a vlastních přidaných instrukčních sad nad rámec x86. Oba vznikli za pomoci reverzního inženýrství. Ve všech ohledech tyto klony původní Intel 8086 překonávaly (taky byly o dost mladší).

Důvod jejich "krádeže" a následné výroby místo vývoje vlastního procesoru byl prostý. Byly určeny pro koncový trh do levných zařízení u kterých nebyla reálná návratnost pokud by nevstoupila do existujícího SW ekosystému (který, a přiznejme si to bez ostychu, celosvětově stál a padal na pirátství, protože fakt běžní koncáci neměli až desítky tisíc dolarů na všechen ten SW, co nakradli, byli rádi když někde vyloupli 500-1000 dolarů na klon IBM PC). Stejně jako NEC měl i SSSR paralelní vývoj průmyslových a vojenských polovodičů. které dalece překonávaly cokoliv, co měl Intel v té době k dispozici (intel byl schopen do světa superpočítačů vstoupit až na konci 90tých let, tedy 30 let po SSSR a více než 10 let po NECu a po více než 30 letech vlastního vývoje - aneb víš o i860?). Jen to mířilo do oblastí, o kterých si nejspíše neměl ani šajnu že existují/existovaly.

neverminde
neverminde
Level Level
23. 1. 2023 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard No divil by si se kolik komponentů je dovezených z Číny a tam vyrobených pak se sem přivezou vyhazou se steva a třeba základní stůl od brusek z Číny se používá do brusek Německých :D a to je kvůli tomu že je to vyjde mnohonásobně levněji. Dělaj to všichni.

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard To je ale vsude - jen techniky a praktiky tech kradezi jsou odlisne ...

neverminde
neverminde
Level Level
23. 1. 2023 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Tak jako u všeho i americké jsou technologie převážně z Asie.

leppard
leppard
Level Level
24. 1. 2023 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Tak to jiste. :-))

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde A casto od evropskych a sovetskych pristehovalcu ci zradcu ..
To uz je ale zase spise dejepis :-)

cdwN
cdwN
Level Level
24. 1. 2023 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Tak tebe přesvědčit nepůjde, protože máš ten svůj západ idealizovanej. Nic není ideální a z toho je potřeba vycházet. Stačí jen trochu přemýšlet. Západ nemůže za ty naše sračky, za ty si můžeme sami tím, že jsme převzali jejich způsoby a nechali si to tady celý rozkrást. Co mělo smysl, zkoupili a provozujou se ziskem, co nemělo a moc konkurovalo, rozjebali na sračky a zrušili s přispěním našich vysokých představitelů, kterým ulpěly za to drobné za nehty. My jen pořád tiše přihlížíme a těžko s tím můžeme něco dělat. Domnívat se, že jsme taky "západ" proto, jak naše špičky fungují, je hodně naivní. Pořád se opakuju, ale my jsme jen jejich kolonie plná montoven a skladů. To je realita, ne že jsme suverénní stát, který se nějak rozvíjí. Ani vlastní zahraniční politiku nemáme a musíme skákat, jak oni pískají. Stejně jako to bylo se Sovětským Svazem na věčné časy. Jen s tím rozdílem, že je hlavní stan v Bruselu a ne v Moskvě.

leppard
leppard
Level Level
24. 1. 2023 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Tolik textu, a pritom takova blbost. :-)

A pritom by stacilo porovnat napr. nase HDP rekneme tak pred 30 lety a dnes (ulehcim ti to, je cca 6x vyssi, samozrejme je treba odecist vliv inflace).

Ale jinak mas recht, jde to tady od 10 k 5, rudi soudruzi to tu vedli lip. :-))

cernakus
cernakus
Level Level
24. 1. 2023 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Opět další kategorie které nerozumíš. Ekonomie.

hele rozumíš ty vůbec něčemu?

Pate1973
Pate1973
Level Level
24. 1. 2023 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Tak možná je škoda že jsi se víc nesnažil mohl jsi teď dělat vrcholnou politiku a ukázat těm nymandum jak se to správné po soudružsku dělá. Vlastně sory ty za ně nekopeš ty kopeš za tu hypotetickou ale hlavně neomylnou stranu kterou nikdy nikdo neviděl ale vždy by to všechno dělala líp.

wrah666
wrah666
Level Level
24. 1. 2023 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Jenže to má jeden. DOST podstatný háček. Vy "demokrati" kopete za totéž. Za ideál, který nikdy nikdo neviděl, natož aby taková strana fungovala. A podívej se do vlastní historie. Naprosto vše, co vyčítáte "nám" děláte taky. PS: Nepřijde vám divné, že dva pánové, co by měli být to nejlepší, co může tento stát nabvídnout, jsou oba "od náís"? A Klaus a Zeman také byli. Za 3+ let takzvané demokracie si ani nejste schopní vychovat funkčního kandidáta na prezidenta.

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde cdwN:
Opet velmi presne zhodnoceni nehezke reality.

Ventero
Ventero
Level Level
24. 1. 2023 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde wrah666:
Vecne a pravdive ..

Jay8
Jay8
Level Level
25. 1. 2023 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde si si ale zabudol vsimnut, ze uz sa k "vam" cez 30 rokov nehlasia...
ano, este chvilu potrva nez budete mat neposkvrneneho prezidenta, ale dockas sa neboj ;-)

wrah666
wrah666
Level Level
25. 1. 2023 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Nehlásí, ale je to jako s tím "bývalým černochem", tohle se prostě nedá ani okecat, ani smýt.

Jay8
Jay8
Level Level
25. 1. 2023 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde nemas pravdu, tiez som kedysi robil veci, ktore uz by som teraz nespravil. clovek sa vyvija, ziskava skusenosti, meni, rastie. to s fyziologickymi danostami ako napr farbou pleti nema nic spolocne.

drk22
drk22
Level Level
25. 1. 2023 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Jen pro info jsi si jistý, že by to dotyční už znovu neudělali kdyby socializmus neskolaboval?

Jay8
Jay8
Level Level
25. 1. 2023 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde odpoviem ti najprv babisovsky : podme sa snazit, aby k tomu neprislo :-)

keby socializmus neskoncil, tak by pravdepodobne boli obaja v strane. ostatne, mohli by v nej byt aj teraz, ak by to bolo ich presvedcenie. realita je vsak nastastie ina.

leppard
leppard
Level Level
25. 1. 2023 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Hele, ja tam ten hacek nevidim, protoze ve finale neni ani jeden kandidat z KSČM nebo SPD - to jsou zrejme z tveho pohledu ty jedine spravne strany. :-)

ANO do toho nepocitam, to je strana jednoho prospechare, kteremu zalezi jen na jednom, a to mit vic penez a moci (staci se podivat na vyvoj fin. vysledku jeho Agrofertu od roku 2011, kdy je aktivni politice), chytrym to docvakne rychle, hloupym nikdy.

To, ze tam jsou ve finale exKomanci je sice smutne, ale je to jen otazkou casu...priproda je ke vsem v tomto spravedliva...a to ze tam jsou, svedci jen o tom, ze tento narod se bohuzel z toho komancskeho marasmu dosud nedostal. Ale jak jsem psal, je to uz jen otazkou casu, staci se podivat na volebni vysledky KSČM od roku 1989, kdy probehly prvni svobodne volby po x letech, dodnes.

Tebe synku omlouva jen jedno, evidentne jsi tu zumpu, co tady do 89 byla, osobne nezazil, jinak bys tyhle nesmysly nevypoustel.

A pokud vzhlizis k takovym zemim, jako je KLDR nebo soucasne Rusko, tak ti zrejme neni pomoci. Mozna by sis mel opravdu zjistit, co znamena demokracie a ze se muzes svobodne vyjadrovat k tomu, co se ti nelibi a nejsi za to nijak popotahovan...pak bys to slovo jiz zrejme nepsal v uvozovkach.

wrah666
wrah666
Level Level
25. 1. 2023 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Paradox je, že ani jeden by neudělali takovou kariéru. Babiš by maximálně skončil jako nějaký náměstek a Pavel patrně jako řídící agent někde v zahraničí.

drk22
drk22
Level Level
25. 1. 2023 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Ich presvedčenie?
Spíš se jedná v obou případech čistě o prospěchářské jednání. Jeden za 18 druhý bez 2 za 20...
Akorát že v médiích běží nonstop masírka jak je jeden z nich zlý ďábel a druhý super klaďas hrdina....

cdwN
cdwN
Level Level
25. 1. 2023 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Teď to tu vedou Rudí soudruzi. HDP není věrohodný ukazatel. Dřív se u nás i vyrábělo, ještě v devadesátých letech. Uměli jsme toho hodně, zatímco to tvoje slavný HDP je mimochodem vyhnaný uměle - je tu mraky montoven postavenejch na louce zelený, jezdí se průměrně ve dvakrát starších autech (plácám od boku, ale ty si to určitě umíš dohledat gůglem :D). Takovejm zmanipulovanejm lidem se nemůžu než jenom smát. Žiju tady a vidím to, kam jsme to dopracovali. Musíš brát v potaz veškerý aspekty a mít trochu přehled, ne jen mávat tabuličkama s pseudočísílkama, který maj oblbnout masy. Socialismus tu skončil proto, aby se mohl na západ zapojit náš majetek, nikoli my jako lidé, pro anglosasy podřadná masa určená jen na otročení a konzum jejich výrobků, které u nich už nikdo nechce. To je holej fakt.

cdwN
cdwN
Level Level
25. 1. 2023 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Docela trefně jsi to popsal. Jeden je "náš", druhej je "zlo". Přitom jsou oba ze stejnýho hnízda a pro kariéru či prachy převlečou kabát znovu. O co jsou mi bližší komunisté, kteří jsou ve straně pořád. To je přesvědčení a můžeš s jejich názory souhlasit a nebo ne. Nesmí tě za to ale nikdo perzekuovat. Takový by měl být princip demokracie jako takové. Pluralita názorů, za kterou jsme zvonili klíči. Dnes už ji tu tak nějak nenacházím, protože jakmile se vyjádřím nesouhlasně a dnes vlastně "protirežimně", jsem minimálně onálepkován jako proruský trol, v horším případě jsem předvolán na policii. Již se mi to bohužel stalo a to jsem neobhajoval žádnou ze stran, jen jsem podotkl, že propaganda je z obou stran stejná, jen má opačné znamínko a nelíbí se mi ani jedna. Myšleno v kontextu války na Ukrajině Západ versus Rusko. Mluvme pravdu, nemlžme, neprospěchařme, pacujme na sobě a bude dobře všem :)

cdwN
cdwN
Level Level
25. 1. 2023 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde Opět podsouváš něco, co tu nikdo nevyřkl. SPD je za mě jen řízená opozice, která musí být, KSČM je strana, na kterou se tak dlouho plivalo, až utekli všichni významní lidé (mimochodem první se rozutekli prospěcháři a fofrem měnili kabát a plivali nejvíc) a nastal odklon voličů.

ANO je pohrobek KSČM, v podstatě jim sebralo voliče. Jo, Babiš je prospěchář, ale to je Pavel taky. Nahrabal si po revoluci i ten všemi uctívaný Václav Havel, to je složitý tohle posuzovat jednostranně a další bývalí "soudruzi". Andrej holt měl prsty všude a obklopil se správnými lidmi, co měli znalosti, jichž se dalo využít a udělal to pěkně po zápaďácku, že tady zkoupil, co se dalo. Kde že vzal kapitál? Tak jako všichni, co uměli stavět na informační výhodě. Babiš smrděl všem těm, co byli tenkrát v opozici, proto se prosadila úprava volebního zákona, jinak by vyhrál zase. Nechtěl je zkrátka pustit k lizu - jeho ideovost jim byla u prdele, jen se to hodilo do krámu.

Jo, jednou se to vyčistí a prezident bude muset bejt homosexuál, nebo mít minimálně v životě zkušenost s více pohlavími, to totiž bude za dvacet let to nejdůležitější. Kromě toho, aby zde byly jen elektromobily, protože ty přece vůbec neznečišťují ovzduší :) Ještěže se toho při svým věku už asi nedožiju :)

cdwN
cdwN
Level Level
25. 1. 2023 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde No jo a nejhorší jsou právě ti, co za jedinou hroznou ideologii mají jen tu totalitní komunistickou a nevidí, co se děje dnes a myslí si, že se jedná skutečně o demokracii. Za komančů sem si mohl kvákat jak sem chtěl, jen semtam nějakej výstup na koberečku byl a nějaký to tytyty, protože jsem jen obyčejná nula, která nikoho nezajímala, zatímco dnes, jak se může každý "svobodně" vyjádřit, když má ten správnej názor, tak už jsem měl solidní diskuze s orgány činnými v trestním řízení. Ono se totiž dnes mnohem lépe udává díky rozvoji asociálních sítí :)

wrah666
wrah666
Level Level
25. 1. 2023 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde A úplně nejtotálnější jsou "lovci komunistů", co "ví, jak to tu bylo hrozné" a přitom jim je maximálně 35.

leppard
leppard
Level Level
26. 1. 2023 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde "HDP není věrohodný ukazatel." - mozna bys nam mohl osvetlit, podle ceho by se ta vykonnost mela merit.

Ten zbytek je jen subjektivni placani evidentne zapskleho a neuspesneho jedince, ktery ma potrebu svoji neschopnost na nekoho svest, protoze neni schopen sebereflexe. Nicmene to vysvetluje mnohe.

"Dřív se u nás i vyrábělo" - dalsi vystrel do tmy...u nas se vyrabi stale, ovsem to bys nesmel cerpat sve informace jen z retezovych mailu, ty "montovno".

"jezdí se průměrně ve dvakrát starších autech" - typicky "Andrej Babis argumentace"...neco placnu, oni si to stejne nenajdou, a ti blbi bez nazoru mi to stejne sezerou, tak proc bych se snazil. :-))

leppard
leppard
Level Level
26. 1. 2023 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde "Za komančů sem si mohl kvákat jak sem chtěl, jen semtam nějakej výstup na koberečku byl a nějaký to tytyty, protože jsem jen obyčejná nula, která nikoho nezajímala, zatímco dnes, jak se může každý ­"svobodně­" vyjádřit, když má ten správnej názor, tak už jsem měl solidní diskuze s orgány činnými v trestním řízení." - tohle je lež jako věž, a budto si toho jsi vedom a nebo nejsi, a pak jsi jeste vic mimo, nez vypadas.

leppard
leppard
Level Level
26. 1. 2023 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neverminde "Nahrabal si po revoluci i ten všemi uctívaný Václav Havel," - Havel mel dost uz pred revoluci, protoze mu vychazely clanky na Zapade. Navic mel hodne majetku v nemovistotech, ktery restituoval, za prvni republiky byli celkem bohata rodina. Nicmene ty jen opakovane dokazujes svoji elementarni neznalost a hloupost.

Zbytek jsou jen kraviny, ale to uz k tobe tak nejak sedi. :-))

Reklama
Reklama