Recenze Grafiky a hry ATI

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu | Kapitola 3

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

17

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu 2. Syntetické benchmarky - 3DMarky 3. Syntetické benchmarky - pokračování 4. Direct3D - Half-Life 2 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Battlefield 2 7. Direct3D - Painkiller: BOOH 8. OpenGL - Doom 3
9. OpenGL - Chronicles of Riddick 10. Hratelnost - moderní hry pro DirectX 9.0 11. Hratelnost - další hry pro DirectX 12. Hratelnost - moderní hry pro OpenGL 13. Průměrné FPS a dopad FSAA na výkon 14. Nejnižší ceny karet a poměr cena/výkon 15. Vyhodnocení testu a Best of Test

Tento článek je posledním ze série testů 31 grafických karet a pokusím se v něm shrnout veškerý herní výkon, kterým jednotlivé modely na trhu disponují. Znamená to nejen mnoho podrobných grafů, ale také srovnání maximálních použitelných nastaveních nových her na různých grafických kartách. Nechybí ani poměr cena/výkon a vyhlášení Best of Test.

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Další syntetický test AquaMark3 je postaven na enginu AquaNox 2.0 a testuje schopnosti shaderů v DirectX 9.0. Skládá se z 12 dílčích testů, z nichž jsou některé již limitované procesorem, a tak výsledky v high-endu začínají splývat.

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Polosyntetický Final Fantasy XI Official Benchmark 3 1.00 je testem hry portované z PS2 na PC a také poměrně výrazně zatěžuje shadery. Ovšem je vidět, že tento test nedělá mezi grafikami nijak obrovské rozdíly, takže ho uvádím jen pro doplnění "syntetické" části.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama