Seznam kapitol
Po testování GeForce GTX 960 v SLI zapojení se dnes podíváme do tábora konkurence, tedy AMD a jejich Radeonů R9 285 v zapojení CrossFire (XDMA). Bude pro nás CrossFire lepší volbou než SLI? No uvidíme!
Reklama
Dying Light
Dying Light je v testovací metodice zařazen z důvodu přítomnosti Nvidia GameWorks. Hra je založena na Chrome Engine 6 vývojového studia Techland a spadá do programu TWIMTB. Hra nemá vlastní benchmark, a proto je použito testování přímo ve hře na mapě Slums. Veškerá měření jsou prováděna pomocí FRAPS a délka testovací scény je 110 sekund.
Rozlišení 1920x1080
Pro zvětšení klikněte na obrázek
Rozlišení 2560x1440
Pro zvětšení klikněte na obrázek
Dying Light je taková malá pohroma pro uživatele Radeonů. Vylepšené ovladače pro tuto hru ještě nejsou k dispozici a sami vidíte, že ani škálování u CrossFire příliš nefunguje. Vítězem v této hře je jednoznačně dvojice GTX 960 a snad už v blízké budoucnosti uvidíme, jak se s touto hrou AMD vypořádá.
Reklama
Reklama