Recenze Grafiky a hry ATI

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu | Kapitola 8

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

17

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu 2. Syntetické benchmarky - 3DMarky 3. Syntetické benchmarky - pokračování 4. Direct3D - Half-Life 2 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Battlefield 2 7. Direct3D - Painkiller: BOOH 8. OpenGL - Doom 3
9. OpenGL - Chronicles of Riddick 10. Hratelnost - moderní hry pro DirectX 9.0 11. Hratelnost - další hry pro DirectX 12. Hratelnost - moderní hry pro OpenGL 13. Průměrné FPS a dopad FSAA na výkon 14. Nejnižší ceny karet a poměr cena/výkon 15. Vyhodnocení testu a Best of Test

Tento článek je posledním ze série testů 31 grafických karet a pokusím se v něm shrnout veškerý herní výkon, kterým jednotlivé modely na trhu disponují. Znamená to nejen mnoho podrobných grafů, ale také srovnání maximálních použitelných nastaveních nových her na různých grafických kartách. Nechybí ani poměr cena/výkon a vyhlášení Best of Test.

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Doom 3 je již klasickým testem, který je nutné používat pro rozhraní OpenGL. Přestože jsem měl k dispozici timedemo trhaze, které bylo na škálování grafických karet vynikající, rozhodl jsem se použít demo1, v němž máte každý možnost si hru otestovat.

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Zatímco v prvním grafu byly některé výsledky ještě omezené výkonem CPU, po zapnutí FSAA a AF tomu tak již není a jasně se separují výkonné nVidie od méně výkonných grafických karet ATi. To je ale v OpenGL již běžný stav.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama