Recenze Grafiky a hry ATI

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu | Kapitola 5

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

17

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu 2. Syntetické benchmarky - 3DMarky 3. Syntetické benchmarky - pokračování 4. Direct3D - Half-Life 2 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Battlefield 2 7. Direct3D - Painkiller: BOOH 8. OpenGL - Doom 3
9. OpenGL - Chronicles of Riddick 10. Hratelnost - moderní hry pro DirectX 9.0 11. Hratelnost - další hry pro DirectX 12. Hratelnost - moderní hry pro OpenGL 13. Průměrné FPS a dopad FSAA na výkon 14. Nejnižší ceny karet a poměr cena/výkon 15. Vyhodnocení testu a Best of Test

Tento článek je posledním ze série testů 31 grafických karet a pokusím se v něm shrnout veškerý herní výkon, kterým jednotlivé modely na trhu disponují. Znamená to nejen mnoho podrobných grafů, ale také srovnání maximálních použitelných nastaveních nových her na různých grafických kartách. Nechybí ani poměr cena/výkon a vyhlášení Best of Test.

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Také Far Cry je hra, která je v nižších rozlišeních omezená procesorem. S aplikací patche 1.3 umí tato hra velmi slušně vytížit shadery, a to včetně Shader Modelu 3.0 na nVidii. Možnost zapnutí HDR by ovšem ústila ve hratelné nastavení jen na nejvýkonnějších modelech.

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Při zapnutém anti-aliasingu Far Cry krásně škáluje grafické karty, ale také je vidět, že při nejvyšším nastavení se nechytají ani ty nejvýkonnější (výkon pod 50 fps). Testováno je ve vlastním demu na mapě Research, které je plné hlavně vegetace (procházení křovím) a vody (pohledy na moře).


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama