Recenze Grafiky a hry ATI

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu | Kapitola 6

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

17

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu 2. Syntetické benchmarky - 3DMarky 3. Syntetické benchmarky - pokračování 4. Direct3D - Half-Life 2 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Battlefield 2 7. Direct3D - Painkiller: BOOH 8. OpenGL - Doom 3
9. OpenGL - Chronicles of Riddick 10. Hratelnost - moderní hry pro DirectX 9.0 11. Hratelnost - další hry pro DirectX 12. Hratelnost - moderní hry pro OpenGL 13. Průměrné FPS a dopad FSAA na výkon 14. Nejnižší ceny karet a poměr cena/výkon 15. Vyhodnocení testu a Best of Test

Tento článek je posledním ze série testů 31 grafických karet a pokusím se v něm shrnout veškerý herní výkon, kterým jednotlivé modely na trhu disponují. Znamená to nejen mnoho podrobných grafů, ale také srovnání maximálních použitelných nastaveních nových her na různých grafických kartách. Nechybí ani poměr cena/výkon a vyhlášení Best of Test.

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Poměrně novou hrou je Battlefield 2 a jak vidíte v grafu, dává grafickým kartám zabrat již od rozlišení 1024x768 bez FSAA a AF. Jeho hratelnost v tomto nastavení je možná prakticky pro všechny grafiky, což si ovšem ještě projedeme dále.

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Zbylá tři nastavení jsou již pro levné grafické karty pořádným oříškem a rozhodně není moudré na těchto modelech zapínat FSAA. Test probíhá na mapě Gulf of Oman, které díky skvělému demu škáluje grafiky již od nízkého rozlišení.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama