Recenze Grafiky a hry ATI

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu | Kapitola 7

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

17

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu 2. Syntetické benchmarky - 3DMarky 3. Syntetické benchmarky - pokračování 4. Direct3D - Half-Life 2 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Battlefield 2 7. Direct3D - Painkiller: BOOH 8. OpenGL - Doom 3
9. OpenGL - Chronicles of Riddick 10. Hratelnost - moderní hry pro DirectX 9.0 11. Hratelnost - další hry pro DirectX 12. Hratelnost - moderní hry pro OpenGL 13. Průměrné FPS a dopad FSAA na výkon 14. Nejnižší ceny karet a poměr cena/výkon 15. Vyhodnocení testu a Best of Test

Tento článek je posledním ze série testů 31 grafických karet a pokusím se v něm shrnout veškerý herní výkon, kterým jednotlivé modely na trhu disponují. Znamená to nejen mnoho podrobných grafů, ale také srovnání maximálních použitelných nastaveních nových her na různých grafických kartách. Nechybí ani poměr cena/výkon a vyhlášení Best of Test.

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Ačkoliv se v tomto grafu nějak podivně hýbají maxima pro jednotlivá rozlišení, přesto Painkiller skvěle škáluje výkon grafik a procesorem je omezen jen okrajově. Tato hra využívá Pixel shadery verze 3.0, takže je pro testování moderních grafik velmi důležitá.

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Ani v nastavení s FSAA/AF nemají high-endové karty problém s výkonem. Painkiller: Battle Out of Hell byl testován ve vlastním timedemu z mapy Looney, kde jsem se pokusil co nejvěrněji, ale zároveň nejnáročněji simulovat tuto hru.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama