Recenze Grafiky a hry ATI

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu | Kapitola 9

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

17

Seznam kapitol

1. Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu 2. Syntetické benchmarky - 3DMarky 3. Syntetické benchmarky - pokračování 4. Direct3D - Half-Life 2 5. Direct3D - Far Cry 6. Direct3D - Battlefield 2 7. Direct3D - Painkiller: BOOH 8. OpenGL - Doom 3
9. OpenGL - Chronicles of Riddick 10. Hratelnost - moderní hry pro DirectX 9.0 11. Hratelnost - další hry pro DirectX 12. Hratelnost - moderní hry pro OpenGL 13. Průměrné FPS a dopad FSAA na výkon 14. Nejnižší ceny karet a poměr cena/výkon 15. Vyhodnocení testu a Best of Test

Tento článek je posledním ze série testů 31 grafických karet a pokusím se v něm shrnout veškerý herní výkon, kterým jednotlivé modely na trhu disponují. Znamená to nejen mnoho podrobných grafů, ale také srovnání maximálních použitelných nastaveních nových her na různých grafických kartách. Nechybí ani poměr cena/výkon a vyhlášení Best of Test.

Reklama

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay je plný název tohoto benchmarku, který je taktéž postaven na rozhraní OpenGL. Zde jsem si vypůjčil integrované demo panoptical02, které sice nesimuluje hru nejnáročnějším možným způsobem, ale velmi typickým.

Výkon 31 grafických karet, část IV. - srovnání herního výkonu

Po zapnutí vyhlazování se z výsledkové listiny jasně separují SLI konfigurace, které zde mají viditelnou převahu. Ostatně, nVidia samozřejmě v OpenGL opět vládne, čímž vyvažuje výhody ATi z testů Direct3D. Celkově je tedy výkon velmi vyrovnaný.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama